| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mace Forum Bruger


Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev:
Hej Mace
Det er da noget rod med dit link, når man trykker på det kommer man her ind igen. hva har du lavet hehe.
Her et trick markere et stykke tekst, tryk på Tilføj hyperlink og læg adr ind der. wupti
Men ja det splitter kabel skal jo kunne bruges, så bare husk og sætte powerlink kabel rigtig i begge højtalere med højre og venstre.
|
|
|
Hej Nicolaj Jeg kan godt se, det her med at linke ikke rigtigt fungerer for mig  Men så må det her jo også kunne bruges: tryk herJeg har skrevet til AV-cables, de må vide om det vil fungere.
|
| Til top |
|
| |
pr-dk Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2013 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev:
pr-dk selvom tvét tænder er der vel stadig kun sort skærm når man køre fra de phone stik?
|
|
|
jaaa jooo næsten, den skriver "no DVI signal or unsupported format"
|
| Til top |
|
| |
pr-dk Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2013 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Hej pr-dk,
prøv at sætte det BV6-22 i option 2 (hvis det da har ML-modul indbygget).
Og vælg så 'AV-PC' - AV-PC finder du i muligvis i 'List'. På en ældre Beo4 er der en AV-knap.
Ellers må du bruge 'P.Mute' for at slukke skærmen efterfølgende.
Hilsen Millemissen |
|
|
Det er lidt mærkeligt... intet af ovenstående virker... ikke engang P.MUTE ?
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej pr-dk,
det kan såmænd være at det slet ikke kan virke?
Det tv er lavet for laaaang tid siden - til andre behov.
Hvis du finder en løsning, så skriv endeligt her om det.
Hilsen MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Noyée millemis, kan det mon være rigtigt -

Utroligt hvad et topmøde kan medføre. 
Peter Pans setup.
|
|
|
Hej Peter,
sikke nogle pæne folk du har haft på besøg 
Her er en oversigt over hvilke knapper man skal bruge, hvis man har puc-styring på ATV3-boksen (Beo4)

Betjeningen er der ikke mange ben i. Det er kun få knapper, der bruges - og så selvfølgelig skærmmenuerne.
Og har man en iPad, er det bare et spørgsmål om at tænde for ATV'en med den kildeknap, man har lagt den fast på - og så sende via AirPlay til den.
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Beoapple Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2011 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Peter
Det var netop hvad jeg søgte, men ikke selv kunne finde...
De bedste hilsner
Beoapple
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mace
Ja jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne bruges det kabel du linker til, når det duer til et v1 tv så duer det da også til en playmaker.
Hej Pr-dk
jeg prøvede lige og læse vejledningen til bv6 men kan heller ikke finde noget om man kan slukke for billedet, bare lidt mærkeligt hvis de ikke har lavet det på den model, selv deres gamle billed rørs tv kunne slukke for billedet.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 14 April 2013 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Millemis er det dig der er med på billedet hjemme ved peter?  Fik i lagt en linje for B&OŽs fremtid? hehe
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 15 April 2013 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
1: det er mig med den buskede hale
2: nej, vi måtte gå hvert til sit uden enighed
Hilsen MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 15 April 2013 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror planen er at B&O play skal vokse. Og at Bang & Olufsen produkterne med tiden vil blive et nice produkt.
Det kan være svært for os der elsker Bang & Olufsen at se virkeligheden i øjenen, at det er nød til og gå den vej.
Det er klart det at blevet svære og sælge tv til over 60000 kr når folk ved hvor stærk udviklingen går.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 15 April 2013 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu ikke så negativ millemis. Ca. midt i mødet da du gik under bordet, blev vi andre enige om fremtiden for B&O. 
Og Nicolaj.b, hvad der blev sagt på mødet siger Dr. G er fortroligt.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Beo4all Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2009 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 16 April 2013 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
CnfigTool 4.11 snakker ikke med Beo6 etter at jeg fikk oppdatert Firmwaren fra 1.00a til 3.00a på Beo6.
Er det noen som har erfaring med dette og som kan hjelpe?
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 16 April 2013 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
config tool 6.00 er released !!
Der er en FW update til BEO6 og når den er kørt får den sin egen driver .
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 16 April 2013 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
side 1 denne tråd - Tak Peter
(2013) BEO6 Configuration CTSetup 6.00.02.exe kan hentes her.
Husk det er på eget ansvar!
____________________________________________________________
FW update er OK
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 16 April 2013 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 April 2013 kl. 06:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Beo4all
Der ligger mange forvirrende reklamer, men -
------------------------------ --------------------------------------------------- Tryk her.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Beo4all Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2009 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 16 April 2013 kl. 07:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var hos min B&O-forhandler i går, der vi oppdaterte Firmwaren på Beo6. I den forbindelse foretok vi en backup av applikasjonen på service-pc og
til B&O sin server. Etter fw oppdateringen lastet vi tilbake backupen. Til vår store forskrekkelse var Beo6 ikke til å kjenne igjen. Oppsettet var helt
annerledes og det var heller ingen logoer å se... (Forhandleren kjører configtool 6.00).
Mitt spørsmål er nå: vil applikasjonen (.xml-filen), som er lagd i configtool 4.11 fungere med configtool6.00. Må jeg foreta meg noe annet enn å
kopiere backupen av applikasjonen til configtool katalogene? Og er det andre ting jeg bør passe meg for i den forbindelse. Håper noen kan hjelpe.
Sitter nå med en helt ubrukelig Beo6 :-(
|
| Til top |
|
| |
Beo4all Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2009 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 16 April 2013 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tenkte meg det ja! Ingen hadde noe svar på problemet. I midlertidig kan jeg fortelle at jeg løste problemet selv ved å ta en kopi av applikasjonen
fra min egen pc (xml-filen samt logoene) og lastet den inn på service pc'n til min forhandler. Etter litt prøving og feiling klarte vi å gjenskape beo6,
slik den var før jeg fikk oppdatert Firmwaren. Vi oppdaget at det var kommet en helt ny versjon av configtool versjon 6.57 !!! Denne er sikkert ikke
lagt ut på nett for nedlasting enda, men kommer vel etter hvert :-) Jeg skal installere configtool 6.00, slik at jeg kan fortsette å oppdatere og utvikle
applikasjonen på Beo6 fra min egen pc!

|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 April 2013 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Beo4all
Tak for de fine billeder. Godt din Beo6 igen fungere. 
Og så mangler vi et link til Beo6 nye configtool version 6.57. her på tråden.
Hvem kan klare at opload filen.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |