| Forfatter |
|
T2Madsen Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Marts 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Adamfelix skrev:
Hej Neeper og jer andre!
Har der været en udstilling? og i så fald hvordan skal disse vidundere bedømmes?!

|
|
|
Ja, selvom Kim havde fået et skodrum, - som jo ikke engang var et rum, var fremvisningen af disse vanvittigflotte speakers en lækker oplevelse. Både for øjne og ører! Det var tydeligt at høre at der er potientiale med det rette rum. Der var en masse baggrundsstøj på messen som var lidt svær at se bort fra, men man kunne (igennem støjen) virkelig høre hvor dynamiske og velspillende de er. Bassen var ret imponerende, og mellemtonen samt diskanten var sprød og lækker. Jeg glæder mig virkelig til at høre/se dem i de rigtige Hornslet kabinetter under bedre forhold. De var klart de flotteste højtalere på messen, - selv i Kina-kabinetterne! Lækkert at se så gennemført kvalitet  Herfra kan jeg kun give enstor5tal  __________________ V.H. Steffen
TeacVRDS10SEmod.//TacT2.2Xaaa//ZapPu lse2.2 SE//Dali40SE//TacT W210//CoralX15
|
| Til top |
|
| |
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 27 Oktober 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ''bare'' designet burde få et doubel 5 tal. (sagt med etta cameron stemme)
__________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 26 November 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der sket noget mere med Neeper Acoustics?
Jeg kunne godt tænke mig at lytte til dem. __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Olsen
Det går da fremad, men desværre ikke så hurtigt som jeg godt kunne tænke mig...
Hornslet er nu langt om længe gået i gang med mine kabinetter... Alt til den første mini produktion på 50 stk. er bestilt, lige på nær filtrene... Disse skal nemlig rettes ind efter det endelige Hornslet kabinet, da Hornflex teknologien har en meget bedre egendæmpning i øvre mellemtoneområde, end normalt formspændt MDF. Jeg vil tro de første produktions modeller bliver klar i slutningen af januar, eller måske i starten af februar...
Så snart jeg får de første kabinetter leveret, så vil der blive taget prof billeder, og www.neeper-acoustics.com går i luften umildbart efter...
Jeg har nu en opstilling med "kina prototyperne" som dur ret fornuftigt, så demo arrangementer kan godt arrangeres hvis det skulle have interesse. Dog vil det nok være sjovest at opleve de endelige, da de bliver meget flottere og også kommer til at lyde bedre, end dem jeg har stående nu.
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 884
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for info. Det er en spændende proces at følge på sidelinien. Har du et forsigtigt bud på et prisniveau som højttalerne kommer til at ligge i? __________________ Venlig hilsen
Olsen
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Olsen skrev:
Tak for info. Det er en spændende proces at følge på sidelinien. Har du et forsigtigt bud på et prisniveau som højttalerne kommer til at ligge i? |
|
|
Ja det kunne være en interessant oplysning...specielt siden det snart er jul __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 27 November 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper: Jeg har selv arbejdet som ekstern konsulent på flere selfbleeder projekter, og jeg mener at have omend en svag anelse om, hvor meget hjerteblod, vilje og tårer der skal blødes for at komme så langt som du er kommet!
Uanset hvad det ender med, og med den foreløbige prototype afbilledet kan det vist kun gå godt, så skal du være stolt hver gang du dødbanket går i seng. Og de fem ærlige minutter man har med sig selv når man står op skal du føle i maven, at det er DET DU VIL! Og glæde dig over at du har klokkerne til at GØRE DET!
Derudover har jeg kun at sige, betragt mig som en potentiel kunde. Fortæl mig hvordan jeg kommer på dit nyhedsbrev, og giv lyd når du kan spille en serenade med dine smukke guldklumper..! __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
vnv nation Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig meget til snart at høre noget mere omkring dette projekt. __________________ mvh Thomas
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38934
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
He - ja ... det går ikke hurtig
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
He - ja ... det går ikke hurtig  |
|
|
Perfektion tager tid.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Nej det går ikke så stærkt... Jeg havde i min forretningsplan regnet med at kunne have nogle højttalere klar til efter sommerferien... Og da januar jo bestemt er efter sommerferien, så passer det da meget godt... 
Jeg har fået leveret enhederne til den første produktion. Alt alu'et er også på vej hjem, så nu mangler jeg efterhånden "kun" kabinetterne... Det går desværre ikke så stærkt ovre i det mørke Jylland... Men jeg er tilgengæld sikker på at det så også nok skal bliver i orden 
Jeg har tidligere tegnet en hel højttaler serie på en aften, men det her er bare noget helt andet...
Jeg kunne have haft en hel serie på markedet for lang tid siden, men da det her er det første jeg laver 'til mig selv' så skal det bare være iorden...
Jeg skulle få leveret de første Hornslet kabinetter i denne uge, hvis deres proforma invoice holder stik...
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Hej...
Nej det går ikke så stærkt... Jeg havde i min forretningsplan regnet med at kunne have nogle højttalere klar til efter sommerferien... Og da januar jo bestemt er efter sommerferien, så passer det da meget godt... 
Jeg har fået leveret enhederne til den første produktion. Alt alu'et er også på vej hjem, så nu mangler jeg efterhånden "kun" kabinetterne... Det går desværre ikke så stærkt ovre i det mørke Jylland... Men jeg er tilgengæld sikker på at det så også nok skal bliver i orden 
Jeg har tidligere tegnet en hel højttaler serie på en aften, men det her er bare noget helt andet...
Jeg kunne have haft en hel serie på markedet for lang tid siden, men da det her er det første jeg laver 'til mig selv' så skal det bare være iorden...
Jeg skulle få leveret de første Hornslet kabinetter i denne uge, hvis deres proforma invoice holder stik... |
|
|
Uha uha uha __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 11 December 2006 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej "Neeper".
Jeg har ikke en dyt forstand på højttalerkonstruktion, men der skal ikke en såkaldt "ekspert" til at se, hvor ekstraordinært dette projekt er. Flot arbejde. Der skal heller ikke herske tvivl om hvor meget tid, sved og tårer, det har kostet dig (og evt. implicerede), men det kommer til at betale sig i sidste ende - tro mig. Jeg følger nøje med i dette spændende projekt fra sidelinien, og ønsker dig samtidig al held og lykke.
Mvh
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
heltedellen Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg ku nu stadig tænke mig at vide hvor meget min pung skal bløde før et sådanne ht sæt står i mit hjem stja
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 07:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltedellen skrev:
| jeg ku nu stadig tænke mig at vide hvor meget min pung skal bløde før et sådanne ht sæt står i mit hjem stja |
|
|
Jae, og holder designet i længden....? Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rytmik skrev:
heltedellen skrev:
| jeg ku nu stadig tænke mig at vide hvor meget min pung skal bløde før et sådanne ht sæt står i mit hjem stja |
|
|
Jae, og holder designet i længden....?
Mvh.
|
|
|
Hej...
Ja, prisen kender jeg desværre ikke 100 % endnu, og hvorvidt designet holder i længden, ja det kan jeg ikke svare på... Men hvordan skal det forstås Troels? Hvad har om designet holder i længden med prisen at gøre..?
Men jeg kan da godt forstå den udmending... Du har jo nok også fået fortalt en lille historie af din gode ven Lars Goller, angående tilblivelsen af dette design...
Og jeg må desværre skuffe dig. Selvom Lars var helt fjollet med dette design, så gør det, det altså ikke til hans. Jeg er træt af at høre disse historier, da det er 100 % løgn. Jeg synes det er sørgeligt, og jeg er utroligt skuffet over det.
Jeg har 100 % selv lavet alt i dette design. Intet, absolut intet, end ikke et forslag, eller en lille ide, er kommet fra Lars.
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Rytmik skrev:
heltedellen skrev:
|
|
Mvh.
|
|
|
Hej...
Ja, prisen kender jeg desværre ikke 100 % endnu, og hvorvidt designet holder i længden, ja det kan jeg ikke svare på... Men hvordan skal det forstås Troels? Hvad har om designet holder i længden med prisen at gøre..?
Men jeg kan da godt forstå den udmending... Du har jo nok også fået fortalt en lille historie af din gode ven Lars Goller, angående tilblivelsen af dette design...
Og jeg må desværre skuffe dig. Selvom Lars var helt fjollet med dette design, så gør det, det altså ikke til hans. Jeg er træt af at høre disse historier, da det er 100 % løgn. Jeg synes det er sørgeligt, og jeg er utroligt skuffet over det.
Jeg har 100 % selv lavet alt i dette design. Intet, absolut intet, end ikke et forslag, eller en lille ide, er kommet fra Lars.
Mvh Kim
|
|
|
Ja hvad lære man af det.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Inka Udelukket fra forum

Tidligere niklasthedolphi
Bruger siden: 25 November 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltedellen skrev:
|
|
Mon ikke du skal regne med at du skal bløde 15 kilo sættet, for de er jo flotte. "dolph"
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
Neeper skrev:
Rytmik skrev:
heltedellen skrev:
|
|
Mvh.
|
|
|
Hej...
Mvh Kim
|
|
|
Ja hvad lære man af det.
|
|
|
Rolig nu! Jeg har respekt for folks smag, og det burde du jo egentlig også at have! Som du selv siger, Så ville det være ret fornuftig om du ikke selv svarede på dette spørgsmål, da det jo er en smagssag, hvorvidt man bryder sig om et design! Og så må jeg måske bedrøve dig! Jeg har ikke hørt nogen historie om tilblivelsen af dit design. Jeg tror simpelthen ikke, at det er hans stil at nedgøre andres produkter. Mvh. Og lykke til med projektet.
|
| Til top |
|
| |
jørstad Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gætter på en pris.
8000,- for enhederne
1800,- for delefiltret
3500 for kabinet ( min. 50 stk. ved Hornslet )
385 ,_ i Timen & nbsp; ( 20 Timer )
Mit gæt med rabet og bonusordninger og hvad ved jeg.
21500;- for et sæt
|
| Til top |
|
| |