| Forfatter |
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 06 August 2009 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brett Anderson - Wilderness spiller nu.

Forsangeren fra Suede´s første soloalbum - lånt på biblioteket.
Det er meget ensformigt og trist, og han har ikke mange strenge at spille på. Men en gennemlytning værd. Er indspillet helt godt af en ny cd ! __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rush

Caress Of Steel __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Joe Bonamassa Ballad of John Henry
Vinder klart ved flere gennemlyt, gerne hele skiven på en gang...
Synes den er bedre end hans foregående, han bliver bedre og bedre.

|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
... og så lige denne her til at køle ned (eller hvad!?!) på

(og fordi hun er p...... dejlig )

|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne her bagefter, en KONGE skive, det er en af de mest sublime trioer i verden (self. kun hvis man kan lide musikken ). Piano bliver ikke bedre, hvis man kan holde hans jam-jam-jaaaaam ud... 

|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
|
Muddy Waters- Electric Mud

på NOS 1968 vinyl aldrig åbnet 
|
|
|
Hvordan hører du den så, nu? 
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
edge skrev:
|
Muddy Waters- Electric Mud

på NOS 1968 vinyl aldrig åbnet 
|
|
|
Hvordan hører du den så, nu?  |
|
|
Man lægger den i en microbølgeovn med drejetallerken - tilslutter ovnen til en Ipoddockingstation - og derfra er det bare skøn musik __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har den osse på cd, derfor ville jeg osse have den på vinyl, det er et fedt album. Regnede nu ikke med at jeg fandt et uspillet album.
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Medlem skrev:
edge skrev:
|
Muddy Waters- Electric Mud

på NOS 1968 vinyl aldrig åbnet 
|
|
|
Hvordan hører du den så, nu? 
|
|
|
Man lægger den i en microbølgeovn med drejetallerken - tilslutter ovnen til en Ipoddockingstation - og derfra er det bare skøn musik
|
|
|

... forresten alt for moderne til mig, jeg har hverken det ene eller andet... 
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|

Nick Drake - Five Leaves Left (CD - 1969)

R.E.M. - Life's Rich Pageant (CD - 1986)
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
New Order - Blue Monday/The Beach. Orig. 12" maxi fra '83. Det er ret godt.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beastie Boys - Paul's Boutique. LP.
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sinne Egg er lige røget igennem. Den holder bare, det er i verdensklasse - og så er det Dansk 

Nu kører denne (fed lyd han har på sine seneste...) Der er altså et eller andet, jeg bare ikke kan stå for Det må være noget i opdragelsen 

|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 09 August 2009 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er altså heller ikke tosset, hold da fest en saftig bas der spilles på den... Men festmusik er det jo ikke... Fed hygge 

|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 09 August 2009 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|

Ben Folds Five - The Unauthorized Biography of Reinhold Messner (CD - 1999)

Jason Falkner - Presents Author Unknown (CD - 1995)

The Grays - Ro Sham Bo (CD - 1994)

The Verve - A Storm in Heaven (CD - 1993)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 10 August 2009 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|

The Flaming Lips - The Soft Bulletin (DVD-Audio - 1999)

Eric Matthews - Foundation Sounds (CD - 2006)
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 10 August 2009 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige sat mig til at høre John Legend - Live from Philadelphia for første gang.
Virker umiddelbart meget lovende

__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 10 August 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hørte lige denne 3 gange i bilen idag

Den er fin, måske ikke hans bedste live album, men en rigtig god CD. Jeg har lige fundet denne frem og den spiller nu på CDen

Den vil jeg høre imorgen i bilen.
Nogen der har hørt Clapton / Winwoods nye dobbelte live CD. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 11 August 2009 kl. 05:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
| Nogen der har hørt Clapton / Winwoods nye dobbelte live CD. |
|
|
Yep, det er en fin skive.
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 11 August 2009 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
Hermann. skrev:
| Nogen der har hørt Clapton / Winwoods nye dobbelte live CD. |
|
|
Yep, det er en fin skive.
|
|
|
Jeg købte den lige idag. Den første CD er fin. Den veksler mellem Clapton og Winwood numre.

Clapton har lavet flere gode live albums udover de tre her nævnte. Bl.a. disse
Husk det skal være den version med alle numrene.
og denne
men meget af det bedste på denne kan fåes her:
Den fåes i to versioner, en med en cd og en med 2 cder. køb den med 2 CDer for CD 2 er en live CD som er rigtig god.
__________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |