Emne: Polering af sikringer gir’ bedre lyd ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Gryff Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 427
|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Ghammel & Suhr:
Du skrev jo selv på side 27:
Ghammel & Suhr skrev:
| Skal man stille sagen lidt på spidsen, så er testen jo blot et udtryk for, hvad tre individer (der dog er fagfolk udi musik) kunne høre under de givne omstændigheder. Og detvil jeg mene er godt nok som en indikator. |
|
|
Du er altså godt klar over, at testen ikke er helt videnskabeligt udført - men jeg mener da også, at testen kan bruges som indikator. Men man kunne godt begynde at stille flere spørgsmål til den...
Som Svend P påpeger, kan man godt blive i tvivl om, hvorvidt du tager emnet seriøst. Du er HELT sikker på, at I ikke har snydt (bevidst)? __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
| I øvrigt svinger spændingen jo faktisk mellem 0 og 300V i virkeligheden. Det er først når der divideres med Kvdtr. 2 (RMS faktoren), at vi får 230V. |
|
|
Tjah - min bror fik også et godt grin på min bekostning, da han så de grafer jeg havde lavet.
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Alle: Der er nu taget tilløb til, at Antisilvers hypotese faktisk kan være korrekt. Hvis nu Antisilver kommer og siger: "Hvad sagde jeg - min hørelse er perfekt!" - så bliver jeg MEGET sur.
Især, hvis det viser sig, at det kunne han selv have fundet ud af - ud fra sit profesionelle erhverv. Så kunne hele tråden have været afviklet på 3-4 sider - uden nogen form for høj bølgegang. Er der nogen, der ved, hvad han laver in real life? __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gryff skrev:
|
@Alle: Der er nu taget tilløb til, at Antisilvers hypotese faktisk kan være korrekt. Hvis nu Antisilver kommer og siger: "Hvad sagde jeg - min hørelse er perfekt!" - så bliver jeg MEGET sur.
Især, hvis det viser sig, at det kunne han selv have fundet ud af - ud fra sit profesionelle erhverv. Så kunne hele tråden have været afviklet på 3-4 sider - uden nogen form for høj bølgegang. Er der nogen, der ved, hvad han laver in real life? |
|
|
Hvorfor spørger du ikke manden selv? Det er vel ikke den afgørende faktor for om tweaket virker eller ej. Lad nu være med at gøre det til en person sag om der var bagtanker bag tråden osv. det gider vi ikke se på. Prøv tweaket istedet, hvis du ikke allerede har.
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
SORRY - DET VAR IKKE MENINGEN!!!
Jeg trækker de sidste to linjer (af mit foregående indlæg) tilbage. Jeg har iøvrigt fået en PB fra en anden bruger, som klart dokumenterer, at det kunne Antisilver IKKE have sagt sig selv ud fra sin profession.
De to første linjer står ved magt. Jeg vil ikke synes om, HVIS Antisilver kommer med en sådan påstand i tilfælde af, at tweaket virker (eller tilsyneladende virker).
Som jeg har tidligere har skrevet, har jeg intet problem med, at tweaket (måske) virker.
NEJ - DET VAR IKKE EN OPFORDRING TIL PERSONHETZ - SORRY!!!
Og jeg er nu helt overbevist om, at Antisilver faktisk mener, hvad han skriver. Det må vi andre så prøve at forholde os til og få en fornuftig debat ud af, selvom det kan synes svært.
Skal vi prøve at finde tilbage til topic igen?
__________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået et par PB fra folk, der er rimeligt forargede over, at jeg (tilsyneladende) stiller spørgsmål ved alt. Jeg vil gerne bede folk om at læse/skimme hele tråden igennem selv. Hele tråden er (som jeg ser det) en diskussion af hinandens argumenter og deres gyldighed - helt fra side 1. Jeg vil gerne anføre, at jeg bestemt ikke er den eneste, der har stillet mange spørgsmålstegn ved Antisilvers påstand og specielt de argumenter, han har fremført. Folk kan selv kigge efter.
Derfor vil jeg nu prøve tweaket af selv, for at se, om det virker. Jeg kan kun opfordre andre til at gøre det samme. Hvis nogen har tålmodighed til at lave et forsøg af samme art som Ghammel&Suhr, kunne det være spændende at høre rapporter om det.
Min umiddelbare formodning er, at virkningen vil være mindre end virkningen af f.eks. at flytte mine højttalere, men det kan sagtens være, at jeg tager fejl. Jeg har ikke noget specialindrettet lytterum - kun en almindlig dagligstue. Men, da RogueAgent og G&S nu har givet os en teoretisk basis for, at tweaket kan virke, kunne det være spændende at prøve.
Men jeg må sige, at hvis det viser sig, at jeg/man er nødt til at hive sikringerne ud, f.eks. en gang om ugen for at opnå en minimal effekt, vil jeg ikke gøre det ud over en enkelt gang. __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gryff skrev:
| Min umiddelbare formodning er, at virkningen vil være mindre end virkningen af f.eks. at flytte mine højttalere |
|
|
Det tror jeg umiddelbart du har ret i, men gør da det først! Disse små tweaks har først relevans, når "større" ting er på plads, hvilket højttalerplacering absolut er. Faktisk er det et kæmpe tweak, men det hører en anden tråd til.
God fornøjelse med testen.
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Har du prøvet at polere sikringen med polermiddel i stedet? Det skulle give strammere bas, renere mellemtone, og klarere diskant |
|
|
Nej, der er kun prøvet med en grundig afrensning. Og de skal da lige checkes igen om nogle dage for at se, om der er kommet nye aflejringer. Polering skal også prøves, men jeg vil gerne gøre det med en maskine og skal først have fundet dimserne til at gøre det.
Gryff skrev:
@Ghammel & Suhr:Du skrev jo selv på side 27:
Ghammel & Suhr skrev:
| Skal man stille sagen lidt på spidsen, så er testen jo blot et udtryk for, hvad tre individer (der dog er fagfolk udi musik) kunne høre under de givne omstændigheder. Og detvil jeg mene er godt nok som en indikator. |
|
|
Du er altså godt klar over, at testen ikke er helt videnskabeligt udført - men jeg mener da også, at testen kan bruges som indikator. Men man kunne godt begynde at stille flere spørgsmål til den...
Som Svend P påpeger, kan man godt blive i tvivl om, hvorvidt du tager emnet seriøst. Du er HELT sikker på, at I ikke har snydt (bevidst)? |
|
|
Selvfølgelig er det svært at lave en fuldstændig stringent test under hjemlige forhold i en dagligstue, men jeg vil som sagt til enhver tid mene, at testen er god nok som indikator, hvilket fra starten også har været målet med testen. Det er jo heller ikke sådan, at jeg har lagt ud med at sige, at nu kommer der en helt vildt videnskabelig test. Det ville selvfølgelig være en klar nr. 1 at kunne gøre det, no doubt. Skulle vi have snydt bevidst? Du mener altså, at vi har brugt en pokkers masse tid for at snyde bevidst???  Jeg kan da sige, at vi var ret overraskede over, at det er så hørbart, som det er. Men prøv nu selv 
__________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Ghammel&Suhr:
Beklager, hvis jeg har fornærmet dig. MEN - som jeg skrev tidligere, er det problematisk, når man i en tråd som denne anvender sig af underforstået ironi. Det KAN misforstås. Svend P er inde på noget af det samme. Og nej - selvfølgelig kan man ikke lave en 100% stringent videnskabelig test únder de forhold.
Iøvrigt tager jeg hatten af for, at du har lavet både abstrakte og konkrete overvejelser i forbindelse med testen.
@(Alle):
Jeg er stadig spændt på at se Antisilvers reaktion på, at den "etablerede" videnskab synes at give ham ret. __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
osprey Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan godt være polering af sikringer har betydning men hvor mange har egentlig set hvordan et ca 15 cm i diameter kabel, med Aluminiumsleder ser ud. Her er så vidt jeg ved ingen metalskærm omkring, og rundt i husene ligger kablerne vel hulter til bulter. Godt nok med en Jordleder men vel heller ikke mere.  Da ville jeg hellere foreslå ideen om en 3-faset strømforsyning (til jævnspændingen).
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi må så konstatere at rækken af net relaterede tweaks må være uendelig..
Vi starter i apperaterne med strømforsyningerne, så netkabler og eventuelle "strømrensere" mm. og så i stikkontakten ( her må der vel også kommen nogle forgyldte highend typer snart??)
Så kablerne i instalationen i huset, (i vægen mm.) her er der også noget at hente ved specielle net kabler her også vel sagtens??
Og så måler / fordeler skabet, og sikrings gruppen, her må man vel også snart kunne få eller lave nogle highend audio typer der giver max. strøm gennemgang og renere signal mm.??
Så er der kablerne udenfor, fra transformater / fordeler station og dit hus, her må el værket kunne skifte til noget bedre?? det vil hele sikkrt give noget også?!
Alle transformaterstetioner mm. rundt i landet, her må der være oceaner af ting der kan tweakes, pudses, og udskiftes mm.??
Og så nede i el værker.. uha da da!! man må lave highend audio elværker!.. 
Ergo ALT fra elværket til apperatet er åbent for tweaks og forbedringer der alt vil resultere i bedre lyd (hvor meget bedre den så efterhånden kan blive?? for når hver tweak man laver giver bedre dit og bedre dat hvergang, og der er tusinvis af dem, så må det uden virkelig være elendig lyd vi har!??)
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der mener jeg ikke, miju har helt ret: Hvert sådant tweak fjerner/formindsker en (mulig) forringelse af lyden. Denne forringelse er muligvis i nogle (mange?/alle?) tilfælde meget lille. Vi oplever, at lyden bliver bedre, fordi man har fjernet en forringelse. Men lyden kan aldrig blive bedre end det oprindelige signal, selvom hifi branchen nogle gange kan få det til at se sådan ud.
Dette tweak er (næsten) gratis, men mon ikke folk ofte overdriver virkningen af deres tweaks, for ikke at fremstå som idioter, hvis de eks. har brugt 4000 kr for at opnå en meget lille forbedring (læs: en meget lille forringelse er blevet fjernet).
Men nu vil jeg prøve tweaket selv. __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg HAR prøvet at polere mine sikringer... der skete ikke noget...
Gjorde det samme hos et par kammerater, og der var ik en "dyt" at høre..
Måske er våres hørelse for dårlig??
Eller vores udstyr ikke godt nok..??
Måske er Bornholmsk strøm bare bedre!??? (mere end 80% af den kommer fra Sverige iøvrigt.. A. power STYRE!!! eller måsker er det vand kraft???... )
Mit grej kan jo ses her under og under mit udstyr.
Mine kammeraters grej består af : Electrocompaniet amp's + cd. & B&W 805. + sub. Taralabs Air1&2 kabler + E-Comp netkabler
Densen & Audiovector + Nordost Blue Heaven kabler + Supra net kabler.
Argon amp's, Denon cd., & Dali Diva. med Vdh kabler + DIY. NKT net kabler.
Teac drec. Benchmark dac, eAr amp's og DIY. ht. (ScanSpeak, 9900 - Eton 5" +JBL 15") med Nordost og Audioquest kabler + No net kabler..
Har snakket i tlf. med en anden fra sverige der også nu har prøvet, han har :Marklevinson amp's Bladelius cd. og Morten højtalere, med Jorma & Taralabs The One kabler. + Taralsbs & Jorma net kabler.
Sikkert en bunke skod grej der ikke kan afsløre de forskelle og forbedringer dette super tweak giver???
MEN! som sagt NUL! effekt!!...
Men NU HAR vi prøvet og gjort det... (så skulle der alligevel være et og andet?? ja så er det jo fint.. så VED vi at det nu spiller lidt bedre, selv om vi ikke kan høre det..) 
De forgyldte audio / Highend apperat sikringer har også været på rund tur... nul hørbar virkning hellere!
hummm... er vi døve? eller bare så skeptiske og cool mindede at vi ikke falder for sådant VooDoo og bilder os selv ind at det virker??.. (altså en smule mere kritiske og objektive her ?) tjaaaaa....skal ik ku si det?? 
MEN!! under alle omstændigheder så koster dette tweak med polering afsikringer intet andet end lidt tid, så WHY NOT!??? prøv! det kan aldrig skalde.. og bliver lider bedre for DIG!? så er det jo cool...
Jeg kan da sige at jeg HAR prøvet nu.. og ikke bare forkastet ideen uden nærmere "self study"
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gryff skrev:
| @Ghammel&Suhr:
Beklager, hvis jeg har fornærmet dig. MEN - som jeg skrev tidligere, er det problematisk, når man i en tråd som denne anvender sig af underforstået ironi. Det KAN misforstås. Svend P er inde på noget af det samme. Og nej - selvfølgelig kan man ikke lave en 100% stringent videnskabelig test únder de forhold.
Iøvrigt tager jeg hatten af for, at du har lavet både abstrakte og konkrete overvejelser i forbindelse med testen. |
|
|
Jeg er ikke spor fornærmet, der skal sq mere til  Måske jeg også bør sige lidt mere om, hvad de hørbare ændringer generelt bestod af: Først og fremmest en tand bedre rumgengivelse. Der var en tøddel mere plads bagud. Ruminformation er normalt en god indikator for, om man er trådt et trin op eller ned af stigen. Enhver der har prøvet at lege med kopiering af gammeldags, analoge magnetbånd kan sikkert nikke genkendende til dette. Allerede ved 1. kopi (2. generation) er der nemlig et hørbart tab i specielt rumgengivelsen.
Metallyde fra f.eks flygelstrenge stod både en anelse klarere og mere naturtro. Det samme gælder for bækkener, der ofte er noget af det sværeste, at få gengivet rigtigt. I øvrigt en generelt god testparameter, da f.eks. et 20" ride bækken indeholder frekvenser fra ca. 20Hz til langt over 20 KHz. Måske netop derfor. Læbelyde. På rigtig gode optagelser kunne størrelsen på og artkuleringen af sangerens/sangerindens læber pludselig høres (ikke hele tiden, men når den var tydelig på optagelsen, forstås). Den flippede vi nok mest over. I øvrigt var der generelt en lidt bedre konturaftegning af de udøvende.
Der var således ikke på nogen måde tale om nogen hørbar tilførsel af eventuelle mislyde, hvorfor konklusionen var en entydig forbedring. Nu kan det måske lyde som om, at træerne så småt voksede ind i himlen. Det var nu ikke helt tilfældet, da de her nævnte detaljer blot fremstod som en understregning af noget allerede forekommende i lydbilledet. Altså ikke noget jeg-skal-gi'-dig-skal-jeg tweak, dog stadig hørbart. Som micjac er inde på, så kan han og nogle af klippedrengene ikke høre det. Der er da også nogle stykker i min omgangskreds, som ikke kan høre det, andre kan så igen. Uden decideret at kunne bevise noget herom, så synes der dog at være et kraftigt fingerpeg i retning af, at det enten er musikere eller meget trænede lyttere, der kan høre forskellen. Og dette ville der egentlig heller ikke være noget mærkeligt i, da vi alle har forskellige grader af såvel hørelse, som musikalitet. Ofte er de to ting dog nært forbundne hos musikere. Så hvis man prøver derhjemme, så lad være med at forvente eller at
lytte efter mirakler, for de kommer ikke. Vi taler i stedet om små, bitte detaljer
nede i småtingsafdelingen. Ovenstående gælder stadig kun en grundig afrensning i sprit. En decideret polering opfører sig sandsynligvis lidt anderledes, og det kunne være godt at høre om forskellige efaringer omkring dette. __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Ghammel&Suhr:
Jamen, så er det måske spild af tid, at jeg afprøver tweaket? For jeg er helt klar over, at så fine detaljer vil jeg helt bestemt ikke kunne høre. Især fordi jeg ikke har et specialindrettet lytterum, men kun en helt almndelig dagligstue. Og mit anlæg i øvrigt er ikke tweaket på nogen måde. Jeg skiftede signalkabler og højttalerkabler for nogen tid siden - og ja, det gav en forbedring af lyden (efter min opfattelse), men ved nærmere eftertanke er jeg er bestemt ikke sikker på, at forbedringen var 4500 kr. værd.
Og så skal du iøvrigt have tak: Dit indlæg forklarer (for mig) tydeligt nogle af de "religionskrige", der fra tid til anden opstår på dette forum.
Så er Antisilver bare en af de heldige, som har en så god hørelse, at han kan høre sådanne småting. Så er det måske bare hans fremstilling, der er noget upræcis, så vi andre får et forkert indtryk af hvor stor forbedringen igrunden er? __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gryff skrev:
@Ghammel&Suhr: Jamen, så er det måske spild af tid, at jeg afprøver tweaket? For jeg er helt klar over, at så fine detaljer vil jeg helt bestemt ikke kunne høre. Især fordi jeg ikke har et specialindrettet lytterum, men kun en helt almndelig dagligstue. Og mit anlæg i øvrigt er ikke tweaket på nogen måde. Jeg skiftede signalkabler og højttalerkabler for nogen tid siden - og ja, det gav en forbedring af lyden (efter min opfattelse), men jeg er bestemt ikke sikker på, at forbedringen var 4500 kr. værd. |
|
|
Måske, måske ikke - det ved du i realiteten ikke, før du har prøvet, vel? Nu ikke flere overspringshandlinger, SÅ meget koster det jo heller ikke  Jeg har p.t. heller ikke noget specialindrettet lytterum, også kun en alm. dagligstue. __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Ghammel&Shur: Jo - jeg er helt sikker på. at tweaket ikke vil virke (hos mig). Det udstyr, som miju har, er i alt fald MEGET bedre end mit - og han kunne ikke høre noget. Desuden er det ikke alt, der kan gøres op i kroner og øre...
(Over and out fra denne tråd...) __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gryff skrev:
|
@Ghammel&Shur: Jo - jeg er helt sikker på. at tweaket ikke vil virke (hos mig). Det udstyr, som miju har, er i alt fald MEGET bedre end mit - og han kunne ikke høre noget. Desuden er det ikke alt, der kan gøres op i kroner og øre...
(Over and out fra denne tråd...)
|
|
|
Måske er dine øre bedre end mine!??
Så hvorfor ikke bare prøve... det koster jo ik noget!..
Man bør aldrig afskrive noget før man har prøvet! (inden for rimlighedens grænser, havde det nu kostet en masse penge dette lettere tvivlsomme tweak såååå??? )
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gryff skrev:
|
(Over and out fra denne tråd...)
|
|
|
Fik du prøvet det?
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

|
| Sendt: 01 November 2006 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kom bare til at tænke på, hvor længe det ville tage mig, at lave forsøget på privat basis alene. blot med indbyrdes rotation af de sikringer, der allerede nu sidder i mit relæ. Er det realistisk at nå 60 ombytninger pr. aften? Også selvom man er 3? Det er muligt at trænede musikere på under et halvt minut kan danne sig et indtryk af lydbilledet og beskrive det detaljeret i ord - jeg kan ikke.
Jeg vil skulle bruge en hel eftermiddag med lytning for at nå en konklusion, blot med 5 sikringer (og musikstykker). Men, hvis man gør det 60 gange på en aften og snakker sammen, tror jeg altså det ender i ren (ubevidst kollektiv) selvoverbevisning. Og tre aftener i træk...
Jeg ville mene, at et begrænset antal sikringsskift pr. aften var mere optimalt - så lytter man mere koncentreret hver gang (min mening).
Jeg undrer mig også over G&S brug af smiley's, og brug af diverse udtryk undervejs. Svend P satte jo også spørgsmål ved G&S' seriøsitet.
Et enkelt eksempel:
Ghammel&Suhr skrev:
Du mener altså, at vi har brugt en pokkers masse tid for at snyde bevidst???  |
|
|
Hvorfor den smiley?
Jeg kan faktisk ikke tyde hans rapport om testen overhovedet, hvis jeg nærlæser den meget nøje. Jeg synes faktisk allerede, at jeg har spildt nok tid ved at deltage i denne tråd.
@Ghammel&Suhr: Beklager, hvis jeg tager fejl, men det er min ærlige mening! __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|