Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 05:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Loudspeaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 12 April 2013 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Tja... Synes PlayMakeren er sørgelig at se på, når man kigger på billederne i
denne tråd på BeoWorld...

De viser tydeligt, at PlayMakeren havde/har potentiale til at blive så meget mere...

- Dennis
Til top Vis Loudspeaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loudspeaker
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 12 April 2013 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

Hej Loudspeaker,

hvad er det for et potientiale, du snakker om?

Har du en Playmaker selv, så du ved hvad du snakker om??

Eller er det bare fordi den ikke er 'pæn' nok til dig?

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
mace
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 12 April 2013 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Lige et hurtigt spg. Hvis man kobler et par aktive B&O højt til en playmaker, kan man så ikke bruge en RJ45 -> 2x DIN adapter, og så 2 DIN-kabler til hver højtaler? og så indstille højre venstre kanal på højt?
Tak
Til top Vis mace's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mace
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 12 April 2013 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Hej millemis

Her en opdatering af Playmaker til Mk III.

__________________________________

Hej mace

Hvis de aktive BeoLab højttaler er en typpe der kan vidersende kan du gøre det.
Playmaker har 2 x RJ45 stereo per-out Powerlink tilslutninger.

************************************************************ ********

Bang & Olufsen club's udsendte rapporter meddeler efter en tur gennem Strøget.

Den nye Beo-biks er endnu ikke åbnet. De bygge stadig op dér, og butikken
på KGS Nytorv, var ved at blive tømt. Den er officiele åbning er nu på Torsdag.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Mr.Bang
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2012
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 12 April 2013 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Hej Alle

Jeg har lige et spørgsmål, kan jeg sætte en BeoLab 2 med 2 stk. BeoLab 3 til mit Sonos?

Hvilket kabel skal jeg bruge ned til min BeoLab 2?

Skal de 2 BeoLab 3 stadig styres af BeoLab 2?

 

1000 Tak

Til top Vis Mr.Bang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.Bang
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 12 April 2013 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

Hej Mr.Bang

Det finder du svar på her - Se sidste indlæg side 19.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23818&P N=1

Vær obs på at BeoLab 2 kun kan tilsluttes med PowerLink.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
mace
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 12 April 2013 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Hej mace

Hvis de aktive BeoLab højttaler er en typpe der kan vidersende kan du gøre det.
Playmaker har 2 x RJ45 stereo per-out Powerlink tilslutninger.

************************************************************ ********

Bang & Olufsen club's udsendte rapporter meddeler efter en tur gennem Strøget.

Den nye Beo-biks er endnu ikke åbnet. De bygge stadig op dér, og butikken
på KGS Nytorv, var ved at blive tømt. Den er officiele åbning er nu på Torsdag.



jeg mener sådan et: http://www.av-cables.dk/powerlink-2xhun-ihc-net-kabel/bogo-p owerlink-2xhun-ihc-net-kabel-hvid-0-15-m.html
og så et DIN til hver højtaler.

Kan BL6000 evt. sende videre hvis man først kører til den ene og så videre til den anden? Det ser det ud som om i vejl.
Til top Vis mace's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mace
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 12 April 2013 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Powerlink 2 x hun til RJ45 kablet, står der. Så må vi håbe at det er lige meget hvad vej kablet vender. Ja du kan vidersende PowerLink signalet med BL6000.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
mace
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 12 April 2013 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

http://www.av-cables.dk/powerlink-2xhun-ihc-net-kabel/bogo-p owerlink-2xhun-ihc-net-kabel-hvid-0-15-m.html

Jeg ved ikke hvad der skete med linket, men der er vist alm netværksstik og 2 powerlink hun?

EDIT: Den sætter et mellemrum ind mellem p og o i powerlink..
Til top Vis mace's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mace
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 12 April 2013 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Læs dog hvad jeg skriver mace.

__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
mace
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 12 April 2013 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Læs dog hvad jeg skriver mace.



Troede kablet var ligeglad med hvad retning signalet gik.. Prøver at skrive til dem som sælger dem istedet, det var åbenbart et dumt spg.
Sorry, men det er ikke alle som har kabler som hobby 
Til top Vis mace's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mace
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 12 April 2013 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

mace

Se kode side 287, for indsætning af link med Appel produkter i dette forum.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
mace
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 12 April 2013 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Kan ikke få det til at virke^

Prøver at skrive til AV-cables, forstår ikke hvorfor det jeg linkede til ikke dur..De må have noget andet..

Tak for hurtig respons ellers!
Til top Vis mace's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mace
 
Nicolaj.b
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 366
Sendt: 13 April 2013 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  


mace

Den her duer Tryk HER

Så køber du bare et der passer i længde over til den ene beolab 6000,  også et power link kabel fra den over i den anden beolab 6000


__________________
Mvh Nicolaj
Til top Vis Nicolaj.b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolaj.b
 
mace
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 13 April 2013 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Nicolaj.b skrev:

mace

Den her duer Tryk HER

Så køber du bare et der passer i længde over til den ene beolab 6000,  også et power link kabel fra den over i den anden beolab 6000


Jeg synes bare det var rart at kunne "splitte signalet" og så køre ud med et kabel til hver højtaler. Istedet for så mange kabler.

Kunne det her fungere: http://www.av-connection.dk/?PGr=6257&ML=845.
Til top Vis mace's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mace
 
hsfrank
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 April 2012
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 13 April 2013 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

Så har jeg også fået spotify på min BS5 og tja, uden en søgefunktion så er det nu ikke meget ved, med mindre man kun er til
nyt musik. Glæder mig til der kommer en opdatering med en forhåbentlig god søgefunktion På iphone virker det rigtig
godt, der laver man en bare en playliste også kan man bagefter gå ind på BS5 og finde den, og det virker fint Kvaliteten
er svær at bedømme, det lyder ihvertfald ok.

Mvh hsfrank
Til top Vis hsfrank's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hsfrank
 
Beoapple
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 December 2011
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 197
Sendt: 13 April 2013 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Hej

Har lige genlæst dette: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=78664&PN=1 om Beo4.

Hvordan er det nu lige man ændre sende styrke (fjernbetjeningens rækkevide)?

Har tidligere sat den ned for at spare strøm, men ændret brugsmønster gør, at jeg gerne vil sætte den op igen.

Husk jeg helt galt???

De bedste hilsner
Beoapple
Til top Vis Beoapple's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beoapple
 
Nicolaj.b
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 366
Sendt: 13 April 2013 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  


 Hej Mace

Det er da noget rod med dit link, når man trykker på det kommer man her ind igen.  hva har du lavet hehe.

Her et trick markere et stykke tekst,  tryk på Tilføj hyperlink og læg adr ind der. wupti


Men ja det splitter kabel skal jo kunne bruges,  så bare husk og sætte powerlink kabel rigtig i begge højtalere med højre og venstre.


__________________
Mvh Nicolaj
Til top Vis Nicolaj.b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolaj.b
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 14 April 2013 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Hej Beoapple  -  Er det dette du søger -



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 14 April 2013 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

PETER PAN - nu med iPad

Hilsen MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes