| Forfatter |
|
Bronco121 Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 26 December 2006 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom nu Jacobsen vi andre er færdige med at pakke gaverne ud !!!!!
Jeg er logget ind inden morgenmaden -- Jeg kan ikke vente på nyt fra Dig.....
Venlig hilsen Niels.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 26 December 2006 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ... han tar sku tid om det
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 27 December 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry Boys.. ikke flere pics i denne omgang... da husrenovation trænger sig på...
masser af støv........ og det skal den nye fine spille ikke udsættes for...

nå her lige pic fra deres hjemmeside i må nøjes med et stykke tid
andre er da velkomne til at post billeder i mellemtiden
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 28 December 2006 kl. 06:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken arm fik du på denne VPI ?
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 28 December 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
| Hvilken arm fik du på denne VPI ? |
|
|
JMW 9" Signature
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 28 December 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
king skrev:
| Hvilken arm fik du på denne VPI ? |
|
|
JMW 9" Signature
|
|
|
den er god
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 28 December 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvilken pickup ?
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 28 December 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har endnu ikke købt... har heller ingen penge
nej jeg vil lige have mit rum færdig... der er ikke nogen grund til PU også skal samle støv
men har heller ikke bestemt mig 100% endnu
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 29 December 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
dobbelt motor og flywheel (hjulet vejer næsten 6kg i sig selv)

|
|
|
Ja, meget kan man sige om VPI, men de pakker dælme deres grej ordentligt ind. Tror aldrig at jeg har haft et bedre emballeret apparat end min SCOUT  Ville uden skrupler sende den med PostDK.... og det siger en del..... __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Mulan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 30 December 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mulan.
Det var et par interessante videoer. Tak for linket.
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
| Sendt: 31 December 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mulan.
Det var faktisk sjovt, at se hvordan man egentlig laver de skiver.
Godt nytår __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
levendemusik Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 31 December 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ak ja, inden jeg havde et indbrud, hvor tyvene rendte med største delen af min LP samling, havde jeg nogle gode direkte skårne LP'er. En lidt forkert betegnensle,
men pladerne blev presset efter den plade, der blev skåret under optagelsen - ikke noget bånd. Thelma Houston for fuld udblæsning med "I've got the music in
me" - dét rykkede – med min Kenwood KR9400 via en Soundcraftsmen equalizer til mine AR3a. Jeg har stadig en direkte skåret 45 omdrejningers LP med
guitaristen Laurindo Almedia, som jeg vil høre om lidt.
Godt nytår
|
| Til top |
|
| |
znefi Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 31 December 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
imponere og virklige intrasante videoer.  fedt du lige postede dem Mulan
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 01 Januar 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er Goldmund åbenbart på vej med en 2007 udgave af deres legendariske Reference pladespiller.
Der er desværre ikke noget reelt billede endnu men således så 1982 udgaven ud:
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|

Bare for sjov så kommer min altså med nu. Den kostede mig 150,- kroner på QXL. Har lige fået den efterset i lydbutikken, fået monteret en Grado Black og en MKII riaa fra Projekt.
For mig er det en genfødsel fra da jeg flyttede hjemme fra og få vinyl lyden tilbage i ørerne.
Nu mangler jeg bare Chet Atkins med Mister Guitar så er jeg kørende.
Hej her fra. __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad er det for en pladespiller ?? den ligner et godt køb !
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Toolate Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 24 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 855
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men det er en Lenco L-452. Efter sigende den føste model efter de selv stoppede med, at lave pladespillere og fik anden til, at producerer for sig.
Lydbutikken sagde det var et røverkøb, men det vigtigste er vel, at jeg er tilfreds. __________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|
| Til top |
|
| |
brianm Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 656
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yessør!!! så spiller gyro'en igen. Jeg har fået ny arm og motor monteret, så nu kører det.. Armen er en sme IV, købt brugt men i virkelig god stand. Dog spiller jeg stadig med min gamle afdankede audio technica pu, men kommer tid kommer råd... Synes at armen giver en utrolig velopløst lyd, især er mellemtone og diskant blevet væsentligt forbedret. Jeg synes at bassen er blevet en anelse mindre markant end før, stram og kontant er den nu, ikke noget med noget der bladrer sammen.. Gamle arm var en rb300.
Har ikke lige fået taget et billede endnu, men det kommer nok.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 16 Januar 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
her er da en der har tabt entusiasmen http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=34686 SME 20 + SME V + 2000 vinyl-lper - tak for kaffe er der nogen der kan låne mig 48 K
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |