Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2025 | 06:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 24 April 2012 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Tak beobrian

ATV 2

Jeg husker nu at du har skrevet det før. Bare du er sikker på at det ikke er et
RF fjernbetjenings signal der sendes / modtages, som Harmonys radioteknologi.

------------------------------------------

Drillemissen
Det er vist ikke kun Brians iPad, der er skyldig. Hvis der er så nødvendigt med at citér, kunne man
jo nøjes med det væsentlige, og fjerne resten. SYSBMP Side 206 er et grelt eksempel på unødvendige citater.

SYSBMP (Svar opdateret)

Apple TV2 og 3 har infrarød fjernbetjenings IR modtager, så den kan 
godt styres med Beo4 /5 /6 fjernbetjening.

Kun interessant for elskere af Apple-grej

Har du investeret i Apples univers og ejer Mac-computere og
en eller flere iOS-enheder, så giver Apple TV meget god mening.

millemis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 24 April 2012 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Hej Peter,

det er bestemt ikke kun interessant for Apple-kunder!

ATV-boksen har en gennemtænkt brugeroverflade og giver mulighed for f.eks. nem tilgang til YouTube-videoer, (audio/video-)podcasts, streaming/leje af film, billeder fra Flickr osv. Er man ikke Apple-fan kan man uden videre "jailbreake" den, og lægge en XBMC-software på den. Så har man en lille fiks boks, der afspiller alskens (også ikke Apple-kompatible) filformater.

Den kan nemt gemmes væk i et skab og betjenes med en Beo4 via et BV.

Det er bedre end det, de allerfleste alternative mediabokse byder på.

Er man derimod Apple-bruger, er der mange andre muligheder i denne lille boks. Har man først prøvet dem, er de fleste nok overbeviste. Det er jo ikke så underligt at B&O bruger den som hjælp til at markedsføre deres tv - og sågar laver plads bag på V1-tv'et til den (hvis rygterne ellers taler sandt). 

Hilsen Millemissen

Lennart4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 25 April 2012 kl. 05:14 | IP-adresse registreret  

Når Beobrian skriver at Atv 2 kan styres direkte med Beo5/6, vil det så sige at Bang & Olufsen endelig har fundet ud af, at det
faktisk ville være en god ide`at kunderne kan få FULD udnyttelse af deres Beo5/6 ? Eller er det af en eller anden grund kun atv,
der kan styres direkte?

Til top Vis Lennart4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lennart4

Beoapple
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2011
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 25 April 2012 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Mig bekendt har ATV et punkt i menuen hvor man kan "lære" sine ATV at forstå kommandoer fra en anden fjernbetjening end den der følger med. Jeg
har aldrig rodet med det, da jeg bruger PUC via BV10.

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl...
Til top Vis Beoapple's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beoapple

Beo4all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2009
Lokalitet: Norge
Sendt: 25 April 2012 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke finne PUC koden til ATV remote på min BV7!
Er det slik at min forhandler må laste opp software for hver tredje part komponent jeg ønsker å tilkoblet mit Beo oppsett?
Eller kan man laste PUC software selv og installere det på fjernsynet...
Til top Vis Beo4all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beo4all

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 25 April 2012 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Hej Beo4all

PUC kode listen i dit BeoVisions TV opdateres af din B&O teknikker. Det kan du ikke gøre selv.

Hej Lennart4

Det er jo et spørgsmål om strategi, om B&O's fjernbetjeninger kun er til B&O produkter, eller om der ønskes
integration med andres produkter. Det tyder på Bang & Olufsen nu gennem nogle år har valgt integration.

Tue Mantoni – tidligere CEO for Triumph Motorcykler i England – nu administrerende direktør for Bang & Olufsen.
I en samtale med Business Søndag løfter han lidt af sløret for sin trylleformel.

Hvordan vil du få folk til at købe B&O ?

Når du har med et luksusbrand at gøre, er det ekstremt vigtigt at beslutte sig for at være bedst på nogle udvalgte områder.
Jeg tror, at de tider er forbi, hvor du bare kan have et cool brand – uden også at have den teknologi, design og performance,
som kan konkurrere med det bedste derude.

Hvad kunne det så være, når vi taler B&O?

Det gælder eksempelvis internet tilslutning og hele integrationen med andre produkter. Lyd, tror jeg, er stadig ekstrem vigtig.
Jeg tror, vi kommer til at se en bølge, hvor folk vil søge tilbage til den tid, da der var højere standarder for lyd,
« siger Tue Mantoni.

SYSBMP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2011
Lokalitet: København
Sendt: 25 April 2012 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Hej Millemis

Ville du vurdere, at en "WD My Book Live" ville være en perfekt makker til Encoren?

http://www.wdc.com/en/products/network/networkstorage/

Hilsen
SYSBMP
Til top Vis SYSBMP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SYSBMP

SYSBMP
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 April 2012 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

SYSBMP Side 206 er et grelt eksempel på unødvendige citater.

Beklager Peter Pan, jeg skal gøre mit bedste for ikke at ødelægge flere sider!

Faktisk, så købte jeg min første iPad, alene af den grund, at jeg kunne sidde komfortabelt i stolen eller sofaen og læse i diverse forums, men
desværre så er iPaden sjældent optimal når man skal skrive i disse forums, men jeg skal nok "oppe" mig

Hilsen
SYSBMP

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 25 April 2012 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

SYSBMP 

fisp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 25 April 2012 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

fisp skrev:
millemis skrev:

Hej fisp,

Har du prøvet at afspille den samme fil på computeren - f.eks. med "Foobar
2000"? Hvilket
filformat er den forøvrigt i i???

Det kan godt være at BS5's DAC kan håntere en 24/192-opløsning, men nedkonverterer til
24/192 (eller lavere) - så vær ikke for hurtig i din konklusion, hvis det skulle lykkedes for dig.

Hvis vi skal have et endeligt
svar, må vi håbe på mere transparens fra B&O's side

Hilsen Millemissen

Hej Millemis

Min første fil var i flac-format. Nu har jeg prøvet i samme opløsning med WAW, og her spiller det! Så det er åbenbart et
spørgsmål om formater.

Jeg har skrevet til B&O, og jeg skal nok give lyd, hvis jeg får svar.

Spørgsmålet er nok også kun af akademisk interesse. Jeg har downloaded flere albums i flac 24/88.2 og nyder hvert sekund.

Mvh

Og her er så B&Os svar:
"Vi anbefaler at bruge FLAC i CD kvalitet, hvilket er 16bit 44.1kHz, så vi tror at for at få det til at fungere skal du sænke det til
16 bit.

BeoSound 5 kan spille alle slags FLAC formater, men formater over 48 kHz til blive nedskrevet til 44.1 kHz"

Til top Vis fisp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fisp

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 26 April 2012 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

26. april 2012

Nej, ikke nu igen   

B&Os forhandlere giver op på stribe.  Tryk og læs den nedslående melding.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 April 2012 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

17. august 2011 skrev Berlingske -

Butikkerne er ikke tidsvarende, lyder det fra ny B&O-topchef,
der med ny strategi vil ændre butikskonceptet og satse mere på Kina.

En stribe B&O-forhandlere brokkede sig i går højlydt i Berlingske over,
at B&O's produkter er for dyre. Nu svarer koncernchefen igen, og han
varsler en "ændring af butikskonceptet".

"Vores butikskoncept var revolutionerende for 10-15 år siden, men i dag
er der ikke en ordentlig sammenhæng mellem vores innovative og smukke
produkter, og den fornemmelse som det er at besøge vores butikker.

Vi vil have, at folk skal komme ind i vores butikker, føle sig velkomne, teste
vores nye produkter og blive oprigtigt begejstrede for Bang & Olufsen, og det
som vi står for," udtaler topchef Tue Mantoni i en pressemeddelelse.

Af materiale fra B&O fremgår, at hensigten er at reducere antallet af
selvstændige B&O-butikker
på modne markeder, mens antallet skal
forøges på vækstmarkeder som det kinesiske.

------------------------------------------------------------

Sådan er det så også gået

Kan i komme med nogle bud på hvad B&O's forhandler, efter jeres mening kan gøre
for at ændre på deres situation. 

millemis
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 April 2012 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

fisp skrev:
Hej Millemis

Min første fil var i flac-format. Nu har jeg prøvet i samme opløsning med WAW, og her spiller det! Så det er åbenbart et spørgsmål om formater.

Jeg har skrevet til B&O, og jeg skal nok give lyd, hvis jeg får svar.

Spørgsmålet er nok også kun af akademisk interesse. Jeg har downloaded flere albums i flac 24/88.2 og nyder hvert sekund.

Mvh

Og her er så B&Os svar:
"Vi anbefaler at bruge FLAC i CD kvalitet, hvilket er 16bit 44.1kHz, så vi tror at for at få det til at fungere skal du sænke det til 16 bit.

BeoSound 5 kan spille alle slags FLAC formater, men formater over 48 kHz til blive nedskrevet til 44.1 kHz"

[/QUOTE]

Hej fisp,

jeg ser nu, at jeg fik skrevet: "Det kan godt være at BS5's DAC kan håntere en 24/192-opløsning, men nedkonverterer til 24/192 (eller lavere)"

Selvfølgelig mente jeg: ".....men nedkonverterer til 16/44.1".

Det viste sig så også at være det svar, du fik fra B&O-s kundeservice. De bruger åbenbart stadigvæk en ældre DAC - det meste af nutidens DAC-hardware understøtter nativt high-res gengivelse.

Hvordan man kan anbefale, at kunderne selv nedkonverterer en high-res fil til CD-kvalitet, forstår jeg ikke. Specielt når man tænker på at B&O er så stolte af deres højtalere og lydkompetance, lyder det mærkeligt. De burde nok snarere opgradere deres produkter, så de understøtter gengivelse af filer i helt op til 24/192-opløsning.

Det er åbenbart ikke kun surround-hardwaren i deres tv, der trænger til en opgradering - også lyddelen i BS-BS/m5 står for tur.

Hvad mon det nye tv byder på i den hensigt - man kan jo håbe på forbedringer.

Hilsen High-res-missen

millemis
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 April 2012 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Beoapple skrev:
Mig bekendt har ATV et punkt i menuen hvor man kan "lære" sine ATV at forstå kommandoer fra en anden fjernbetjening end den der følger med. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl...

Hej Beoapple,

en Apple fjernbetjening kan ikke lære koder fra andre remotes. Man kan "parre" en Apple-fjernbetjening med et bestemt Apple produkt. Det giver god mening, hvis man har flere Apple-produkter, der kan fjernbetjenes. De ville ellers alle sammen ville reagere på den ene fjernbetjening.

Hiolsen Millemissen

haden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2011
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 27 April 2012 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Tjaa de kunne måske være lidt mere proaktive i forhold til integrationer. Som det er i dag virker det som at måden det sker på er at det er kunderne der skal komme med ideerne og derefter gå ind i butikkerne og (måske) få løst deres ønsker. mange af ideerne kommer jo herindefra, hvis man kender siden.

Hvis butikkerne i stedet lavede nogle kampagner på hvad der er muligheder, kunne det nok give noget mersalg.

Priserne og produkterne kan man altid diskutere, men B&O's stærke side ud over design er jo integrationer, selvom det halvspiste æble er stærkt på markedet og med nyere teknologi.

B&O som virksomhed skulle tage at komme ned fra deres piedestal fra 80-90'erne og lytte og indvolvere kunder/brugere mere, dels for at få nye ideer, men også lade os(nørder) gøre en del af deres arbejde. Tror mange af os gerne vil betateste gratis hvis vi blev hørt. Jeg har gentagne gange spurgt gennem flere kanaler om det var muligt, men nej. ikke engang teknikere hos den lokale B&O pusher kan få dem før tid. Større software virksomheder som MS og Google har jo længe sendt programmer ud og ladet brugerne teste gratis.

Til top Vis haden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af haden

millemis
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 April 2012 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

SYSBMP skrev:
Hej Millemis

Ville du vurdere, at en "WD My Book Live" ville være en perfekt makker til Encoren?

http://www.wdc.com/en/products/network/networkstorage/

Hilsen
SYSBMP

Hej SYSBMP,

en "WD My Book Live" kunne umiddelbart lyde som et forlokkende tilbud til de, som har besluttet sig for en BS5-Encore. Den har jo en Twonky Server indbygget

Kigger man nærmere efter, viser den sig at være noget spagfærdig - en bette processor og ikke megen ram. Som fillager/til backup er den sikkert fremragende. Mange brugere melder, at den giver op, hvis den hhv dens indbyggede server skal forvalte alt for mange filer.  At den ikke har en usb-port til udvidelse af lagerkapaciteten og direkte backup, er også et minus.

Det er ikke for ingenting at B&O anbefaler Iomega's NAS. Det er maskiner af en helt anden kaliber (Intel Atom Dual Core CPU at 1.8GHz with 2GB RAM). Specielt hvis der skal være flere brugere/mediaclients om en NAS, og hvis man også vil lagre/fordele video på/fra den, bør man ikke gå i for små sko. 

En god mellemvej ville være en NAS fra f.eks. Synology. Man bør dog vælge +-serien - måske en DS212+ - på grund af den bedre hardware. Den vil sikkert være tilstrækkelig for de fleste.

Så SYSBMP  - desværre - jeg tror ikke at "en "WD My Book Live" ville være en perfekt makker til Encoren". Du må nok ofre lidt flere penge på en NAS-løsning - det er trods alt hjernen i et digitalt baseret musik-system, vi snakker om her.

Hilsen Millemissen

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 27 April 2012 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Hej haden. Tak for dit input.

At B&O butikkerne involvere brugere mere, er da en god og nye ideer, i det ellers så lukkede Beo Univers.
Jeg har haft mange gode samtaler med min B&O forhandler, men har jeg ikke fuld sympati for et B&O
produkt på hans hylde, bliver minen stram. Kommer jeg med mit synspunkt som f.eks at BeoSound 8
allerede fra starten burde have haft airplay, går han i baglås, og lukker samtalen med, ja vi har jo det vi får.

Her kommer hans salg i første række, selv om han godt kan se at alle der køber BeoSound 8 i dag, snart
vil  stå med et værdiløst B&O produkt. Hvis det da ikke mod alt forventning bliver muligt at opgradere med
et airplay modul. Men hvis ikke Bang & Olufsen kommer med den slags udmeldinger til forhandlerne, kan
han jo nok heller ikke gøre andet end det han gør.

Åbenhed vil være vejen frem, og spare os for mange ærgelser. 

Vi kan så håbe at BeoPlay V1 kan ændre deres situation. 

SYSBMP
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 April 2012 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Hej Millemis, tak for din vurdering.

Jeg har allerede en Synology DS 411 Slim, som er "arbejdshesten" i mit netværk, den skal kun hente information udefra og flytte information hen på
dedikerede harddiske.

Til alt mit udstyr, der har jeg til hver enhed en dedikeret harddisk, det vil sige, en harddisk til WDTVLIVE i soveværelse, en harddisk til WDTVLIVE i
stue, en netværksharddisk til hver enkelt af min iTunes-konti, netværksharddiske til diverse lagring og backup osv. Det vil sige, at hver enkelt
harddisk kun er belastet, når den enhed den er dedikeret til - skal bruges, og på denne måde har jeg ingen flaskehals-problemer.

På samme måde, så vil en ny WD My Book Live, kun dedikeret til Encoren og kun når Encoren tilgår den, blive belastet. Dvs., at en WD My Book Live
tilsluttet Encoren, ikke vil blive belastet med andre ting, end at fodre Encoren med FLAC-filer - når Encoren bliver brugt.

Hvorfor jeg holder lidt fast i en WD My Book Live, er ikke pga. prisen, men på grund af, at jeg får meget lagerplads der ikke fysisk fylder meget.

Er vurderingen, når ovenstående er taget i betragtning, så at en WD My Book Live stadigvæk er en for svag makker til Encoren?

Alle der har erfaring med en Encore, eller har gode ideer, må meget gerne byde ind!

Hilsen
SYSBMP

millemis
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 April 2012 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Hej SYSBMP,

nu ved jeg jo ikke hvad hhv hvor mange filer, du har liggende på dine forskellige diske. Rent umiddelbart lyder det lidt som overkill.

I princippet ville en harddisk til backup være passende (3TB er rigtig meget plads), og en stor NAS event. med harddiske i raid (som sikkerhed) være tilstrækkelig i en normal husholdning. Forudsætningen er at NAS'en har rimeligt med processor- og ram-kraft, og at der er en god mediaserver (f.eks Twonky samt en DAAP-server/firefly) på. Denne mediaserver bør desuden kunne opdateres nemt.

Således har man sine filer samlet et sted og kan bruge dem på kryds og tværs på hele netværket. Det er også væsentlig nemmere at have styr på filerne, når de kun ligger centralt.

Kort fortalt: jeg er tilhænger af en central data/server-løsning frem for at dedikere harddiske til hver enkelt media-client.

Ja, WD MY BOOK LIVE er nok stadigvæk en for svag makker til Encore'n!

Men jeg glæder mig da meget til at høre om dine erfaringer med den og Encore'n

Hilsen Central-missen

N.B. Tak iøvrigt for din detaljerede beskrivelse af set-up'et - det gør det meget nemmere at bedømme mulighederne, når man ser det overordnet.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 30 April 2012 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Din Bang & Olufsen forhandler, invitere dig til den eksklusive verdenspremiere på det revolutionerende
nye TV fra B&O PLAY. Besøg din B&O butik onsdag d. 2. maj, hvor de holder ekstraordinært åbent
til kl. 21:00. Denne lancering skal du ikke gå glip af!

BeoPlay V1-40".

B&O kommer nu med billigere tv.

B&O har i de senere årtier været synonymt med luksus og velhaveri. Struer-virksomhedens TV og musikanlæg har
fokuseret på design i verdensklasse, og det har man så også været nødt til at betale kassen for. Men under navnet
B&O Play, forsøger B&O at komme den almindelige forbruger i møde.

Disse produkter fås i andre butikker end B&Os egne, og er et I første omgang skete det med dock’en Beosound 8,
der hurtigt blev firmaets største sællert i mange år. Så kom den digitale højttaler/radio Beolit 12, men nu går B&O
hele vejen. Den hellige gral – fladskærms-TV’et – kan nu også fås med B&O-logoet på for menneskepenge.

Beoplay V1-32 og Beoplay V1-40 er de to første modeller, vi ser i den nye ”billig”-serie fra B&O, og som navnet
antyder, kommer de i henholdsvis 32 og 40 tommer. De holder B&O-stilen med malet stål og krom, fås i designs i
hvid og sort, skabt af designeren Anders Hermansen.

Ud over designet bærer Beoplay V1-serien på et par andre features, der adskiller dem fra resten af TV-markedet.
Først og fremmest er der plads bagpå til at man kan sætte en mindre medieafspiller-boks, som f.eks. en AppleTV,
fast på selve TV’et. Beoplay V1-serien TV’et kan gå på nettet, kan man også streame musik og video direkte til
TV’et trådløst, via den efterhånden meget udbredte DNLA-standard. Rigtig mange smartphones og tablets
understøtter i dag DNLA, så hvis man f.eks. har sin musik liggende herpå, kan man spille det ud over TV’et uden at
tænke på kabler.
Placering. Der flere muligheder: Gulvstand - Loftsophæng - Vægophæng - Hængestander med 180 graders vinkling.

Det var nemlig slet ikke meningen at vi skulle have Beoplay V1-modellerne at se før 2. maj, hvor B&O har indkaldt til
pressemøde. Det var først, da en spansk, professionel hjemmebiograf-bygger kom til at tale over sig på sin blog, at der
for alvor kom gang i den virale nyhedsspredning. Et danske gadget-website fik fat i informationerne om de nye TV-
apparater og lækkede dem til resten af verden. Historien blev derefter samlet op af de allerstørste internationale gadget-
og tech-medier som Engadget og The Verge, samt lokale medier fra Hardware.no i Norge til Techstyles i Australien.

B&O har siden udøvet en masse damage control, ved blandt andet at kræve billeder og detaljer fjernet fra den førnævnte,
spanske hjemmeside. Men efter ånden er kommet ud af flasken og er blevet en viral verdensnyhed har flere medier forsøgt
at få B&O til at kommentere på sagen. Det har Bang & Olufsen hidtil nægtet. Tina Banzhaf, der er presseansvarlig hos
B&O siger til Ekstra Bladet, at ”Vi kommenterer ikke på rygter.”

Stadig ikke helt billigt
Nu skal man dog ikke tro, at B&O har valgt at gå helt ned på prisniveau med konkurrenter som Samsung og LG. Der skal
stadig være lidt eksklusivitet over det, og derfor koster Beoplay V1 17.999 kroner for et TV på 32 tommer og 22.000 kr.
for 40-tommers-versionen. Det kan virke dyrt i forhold til, at man kan få et TV fra en anden fabrikant i samme størrelse for
en tredjedel af denne pris. Men taget i betragtning at en af B&Os TV-topmodeller, Beovision 7-40 (der også kun er på 40")
starter ved omkring 70.000 kroner, så er Beoplay V1 jo nærmest et slagtilbud.

Specifikationer

•LCD display - LED type 100/120 Hz
•LAN / WLAN. Netforbindelse kan være både kablet og trådløs,
der følger en antenne til trådløs netværk med i kassen.
•5 x HDMI
•1 x USB
•3 x Power Link (hver med 2 kanaler via RJ45)
•2 x PUC (med 4 udgange via RJ45)
•1 x AV IN (til analog udstyr)
•PIN kode beskyttelse
•Integreret 5.1 surround lyd

Pris og tilgængelighed

32" B&O BeoPlay V1-32" - Pris. 17.999 Kr.
40" B&O BeoPlay V1-40" - Pris. 22.000 Kr.

De lanceres verden over d. 2. maj 2012.

/ Delvis fra Recordere dk

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum