Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 07:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 14 April 2013 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

  Noyée millemis, kan det mon være rigtigt -

              Utroligt hvad et topmøde kan medføre.

Peter Pan’s setup.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
mace
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 32
Sendt: 14 April 2013 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Nicolaj.b skrev:

 Hej Mace

Det er da noget rod med dit link, når man trykker på det kommer man her ind igen.  hva har du lavet hehe.

Her et trick markere et stykke tekst,  tryk på Tilføj hyperlink og læg adr ind der. wupti


Men ja det splitter kabel skal jo kunne bruges,  så bare husk og sætte powerlink kabel rigtig i begge højtalere med højre og venstre.


Hej Nicolaj

Jeg kan godt se, det her med at linke ikke rigtigt fungerer for mig



Men så må det her jo også kunne bruges: tryk her

Jeg har skrevet til AV-cables, de må vide om det vil fungere.
Til top Vis mace's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mace
 
pr-dk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 April 2013
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 14 April 2013 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Nicolaj.b skrev:
pr-dk selvom tvét tænder er der vel stadig kun sort skærm når man køre fra de phone stik?



jaaa jooo næsten, den skriver "no DVI signal or unsupported format"
Til top Vis pr-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pr-dk
 
pr-dk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 April 2013
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 14 April 2013 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

millemis skrev:

Hej pr-dk,

prøv at sætte det BV6-22 i option 2 (hvis det da har ML-modul indbygget).
Og vælg så 'AV-PC' - AV-PC finder du i muligvis i 'List'. På en ældre Beo4 er der en AV-knap.
Ellers må du bruge 'P.Mute' for at slukke skærmen efterfølgende.

Hilsen Millemissen


Det er lidt mærkeligt... intet af ovenstående virker... ikke engang P.MUTE ?
Til top Vis pr-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pr-dk
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 14 April 2013 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Hej pr-dk,

det kan såmænd være at det slet ikke kan virke?

Det tv er lavet for laaaang tid siden - til andre behov.

Hvis du finder en løsning, så skriv endeligt her om det.

Hilsen MM



__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 14 April 2013 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

  Noyée millemis, kan det mon være rigtigt -

              Utroligt hvad et topmøde kan medføre.

Peter Pan’s setup.

 

Hej Peter,

sikke nogle pæne folk du har haft på besøg

Her er en oversigt over hvilke knapper man skal bruge, hvis man har puc-styring på ATV3-boksen (Beo4)

Betjeningen er der ikke mange ben i. Det er kun få knapper, der bruges - og så selvfølgelig skærmmenuerne.

Og har man en iPad, er det bare et spørgsmål om at tænde for ATV'en med den kildeknap, man har lagt den fast på - og så sende via AirPlay til den.

Hilsen Millemissen



__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Beoapple
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 December 2011
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 197
Sendt: 14 April 2013 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:



Tak Peter

Det var netop hvad jeg søgte, men ikke selv kunne finde...

De bedste hilsner
Beoapple
Til top Vis Beoapple's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beoapple
 
Nicolaj.b
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 366
Sendt: 14 April 2013 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  


Hej Mace

Ja jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne bruges det kabel du linker til,  når det duer til et v1 tv så duer det da også til en playmaker.


Hej Pr-dk

jeg prøvede lige og læse vejledningen til bv6  men kan heller ikke finde noget om man kan slukke for billedet,  bare lidt mærkeligt hvis de ikke har lavet det på den model,   selv deres gamle billed rørs tv kunne slukke for billedet.


__________________
Mvh Nicolaj
Til top Vis Nicolaj.b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolaj.b
 
Nicolaj.b
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 366
Sendt: 14 April 2013 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  



Millemis er det dig der er med på billedet hjemme ved peter?


Fik i lagt en linje for B&OŽs fremtid? hehe


__________________
Mvh Nicolaj
Til top Vis Nicolaj.b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolaj.b
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 15 April 2013 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

1: det er mig med den buskede hale
2: nej, vi måtte gå hvert til sit uden enighed    
Hilsen MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Nicolaj.b
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 366
Sendt: 15 April 2013 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  


Jeg tror planen er at B&O play skal vokse.
Og at Bang & Olufsen produkterne med tiden vil blive et nice produkt.

Det kan være svært for os der elsker Bang & Olufsen at se virkeligheden i øjenen, at det er nød til og gå den vej.

Det er klart det at blevet svære og sælge tv til over 60000 kr når folk ved hvor stærk udviklingen går.




__________________
Mvh Nicolaj
Til top Vis Nicolaj.b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolaj.b
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 15 April 2013 kl. 00:46 | IP-adresse registreret  

Nu ikke så negativ millemis. Ca. midt i mødet da du gik
under bordet, blev vi andre enige om fremtiden for B&O.
 
Og Nicolaj.b, hvad der blev sagt på mødet siger Dr. G er fortroligt.    


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Beo4all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2009
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 114
Sendt: 16 April 2013 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

CnfigTool 4.11 snakker ikke med Beo6 etter at jeg fikk oppdatert Firmwaren fra 1.00a til 3.00a på Beo6.
Er det noen som har erfaring med dette og som kan hjelpe?
Til top Vis Beo4all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beo4all
 
Dr. G
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1016
Sendt: 16 April 2013 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

config tool 6.00 er released !!

Der er en FW update til BEO6 og når den er kørt får den sin egen driver .

/Dr. G

 

Til top Vis Dr. G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. G
 
Dr. G
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1016
Sendt: 16 April 2013 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

side 1 denne tråd - Tak Peter

(2013) BEO6 Configuration CTSetup 6.00.02.exe kan hentes her.
Download - Tryk her.
Husk det er på eget ansvar!
____________________________________________________________
 
FW update er OK
Til top Vis Dr. G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. G
 
Dr. G
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1016
Sendt: 16 April 2013 kl. 00:33 | IP-adresse registreret  

Det VIRKER !!!

/Dr. G

Til top Vis Dr. G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. G
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 April 2013 kl. 06:52 | IP-adresse registreret  

Hej Beo4all

Der ligger mange forvirrende reklamer, men -

 

     ------------------------------ --------------------------------------------------- Tryk her.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Beo4all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2009
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 114
Sendt: 16 April 2013 kl. 07:26 | IP-adresse registreret  

Jeg var hos min B&O-forhandler i går, der vi oppdaterte Firmwaren på Beo6. I den forbindelse foretok vi en backup av applikasjonen på service-pc og
til B&O sin server. Etter fw oppdateringen lastet vi tilbake backupen. Til vår store forskrekkelse var Beo6 ikke til å kjenne igjen. Oppsettet var helt
annerledes og det var heller ingen logoer å se... (Forhandleren kjører configtool 6.00).
Mitt spørsmål er nå: vil applikasjonen (.xml-filen), som er lagd i configtool 4.11 fungere med configtool6.00. Må jeg foreta meg noe annet enn å
kopiere backupen av applikasjonen til configtool katalogene? Og er det andre ting jeg bør passe meg for i den forbindelse. Håper noen kan hjelpe.
Sitter nå med en helt ubrukelig Beo6 :-(
Til top Vis Beo4all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beo4all
 
Beo4all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2009
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 114
Sendt: 16 April 2013 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Tenkte meg det ja! Ingen hadde noe svar på problemet. I midlertidig kan jeg fortelle at jeg løste problemet selv ved å ta en kopi av applikasjonen
fra min egen pc (xml-filen samt logoene) og lastet den inn på service pc'n til min forhandler. Etter litt prøving og feiling klarte vi å gjenskape beo6,
slik den var før jeg fikk oppdatert Firmwaren. Vi oppdaget at det var kommet en helt ny versjon av configtool versjon 6.57 !!! Denne er sikkert ikke
lagt ut på nett for nedlasting enda, men kommer vel etter hvert :-) Jeg skal installere configtool 6.00, slik at jeg kan fortsette å oppdatere og utvikle
applikasjonen på Beo6 fra min egen pc!


Til top Vis Beo4all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beo4all
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 April 2013 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Hej Beo4all

Tak for de fine billeder. Godt din Beo6 igen fungere.

Og så mangler vi et link til Beo6 nye configtool version 6.57. her på tråden.

Hvem kan klare at opload filen.  



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes