| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Maj 2013 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gysse2004
BeoVision 6- 26 inkl. DVB-HD, Beo4 sølv, sort, mørkegrå, blå, rød, hvid Type 9290. Pris 33.390 Kr var med i prislisten pr.1. januar 2010, men ikke i prislisten pr 01.12.2010. Derfor tror jeg ikke der findes nogen BeoVision 6- 26 fra 2011.
Se Technical specifications - BeoCenter 6-26 - her.
Specifications for BeoVision 6 - 26 - her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 09 Maj 2013 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for indspark Peter, den BV6 du nævner der er den gamle BV6 uden HDMI. Men de har vidst skiftet imellem BV6 og BC6 siden 2005, den sidste hedder igen BC6. Men er det et godt bytte, eller er det bedre at vente på en BV10-32 ? Der er 9K imellem
Peter
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 09 Maj 2013 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det var mig ville jeg nok hellere spare lidt op også tage en beoplay v1 på grund af teknikken.
Om det er godt bytte med din bc6 til bv6 med hdmi kommer jo an på prisen. selvfølgelig er det en forbedring.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er stadig nogle dage til vi ser BeoLab14 i butikkerne, men sættene begynder at dukke
op i baglokalerne hos forhandlerne - og et par detaljer er da også aluppet ud.
Her er lidt opsummering:
BL14-subben er ikke så stor, som mange måske har troet. 29x51cm er målene jeg har hørt.
Efter sigende skulle satelitterne ikke helt ligne det, som man har kunnet se på 'billederne' -
de er ikke kuglerunde, som vi har troet.
Fronterne fås i " White, Black, Silver, Red and Blue", og der er gulvstande, bordstande og
væg/lofts-holdere som tilbehør.
Sættes tilsluttes - i tilfælde af et BV - med 3 x RJ45-PowerLink direkte på tv'ets surroundmodul.
Altså helt klassisk - som om det er en subwoofer og et sæt front- hhv bag-højtalere.
I lydmenuen på et BV11 findes der forøvrigt en 'BeoLab14' som subwooferenhed - hvordan/som hvad
front-/bag-højtalerne konfigureres, ved jeg ikke.
Satelitterne får et forstærket signal fra sub'en/kontrolenheden, dvs at der ligger en 5.1 ICEPowerforstærker i sub-keglen.
Selvom der ikke er mange dage til lanceringen, ville det være sejt med et (eller flere) billede(r)her på tråden forud
for de officielle.
Hvis man er i nærheden af sin forhandler, kunne der måske være lejlighed til et smugkig 👀 og til at hive mobilen op
af lommen 📷
Hilsen Millemissen🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
millemis skrev:
| dér er som bekendt ikke brug for nogen BL7.4 som center �� Hilsen Millemissen |
|
|
Hej millemis
Det skal du ikke være så sikker på. BL7-4 benyttes også som centerhøjttaler under lærredet på projektor hjemmebiografer. |
|
|
Yes, det indlæg kom som om jeg havde bestilt det 👍
Hilsen Millemissen 🐯 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev:
Hvis det var mig ville jeg nok hellere spare lidt op også tage en beoplay v1 på grund af teknikken.Om det er godt bytte med din bc6 til bv6 med hdmi
kommer jo an på prisen. selvfølgelig er det en forbedring.
|
|
|
Hej Nicolaj
Beoplay V1 er ikke en option, den falder helt ved siden af designmæssigt. Den har vidst heller ikke Masterlink. Der er 9000 til forskel
Peter
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt, som har HDMI, er en forbedring!
P.S. Hvis der er 9000 kr op til en V1, må det da være et ekstremt godt tilbud!!!
Hilsen Millemissen🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Alt, som har HDMI, er en forbedring!
P.S. Hvis der er 9000 kr op til en V1, må det da være et ekstremt godt tilbud!!!
Hilsen Millemissen🐯 |
|
|
Hej Millemis Det var prisforskel på BV6 og BC6. Spørgsmålet er jo om billedet er bedre, ellers er det et HD modul og 2 HDMI indgange man betaler for. HDMI er vel ikke bedre end DVI. Men lyden bliver naturligvis digital. Peter
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil det sige at du skal give 9000 kr plus dit gamle tv for at få et tilsvarende med HD-modul og 2 HDMI'er?
Bare lige for at forstå det rigtigt?
Hilsen Millemissesen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Vil det sige at du skal give 9000 kr plus dit gamle tv for at få et tilsvarende med HD-modul og 2 HDMI'er?
Bare lige for at forstå det rigtigt?
Hilsen Millemissesen |
|
|
Jeps, det er tilbudet. De kunne nok bruges bedre på at få skiftet min BV4-50 i stuen til en kommende Beosysten 4/ BV12 combo     . Ved du forøvrigt om der er nogen billedmæssig forskel ? Peter
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må jeg sige, at ca 4000 havde været passende!
Men det får du aldrig en forhandler med på - han vil have svært ved at sælge 'dit' gamle tv.
Selvfølgelig vil der være forskel - både HD-modulet og HDMI-indgangene vil være i stand til at
udnytte skærmens opløsning bedre, end de analoge tilslutninger i det gamle kan.
Ok, der er DVI i, men det er bøvlet at bruge med nutidens bokse, der 'kun' har HDMI-udgang.
Da det 'kun' er dit sekundære tv, vil jeg råde dig til at beholde det - og gemne de penge (9000 kr er mange penge)
indtil du (måske) kan opgradere dit BV4-50 med et BSys4 - eller der kommer et nyt tv, som måske tiltaler
dig mere end en V1 gør.
Lad os høre, hvordan du beslutter dig!
N.B. Hvad er det egentlig du savner ved dit BV6 - måske findes der en 'workaround' for det?
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er sgu ikke raske og tage så mange penge for et brugt bv6, så hellere tage chancen og handle med en privat mand og undvære det halve års garanti fra forhandler. Kig da et smut forbi dba Gysse  Millemis det er fint nok gemme pengene til et nyt Bsys4 men til den tid skal han så stadig have skiftet hans bc6 for og få hdmi indgang til tilsluttet udstyr fra stuen som han også vil kunne se i soveværelset.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb fra privat-mand på nettet/dba kan være billigt, men også fyldt med risiko.
Og man får ingen garanti og opdatering af tv'et med i købet.
Men det må man så afgøre med sig selv, om man vil.
"stadig have skiftet hans bc6...."
Det var jo netop derfor jeg spurgte, hvad han savner ved det nuværende tv - altså også, hvad det bruges til.
Uden at vide det, er det jo svært at give 'gode råd'.
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 10 Maj 2013 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
De skulle tage og lave en konkurrence blandt nogle elever der er igang med en it uddannelse om forslag til en ny remote app, for jeg er godt nok rystet over så få forbedringer der i den opdateret remote app, forbedringer det er måske også for stort ord og bruger når man ser hvor de har lagt de genveje til puc styret udstyr nede i det l**t de har bunden som er træls og bladre i, der trænger godt nok til nogle friske øjne på sagen.
Til millemis
Ja vi er da helt ening om der er en risiko med og handle brugt gennem nettet, men her taler vi vel om et tvét der er med pincode? så kan det vel næsten ikke være stjålet. også er der den anden riskiko at der kan være fejl på det, men den chance er jo også meget lille, men ja man kan altid være uheldig, sådan er det med alt her i livet.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 11 Maj 2013 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Der er stadig nogle dage til vi ser BeoLab14 i butikkerne, men sættene begynder at dukke op i baglokalerne hos forhandlerne - og et par detaljer er da også aluppet ud.
Selvom der ikke er mange dage til lanceringen, ville det være sejt med et (eller flere) billede(r)her på tråden forud for de officielle.
Hilsen Millemissen |
|
|
Kom nu med de billeder  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 12 Maj 2013 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Intet med B&O at gøre !!!!!!!!!
Lille "baby" er landet....


|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 12 Maj 2013 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
🚬 Smøgpakken 🚬 er det for at dulme nerverne, når man lige har købt en Windowsmaskine?
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 Maj 2013 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 12 Maj 2013 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
narrh skulle bare prale lidt - fra slukket til fuldt kørende 5 sek...
det har jeg aldrig oplevet for windows før !!!!
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 12 Maj 2013 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
"fra slukket til fuldt kørende 5 sek..."
Det har de så også været 30 år om at klare ⚠
--------
Men nu tilbage til det aktuelle tema:
Der er nu tre dage til BL14-lanceringen - knap tre dage til at få fingrene i et par
billeder, så vi ved hvad der venter os.
Hilsen Les Millemisserablés
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |