Emne: Polering af sikringer gir’ bedre lyd ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Dolce Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 226
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt ord __________________ Stilhed er mere end fraværet af lyd
|
| Til top |
|
| |
Dolce Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
- igen - lod mig rive med. Bliver bare SÅ vred, når flokken springer på én mand.
Jeg skal holde tand for tunge nu. Beklager.
Dolce __________________ Stilhed er mere end fraværet af lyd
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå. . . Hva drejer debaten sig så om i dag??? Det er i hvert fald ikke polering af sikringer mere
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 427
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Hi-Sonny-Fi: Du er blevet indberettet (OFF-topic, umiddelbart efter en advarsel fra moderator).
@Antisilver: Virker magneten? Er det realistisk, at den vil virke? Hvorfor/Hvorfor ikke?
__________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gryff skrev:
|
@Hi-Sonny-Fi: Du er blevet indberettet (OFF-topic, umiddelbart efter en advarsel fra moderator).
@Antisilver: Virker magneten? Er det realistisk, at den vil virke? Hvorfor/Hvorfor ikke?
|
|
|
lad os lige tage magneten i en anden tråd. Bliver ikke idag, da jeg evaluerer på rørtweaks
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 427
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Antisilver:
Antisilver skrev:
| Lad os lige tage magneten i en anden tråd. Bliver ikke idag, da jeg evaluerer på rørtweaks. |
|
|
Jamen det er fair nok, men det var egentligt ikke min mening at gøre et større diskussionsnummer ud af det (og slet ikke en ny tråd). Jeg ville bare høre, om du mener, at magneten er et realistisk tweak. Siden du mener, der er grund til at starte en ny tråd, vil jeg konkludere, at du opfatter magneten som et muligt realistisk tweak. Det er dog selvfølgelig muligt, at jeg har misforstået dig.
Jeg kan se, at de der Shakti sten er ret dyre http://www.dinew-hifi-system.de/zubehoer/Shakti_The_Stone_El ectromagnetic_Stabilizer.html.
Jeg ville nok bruge mine penge på noget andet (ikke nødvendigvis hi-fi), men du vil måske prøve noget hjemmelavet, eller kender du andre alternativer?
Iøvrigt har jeg bemærket, at du har gang i noget med rør-tweaks. Her nævner du iøvrigt ABA tests. Er det blindtests, du taler om her?
Hvad er iøvrigt din personlige holdning til begreber som objektivitet, metode, hypotese, eksperiment, test, a priori, bias, verifikation, falsifikation? Jeg kan godt se, at du arbejder udfra en form for videnskabelighed, men det står stadig ikke helt klart for mig, hvilken der er tale om? Det vil være rart at få disse ting belyst, så den konkrete debat her i tråden (forhåbentligt) kan foregå i fred og fordragelighed.
God weekend!! __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Gnæk-gnæk, det virker sq! 
|
|
|
   Hvad synes du så er mest rigtigt? Den blanke eller den matte? Hvor meget drak du af Rød Egern (Red squirrel på engelsk) flasken bagefter? Har du prøvet at børste tænder i skidtet? Amalgam kommer simpelthen til at ligne en hel million
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
| Nu er der jo en lang lang erfaring, der ligger til grund for mine udtalelser. Når mine egne børn ikke kan høre forskel på sikringspoleringen, men sagtens forskellene på korrekt netpolaritet, skift mellem cd og Lp og en hel række andre, og når jeg og 3 andre veltrænede entusiaster(der alle som om ikke har en skjult dagsorden om at mene noget andet bare for at mene det),kan,ja da er det klart, at mine børn simpelthen ikke er trænet nok udi dette her.
Så som svar på dit spørgsmål vil jeg tillade mig at tolke på en sådan fremmed persons manglende evne til at detektere forskelle. Er denne fremmede person rogueagent vil det dog næppe være muligt at gøre noget som helst baseret på den voldsomme modstand imod dette tweak, han udviser. Man skal være parat til at erkende, at man kan lære mere udi i lytning.Er man ikke det, vil det være skønne spildte kræfter. Det hører med hertil, at hørelsen ændrer sig over tid
|
|
|
Hvis der skal være tale om en saglig debat, så må det være muligt at skille tingene ad - og lade være med at lægge andre ord i munden. Jeg har på intet tidspunkt udtrykt "voldsom modstand" mod dit tweak - jeg har tværtimod i modsætning til mange i denne tråd op til flere gange sagt at jeg på ingen måde angriber dit tweak. Jeg erkender at jeg har mine tvivl om hvorvidt den vil have en HØRBAR effekt, men jeg har ikke afvist at tweaket KAN have en effekt. Da jeg ikke pt har hverken et anlæg eller lytterum som ville gøre så små (potentielle) forskelle hørbare har jeg ikke set noget formål med at afprøve det selv.
Det som har været formålet med mine indlæg har reelt ikke haft med tweaket selv at gøre, men ene og alene med dine udtalelser om at du (og dine venner udi tweaks) skulle have så meget mere ufejlbarlig hørelse end os andre "almindelige" mennesker, at det må være OS der er noget galt med hvis vi ikke hører de samme forskelle som du/I gør, og at dit ord for at noget er på en bestemt måde i sig selv skulle udgøre et endegyldigt bevis for noget som helst.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
Mr.Antisilver skrev:
| Nu er der jo en lang lang erfaring, der ligger til grund for mine udtalelser. Når mine egne børn ikke kan høre forskel på sikringspoleringen, men sagtens forskellene på korrekt netpolaritet, skift mellem cd og Lp og en hel række andre, og når jeg og 3 andre veltrænede entusiaster(der alle som om ikke har en skjult dagsorden om at mene noget andet bare for at mene det),kan,ja da er det klart, at mine børn simpelthen ikke er trænet nok udi dette her.
Så som svar på dit spørgsmål vil jeg tillade mig at tolke på en sådan fremmed persons manglende evne til at detektere forskelle. Er denne fremmede person rogueagent vil det dog næppe være muligt at gøre noget som helst baseret på den voldsomme modstand imod dette tweak, han udviser. Man skal være parat til at erkende, at man kan lære mere udi i lytning.Er man ikke det, vil det være skønne spildte kræfter. Det hører med hertil, at hørelsen ændrer sig over tid
|
|
|
Hvis der skal være tale om en saglig debat, så må det være muligt at skille tingene ad - og lade være med at lægge andre ord i munden. Jeg har på intet tidspunkt udtrykt "voldsom modstand" mod dit tweak - jeg har tværtimod i modsætning til mange i denne tråd op til flere gange sagt at jeg på ingen måde angriber dit tweak. Jeg erkender at jeg har mine tvivl om hvorvidt den vil have en HØRBAR effekt, men jeg har ikke afvist at tweaket KAN have en effekt. Da jeg ikke pt har hverken et anlæg eller lytterum som ville gøre så små (potentielle) forskelle hørbare har jeg ikke set noget formål med at afprøve det selv.
Det som har været formålet med mine indlæg har reelt ikke haft med tweaket selv at gøre, men ene og alene med dine udtalelser om at du (og dine venner udi tweaks) skulle have så meget mere ufejlbarlig hørelse end os andre "almindelige" mennesker, at det må være OS der er noget galt med hvis vi ikke hører de samme forskelle som du/I gør, og at dit ord for at noget er på en bestemt måde i sig selv skulle udgøre et endegyldigt bevis for noget som helst.
|
|
|
Du må mene hvad du vil. Der er en ting, jeg er træt af i dagens Danmark. Og det er at det er blevet så helt igennem legitimt at kimse af erfaring og erfaringsdannelse. Men jeg lader mig ikke kimse af. Jeg står fast. Helt fast endda.
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg så for en enkelt gangs skyld skal forholde mig til selve tweaket, så har jeg nu tilladt mig at gøre min bror opmærksom på denne tråd - han er stærkstrømsingeniør, og har bl.a. arbejdet en del med støj og "urenheder" i elnettet.
Han havde to umiddelbare kommentarer til det nævnte tweak:
1) Forskellen på en poleret og en upoleret sikring vil udelukkende have en ohmsk effekt. Det er meget muligt at en snavset sikring giver marginalt større modstand end en poleret, og dette vil i forhold til strømmen i de tilsluttede apparater potentielt kunne give sig udslag som et fald i netspændingen på (i ekstreme tilfælde) 1-2 volt. Da moderne el-apparater er konstrueret til at kunne fungere ved spændinger på 220-240 volt, vil et udsving på en volt eller to ikke gøre nogen hørbar forskel. Det vil allerhøjest kunne give sig udslag i et (mikroskopisk) lavere niveau i volumen. Men da snavset jo ikke "fluktuerer" vil der være tale om en statisk, lineær sænkning.
2) På ethvert givet tidspunkt vil den spænding der leveres fra elselskabet have udsving der er LANGT større end dem som urenheder på en sikring nogensinde ville kunne mønstre. (Det er dette der er årsagen til intervallet på 220-240 v) Dette betyder at indgangsspændingen fra det tidspunkt man tager den urene sikring ud og sætter en ren i, kan have ændret sig langt mere end forskellen imellem før og efter de to sikringer. Og HVIS der så i det hele taget var en hørbar forskel - hvordan skulle man så have mulighed for at vide om den skyldtes den polerede sikring eller kvaliteten af den spænding man får ind i sikringsboksen fra elselskabet?
Men basal ellære hører selvfølgelig ind under naturvidenskab (som du jo finder det i ORDEN at kimse ad), så jeg går ikke ud fra at noget af dette ville tælle som et validt argument?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
|
Hvis jeg så for en enkelt gangs skyld skal forholde mig til selve tweaket, så har jeg nu tilladt mig at gøre min bror opmærksom på denne tråd - han er stærkstrømsingeniør, og har bl.a. arbejdet en del med støj og "urenheder" i elnettet.
1) Forskellen på en poleret og en upoleret sikring vil udelukkende have en ohmsk effekt. Det er meget muligt at en snavset sikring giver marginalt større modstand end en poleret, og dette vil i forhold til strømmen i de tilsluttede apparater potentielt kunne give sig udslag som et fald i netspændingen på (i ekstreme tilfælde) 1-2 volt. Da moderne el-apparater er konstrueret til at kunne fungere ved spændinger på 220-240 volt, vil et udsving på en volt eller to ikke gøre nogen hørbar forskel. Det vil allerhøjest kunne give sig udslag i et (mikroskopisk) lavere niveau i volumen. Men da snavset jo ikke "fluktuerer" vil der være tale om en statisk, lineær sænkning.
2) På ethvert givet tidspunkt vil den spænding der leveres fra elselskabet have udsving der er LANGT større end dem som urenheder på en sikring nogensinde ville kunne mønstre. (Det er dette der er årsagen til intervallet på 220-240 v) Dette betyder at indgangsspændingen fra det tidspunkt man tager den urene sikring ud og sætter en ren i, kan have ændret sig langt mere end forskellen imellem før og efter de to sikringer. Og HVIS der så i det hele taget var en hørbar forskel - hvordan skulle man så have mulighed for at vide om den skyldtes den polerede sikring eller kvaliteten af den spænding man får ind i sikringsboksen fra elselskabet?
Men basal ellære hører selvfølgelig ind under naturvidenskab (som du jo finder det i ORDEN at kimse ad), så jeg går ikke ud fra at noget af dette ville tælle som et validt argument?
|
|
|
Nej. Jeg henregner det ikke som valid, fordi det er så entydigt her at der er forskel, uanset hvornår jeg skifter sikringen på døgnet. Men derudover har du misforstået mig lidt.Jeg er ikke imod hverken ellærre eller naturvidenskab, men imod at dette anses som guddommeligt. Men du har naturligvis ret i, at der må være en forklaring på det. Hviken er jeg ikke i stand til at ræsonnere mig frem til på nuværende tidspunkt.
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
|
2) På ethvert givet tidspunkt vil den spænding der leveres fra elselskabet have udsving der er LANGT større end dem som urenheder på en sikring nogensinde ville kunne mønstre. Dette betyder at indgangsspændingen fra det tidspunkt man tager den urene sikring ud og sætter en ren i, kan have ændret sig langt mere end forskellen imellem før og efter de to sikringer. Og HVIS der så i det hele taget var en hørbar forskel - hvordan skulle man så have mulighed for at vide om den skyldtes den polerede sikring eller kvaliteten af den spænding man får ind i sikringsboksen fra elselskabet?
Men basal ellære hører selvfølgelig ind under naturvidenskab, så jeg går ikke ud fra at noget af dette ville tælle som et validt argument?
|
|
|
Sådan! 
Slettet af Zorglub! Vi ligger ikke spalteplads til den slags.
Og du får nu din første advarsel for personhetz. Jeg vil anbefale dig at læse retningslinierne for brug af forum igen. I var advaret.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
RogueAgent skrev:
|
|
|
|
Nej. Jeg henregner det ikke som valid, fordi det er så entydigt her at der er forskel, uanset hvornår jeg skifter sikringen på døgnet. Men derudover har du misforstået mig lidt.Jeg er ikke imod hverken ellærre eller naturvidenskab, men imod at dette anses som guddommeligt. Men du har naturligvis ret i, at der må være en forklaring på det. Hviken er jeg ikke i stand til at ræsonnere mig frem til på nuværende tidspunkt.
|
|
|
Forklaringen er da ellers lige for, du tager fejl og kan IKKE høre forskel men bilder dig selv ind du kan.
Sådan, det burde da være åbenlyst efter ovenstående indlæg fra Rogueagent, at det netop er det du gør.
|
| Til top |
|
| |
Dolce Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
RogueAgent skrev:
|
2) På ethvert givet tidspunkt vil den spænding der leveres fra elselskabet have udsving der er LANGT større end dem som urenheder på en sikring nogensinde ville kunne mønstre. Dette betyder at indgangsspændingen fra det tidspunkt man tager den urene sikring ud og sætter en ren i, kan have ændret sig langt mere end forskellen imellem før og efter de to sikringer. Og HVIS der så i det hele taget var en hørbar forskel - hvordan skulle man så have mulighed for at vide om den skyldtes den polerede sikring eller kvaliteten af den spænding man får ind i sikringsboksen fra elselskabet?
Men basal ellære hører selvfølgelig ind under naturvidenskab, så jeg går ikke ud fra at noget af dette ville tælle som et validt argument?
|
|
|
Sådan! 
Slettet af Zorglub, vi ligger ikke plads til personhetz.
|
|
|
Så hold dig dog fra tråden mister med lem. Hvem er det lige der opfører sig som en hat med ører..? Du behøver jo ikke at kommenterer endsige kigge med i tråden.
Dette for og sige at dit indlæg er rapporteret til admin.
Til alle:
Istedet for at gå efter manden med bolden - så prøv om det er muligt at nå bolden uden ufine taklinger. Der er ikke menning i at blande sig i tråden med mindre man vil drøfte oplægget i trådens start og følge sagen her til dørs. Enig eller uenig i oplægholderens betragtninger og ytringer, så berettiger INTET til at hetze løs, som det er blevet gjort. Jeg tager også mit på mig og undskylder min andel af den offtopic, som her har været ytret.
__________________ Stilhed er mere end fraværet af lyd
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Mr.Antisilver skrev:
RogueAgent skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Forklaringen er da ellers lige for, du tager fejl og kan IKKE høre forskel men bilder dig selv ind du kan.
Sådan, det burde da være åbenlyst efter ovenstående indlæg fra Rogueagent, at det netop er det du gør.
|
|
|
Nu kører det i ring. Det er ikke sådan. Der er forskel og vi er 4, der hører det!!! Og nej...til trods for ellære og naturvidenskab og ikke mindst disses nuværende vidensniveau, så er forskellen der..og så må forklaring og årsagen hertil så blot findes..
|
| Til top |
|
| |
Sven Palvig Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 805
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
RogueAgent skrev:
|
|
|
|
Sådan! 
Slettet af Zorglub, vi ligger ikke plads til personhetz.
|
|
|
Der er så meget der har betydning for lyden, er min erfaring. Om det er forskel på sikringer, før og efter de er poleret ved jeg ikke, fordi jeg ikke har afprøvet det. Men jeg vil ikke afvise det når jeg ikke har prøvet. Det skylder man da trådens ophav.
Jeg har lyttet til forskellige sikringer i den gruppe til hi-fien jeg har fået sat op. Jeg kan godt høre at der er en forskel på 10 amp., 13 amp. og 16 amp. Der er omkring 20 meter fra sikringsgruppen og til vægkontakten. Hvad forskellen på modstanden er her, betyder er vel særdeles lidt.
Mvh. __________________ Mvh. Sven
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Der er en ting, jeg er træt af i dagens Danmark. Og det er at det er blevet så helt igennem legitimt at kimse af erfaring og erfaringsdannelse"
Det er min erfaring , at der er meget lidt forskel på erfaring og indbildning, uanset hvilket fag, vi snakker om. Derfor er jeg blevet tilhænger af blindede tests. Og derfor skal der kimses.
I USA tror en stor gruppe mennesker, at de er blevet bortført og forulempet af rumvæsner. Erfaring?
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
- men fra stærkstrømsingeniøren kunne jeg ønske mig en udredning om "diode"-virkning på en uren overflade, som (?) kunne generere støj..
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror vist ikke der er nogen chance OVERHOVEDET for, at komme videre i den her diskussion.
Det eneste vi kan gøre er, at lede efter en forklaring på det fænomen som Mr. Antisilver påstår eksisterer. Men den forklaring finder vi ALDRIG da enhver der bare tænker sig lidt om, kan se, at det fænomen som Mr.Antisilver beskriver, forskel på ikke polerede og polerede sikringer, ikke har nogen basis i den virkelige og naturvidenskabelige verden, men i høj grad er et produkt frembragt af hans egen hjernes utilstrækkeligheder. Inden nogen nu ser ordet utilstrækkeligheder som et angreb på Mr.Antisilvers intelligens vil jeg lige mane det til jorden da alle mennesker må leve med en hjerne der til tider snyder en.
Mr.Antisilver affejer bare den forklaring som der er videnskabeligt belæg for som ikke relevant da den strider imod hvad han mener han kan høre, men mener istedet der er en anden forklaring som der kan kaste lys på det beskrevne fænomen. Men nu er det sådan, at den eneste forklaring der er tilbage, hvis man ignorer den naturvidenskabelige og velunderbyggede forklaring, at det kun kan være magi og det er jo ikke ligefrem nogen god forklaring. 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
|
Tror vist ikke der er nogen chance OVERHOVEDET for, at komme videre i den her diskussion.
Det eneste vi kan gøre er, at lede efter en forklaring på det fænomen som Mr. Antisilver påstår eksisterer. Men den forklaring finder vi ALDRIG da enhver der bare tænker sig lidt om, kan se, at det fænomen som Mr.Antisilver beskriver, forskel på ikke polerede og polerede sikringer, ikke har nogen basis i den virkelige og naturvidenskabelige verden, men i høj grad er et produkt frembragt af hans egen hjernes utilstrækkeligheder. Inden nogen nu ser ordet utilstrækkeligheder som en angreb på Mr.Antisilvers intelligens vil jeg lige mane det til jorden da alle mennesker må leve med en hjerne der til tider snyder en.
Mr.Antisilver affejer bare den forklaring som der er videnskabeligt belæg for som ikke relevant da den strider imod hvad han mener han kan høre, men mener istedet der er en anden forklaring som der kan kaste lys på det beskrevne fænomen. Men nu er det sådan, at den eneste forklaring der er tilbage, hvis man ignorer den naturvidenskabelige og velunderbyggede forklaring, at det kun kan være magi og det er jo ikke ligefrem nogen god forkalring. 
|
|
|
Selvfølgelig er der en forklaring og det er ikke magi. Men iøvrigt har du ret i, at fronterne e trukket helt tydeligt op. Jeg og 3 andre (+kurt kubik og gammel og suhr) hører forskellen. De, der ikke enten gider prøve det eller ikke kan høre det, mener vi hører noget, der ikke er der og det er faktuelt forkert.
Men jeg synes vi skulle stoppe for nu og så evt. vende tilbage til sagen om nogen tid.
Fortsat god weekend
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|