Bruger siden: 15 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
Ja hvordan har du kunnet?
Hehe.. jeg har lige fået sat godt gang i rotationerne på min pladespiller og lige nu drejer denne rundt:
Super fedt og underholdende album
Om lidt bliver det nok noget alla denne: Potentielt det fedeste album cover der nogen sinde er lavet(Efter min ringe mening i hvert fald) Og så gør det jo ikke noget at musikken også er top klasse
Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
soka skrev:
krenzler skrev:
Pearl Jam - Ten (Redux). LP.
Er der stor forskel på det originale og det nye mix, eller er det små nuancer det handler om? Og hvilket er bedst synes du?
Indtil videre har jeg kun fået lyttet ordentligt til det nye mix. Jeg lyttede lige kort til Once fra originalen og det lød umiddelbart ringere i forhold til det nye mix i mine ører. Men man køber nok ikke Ten for lyden - den har altid været en anelse flad og mudret. Sjovt nok husker jeg CD'en fra '91 (har den ikke nu) som bedre - mere dynamisk men det må vel være min hukommelse der spiller mig et puds?
Jeg synes at de mere storladne rumlige numre som Black, Oceans og Release fungerer bedst (Redux). De kunne måske have fordelt det nye mix over de 2 LP'ers spilletid og så skippet orignal-versionen (som kan fås alligevel).
Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
Den er VIRKELIG lo-fi, men på det musikalske niveau er den liiige et fladbanket myrek*ssehår over. Instrumenteringen er også skåret helt ind til benet - udover hans guitar, er der en resonatorguitar hist og en banjo pist. Den kan du med sindsro anskaffe.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum