| Forfatter |
|
Excalibur Forum Bruger


Bruger siden: 28 December 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
Damm hvor var den info, da jeg havde amerikanergryde  |
|
|
Det kunne du tænke dig hva! Jeg tror ikke dine plader fik lov til at køre en tur i bilen, og hvordan tror du de ter sig på grusveje?, men smart er den da. Er der nogen der ved om den også virkede.
Paul __________________ Den forberedte overlever!
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med denne her:

Audio Technica Sound Burger.
Den ser da ud til at være en fantastisk maskine.
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja eller hvad med hen... denne her! (nederst til højre OK?!!)
Admin: Kun lige til grænsen, ikke.
|
| Til top |
|
| |
Analog Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Krenzler: Du er nok ikke ræd for sand i rillerne?
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er pivfræk sådan en
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sand i rillen??
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Ja eller hvad med hen... denne her! (nederst til højre OK?!!)
Admin: Kun lige til grænsen, ikke.
|
|
|
Slået af mesteren...
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Ja eller hvad med hen... denne her! (nederst til højre OK?!!)
Admin: Kun lige til grænsen, ikke.
|
|
|
Det er sgu lige før, at der skal stilles VTA på sjoveren  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja du får nok svært ved at overgå den uden at få en venlig henstilling fra moderatorhold.
Men hold dig da ikke tilbage.  Mange af os kan sikkert godt nå at gemme billedet inden indlægget bliver fjernet.
Kære Hr. Moderator: Det' gas!
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Før tråden løber helt af sporet & ud i sandet kan jeg da oplyse at spillen er en engelsk Emerson Wondergram & den dejlige dame - Delores Wells - var Playboy's Playmate Juni 1960.
Tråden.
IMDb.
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nok en af de dyre modeller der kan spille selv om den holdes lodret.
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er der en transporabel version mere ... nærmest i bogstaveligt forstand:

__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Træmanden Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
seansmiller skrev:
Det er sq da noget værre møgsvineri! Pladespilleren står jo ikke i vatter!!!  |
|
|
Nej ,men til gengæld så er rillen i lod....
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Det er nok en af de dyre modeller der kan spille selv om den* holdes lodret.  |
|
|
seansmiller skrev:
Det er meget muligt, men hvad med pladespilleren???  |
|
|
Touché!  Dyr model ja.
*Fra Silence of the Lambs:
"It rubs the lotion on its skin. It does this whenever it is told."
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 15 Februar 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kan man også få den på T-shirts .... The Soundburger!
http://wireandtwine.com/store/products/soundburger.html
Klik på "Watch the video" ... 
Hvor man køber maskinen ved jeg dog ikke? __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Her er der en transporabel version mere ... nærmest i bogstaveligt forstand:

|
|
|
En spøjs tingest, men den er efter sigende meget usund lor LP'er, da den er slem til at fræse nye riller. Der er sikkert ikke så god antiskating __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten, jeg vil da også være med
Jeg kan lige smide et par stykker mere op med hende efter skole, hvis der er stemning for det.  __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |