| Forfatter |
|
Loudspeaker Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 428
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja... Synes PlayMakeren er sørgelig at se på, når man kigger på billederne i
denne tråd på BeoWorld...
De viser tydeligt, at PlayMakeren havde/har potentiale til at blive så meget mere...
- Dennis
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Loudspeaker,
hvad er det for et potientiale, du snakker om?
Har du en Playmaker selv, så du ved hvad du snakker om??
Eller er det bare fordi den ikke er 'pæn' nok til dig?
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
mace Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige et hurtigt spg. Hvis man kobler et par aktive B&O højt til en playmaker, kan man så ikke bruge en RJ45 -> 2x DIN adapter, og så 2 DIN-kabler til hver højtaler? og så indstille højre venstre kanal på højt? Tak
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej millemis

Her en opdatering af Playmaker til Mk III.
__________________________________
Hej mace
Hvis de aktive BeoLab højttaler er en typpe der kan vidersende kan du gøre det. Playmaker har 2 x RJ45 stereo per-out Powerlink tilslutninger.
************************************************************ ********
Bang & Olufsen club's udsendte rapporter meddeler efter en tur gennem Strøget.
Den nye Beo-biks er endnu ikke åbnet. De bygge stadig op dér, og butikken på KGS Nytorv, var ved at blive tømt. Den er officiele åbning er nu på Torsdag. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Mr.Bang Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2012 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle
Jeg har lige et spørgsmål, kan jeg sætte en BeoLab 2 med 2 stk. BeoLab 3 til mit Sonos?
Hvilket kabel skal jeg bruge ned til min BeoLab 2?
Skal de 2 BeoLab 3 stadig styres af BeoLab 2?
1000 Tak
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mace Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej mace
Hvis de aktive BeoLab højttaler er en typpe der kan vidersende kan du gøre det. Playmaker har 2 x RJ45 stereo per-out Powerlink tilslutninger.
************************************************************ ********
Bang & Olufsen club's udsendte rapporter meddeler efter en tur gennem Strøget.
Den nye Beo-biks er endnu ikke åbnet. De bygge stadig op dér, og butikken på KGS Nytorv, var ved at blive tømt. Den er officiele åbning er nu på Torsdag. |
|
|
jeg mener sådan et: http://www.av-cables.dk/powerlink-2xhun-ihc-net-kabel/bogo-p owerlink-2xhun-ihc-net-kabel-hvid-0-15-m.html og så et DIN til hver højtaler. Kan BL6000 evt. sende videre hvis man først kører til den ene og så videre til den anden? Det ser det ud som om i vejl.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Powerlink 2 x hun til RJ45 kablet, står der. Så må vi håbe at det er lige meget hvad vej kablet vender. Ja du kan vidersende PowerLink signalet med BL6000. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
mace Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.av-cables.dk/powerlink-2xhun-ihc-net-kabel/bogo-p owerlink-2xhun-ihc-net-kabel-hvid-0-15-m.html
Jeg ved ikke hvad der skete med linket, men der er vist alm netværksstik og 2 powerlink hun?
EDIT: Den sætter et mellemrum ind mellem p og o i powerlink..
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mace Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
| Læs dog hvad jeg skriver mace. |
|
|
Troede kablet var ligeglad med hvad retning signalet gik.. Prøver at skrive til dem som sælger dem istedet, det var åbenbart et dumt spg. Sorry, men det er ikke alle som har kabler som hobby
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
mace
Se kode side 287, for indsætning af link med Appel produkter i dette forum. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
mace Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 12 April 2013 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ikke få det til at virke^
Prøver at skrive til AV-cables, forstår ikke hvorfor det jeg linkede til ikke dur..De må have noget andet..
Tak for hurtig respons ellers!
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 13 April 2013 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
mace Den her duer Tryk HERSå køber du bare et der passer i længde over til den ene beolab 6000, også et power link kabel fra den over i den anden beolab 6000
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
mace Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 13 April 2013 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev:
mace
Den her duer Tryk HER
Så køber du bare et der passer i længde over til den ene beolab 6000, også et power link kabel fra den over i den anden beolab 6000
|
|
|
Jeg synes bare det var rart at kunne "splitte signalet" og så køre ud
med et kabel til hver højtaler. Istedet for så mange kabler.
Kunne det her fungere: http://www.av-connection.dk/?PGr=6257&ML=845.
|
| Til top |
|
| |
hsfrank Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2012 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 13 April 2013 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg også fået spotify på min BS5 og tja, uden en søgefunktion så er det nu ikke meget ved, med mindre man kun er til
nyt musik.  Glæder mig til der kommer en opdatering med en forhåbentlig god søgefunktion  På iphone virker det rigtig
godt, der laver man en bare en playliste også kan man bagefter gå ind på BS5 og finde den, og det virker fint  Kvaliteten
er svær at bedømme, det lyder ihvertfald ok.
Mvh hsfrank
|
| Til top |
|
| |
Beoapple Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2011 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 13 April 2013 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har lige genlæst dette: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=78664&PN=1 om Beo4.
Hvordan er det nu lige man ændre sende styrke (fjernbetjeningens rækkevide)?
Har tidligere sat den ned for at spare strøm, men ændret brugsmønster gør, at jeg gerne vil sætte den op igen.
Husk jeg helt galt???
De bedste hilsner
Beoapple
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 13 April 2013 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mace
Det er da noget rod med dit link, når man trykker på det kommer man her ind igen. hva har du lavet hehe.
Her et trick markere et stykke tekst, tryk på Tilføj hyperlink og læg adr ind der. wupti
Men ja det splitter kabel skal jo kunne bruges, så bare husk og sætte powerlink kabel rigtig i begge højtalere med højre og venstre.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
PETER PAN - nu med iPad
Hilsen MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |