| Forfatter |
|
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 25 August 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
4 x space-rock i casa bittermand, så ingen grund til at ryge en stråhat her - musikken skal nok få mig derud:

Brad Brooks - Sanctified into Astroglide (CD - 2000)

Imaginary Airship - Where Dreams Take Flight (CD - 2007)

Terrene - The Indifferent Universe (CD - 2007)

The Steak House Mints - Out of the Sky (CD - 2008)
"This CD contains stylistic influences from punk, to samba, from psychedelic rock to swing - orchestral-pop meets alternative country. Daybreak, the smell of bacon sizzling on a skillet, coffee percolating, a choir of laughing babies, God sneezing - what do you say to God, when he sneezes? It sounds like that."
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 27 August 2009 kl. 01:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min ældste datter er lige hjemkommet fra London. Hun fik fat i "et par skiver" til mig bl.a. denne:

Joe Bonamassa: "a new day yesterday"
Selve cd-skiven var påtrykt "A NEW DAY YESTERDAY - LIVE 12/21/01". Denne cd har jeg i forvejen i en 2005 udgave fra Provogue (andet cover end fx 2002 udgaven). Jeg har den "nye" cd kørende i spillen (fed skive!), og det er "a new day yesterday" - Premier Artist 60027!
Jeg er glad for cd'en (købt i HMV). Det er dog sært, at den er påtrykt noget forkert! Har andre været udsat for noget lignende?
Forøvrigt havde min datter også fået fat i denne:

Elbow: "THE SELDOM SEEN KID" Live udgave + dvd af sammen livekoncert... (HMV)
Boxen har fået meget fine anbefalinger, og jeg glæder mig bare vildt meget til at lytte og glo. Jeg skal dog til køjs nu, men så har jeg noget til gode.
Venlig hilsen Ludvig
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 27 August 2009 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sinatra, Basie og Jones. Så smuk en koncert!!!!
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der spaces videre...først 2 x afkom, siden fædrene:

Mercury Rev - Deserter's Songs (CD - 1998)

The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (DVD-Audio - 2002)

Pink Floyd - Wish You Were Here (CD - 1975)
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Porcupine Tree : Coma Divine fra denne serie

Sikke dog en fed skive, burde stå i alle hjem  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige hørt Votage34 ,,,,, GLIMRAGENDE __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 30 August 2009 kl. 01:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eloy: Chronicles I
Progrock at its best!!!!
Lyt til The Apocalypse. Damn, det er suverænt....
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 30 August 2009 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kun for hardcore lyttere:

Ray Russell: "Secret Asylum" - en fantastisk lytteskive - kom bl.a. til til at tænke på F.Z.

Nyeste med MEW - måske den bedste udgivelse hidtil fra gruppen?

Imogen Heap: "Ellipse" - hun holder niveauet...

Flaming Lips: "The Soft Bulletin" - Jeg synes, at MEW og F.L. har et eller andet til fælles...
Venlig hilsen Ludvig
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 30 August 2009 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 31 August 2009 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 31 August 2009 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
 på sådan en her fra containerpladsen
[
Jeg har overvejet at klage da der kun sidder en OM10 på, men hvad kan man forvente af en budget luxman - pladetallerkenen er nu ret lækker og den triller da også meget godt
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 31 August 2009 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lytter til denne her nu:

Shawn Mullins: "Honey Dew" - dejligt afslappende...
Har også haft denne til at rotere:

ABB: "At Fillmore East" - Legacy Edition (2cd) - købte den som dobbelt LP i 1972 - og stadig den fedeste liveskive jeg har hørt!
Venlig hilsen Ludvig
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 01 September 2009 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ludvig skrev:
|

Nyeste med MEW - måske den bedste udgivelse hidtil fra gruppen?
Venlig hilsen Ludvig
|
|
|
Nemlig. Konge-album  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
winding Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 01 September 2009 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
(rettet/slettet)
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 01 September 2009 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|

Bob Dylan - Nashville Skyline (SACD - 1969)
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 01 September 2009 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 01 September 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|

Bob Dylan - New Morning (CD - 1970)
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 01 September 2009 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
CD
PJ harvey
Uh Huh Her
Mums musik fra en laber larve!
... Og Naboen er flyttet, så af en eller anden grund spiller jeg det meste musik jævnt højt. Næsten hele tiden..!
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 01 September 2009 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
ludvig skrev:
Nyeste med MEW - måske den bedste udgivelse hidtil fra gruppen?
Venlig hilsen Ludvig |
|
|
Nemlig. Konge-album |
|
|
Jeg synes at den kræver nogle gennemlytninger men jeg må nok erklære mig enig. Meget ambitiøs skive. Den trækker jævnligt og kræver endnu et lyt.
|
| Til top |
|
| |
winding Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 02 September 2009 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
(rettet/slettet)
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |