Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 23:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Muligt at få et "fint" LCD til 8-9k? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Ha, kan sq godt forstå postdk ik' skal lægge sin klamme hånd på det :-)

Ulempen er, at du nok ikke slipper med mindre end 13k, hvis du skal hente det i en butik... og så er budgettet lissom sprængt i en milliard stykker ;-)

Nyt på vej....
Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

JoeConsultant> Tjaa, jeg har skrevet med nogle online butikker i Aalborg området, der normalt ikke tillader sårn noget salg.
Jeg kan sagtens køre op, betale og hente det. Men jeg har INGEN mulighed for at se det i aktion, men det gør ikke mig noget, tager bare til Fona i storcenteret. De gør alt for kunderne
Kan snildt lokke dem til at afspille HD film osv igen, hvis de bare har i troen jeg vil give 17k i deres butik

JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

HA, ja mon ikke du kan lokke Fona til det :-) Men lyder som en sweet deal med de der online butikker.

Nyt på vej....
Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:

1) Men, hvis nu jeg så har et TV der understøtter 1:1 pixelmapping via VGA, kan Xbox360 så spytte et 1:1 signal ud?

2) Hvad nu hvis jeg har et TV der understøtter 1:1pixelmapping via DVI/HDMI indgangen? Hvad kan xboxen så trylle frem?

1:1 signalet ville være 1360*768 med VGA. Om det så giver ægte 1:1 pixelmapping (som åbenbart kræver mere end blot opløsninger, og så er vi ude hvor min viden er begrænset) ved jeg ikke, men det er kun TV med 1:1 pixelmapping der understøtter 1360*768 over VGA-porten.

X360'eren kan intet digitalt videosignal trylle frem; altså ingen DVI eller HDMI. Du har altså brug for et TV der kan klare 1:1 pixelmapping over VGA, hvis du vil have bedst mulig opløsning ud af en X360'er.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
Helikopteren skrev:

1) Men, hvis nu jeg så har et TV der understøtter 1:1 pixelmapping via VGA, kan Xbox360 så spytte et 1:1 signal ud?

2) Hvad nu hvis jeg har et TV der understøtter 1:1pixelmapping via DVI/HDMI indgangen? Hvad kan xboxen så trylle frem?

1:1 signalet ville være 1360*768 med VGA. Om det så giver ægte 1:1 pixelmapping (som åbenbart kræver mere end blot opløsninger, og så er vi ude hvor min viden er begrænset) ved jeg ikke, men det er kun TV med 1:1 pixelmapping der understøtter 1360*768 over VGA-porten.

X360'eren kan intet digitalt videosignal trylle frem; altså ingen DVI eller HDMI. Du har altså brug for et TV der kan klare 1:1 pixelmapping over VGA, hvis du vil have bedst mulig opløsning ud af en X360'er.
Oki, så overvejer jeg lige situationen en ekstra gang, om man bare skal købe det 32V2000, og så købe en Xbox til foråret

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes