| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 05 Maj 2013 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt husket Nicolaj.b - På den ene af de to Penta jeg senest købte, var tre mellemtone højttaler defekte. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
gl olsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2012 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 111
|
| Sendt: 05 Maj 2013 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Kan man koble en airport Express til pc indgang på beolink active 1636 og dermed afspille fra eks MacBook ?
Og er der nogen der har setup hvor pc indgang bruges ?
Mvh
Gl Olsen
|
| Til top |
|
| |
SYSBMP Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 05 Maj 2013 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle 🌞
Jeg har hørt nogle rygter om, at der skulle komme et begrænset parti Belab 5, med mat/sorte linser!
Er det en gammel nyhed, eller en ny nyhed, altså rygtet? 😁
Hilsen
SYSBMP
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 05 Maj 2013 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Gl olsen Man kan sagtens tilslutte eks. airport Express til en beolink active Hvis det er den nye airport er lydstikket hvis kombi til måde analog og digital lyd. så burde ikke være nødvendigt med en dac Skulle kunne klares med dette kabel Men lad os lige vente høre hvad apple experten (millemis) siger __________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 05 Maj 2013 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Grand Piano Edition!
MM🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 05 Maj 2013 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han siger:
hvad med at bruge en Playmaker fra Bang & Olufsen i stedet.
Den tilsluttes en BeoLinkActive 1636 via et RJ-PowerLink til et 5-pol DIN-kabel, som kan købes hos en B&O-forhandler.
Det giver flere muligheder, og den har en bedre DAC end AirPortExpress'en har.
Og ja, jeg har tidligere haft testet det med en APE - det virker fint.
Jeg kan varmt anbefale det - som mulighed for at afspille en ekstra kilde lokalt, uden at skulle bruge
hovedrumsystemet - men altså helst med en Playmaker!
Hilsen MM🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 05 Maj 2013 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
millemis har vist brugt pengene på et Apple overvågningskamera, og placeret det hos
mig og min tandlæge, istedet for at støtte B&O. |
|
|
Det med tandlægen nævnte du selv på forrige side - men det er siden blevet redigeret væk!
Så et overvågningskamera var ikke nødvendigt - blot et vågent øje 👀
OBS! Hvornår var det lige sidst, du selv 'støttede Bang & Olufsen'? Det er vist meget læææænge siden!
Den Puc-opdatering fornyligt tæller ikke med, husk det.
Og med din sidste nyanskaffelse støttede du......Apple 🍊
Hilsen Tandbissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl olsen skrev:
Hej Kan man koble en airport Express til pc indgang på beolink active 1636 og dermed afspille fra eks MacBook ? Og er der nogen der har setup hvor pc indgang bruges ?
Mvh Gl Olsen |
|
|
Hej gl olsen
Der ligger svar til dig her. Indlæg af 06 Maj 2013. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Den, der ager med stude, kommer også frem."
Vi andre tænkte os om dengang der blev lagt puc-koder ind første gang!
Hilsen MM🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Det er da godt at kunne spå om fremitiden men at ager med stude er vist yt.
__________________________________________
SYSBMP skrev:
Hej alle
Jeg har hørt nogle rygter om, at der skulle komme et begrænset parti Belab 5, med mat/sorte linser!
Er det en gammel nyhed, eller en ny nyhed, altså rygtet?
Hilsen SYSBMP |
|
|

Den er god nok - BeoLab 5 Grand Piano Edition 20.055

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det flotte billede, Peter 😄
Hilsen MM🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velbekomme millemis, nu mangler vi bare lidt viden om baggrunden, og hvor mange der er lavet ?
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en limiteret udgave - i hvert fald i første omgang.
Antallet kendes ikke (endnu).
De bliver solgt for normalpris plus 5%.
Hilsen MM🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
SYSBMP Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de bliver spændende at se i virkeligheden! Selv ville jeg nok foretrække noget sort mat aluminium, så man ligesom nu, kunne se "årene" i
aluminiumet,
en slags "Stealth Beolab 5'ere" 😁😁
Hilsen
SYSBMP
|
| Til top |
|
| |
Johan Strøm Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er nu ejer af Beomaster 5 og boesound 5 samt B&O 7-40 og aktive højtalere. Jeg var tidligere glad for at høre musik via hovedtelefoner. Nu var beskeden at dette kunne kun ske via TV. Er der nogen der har en løsning. Er der evt. en mulighed for at forbinde et eller andet - seperat forstærker/forforstærker med hovedtelefonudgang via Beomasteren. hilsen Johan Strøm
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 Maj 2013 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Johan Strøm
På BeoMaster5 har du en LINE OUT bøsning, men måske uden lydregulering. Ellers har du et pre-out lydsignal i de to PowerLink højttaler udgange på BM5. Men jeg tror også det er nemmest at tilslutte på BV7, da de tilsluttede højttaler kobles fra når du sætter stikket i hovedtelefonudgang. P.MUTE på Beo4 slukker skærmen. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Maj 2013 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 07 Maj 2013 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Verdens første Bang & Olufsen butik baseret på et nyt design koncept, åbnede i København den 18. april 2013. Det nye butikskoncept leverer sanseoplevelser gennem lyd og design.
|
|
|
Jeg har svært ved at forstå hvordan man kan sælge een af verdens bedste højttalere i sådan et rum. Jeg oplevede det samme som min tidligere forhandler, hvor BL5 i det ene rum slet ikke kom til sin ret, hvorimod de i et andet lytterum virkeligt gav performance.
Jeg var selv ret skuffet over det første indtryk af BL5, hvilket i sig selv er ret skidt, da det første indtryk ofte er det man forbinder et produkt med.
Men ellers skal det nye butikslayout nok blive OK.
|
| Til top |
|
| |
korgaard Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2011 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 07 Maj 2013 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Jeg var i går en tur forbi min Bang & Olufsen-forhandler - som så ofte, når jeg er på de kanter.
Selvfølgelig kom samtalen ind på BeoLab 14-sættet - men der var intet nyt at hente dér.
Dog sagde han, at lyden er ret fantastisk og at det faktisk havde overrasket ham - han havde nemlig haft
lejlighed til at høre det i Struer.
Intet nyt - og dog: han nævnte at det nok også kommer i en 2.1-version.
Dette synes jeg lyder fornuftigt - der vil trods alt nok være mange, som er 'tilfredse' med dette.
Hilsen Millemissen🐯 |
|
|
Hejsa. Jeg er blevet "VIP-inviteret" til Verdenspremiere på en unik lydoplevelse med Les Miserables og B&O nye
surroundsound højtalersystem den 15. maj, så mon ikke BL14 introduceres samme dag.
vh Søren
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 07 Maj 2013 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke godt  fra en 3. plads til en 12. plads
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |