| Forfatter |
|
gl olsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2012 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 111
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Millemissen,
Triax c-hd 207 og beo4 med naviknap ser vejledningen sådan ud .. næsten den samme som din
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gl,
så må du have lagt en 'SHIFT'-knap langt frem i 'LIST'
Hilsen MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis dette er sandt,
vil det kommende (forventes til efteråret) Bang & Olufsen tv så være i 3D?
Hvad siger de, som har et B&O tv med 3D - bruger i 3D?
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde da ellers håbet man snart kunne se håndbold i 3D
Var det ikke i dag der skulle være lancering af nyt produkt millemis eller mig der husker forkert.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var et smut forbi den lokale B&O forhandler i dag. Han bekræftede at de nye beoplay-produkter var med ved Yellow Lounge-
arrangementet i London i dag, men produkterne bliver først tilgængelige indenfor de næste 14 dage  Det bliver et sæt
hørebøffer og et sæt in-ear. Bliver spændende at lytte til dem  Og Form 2 hovedtelefonerne udgår.
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der må da komme nogle billeder med der udfra, andet kan da ikke passe!
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der billeder på beoplays hjemmeside
De ser ganske udmærket ud. Havde frygtet et design a la Beats af Dr. Dre.
http://beoplay.com/newheadphones
|
| Til top |
|
| |
Beoapple Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2011 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der går rygter om et nybyggeri på torvet i Herning, og der har været billeder i Herning Folkeblad af et projekt med en ny stor B&O
butik/udstillingslokale.
Nogen der ved mere om dette?
De bedste hilsner
BeoApple
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der 5 minutter endnu.
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
De H6 ser lækre ud!
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig til at høre dem, samt hvad prisleje de står i :-)
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 April 2013 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du må nok vente til den 6. maj, hvis du skal se/høre dem live?
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 09 April 2013 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er der mere info samt priser på H3 og H6.
www.whathifi.com/news/bang-olufsen-adds-h3-earphones-and-h6- headphones-to-bo-play-line.
Hvis du vil læse nyheden, så fjern mellemrummet i linket efter h6-  tak til min dumme Mac.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 April 2013 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du mener
her
Som skrevet på min 'kloge' iPad.
P.S. Peter, selvom det er B&O PLAY er det altså ikke 'billigprodukter'
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 09 April 2013 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det for hekseri
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 April 2013 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 09 April 2013 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 09 April 2013 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://beep.tv2.dk/nyheder/bo-bliver-endnu-billigere sjovt at skriver billige da de er væsentlige dyrer end bang & olufsens tidligere hovedtelefoner.
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 April 2013 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Peter, selvom det er B&O PLAY er det altså ikke 'billigprodukter'
Hilsen Millemissen |
|
|
millemis / Emilos88
Det er det sædvanlige. Bang & Olufsen udsender en pressemeddelelse, og journalisterne gengiver den ukritisk. Journalisterne har ikke gjort deres job, og undersøgt om der er hold i pressemeddelelsens ordlyd.
http://beep.tv2.dk/nyheder/bo-bliver-endnu-billigere __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |