| Forfatter |
|
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
King hvad mener du om du med påen lytte aften
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Milu skrev:
PS.: Anyways sig hej til min nye PU:
 |
|
|
Hej Dorian.
Captain Jean-Luc Picard:
"Space... The final frontier. These are the voyages of the starship Enterprise. It's continuing mission, to explore strange new worlds. To seek out new life and new civilizations. To boldly go where no one has gone before."
De Lyra pick-up'er ligner noget fra en science fiction serie.
|
|
|
Hehe ja der er noget om det! Glæder mig til at høre den.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Åhh ja David Bowie, loves the man! Specielt "Ashes to Ashes".
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig! (70'er)Bowie er ikke til at komme uden om. He's the man.
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne både være MM og MC(high), til sådan ca. en tusse stk.
3009 er med fast hoved, Riaa bliver Graham slee amp2.
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Don dario så har jeg fået mig en lille børste til at rense min pu, og hold fast det hjælper der er mere hul igennem..
mvh Monolake __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er de små ting der gør de store forskelle
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
|
hej Don dario så har jeg fået mig en lille børste til at rense min pu, og hold fast det hjælper der er mere hul igennem..
mvh Monolake
|
|
|
Hvis en pickupbørste hjælper - så skulle du næsten prøve en VPI pladevasker....... 
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
| så har jeg fået mig en lille børste til at rense min pu, og hold fast det hjælper der er mere hul igennem.. |
|
|
Huh? En børste skal sørge for at der indledningsvist ikke er støv på nålen, så hvis det har givet "mere hul igennem" har det da stået virkelig skralt til inden. Hvis nu det var f.eks. en Onzow ZeroDust kunne jeg forstå det...
Hvilken børste er det?
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er er en fra clearaudio, ja ja min pu var en del støvet til fordi jeg har lånt nogle skiver fra en som har hunda og der kommer jo en del hår fra en hund samt støv ... så ja det giver skam noget
mvh __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har støv og hår fra en hund på dine Lper og pickup - så skulle du da have renset de Lper med en pladevasker !
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke bare hundedyrt, men også super at få pladevasket pladerne....
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sjovt at vaske plader nu, for jeg har endelig fået fat i hospitalssprit  Hiiik
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
hej Don dario så har jeg fået mig en lille børste til at rense min pu, og hold fast det hjælper der er mere hul igennem..
mvh Monolake |
|
|
Det lyder godt!!! men må give king ret den pladevasker virker bare!! jeg ska lige have sparet sammen så kommer sådan en hjem til mig!!!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du først trykker på play knappen - så er der igen vej.... tilbage til CDer 




|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin køkkenradio du har der
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaa - den er stor og tung og der er ingen plastik
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hæ
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Hvis du først trykker på play knappen - så er der igen vej.... tilbage til CDer 



|
|
|
Spar nu sammen til en VPI, så du er fri for at se på det skrummel.  
Tillykke King, du er vist godt kørende.  
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |