| Forfatter |
|
winding Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 03 September 2009 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
(rettet/slettet)
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 03 September 2009 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 03 September 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|

Steve Baker & Chris Jones - Slow Roll (CD - 1994)

Eddie Boyd - 7936 South Rhodes (CD - 1968)

Freddie King - Texas Canonball (CD - 1972)

Beefeaters - Meet You There (CD - 1969)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 04 September 2009 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|

Bob Dylan - Blonde on Blonde (2SACD - 1966)

Bob Dylan - The Bootleg Series vol. 8: Tell Tale Signs - Rare and Unreleased 1989-2006 (2CD - 2008)

Neil Young & Crazy Horse - Everybody Knows This Is Nowhere (CD - 1969)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 04 September 2009 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|

Led Zeppelin - III (CD - 1970)
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 04 September 2009 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej der !
har lige sedet og lydet til kim larsens værsgo og vor er den da dejlig og høre på, bånd sus, fejl og så vidre vor er det skøndt at man kan få disse ting med på et genop tryk på cd fra 1995 fra sony music ( culumbia ) dejlig enstrumendt klang gode stemmer her er der ikke rodet med noget alt er som den gode gamle lp bravo, den kan jeg godt give grønt lys for 

|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 05 September 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|

The Verve - The Verve E.P. (CD - 1992)

The Verve - A Storm in Heaven (CD - 1993)
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 05 September 2009 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|

Eric Clapton & Steve Winwood - Live from Madison Square Garden (2CD - 2009)
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 05 September 2009 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man elsker da 90érne?

Sådan et par l**te HF-275 kan sgu lyde som et par Cerwin Vega, når de får hjælp fra en Eltax 15" sub hentet ind fra biografen.
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 05 September 2009 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ultra mega lower than low lo-fi, men det swinger...big time:

Hollywood Fats & The Paladins - Live 1985 (CD - 2008)
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
|
Ultra mega lower than low lo-fi, men det swinger...big time:

Hollywood Fats & The Paladins - Live 1985 (CD - 2008)
|
|
|
Se jeg aner ikke hvad det er, men med et så fedt cover, må det bare være en party plade. Eller måske en plade der er god til at spise en bøf til.
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Luggelaj skrev:
| Se jeg aner ikke hvad det er, men med et så fedt cover, må det bare være en party plade. Eller måske en plade der er god til at spise en bøf til. |
|
|
Paladins er et roots-band med blues som hovedingrediens tilsat et stænk hhv. rockabilly og country...så ja, det ér en ren fest - især når Hollywood Fats (død 1986...dog ikke af sin fedme, men div. farmaceutiske præparater), fra The Hollywood Fats Band, bidrog til løjerne. En lille lytter af løjerne på grilllen i 1985.
PS: Har aldrig prøvet at spise bøf til, men nu ved jeg, hvad jeg skal have til aftensmad !
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|

Jason Falkner - Can You Still Feel? (CD - 1999)

The Greenberry Woods - Rapple Dapple (CD - 1994)

Owsley - Owsley (CD - 1999)

Matthew Sweet - 100% Fun (CD - 1995)
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej drenge 
her er en skive man skal have i sin samling, der er masser af dynamik og jeg skal komme efter dig, jeg fik den af en kamarat som har købt den for en slik jeg hørdte den ingen gang med høj styrke men ved normal styrke og det hele var bare med, man kan høre mellem nummerne at de står og snakker det er bare fet så får man fornemelsen at man er med, en anen dag skal jeg høre den med mer blas på 

alt er kørt diregte ind uden alt det der mixning og er fra 1956 de ku sku den gang 

man får et sjok når blæserne gir den hele armen, trommerne fyller hele rummet, basen er bare fin tør fast med gode detalier, man kan høre hele rumet og så er der stereo på drengen
her ses et par af drengene der stå og hyge sig, der var tid den gang 


|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
CD
Midnight Oil
Diesel and Dust
- Super fed CD som jeg lige fandt på min fars CD hylde. Godt jeg også besøger mine forældre engang i mellem. Dejligt nostalgisk genhør.
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger


Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 06 September 2009 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige hørt lidt country (af den gode slags)

Nu hører jeg lidt rock

__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der tælles ned til B-dag (onsdag, hvis det skulle være gået henover hovedet på nogen) med lidt 60'er insp. musik:

Jiffipop - Demolicious (CD - 1996)

Hysterics - Hysterics (CD - 2007)

The Vinyl Skyway - The Vinyl Skyway (CD - 2004)

Marmalade Army - Johnny Cake and Moon Pies (CD - 2008)

The Vinyl Skyway - From Telegraph Hill (CD - 2006)

Cloud Eleven - Cloud Eleven (CD - 1999)
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 07 September 2009 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Æv så skal der bruges penge igen, har lige "fundet" bandet Emerson Lake Palmer som da er for FEDT!

Lyt til nummeret From the beginning http://www.youtube.com/watch?v=4TAsrzzMGOg
Det er stort.... __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
winding Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 08 September 2009 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
(rettet/slettet)
__________________ Overdrivelsens kunst er den sværeste !
|
| Til top |
|
| |
ludvig Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 146
|
| Sendt: 08 September 2009 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige fået denne ind ad døren:

Ray Russell June 11, 1971 Live at the I.C.A./Retrospective 2cd 1998
Ray Russell er en engelsk guitarist, der spiller jazz/rock/avantgarde...

Sidste nye liveskive fra Robben Ford. Så ham til en fremragende koncert i Horsens.
Venlig hilsen Ludvig 
|
| Til top |
|
| |