Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 23:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Pladespiller - entusiaster! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 144
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bronco121
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 63
Sendt: 26 December 2006 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

Kom nu Jacobsen  vi andre er færdige med at pakke gaverne ud !!!!!

Jeg er logget ind inden morgenmaden -- Jeg kan ikke vente på nyt fra Dig.....

 Venlig hilsen Niels.

Til top Vis Bronco121's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bronco121
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 26 December 2006 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

Ja ... han tar sku tid om det
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 27 December 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Sorry Boys.. ikke flere pics i denne omgang... da husrenovation trænger sig på...

masser af støv........ og det skal den nye fine spille ikke udsættes for...

 

nå her lige pic fra deres hjemmeside i må nøjes med et stykke tid

andre er da velkomne til at post billeder i mellemtiden

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 28 December 2006 kl. 06:39 | IP-adresse registreret  

Hvilken arm fik du på denne VPI ?
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 28 December 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

king skrev:
Hvilken arm fik du på denne VPI ?

JMW 9" Signature

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 28 December 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:

king skrev:
Hvilken arm fik du på denne VPI ?

JMW 9" Signature

 den er god

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 28 December 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Og hvilken pickup ?
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 28 December 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

king skrev:
Og hvilken pickup ?

Har endnu ikke købt... har heller ingen penge

nej jeg vil lige have mit rum færdig... der er ikke nogen grund til PU også skal samle støv

men har heller ikke bestemt mig 100% endnu

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 29 December 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Jakobsen skrev:

dobbelt motor og flywheel (hjulet vejer næsten 6kg i sig selv)



Ja, meget kan man sige om VPI, men de pakker dælme deres grej ordentligt ind.

Tror aldrig at jeg har haft et bedre emballeret apparat end min SCOUT Ville uden skrupler sende den med PostDK.... og det siger en del.....


__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
Mulan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 30 December 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Mulan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mulan
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2063
Sendt: 30 December 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Hej Mulan.

Det var et par interessante videoer. Tak for linket.

 

/Præsten



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 855
Sendt: 31 December 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Hej Mulan.

Det var faktisk sjovt, at se hvordan man egentlig laver de skiver.

Godt nytår



__________________
Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate
 
levendemusik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 241
Sendt: 31 December 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

Ak ja, inden jeg havde et indbrud, hvor tyvene rendte med største delen af min LP samling, havde jeg nogle gode direkte skårne LP'er. En lidt forkert betegnensle,
men pladerne blev presset efter den plade, der blev skåret under optagelsen - ikke noget bånd. Thelma Houston for fuld udblæsning med "I've got the music in
me" - dét rykkede – med min Kenwood KR9400 via en Soundcraftsmen equalizer til mine AR3a. Jeg har stadig en direkte skåret 45 omdrejningers LP med
guitaristen Laurindo Almedia, som jeg vil høre om lidt.
Godt nytår
Til top Vis levendemusik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af levendemusik
 
znefi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 492
Sendt: 31 December 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

imponere og virklige intrasante videoer. fedt du lige postede dem Mulan
Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 01 Januar 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Så er Goldmund åbenbart på vej med en 2007 udgave af deres legendariske Reference pladespiller.

Der er desværre ikke noget reelt billede endnu men således så 1982 udgaven ud:


Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 855
Sendt: 04 Januar 2007 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Bare for sjov så kommer min altså med nu. Den kostede mig 150,- kroner på QXL. Har lige fået den efterset i lydbutikken, fået monteret en Grado Black og en MKII riaa fra Projekt.

For mig er det en genfødsel fra da jeg flyttede hjemme  fra og få vinyl lyden tilbage i ørerne.

Nu mangler jeg bare Chet Atkins med Mister Guitar så er jeg kørende.

Hej her fra.



__________________
Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 04 Januar 2007 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

hvad er det for en pladespiller ?? den ligner et godt køb !

__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 855
Sendt: 04 Januar 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Ja men det er en Lenco L-452. Efter sigende den føste model efter de selv stoppede med, at lave pladespillere og fik anden til, at producerer for sig.

Lydbutikken sagde det var et røverkøb, men det vigtigste er vel, at jeg er tilfreds.



__________________
Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate
 
brianm
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 656
Sendt: 04 Januar 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Yessør!!! så spiller gyro'en igen. Jeg har fået ny arm og motor monteret, så nu kører det..
Armen er en sme IV, købt brugt men i virkelig god stand. Dog spiller jeg stadig med min gamle afdankede audio technica pu, men kommer tid kommer råd... Synes at armen giver en utrolig velopløst lyd, især er mellemtone og diskant blevet væsentligt forbedret. Jeg synes at bassen er blevet en anelse mindre markant end før, stram og kontant er den nu, ikke noget med noget der bladrer sammen.. Gamle arm var en rb300.

Har ikke lige fået taget et billede endnu, men det kommer nok.

Til top Vis brianm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brianm Besøg brianm's Websted
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

her er da en der har tabt entusiasmen
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=34686

SME 20 + SME V + 2000 vinyl-lper - tak for kaffe er der nogen der kan låne mig 48 K


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 

<< Forrige Side af 144 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes