Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 01:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Hvad hører du nu? [LP, MC, FM, CD, PC] (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 281
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 25 August 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

4 x space-rock i casa bittermand, så ingen grund til at ryge en stråhat her - musikken skal nok få mig derud:

Brad Brooks - Sanctified into Astroglide (CD - 2000)

Imaginary Airship - Where Dreams Take Flight (CD - 2007)

Terrene - The Indifferent Universe (CD - 2007)

The Steak House Mints - Out of the Sky (CD - 2008)

"This CD contains stylistic influences from punk, to samba, from psychedelic rock to swing - orchestral-pop meets alternative country. Daybreak, the smell of bacon sizzling on a skillet, coffee percolating, a choir of laughing babies, God sneezing - what do you say to God, when he sneezes? It sounds like that."

 

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
ludvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 27 August 2009 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

Min ældste datter er lige hjemkommet fra London. Hun fik fat i "et par skiver" til mig bl.a. denne:

Joe Bonamassa: "a new day yesterday"

Selve cd-skiven var påtrykt "A NEW DAY YESTERDAY - LIVE 12/21/01". Denne cd har jeg i forvejen i en 2005 udgave fra Provogue (andet cover end fx 2002 udgaven). Jeg har den "nye" cd kørende i spillen (fed skive!), og det er "a new day yesterday" - Premier Artist 60027!

Jeg er glad for cd'en (købt i HMV). Det er dog sært, at den er påtrykt noget forkert! Har andre været udsat for noget lignende?

Forøvrigt havde min datter også fået fat i denne:

Elbow: "THE SELDOM SEEN KID" Live udgave + dvd af sammen livekoncert... (HMV)

Boxen har fået meget fine anbefalinger, og jeg glæder mig bare vildt meget til at lytte og glo. Jeg skal dog til køjs nu, men så har jeg noget til gode.

Venlig hilsen Ludvig

Til top Vis ludvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ludvig
 
Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 390
Sendt: 27 August 2009 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  



Sinatra, Basie og Jones. Så smuk en koncert!!!!



__________________
/Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 29 August 2009 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Der spaces videre...først 2 x afkom, siden fædrene:

Mercury Rev - Deserter's Songs (CD - 1998)

The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (DVD-Audio - 2002)

Pink Floyd - Wish You Were Here (CD - 1975)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 29 August 2009 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Porcupine Tree : Coma Divine fra denne serie

Sikke dog en fed skive, burde stå i alle hjem



__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 29 August 2009 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Har lige hørt Votage34 ,,,,, GLIMRAGENDE

__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
Claus.petersen
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 390
Sendt: 30 August 2009 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  


Eloy: Chronicles I

Progrock at its best!!!!

Lyt til The Apocalypse. Damn, det er suverænt....



__________________
/Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
Til top Vis Claus.petersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus.petersen
 
ludvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 30 August 2009 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Kun for hardcore lyttere:

Ray Russell: "Secret Asylum" - en fantastisk lytteskive - kom bl.a. til til at tænke på F.Z.

 

Nyeste med MEW - måske den bedste udgivelse hidtil fra gruppen?

 

Imogen Heap: "Ellipse" - hun holder niveauet...

 

Flaming Lips: "The Soft Bulletin" - Jeg synes, at MEW og F.L. har et eller andet til fælles...

 

Venlig hilsen Ludvig

Til top Vis ludvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ludvig
 
gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1469
Sendt: 30 August 2009 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

 

Anthology

 

To Know You Is to Love You

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 31 August 2009 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

 

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 31 August 2009 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Copenhagen Jazz Festival 2009

















på sådan en her fra containerpladsen

pd2844sk.jpg

[

Jeg har overvejet at klage da der kun sidder en OM10 på, men hvad kan man forvente af en budget luxman   - pladetallerkenen er nu ret lækker og den triller da også meget godt


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
ludvig
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juli 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 146
Sendt: 31 August 2009 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Lytter til denne her nu:

Shawn Mullins: "Honey Dew" - dejligt afslappende...

 

Har også  haft denne til at rotere:

ABB: "At Fillmore East" - Legacy Edition (2cd) - købte den som dobbelt LP i 1972 - og stadig den fedeste liveskive jeg har hørt!

Venlig hilsen Ludvig

Til top Vis ludvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ludvig
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 01 September 2009 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

ludvig skrev:

 

Nyeste med MEW - måske den bedste udgivelse hidtil fra gruppen?

Venlig hilsen Ludvig

Nemlig. Konge-album



__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
winding
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 01 September 2009 kl. 01:39 | IP-adresse registreret  

(rettet/slettet)

__________________
Overdrivelsens kunst er den sværeste !
Til top Vis winding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winding
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 01 September 2009 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Bob Dylan - Nashville Skyline (SACD - 1969)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 01 September 2009 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

 

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 01 September 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Bob Dylan - New Morning (CD - 1970)

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
Luggelaj
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2008
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 521
Sendt: 01 September 2009 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

CD

PJ harvey

Uh Huh Her

Mums musik fra en laber larve!

... Og Naboen er flyttet, så af en eller anden grund spiller jeg det meste musik jævnt højt. Næsten hele tiden..!

Til top Vis Luggelaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luggelaj
 
krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5449
Sendt: 01 September 2009 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
ludvig skrev:


Nyeste med MEW - måske den bedste udgivelse hidtil fra gruppen?

Venlig hilsen Ludvig


Nemlig. Konge-album


Jeg synes at den kræver nogle gennemlytninger men jeg må nok erklære mig enig. Meget ambitiøs skive. Den trækker jævnligt og kræver endnu et lyt.
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler
 
winding
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 02 September 2009 kl. 01:22 | IP-adresse registreret  

(rettet/slettet)

__________________
Overdrivelsens kunst er den sværeste !
Til top Vis winding's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winding
 

<< Forrige Side af 281 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes