Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 25 Februar 2009 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
Det er skøøønt - en oplagt Art Tatum der for en gang skyld giver lidt slip og ikke er for overperfektionistisk samen med BEn Websters guddommelige grødede sax - I LIKE
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
Optaget Allehelgens aften d. 31. okt. 2007 (vistnok Halloween på "nu-dansk" = ). CD nr. 2 indeholder Mule's version af HELE Zeppelins mesterværk 'Houses of the Holy'.... De skulle iøvrigt efter sigende være i studiet med et nyt projekt.
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 28 Februar 2009 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
bittermand skrev:
Optaget Allehelgens aften d. 31. okt. 2007 (vistnok Halloween på "nu-dansk" = ). CD nr. 2 indeholder Mule's version af HELE Zeppelins mesterværk 'Houses of the Holy'.... De skulle iøvrigt efter sigende være i studiet med et nyt projekt.
Gov't Mule - Holy Haunted House (2CD - 2007)
Jamen jamen... Hvordan har jeg båret mig ad, med at overse dén udgivelse??
Fortæl lidt om den. Er det Gov't som Gov't lyder, eller lægger de sig tæt op ad originalen? Holder den for alvor? Gov't Mule formår jo selvfølgelig næsten altid, at gøre et kopinummer mindst lige så godt som originalen og som oftest endnu bedre, men her er vi sgu da næsten ude i en mission impossible, eller...?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum