Bruger siden: 05 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 10
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
Jeg har det samme problem med en Sølvsuper 12C, jeg fandt på et loppemarked. Det er som om at knapperne sidder en my længere ind i den ene side af knappen af nogle af dem..
Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
Zakken har fået sig en TR220! Efter mange års tjeneste er knapperne lidt slidte,men sådan er det jo bare.Du skal ikke bekymre dig,Zakken,bare nyde musikken og vellyden fra din TR220 Tillykke med den!! (edit: Ups....er det en Sølvsuper 12,Zakken?).....nu har jeg lige kigget på min TR220.Tillykke med din Sølvsuper 12!
R-l-b:Du får en mere fyldig redegørelse vedrørende din sending som er modtaget med tak! Jeg har bare lidt for meget om ørerne....dameben for eksempel
Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
Tante Berg skrev:
Zakken har fået sig en TR220! Efter mange års tjeneste er knapperne lidt slidte,men sådan er det jo bare.Du skal ikke bekymre dig,Zakken,bare nyde musikken og vellyden fra din TR220 Tillykke med den!! (edit: Ups....er det en Sølvsuper 12,Zakken?).....nu har jeg lige kigget på min TR220.Tillykke med din Sølvsuper 12!
Jep, en lille Sølvsuper 12, den spiller egentligt fint, men har ikke de vilde overarme.
Den passer helt perfekt til mine TL 1520. Og muligvis til datterens værelse.
Det er sjovt nok en helt anden lyd de frembringer, når der kommer en Tandberg på, fremfor en moderne Sony. Varmere og ikke så dominerende lyd.
Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
Zakken(og vpff):Det er ganske normalt at knapperne 'vælter' lidt.De er jo nok blevet brugt flittigt Min gamle TR2075 så ud som om at knapperne var smidt på med en skovl....det var smukt!! Du har helt ret,en Sølvsuper 12 har ikke meget overarm.Den kører med 'permanent' loudness,som aftager jo højere man spiller.Den skal ha' letdrevne højttalere.Jeg tror at du kan vride endnu mere ud af den med mindre højttalere(Tandberg),end TL1520.Men de er samtidige(TL1520 og SS 12), så måske er der alligevel synergi Tillykke med at du har set lyset Tandberg rykker r*v!!! Og din datter har godt nok fået vellyd.Flot dér!!
Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
Hvad snakker i om? Det er da en "ægte" Tandberg. Den var bare udsolgt i Rio palisander. Og det er heller ikke en "Remote". Det er en TANDBERG CONTROL!!! (Model TRC2008).
Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
Så drenge, nu er drømmen om den ultimative speaker blevet
indfriet
Det krævede næsten det halve kongerige at få den transporteret
herned, men det var alt værd, ikke mindst ventetiden
Jeg takker alle der læser med på sidelinjen og dem der har
givet råd og ikke mindst lokket mig en smule
Gad vide hvad mon det er ham fra Sydfyn snakker om
Jo siden jeg for et år siden læste med her fra sidelinjen og
var meget lidt aktiv beundrede og fornærmede jeg faktisk denne ultimative
højtaler fra det hæderkronede norske skovfjælmærke……
Men
I dag føler jeg at det hele er lidt en drøm, og det er det faktisk også. Jeg har haft mange kvaler og nok omkring 1000 overvejelser,
om jeg skulle køb dem
På et hæsblæsende sekund blev der sagt ja og nu står den
endelig her efter knap to ugers ventetid på at få dem hjem Jeg har glædet mig
så meget at man skulle tro jeg skulle tage hul på en 365 dages julemaraton med
alskens gaver serveret lige ned i godteposen. Er det her bedre Yes Sir
Nok snak i skal have nogle billeder af de i dag fra mit
synspunkt fantastisk smukke madammer
Der dæleme blevet lyttet meget til Dire Straits idag, og den er slet ikke slut endnu
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum