Emne: Bang & Olufsen club ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
Sendt: 30 April 2012 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan ser mulighederne mon ud, hvis man vil have V1 forbundet med BeoSound 4 og BeoLab 3? Ser ikke umiddelbart ud til, at der kommer MasterLink i TV'et. Man ville vel kunne forbinde dem med power link kabler, men hvad så med betjeningen gennem Beo4/"B&O Play remote"?
|
Til top |
|
|
buch68 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2012 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 63
|
Sendt: 30 April 2012 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer
Jeg vil høre om der er nogen der har erfarimg med fordeling af link signalerne via en RF Link amplifier fra mit beovision 7
Jeg bor i hus med egen antenne på taget (nye antenner og kabler)
Jeg har ikke kunnet få billedet til at stå ordenligt i mine link rum, indtil jeg prøvede at tage antenne forstærkeren på min antenne fra. Jeg har sat antennen direkte i RF link boksen.
Det gør så at jeg jo ikke kan have radio antenne og sveriges antenne koblet til.
Håber der er nogle bud på hvad jeg skal gøre, for ham jeg har hentet antenne materiel fra kender ikke noget til RF Link boksen fra B&O
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 30 April 2012 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
Sendt: 30 April 2012 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Das Pferd skrev:
Hvordan ser mulighederne mon ud, hvis man vil have V1 forbundet med BeoSound 4 og BeoLab 3? Ser ikke umiddelbart ud til, at der kommer MasterLink i TV'et. Man ville vel kunne forbinde dem med power link kabler, men hvad så med betjeningen gennem Beo4/"B&O Play remote"? |
|
|
Peter Pan svarer: "BeoPlay V1 fjernbetjenes med en modificeret Beo4. Vedrørende BeoSound 4, tilslutning den som andet analog grej fra AUX out til AV in. For nej der findes ikke MasterLink tilslutning."
Hej Das Pferd og Peter Pan,
da der ikke er MasterLink i V1-serien vil det ikke være muligt at tilslutte en Audiomaster (f.eks. en BS4) direkte til tv'et.
Man kan - som Peter skriver - udemærket tilslutte BL3 til det. Brug de dertil beregnede adaptere fra B&O.
V1 vil udover de 5 HDMI-indgange have én analag video-indgang. I hvilken form ved jeg ikke endnu - men der vil helt sikker derfor også være en analog lydindgang at lege med også.
Om det så vil være muligt at tilslutte BS4 til denne indgang, må være noget af det vi i den nærmeste tid skal pusle med her på P.P.-trådene. Dette vil dog kun være en nødløsning, da man aldrig vil opnå den betjeningskomfort, som vi kender nu fra ML-løsningerne.
Snarere vil man måtte nøjes med at tilslutte enkeltstående audio-apparater som f.eks. en pladespiller, en Squeezebox, en Sonos-enhed eller en Dab-radio. Disse skal så betjenes seperat på enheden, og den analoge indgang på V1 skal aktiveres via Beo4/"BeoPLAY"-remoten. Man kan også forestille sig en løsning via en switchbox, hvis man har flere apparater, der skal tilsluttes.
Alt i alt en noget bøvlet affære Mon der nogensinde kommer en konverter-løsning fra B&O 
Man må sige, at V1 ikke ligefrem er et koncept, der lægger op til at "gamle" B&O-kunder bider på det. Da det endvidere efter alle solemærker at dømme bliver en tilsvarende motor, der vil komme i alle de kommende B&O-tv, må vi nok vinke farvel til ML for evigt - eller beholde vores nuværende grej.
Det er på høje tid, at der kommer en afklaring på dette. Fint nok (og strengt nødvendigt for B&O's overlevelse) at der kommer nye kunder til - men hvad med de gamle, som har indtil flere (audio-)linkprodukter rundt omkring i huset 
Sandsynligvis vil V1 også have nogle digitale (coax?) lydindgange. Disse vil kunne bruges til tilslutning af aparater (f.eks cd-afspiller) med digital udgang. Dette er dog ikke noget nyt - det har været muligt længe på B&O-tv.
Hilsen MasteLink-missen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 30 April 2012 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i dag haft lejlighed til et noget længere smugkig på V1-tv'ene.
De ser fuldstændigt sådan ud, som vi kender det fra det leakede billede. Dog virker den sorte udgave mere "ædel" end billedet kunne vise. 32"-versionen virkede lidt bette - i hvert fald der hvor det stod.
I det hele taget er det et tv i gedigne materialer - der har også en pæn bagside, og kan således sagtens stå frit på gulvet. Den stand jeg så, gjorde at tv'et stod helt nede på gulvet/eller på en reol, om man vil. Frontstoffet kan man supernemt skifte ud til forskellige farver. Det så ud som om der ligger nogle fornuftige højtalere bagved. Lydkvaliteten kunne jeg ikke bedømme - der var for meget andet "larm" i butikken.
Alt i alt er jeg positivt overrasket.
Selve menuerne minder meget om HD-tunerens menu. Alt gennemført i et sobert overskuligt interface. HD-tuneren har den samme funktion, som vi kender, når man f.eks. trykker på den blå knap. Det tyder godt. Hvordan brugeroverfladen til UPNP-clienten ser ud, ved jeg ikke - de var først lige i gang med at sætte det til.
Beo4/BEOPLAY-remoten får et anderledes layout, bl.a. kommer der en HOME-knap - desværre så jeg den ikke. Jeg havde heller ikke mulighed for at tage billeder - det ville have været for anmasende. Men forhandleren var flink til også at svare på mine spørgsmål om det. Alle 5 HDMI-indgange er til fri rådighed, og der er plads til en AppleTV-boks bag på, gemt bag en bred "klap", som i hele tv'ets bredde også gemmer alle andre tilslutninger. WIFI kan etableres via en dongle.
Det har et superbillede!! Behageligt at se på, som vi kender det fra et B&O-tv - ikke noget med knald og farver på. Man kan helt sikkert holde ud at se på det i timevis!
Jeg er spændt på at få besvaret alle de spørgsmål, som jeg ikke nåede at stille i dag, når det på onsdag bliver præsenteret.
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 30 April 2012 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej millemis
Når B&O skriver " 1 x AV IN (til analog udstyr)" går jeg ud fra at det er et Scart stik, og helst med skifte spænding som vi er vandt til. Dette var/er mit udgangs punkt for svaret til Das Pferd om tilslutning af BeoSound 4. Altså via en Scart/Phono adapter.
Men millemis er der et Scart stik, eller hvad så du.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
buch68 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2012 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 63
|
Sendt: 01 Maj 2012 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
Sendt: 01 Maj 2012 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svar, Pater Pan og Millemis. Jeg tænkte nok, at det ville blive en eller anden snørklet løsning  Jeg synes virkelig også det er ærgerligt, at B&O ikke tænker på deres stamkunder. Jeg foretrækker altså stadigvæk at sætte en cd i anlægget frem for at streame musik.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 01 Maj 2012 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Das Pferd
Det kan du godt mene Das Pferd, men husk at B&O stadig laver fjernsyn til os, vi må bare betale fuld pris. 
BeoVision 7-55" 3D Mk II inkl. DVB-HD og Beo6 - 92.670 Kr. BeoVision 7-55" 3D Mk II inkl. Blu-ray, BeoLab 7-6, Beo6 og DVB-HD, 130.660 Kr. + Gulvstand med motor, Lav (passer til BV 7-6 som på billedet) Pris 9.995 Kr.
Jag er vild med BeoVision 7-55" Mk I, som nu er udgået. Priser herunder er fra år 2010.
Den LED teknologi som bruges i BV7-55" Mk. I. Type nr. 9480, findes kun i dette tv. Kun Bang & Olufsen bruger det panel i denne ene model version, så det er ret unikt. Det er kort og godt fordi teknologien var meget dyr at udvikle/ producere, at det ikke findes i efterfølgende versioner.
Uden Bly-Ray, men inkl. DVB-HD og Beo6. var ny Pris på BV7-55" Mk. I, - 82.405 Kr. BV7-55" Mk. I. Inkl. Blu-ray, BeoLab 7-6, Beo6 og DVB-HD. kostede 120.395. Oven i kom evt. Gulvstand med motor, Lav (7-6) Pris 9.795 Kr.
Vi kan dog slippe billigere i 2012 ved at købe brugt. Pris med Blu-Ray, Inkl. vægbelsag og BeoLab 7-4 eller 7-6 pris 69.995 Kr. -
http://www.bbuy.dk/group.asp?group=206
http://www.guloggratis.dk/radio-tv/bang-olufsen/fjernsyn/ann once/15143242-bo-beovision-7-55 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2012 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter,
ja, men så tillykke med dit kommende tv 
Vi andre må nøjes med at få et tv med 5 HDMI-indgange, UPnP-client og direkte download af PUC-koder 
Har man ikke hhv har man ikke brug for linkrums-opkopling, kan man sagtens få en masse ud af et V1-tv.
Hvis man - som Das Pferd - gerne vil afspille cd'er, er det jo bare at købe en fornuftig bluray-spille, og sætte til en af HDMI-indgangene. Som altid anbefaler jeg OPPO'en, den er samtidig en fremragende cd-afspiller - og afspiller også SACD'er.
Hvis V1 har en god media-client indbygget, må der således også være tilgang til radio dvs netradiostationer. Og det må vi da håbe, at den har. Ellers kan en AppleTV-boks og en iPod/AirPlay være en god løsning (med TuneIn-app'en f.eks.).
Das Pferd kan sagtens sælge sin BS4 for den pris, det koster at købe disse ekstra ting, når/hvis han (måske) vil købe V1'eren.
Det er "kun", hvis han har brug for MasterLink'en til linkrum, at der er problemer.
Hilsen Millemissen
N.B. jeg skulle hilse at sige, at den dér BV55 altså fylder voldsomt meget i en normal stue.
Den har en lav WAF, ikk' Peter  __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 01 Maj 2012 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis 
Ja man skulle næsten tro du kendte Line, for nej BV 7-55 tommer har ingen hustru accept faktor her i huset. Jeg drømmer som sagt om BV 7-55" Mk I, men må nøjes med et BV 7-40" til jeg en dag, finder et argument der er godt nok til at ændre fruens holdning til et stort TV.
Har V1 MasterLink til linkrummet. 

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2012 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter,
der er vist ikke ret mange hustruer, der er glade for sådan en stor en 
Jeg håber da sandelig, at V1's media-interface bliver nemmere at gå til end OPPO'ens (der forøvrigt ikke er så dårligt endda) - det er vel også en integreret del i menu-overfladen (Home-knap på Play-moten).
Spændende bliver det at se, hvor stor en format-understøttelse, der vil være.
Det er da godt, at du stadig væk har en HDMI-indgang fri, men det er jo kun fordi du ikke har et indbygget HD-modul og heller ikke noget indbygget bluray-drev i dit "nuværende" tv. På V1 er der 5 frit tilgængelige HDMI'er. Nogle af os kan ikke få nok af den slags.
Ja, et V1 i 55" ville ikke være dårligt 
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 02 Maj 2012 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Lennart4 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
Sendt: 02 Maj 2012 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var lige et smut inde og se V1 i dag, og jeg er ked af at sige det, men jeg syns godt nok det er kedeligt. Når B&O har lanceret
nye produkter, har jeg altid syntes at det enten var grimt, eller meget flot ( de grimme, er jeg næsten altid blevet vild med
efter tilvænning ).Men V1 er nærmest detaljeløs, efter min mening. Jeg er bange for at de har ramt alvorligt ved siden af, både
med pris og design.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 02 Maj 2012 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lennart4
Jeg tror nu nok at V1's design vil falde i mange, ikke tidligere B&O ejers smag. Vi der er
vandt til et BeoVision tv, er jo designmæssigt forkælet, og det har vi også betalt for. Ser
jeg f.eks på et Samsung tv kan jeg ikke vende mig til at billedepanelet går ud i et med væggen. Vi har vendt os til den sorte billede indramning, som jo også er med til at fremhæve billedet. V 1 har da også fået en lille kant. Jeg har som dig også lige været i B&O butikken, og syntes at både 32" og 40" virker små, og det er jo delvis den brede kant vi er vandt til, der snyder os. Jeg konstaterede at T2/C/S2 tuner er indbygget som standart i Beoplay V1. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Beoapple Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2011 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
Sendt: 02 Maj 2012 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Så kom der ennu et billede af B&O BeoPlay V1 på nettet.

Billeder Af - PhilLondon.
|
|
|
Hej Peter
Det var sådan en jeg prøvede at beskrive for dig :-)
Har du set den ved selvsyn? Jeg syntes overfladen er flottere end man kan se på billederne...
De bedste hilsner
Beoapple
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 02 Maj 2012 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 02 Maj 2012 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lennart4, Beoapple og Peter,
jeg har i dag igen haft lejlighed til at kigge lidt mere på V1'eren - og må sige at jeg ikke er blevet skuffet.
Som Peter skriver, har vi været vant til et andet design - han mener: "designmæssigt forkælet".
Javist det er et andet design - men det havde jo også været mærkeligt, hvis B&O skulle lægge sig tæt op ad de tidligere design med denne linie. Jeg synes det er forfriskende anderledes, og har længe været lidt træt af det bombastiske ydre en BV7 har. Specielt en /-55 er jo med den brede ramme kolosal - og passer nok ikke ind i de allerflestes stuer.
At B&O har valgt at bibeholde en ramme til at fremhæve billedet, synes jeg er fint - et Samsung tv virker lidt som en glatbarberet barnerøv, som et hul i væggen.
Men i sidste ende er det jo smag og behag - og Lennart4 skal da have lov til ikke at synes om det. "Detaljeløst" mener jeg dog ikke det er. Tænk også på at B&O medtænker, at det skal kunne placeres forkelligt - det gør at det virker anderledes i forskellige boligmiljøer.
Jeg har set mange - alt for mange - "B&O-hjem". Der må gerne være forskel på, hvordan der ser ud i vores stuer.
Materialemæssigt er det absolut gedigent - jeg savner ikke den tykke glasskærm Det giver det et lettere udtryk - man kan bedre koncentrere sig om det som tv eller rettere som medieenhed til daglig brug. Det er ikke et møbel som BV7 - men mere en brugsgenstand.
Uanset om man kan lide det designmæssige udtryk eller ej, bør man være imponeret, når man ser det tændt. Billedet er behageligt, ikke så glasagtigt som f.eks. en BV10 - prøv selv at sammenligne, hvis i får mulighed. Lyden er - men det er vi jo vandt til - formidabel (Samsung og co. gå hjem og læg dig!).
Jeg har sjældent set et tv med en så behagelig og gennemført brugeroverflade - den får vi forhåbentlig snart at se i de andre modeller også (når den nye engine vinder indpas).
Det er så nemt at finde sig tilrette i mediabrowseren, at man tænker: hvad skal jeg egentlig bruge de 5 HDMI-porte til? Nuvel en bluray-afspiller skal der til, men så har man stadig 4 at lege med. Vi har nu i flere år beklaget os over at disse manglede 
Også autoopdateringen af software og den nemme download af puc-koder er noget af det, vi har ventet på længe.
Jeg mener, at det alt i alt teknisk set er bedre end noget andet, som B&O har leveret hidtil. Så det tegner godt for fremtiden. Det kombineret med et panel som i Peter's 7-55 kan da kun gå hen at blive godt 
Havde det ikke været for den manglende MasterLink-opkopling havde jeg nok købt et på stedet. Hvad mon det ville koste mere at implementere ML-softwaren i det???
At det mangler, betyder for mig: vente på "bedre tider"....
......eller at lægge hovedet i blød for at se, om der måske findes smutveje til en halvvejs brugbar integration med et bestående ML-baseret setup 
Hilsen Millemissen
N.B. Peter - jeg fik at vide, at tripletuneren er tilkøb - standart er C/T2, ingen analog tuner mere.
Den analoge audio/videoindgang realiseres via en breakout-løsning til scart uden skiftespænding - vi må senere se, hvad den kan bruges til?! Jeg så én Spdif.
P.S. BeoPlay.com-siden er nu blevet opdateret.
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 02 Maj 2012 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Millemissen
Jeg bad om et svar omkring den standart indbyggede HD tuner. Min forhandler gik på Bang & Olufsens Tekniske specifikationer over V1. Her står T2/C/S2 tuner er standart.
Du skriver: "Jeg synes det er forfriskende anderledes, og har længe været lidt træt af det bombastiske ydre en BV7 har. Specielt en /-55 er jo med den brede ramme kolosal. Jeg savner ikke den tykke glasskærm Det giver det et lettere udtryk - man kan bedre koncentrere sig om det som tv eller rettere som medieenhed til daglig brug. Det er ikke et møbel som BV7 - men mere en brugsgenstand."
Millemissen din holdning kan jeg jo nok ikke ændre. Men jeg holder virkeligt af BV7's design, som består af det du nævner, og tilsammen netop giver et design udtryk der gør at jeg kan fryde mig over mit BV 7 TV hver gang jeg ser det. For mig vil V1 aldrig kunne give mig samme glæde. Man kan så sige at det for mig ikke på samme måde vil gør ondt, at køre et Beoplay V1 tv på containerpladsen.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 03 Maj 2012 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her et billede af stikpanelet på Beoplay V1. MasterLink tilslutning findes ikke.

5 x HDMI 1 x USB 2 x PUC (med 4 udgange via RJ45) IR-sender 1 x AV IN (til analog udstyr)
WiFi-antenne -
Oprette trådløs forbindelse til V1.

For at oprette en trådløs forbindelse skal du slutte den trådløse netværksantenne til stikket ANTENNA WLAN i tilslutningspanelet. Den trådløse netværks antenne skal placeres, hvor den modtager det stærkeste signal. B&O anbefaler, at den trådløse netværksantenne placeres bag tilslutningsdækslet, hvis den kan modtage et klart signal. Ellers kan antennen monteres på væggen eller lægges på gulvet/ bordet. Se vejledningen til dit fjernsyn for yderligere oplysninger om trådløs forbindelse.
Antenne in 230V Power 2 x CAM 1 x SPDIF
3 x Power Link (hver med 2 kanaler via RJ45) -- Dette er pre-out (volume styret) udgange der udover tilslutning til aktive BeoLab højttaler, også kan anvendes som variable stereo lyd udgange til andre produkters LINE IN.
------------------------------------------------------------ ----------

Her ses ATV3 tilslutter Beoplay V1's stikpanel.
----------------------------------------------------

Farven på højttaler-gitteret kan udskiftes. Der medfølger en sølvgrå, men det kan man selv udskifte med andre farver.
Lyd fra Beoplay V1.
B&O fremhæver: BeoPlay V1's audio giver nødvendigvis både dybere og bedre stereo-lyd end lyden fra konkurrenternes konventionelle flatpanel tv-højttalere.
Både 32-tommer og 40-tommer modellerne er udstyret med et effektiv frekvensområde på 30-20,000 Hz, men de to fjernsyn adskiller sig i driver array og teknologier bag højttalerdæksel.
V1 32-tommer har to 2,5-tommers full-range drivere i et lukket kabinet og en B&O 32-watt Klasse D - ICEpower forstærker per kanal.
V1 40-tommer har to 2-tommers full-range diskant / mellemtone enheder i et lukket kabinet, en 4-tommer center basenhed i et lukket kabinet, og tre stk. B&O 32 watt klasse D - ICEpower forstærkere. Der kan laves en række opsætninger; blandt andet hvor Tvets højttaler fungerer som center.
-----------------------------------------------------------
For et perfekt billede i 100 Hz, er der er indbygget en automatisk lyssensor, og et højglansfilter på med anti-refleksiv overflade.
-----------------------------------------------------------
Beoplay V1 fjernbetjenes med en mudifiseret Beo4.
-------------------------
Video: BeoPlay V1
http://www.youtube.com/watch?v=E8CfUi7Pm6s&feature=relat ed
hifi4all.dk læs beskrivelse: B&O BeoPlay V1.
http://www.beoplay.com/Products/BeoplayV1
http://www.beoplay.com/layouts/SBV-Custom/HMProductPage/Beop layV1TechSpecs.html __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|