Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
Sendt: 03 April 2009 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
krenzler skrev:
piobyte skrev:
Så kom den
Fed skive! Har du en original at sammenligne med?
Ja jeg har den gamle stadigvæk , så det skal jeg da sammenligne nøjere. Umiddelbart går den nye noget dybere og jeg syntes bækkener klinger klarere og længere, men det er et hurtigt indtryk Den kom fra Music direct i dag så den her kun været 4 dage undervejs fra staterne.
Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
Sendt: 03 April 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
piobyte skrev:
Umiddelbart går den nye noget dybere og jeg syntes bækkener klinger klarere og længere..........Den kom fra Music direct i dag så den her kun været 4 dage undervejs fra staterne.
Det er også mit indtryk med 180 - 200g tryk - at bassen gør lidt mere væsen af sig. Dog synes jeg ofte at en god gammel original kan være mere dynamisk og fersk. Det kan være en jungle med alle de forskellige tryk.
Meget flot med 4 dage fra US. Kunne være man skulle satse på MD når der skal bestilles en stabel audiofil-vinyler på et tidspunkt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum