| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vist 1031gange om dagen de sidste 4 dage. Så det kan jo ikke kun være os der besøger tråden.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev:
den spanske app til beosound 5, så ser du lidt hvor jeg vil hen af.
|
|
|
http://www.creation.com.es/sec/1
http://player.vimeo.com/video/62690922?title=0&byline=0& amp;portrait=0
https://itunes.apple.com/us/app/creation-5-media-app-play/id 516596690?mt=8
http://www.youtube.com/watch?v=A5cdqxHW9-w
Beosound 5 & Playmaker DLNA App ser da rigtig godt ud. Pris 124 Kr.
------------------------------------------------------------ ------------
iRule på udvalgte produkter hos Bang & Olufsen i Winchmore Hill
http://www.youtube.com/watch?v=8yg56FnlJfE
iRule kan styre næsten alle elektroniske enheder i dit hjem. TV, Home Cinema System, Sky + HD, Blu-Ray, Gardiner, Lys etc. Priserne starter ved £ installeret 399,99. Besøg vores hjemmeside for mere information - http://gdrtech.tv/irule _______________________________
BeoRemote på din tablet.
Denne BeoRemote App er designet med sædvanlig Bang & Olufsen logik, så du kan bruge din tablet fulde tastatur til at udforske medier med større lethed og frihed. Uanset om du ønsker at nyde musik, opdatere Facebook, eller blot tænde for tv'et, BeoRemote leverer ved berøring af fingeren.

Få BeoRemote til din iPad eller Android tablet -
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bang_olufs en.BeoRemote
http://www.bang-olufsen.com/en-US/picture/beovision-11 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
pr-dk Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2013 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
pr-dk
Fik du det hele med, for der kom jo et sideskift ? |
|
|
jepper, jeg tror jeg har styr på det nu
tak !
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
| Beosound 5 & Playmaker DLNA App ser da rigtig godt ud. |
|
|
Jamen, Peter så napper du bare sådan en - du ved jo hvordan man gør.
N.B. Jeg læser altså at den koster 145 kr.
Og husk at fortælle os, hvad du synes om den!
Hilsen MM🐯 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
gl olsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2012 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 111
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Så er V1'eren ved at downloade ny software
Mvh
Gl Olsen
|
| Til top |
|
| |
SYSBMP Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Creation 5 app'en til iPhone koster kun 25 kr. et par dage endnu! Umiddelbart virker den ret lækker og kører rimeligt flydende i oplevelsen, men der
er plads til forbedringer. Om den kører tilfredsstillende på en iPhone under iPhone 5 ved jeg ikke? Men det er muligvis allerede nu den bedste iPhone
app til streaming af lyd fra NAS jeg har prøvet.
Hilsen
SYSBMP
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også lige opdateret mit tv og er ved og opdatere converteren nu  Jeg har desvære ikke lige mulighed for og teste om det har hjulpet på lag til link rum, da folk sover, må testes i morgen Millemis ja det er den app du snakker om jeg mener, synes du ikke den er fed? selvfølgelig skal den laves så den passer i Bang & Olufsen stil.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
SYSBMP skrev:
Creation 5 app'en til iPhone koster kun 25 kr. et par dage endnu! Umiddelbart virker den ret lækker og
kører rimeligt flydende i oplevelsen, men der er plads til forbedringer. Om den kører tilfredsstillende på en iPhone under iPhone 5
ved jeg ikke? Men det er muligvis allerede nu den bedste iPhone app til streaming af lyd fra NAS jeg har prøvet.
Hilsen
SYSBMP |
|
|
Og hvor vil du købe den til 25 kr lige nu?
I 'min' AppStore koster den 145 kr!
For 25 kr ville jeg købe den, men ikke for 145 kr - jeg er ikke overbevist (endnu).
Hilsen MM🐯 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 02 Maj 2013 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev:
Jeg har også lige opdateret mit tv og er ved og opdatere converteren nu Jeg har desvære ikke lige mulighed for og teste om det har hjulpet på lag
til link rum, da folk sover, må testes i morgen
|
|
|
Du behøver ikke at teste det, for der vil ikke være nogen forskel i forhold til nu.
"Combining Network Link with Master Link:
In addition to having multiple Network Link TVs we are also upgrading the BeoLink Converter NL/ML,
which now in combination with a new delay box will provide sound synchronisation to the Master Link side as well."
Der er altså tale om, at der skal bruges en 'new delay box'!
Hvordan den virker og hvornår den kommer, ved jeg ikke endnu.
Dér må du nok i gang med at bore på din forhandler.....eller vente til jeg erfarer mere!
Hilsen Millemissen🐯 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
SYSBMP Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
@millemis
Jeg har købt den i dag, efter jeg så den via PP's links, skriv "creation tm" i app store, så skulle den gerne dukke op! 😉
Hilsen
SYSBMP
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm må jeg da lige have ringet om, mon den skal sættes imellem conveteren og masterlinken? Vi mangler også stadig og høre mere hvornår man kan bruge de stik der er tapet over på converteren. det er godt nok en spændene tid vi går ind i
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
SYSBMP skrev:
@millemis
Jeg har købt den i dag, efter jeg så den via PP's links, skriv "creation tm" i app store, så skulle den gerne dukke op! 😉
Hilsen
SYSBMP |
|
|
Det er for iPhone-udgaven - så skal jeg da have købt en lup også 👀 og have spidset fingrene 👈
Frækt - iøvrigt - at de laver to udgaver - de fleste apps nu om dage er egnede til både iPhone og iPad.
Men så tjener de jo lidt mere 💰
Hilsen MM🐯 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 07:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev:
Vi mangler også stadig og høre mere hvornår man kan bruge de stik der er tapet over på converteren. Det er godt nok en spændene tid vi går ind i
|
|
|
Nicolaj.b Der kan du se! med Bang & Olufsen får du et spændende liv, fordi de ikke kan sig færdig. Det er næsten som jule aften, hele året. IK' 
En lille boks her og en lille boks der.
____________________________________
37 sider med brugt B&O og tilbehør her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ugens gættekonkurence
"En lille boks her og en lille boks der."
Hvor mange små bokse har Peter mon i sit setup?
Hilsen MM🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Min kæreste og jeg vil gerne have et Beovision 6-26 eller 8-32 og har talt med B&O Silkeborg som har begge i butikken.
Men da vi skal have tilsluttet både en PS3, digital tuner og muligvis en tredje kilde via HDMI fik jeg at vide at dette ikke kunne lade sig gøre da BV6 kun har DVI og BV8 fungere dårligt med HDMI splitter - men kan det virkelig passe?
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da meget hyggelig og få det hele lidt i bidder med det ny link så har man noget og glæde sig til  Og det er jo altid sjov og forbedre sit setup ny og næ med et nye kabeler og bokse  Når det så er sagt så må man jo sige det er vanvid at den boks der kommer nu " New deley" ikke bare var indbygget i conveteren fra starten, når man tænker på hvor mange år de har arbejdet på den converter.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
På side 341 fik Nicolaj.b sin Bang & Olufsen Delay box 8052438 til 1.918 Kr. ____________________________________________________________ __
gl olsen skrev:
Hej,
Så er V1'eren ved at downloade ny software
Mvh Gl Olsen |
|
|
I et forsøg på at få et overblik over den opdatering har jeg været på BeoWorld.
Meddelels efter software opdateringen -
Ud over at kunne linke flere Network Link TV (BV11& BP V1) opgraderes BeoLink Converter NL/ML, som nu i kombination med en ny forsinkelse boks vil give lyd synkronisering til MasterLink systemet også.
Lyd distribution og tovejs tablet styre din BeoVision 11 kan nu tilsluttes et system setup med flere tv'er rundt om i huset. Det betyder, at du får mulighed for at distribuere lyd fra dit TV eller audio system i stuen, til andre fjernsyn i huset. Du kan afspille lyd på alle tv-apparater samtidig, hvis du har en fest, eller du kan lytte med på et stykke musik i et andet rum. Derudover denne opdatering giver dig også nye muligheder, hvis du bruger BeoRemote App på din iPad eller iPad mini. Du vil få udvidet kontrol over tilsluttede enheder ved hjælp af denne App. Du vil være i stand til at se driften menuer fra fx din Blu-ray afspiller, Set-top box eller Apple TV direkte på tabletten skærmen.
Nogle af de funktioner, som f.eks at skifte kanal eller lydstyrke bliver to-vejs, hvilket betyder at du får en status indikation direkte på din tablet skærm. Gå til App Store og opdatere din BeoRemote App gratis, og udforske de nye muligheder.
Du finder et link til den omtalte App højere oppe på denne side.
MasterLink -Delay-Box. ML IN/OUT <> ML DELAY BOX <> ML IN/OUT Ca. 250 EUR + 50 EUR, - til en separat strømforsyning.
Denne boks vil forsinke lyden fra ML lydkomponenter på det eksisterende MasterLink system til samme niveau som NL / ML converter gør under konvertering af analog ML lyd til digital NL. Resultatet vil være ekko fri lyd på NL-tv samt på ML komponenter.
Du er velkommen til at komme med suplerende oplysninger eller rettelser. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke se den nye Beoremote app i App store, er det mig der er blind? lyder jo som om den er kommet. kan kun se den gamle
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 Maj 2013 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der hersker en voldsom utålmodighed p.t.- synes jeg
Nicolaj, sæt dig og nyd noget musik. - den app skal nok selv fortælle dig, når den er blevet
opdateret (lige som alle andre app's gør).
Hilsen Millemissen🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |