| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Ja det er lidt mærkeligt Bang & Olufsen ikke skriver mere om System Dock. Jeg tror at B&O holder lav profil fordi de ikke selv producere System Dock'en.
http://www.bang-olufsen.dk/system-dock
Her lidt Google Dansk: 
Sonance iPort FS-23 iPod Dock Media System
Den iPort er ikke bare en høj kvalitet iPod dock med flere lyd-og video-forbindelser, det er også en avanceret digital media system med muligheder for at integrere i dit hjem system - FS-23 er den samme som FS-22 med ekstra tilsætning af på skærmmenuen og netværk. Den FS23 omfatter 3,5 mm, komponent, komposit og S-videoudgang, med integreret IR-og USB-tilslutning (kabel medfølger ikke) så du kan overføre og synkronisere indhold fra din PC til iPod.
Tilføjelsen af RS-232 tilslutning giver dig fuld kontrol over iPod via en kompatibel RS-232 kontrol system. Desuden omfatter FS-23 den unikke evne til at styre din iPod eller iPod touch fra en on-screen interface på en skærm. Brug den medfølgende iPort fjernbetjeningen til at navigere gennem en enkel on-screen menusystem til at vælge musik, videoer, spillelister, sange, kunstnere, album og meget mere. iPod-indstillinger såsom equalizer, shuffle, gentag, og mere kan også styres på skærmen.
Funktioner
- Oplader iPod eller iPod touch, mens docket - Universal Dock acceptere dockable iPod eller iPod touch (og tilsvarende Apple adaptere) - Opret forbindelse til iTunes ® med et tryk på en knap og overføre dit indhold på din iPod - Integreret IR giver kontrol over iPod; lokalt via fjernbetjeningen (sælges separat) eller via IR-indgang - Indbygget forforstærker og fast / variable lydudgang Selector giver variabelt volumen kontrol - Audio ud via medfølgende RCA-kabel - Video ud via medfølgende komponent video kabel (composite / s-video kabel # 70120 sælges separat) - Lydstyrkeregulering fra iPod eller via IR. - Integreret RS-232, som giver to-vejs kommunikation / kontrol via kompatible kontrolsystemer - Se og navigere i indholdet fra din iPod / iPod touch direkte på dit TV - Vælg musik, video, sang, kunstner, album og playlist - Se en elegant "Now Playing" skærm, der viser titel, kunstner og albumcover - Kontrol iPod / iPod touch-indstillinger såsom equalizer, gentag, og shuffle - Stop-motion pauseskærm med tiden justering.

Pris 4.348 Kr.
http://www.audioaffair.co.uk/Sonance-iPort-FS-23-iPod-Dock-M edia-System/product_4216
--------------------------------------------------------
Bremdal-radio DK. pris 2.995 Kr. Tryk her.
I B&O's nyheds brevet er den ikke med.
http://www.bang-olufsen.com/unsubscribe?type=2
http://www.bang-olufsen.com/gifts-accessories
------------------------------------------------------------ --------------------------------------
Her B5 hvad det så end er: http://www.257.info/257/item.php?iid=9&cid=3
Det er fasongen på B'et der er interessant.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den så jeg godt - men troede igen at det var en "and".
Men nu kan jeg da godt se at der kunne være noget om det.
Kan det mon være den kommende Beosound5 Encord????
Ser da ud til at være noget trådløst.
Lidt mærkeligt at der står "Beoworld" på den - let at forveksle med hjemmesiden.
Spændende er det i al fald - smart det med logoet B5 som liner B&O's logo.
Det kan vel ikke vare så længe, før vi får klarhed omkring Beosound5 Encord, så ved vi om dette "bare" er et designstudie.
Hilsen
Millemissen.
P.S.
Jeg skal til Århus på torsdag, så der prøver jeg at få klarhed på hvad den System Dock er for noget. __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
LilleArne Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kort fortælle dig hvad den kan!
Det er en Ipod Dock, som du kobler til dit TV.
Mellem TV og Dock trækkes billed, lyd og PUC kabel (Ikke øjekabel, men Jack/Jack IR)
TVŽet skal opdateres med Apple Remote Software, og så er man ellers klar til at gå i gang!
Fordelen ved denne løsning, er at der kan komme Musik info på skærm, samt i linkrum!
Det skal dog siges at vi endnu ikke har fået den jeg har bestilt, men så snart den er her, skal jeg nok give en tilbagemedling
på den.
Og for at mane det til jorden, så NEJ, den har INTET med BS5 Encorde at gøre!
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej LilleArne,
at System Dock intet har at gøre med BS5 Encord (eller hvad den nu kommer til at hedde) er da helt klart - det har jeg heller ikke skrevet noget om.
Det drejede sig om "B5-kassen", som P.P. gjorde opmærksom på!!!
Hvordan System Dock'en skal/kan bruges, kunne jeg godt regne ud selv, men det undrer bare at der er så få informationer fra B&O om den. De plejer da ellers at prale med deres nye ting 
Jeg er spændt på at høre, når du/i har testet den... Hvilken indgang bruger den osv. Tager den lyden digitalt ud fra iPod'en (dvs har den sin egen DAC?), er der musikinfo i linkrum også? (forudsat at man har videomodulator), osv.
Hvis den er god, slipper jeg for at skulle købe den OneRemote iPod dock til B&O, som jeg havde overvejet.
Hilsen
Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
B5 er noget radio tuner + jeg ved ikke hvad. Det kan man
selvfølgelig også sige at BS5 E er. Men der skrives ---
BeoSound 5 Encore - Beo6 - BeoVision 4-85.
------------------------------------------------------------
BeoSound 5 Encore: Har mere eller mindre samme design som
BeoSound 5. Encore kan ikke forbindes til B & O's link-system,
men kan tilsluttes direkte til et netværk eller til din pc. Encore vil
være baseret på B & O's nye audio-platform.
Beo6: fjernbetjening, hvor du vil kunne se cover osv.
BeoVision 4-85: BeoVision 4 i en 85 " plasma og måske 3D udgave.
Jeg tror at B&O holder lav profil fordi de ikke selv producere System Dock'en.
LilleArne
PUC tilslutning til et BeoVision TV vil også give mulighed for anvendelse af Beo4/5. Jeg vil glæde mig til din tilbagemelding. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
LilleArne Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Millemis - Drop Oneremote kittet ligegyldig hvad, den skal stå fremme, og din Beo4/5 skal ramme den, hvilket betyder den
ikke kan bruges fra Linkrum!
Så vidt jeg har kunnet se, er det bare et videosignal den bruger, hvorfor det skulle kunne moduleres ud i linkrum, via
modulatoren i hovedrums TVŽet!
Men som tidligere nævnt, skal jeg nok give jer et lille rewiew når den er dukket op!
Peter Pan - Hvor har du fået fra der kommer en BV4-85?
Jeg er rimelig overbevist om at det er en and! Tror også på der kommer en ny "stor" model, men tror bestemt ikke det er en
BV4. Men hvis du har fact på det, overgiver jeg mig selvfølgelig! Har bare meget svært ved at se, hvorfor man skulle blive
ved med plasmaskærmene!
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej LilleArne,
Oneremotes Dock kan udemærket bruges i linkrum.
Se selv:
http://shop.oneremote.dk/content/2601u7uk.pdf
Det med at købe den, var mere eller mindre min spøg efter at B&O lancerede Beosound 8 UDEN masterlink.
Men vi har nok allerede nu set det sidste (nye) B&O-produkt med masterlink.
Ærligt talt - kunne B&O ikke forlængst have lanceret deres System Dock. Det meste af den er vel indkøbt hos andre 
Jeg selv satser mere på den nye audioplatform og Beo6.
Hilsen
Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
LilleArne skrev:
Jeg er rimelig overbevist om at det er en and! Tror også på der kommer en ny "stor" model, men tror bestemt ikke det er en BV4. Men hvis du har fact på det, overgiver jeg mig selvfølgelig! Har bare meget svært ved at se, hvorfor man skulle blive ved med plasmaskærmene! |
|
|
Hvorfor i alverden skulle man gå fra plasma teknologi??? __________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
LilleArne Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, der var jeg ikke helt på forkant, troede den virkede som BosscomŽs, for der kan man kun betjene den i hovedrum!
millemis skrev:
Hej LilleArne,
Oneremotes Dock kan udemærket bruges i linkrum.
Se selv:
http://shop.oneremote.dk/content/2601u7uk.pdf
Det med at købe den, var mere eller mindre min spøg efter at B&O lancerede Beosound 8 UDEN masterlink.
Men vi har nok allerede nu set det sidste (nye) B&O-produkt med masterlink.
Ærligt talt - kunne B&O ikke forlængst have lanceret deres System Dock. Det meste af den er vel indkøbt hos andre

Jeg selv satser mere på den nye audioplatform og Beo6.
Hilsen
Millemissen
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LilleArne Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare en idé jeg har fået ind i hovedet!
Men man kan altid blive overrasket!
Millemis: Tror bestemt du har ret i at Ipod Dock er et produkt de køber fra et andet firma!
Emilos88 skrev:
LilleArne skrev:
Peter Pan - Hvor har du fået fra der kommer en BV4-85? Jeg er rimelig overbevist
om at det er en and! Tror også på der kommer en ny "stor" model, men tror bestemt ikke det er en BV4. Men hvis du har fact
på det, overgiver jeg mig selvfølgelig! Har bare meget svært ved at se, hvorfor man skulle blive ved med
plasmaskærmene! |
|
|
Hvorfor i alverden skulle man gå fra plasma teknologi??? |
|
|
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
LilleArne skrev:
Det er bare en idé jeg har fået ind i hovedet!
Men man kan altid blive overrasket!
Millemis: Tror bestemt du har ret i at Ipod Dock er et produkt de køber fra et andet firma!
Emilos88 skrev:
LilleArne skrev:
Peter Pan - Hvor har du fået fra der kommer en BV4-85? Jeg er rimelig overbevist
om at det er en and! Tror også på der kommer en ny "stor" model, men tror bestemt ikke det er en BV4. Men hvis du har fact
på det, overgiver jeg mig selvfølgelig! Har bare meget svært ved at se, hvorfor man skulle blive ved med
plasmaskærmene! |
|
|
Hvorfor i alverden skulle man gå fra plasma teknologi??? |
|
|
 |
|
|
I kan læse om den nye Sytem Dock her og læse hvor den kan købes samt prise
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi
Det står jo allerede på denne side, så det behøver vi ikke at gå i byen for at se. 
LilleArne skrev:
Jeg er rimelig overbevist om at det er en and! Tror også på der kommer en ny "stor" model, men tror bestemt ikke det er en BV4. Men hvis du har fact på det, overgiver jeg mig selvfølgelig! Har bare meget svært ved at se, hvorfor man skulle blive ved med plasmaskærmene! |
|
|
LilleArne to steder står det!
http://npinvestor.dk/nyheder/aktier-bloed-start-flere-intere ssante-regnskaber-i-vente-214751.aspx
http://tinyurl.com/27ze99w
På side 117 finder du disse indlæg.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46053&P N=0&TPN=117
perplies skrev:
Lidt news til de interesseret.
Indenfor ikke særlig lang tid (3-4 måneder), kommer det nævnte BV4-85". Dette bliver på en stand som 103", og med indbygget 3D. prisen bliver formodenligt mellen 260.000 og 300.000.
|
|
|
Emilos88 skrev:
|
Jeg kunne ikke forstille mig andet end at der er snak om denne skærm http://www.panasonic.com/business/plasma/85-inch/index.asp
hvis der kommer en 85", EU kravende bliver overholdt af Panasonic. Jeg tvivler lidt på om det bliver 3D, da Panasonic's ikke er det. Desuden vil deres andre skærme stå dårligt, hvis 85" for 3D, dog skal man jo starte et sted.
|
|
|
perplies skrev:
|
Jeg kan kun videregive de informationer som jeg har, fra en person, som er MEGET tæt tilknyttet nyheder fra B&O. Og det var: 85", udformet som 103" eren og med 3D.
|
|
|
Plasma teorien er baseret på at BeoVision 4 serien altid har været plasma paneler.
Måske dette panel: Panasonic 85-inch Pro Plasma. = Betagende 85-tommer plasma-billeder
True, fuld HD opløsning, selv med hurtig bevægelse billeder & dybere, rigere sorte 6.144 skridt i graduering 110% af HDTV farve standard for levende, ægte-til-livet farve Hidtil uset system udvidelsesmuligheder.
PJLink (3) LAN terminaler til fjernstyring / status overvågning Multi-slot arkitektur for en bred vifte af valgfri plug-in bestyrelser. Grønneste Plasma nogensinde
Med den nyeste energieffektiv NeoPDP -teknologi. Alle Panasonic Plasma-skærme er bly-fri (1) Mørk-området kontrast, der kan vises samtidigt på samme skærm. (2) Flytning billedopløsning angiver bevægelse display-ydelse med antallet af linjer, at menneskelige øje kan genkende. (Målt efter Avanceret PDP Development Center Corporation Method). (3) En standardprotokol for drift og styring af flere systemer via LAN (Cat5e) kabler. Tryk her.
Herefter min konklusion af dette. 

BeoVision 4-85" plasma 3D TV. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2010 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoVision 4-85" plasma 3D.
Plasma med 3D er også hvad jeg har hørt, så P.P.'s tegning er nok god nok.
Hilsen
Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Funch Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 17 December 2010 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 17 December 2010 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LilleArne Forum Bruger

|
| Sendt: 17 December 2010 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu gav det pludselig mening!
Hej Morten, hyggeligt at hilse på dig og knægten i dag i Sorø..
Hilsen Henrik
MoTiNi skrev:
Mellem jul og Nytår, der lander den i Sorø  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 17 December 2010 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
LilleArne skrev:
Nu gav det pludselig mening!
Hej Morten, hyggeligt at hilse på dig og knægten i dag i Sorø..
Hilsen Henrik
|
|
|
I lige måde  __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Lennart4 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 18 December 2010 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Hvis man vil koble Bv7-55 sammen med Bv Avant, er det så nok med et masterlink kabel? Jeg havde tænkt mig at udnytte link mulighederne i mine b&o produkter og da mit Avant tv står i soveværelset og pt ikke har nogen digital tv tuner tilkoblet kunne det være lækkert hvis et simpelt kabel kunne gøre det.. Mvh Lennart
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 18 December 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lennart4 skrev:
Hej. Hvis man vil koble Bv7-55 sammen med Bv Avant, er det så nok med et masterlink kabel? Jeg havde tænkt mig at udnytte link mulighederne i mine b&o produkter og da mit Avant tv står i soveværelset og pt ikke har nogen digital tv tuner tilkoblet kunne det være lækkert hvis et simpelt kabel kunne gøre det.. Mvh Lennart |
|
|
Det kan du godt, men du kan ikke overfører billede via Masterlink kabel. Så du kan ikke nøges med 1 kabel, desværre. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 18 December 2010 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lennart 4
Dette er den officielle B&O løsning.

RF Link amplifier, til en pris på ca. 695 Dkr.

Download PDF manual : Tryk her. Tryk her.
Ovenstående for videreførelse af normalt antenne signal. For også at kunne hente informationer, samt styring af feks. DVD i hovedsum TV, trækkes også MasterLink kabel til linkrums TV. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |