Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 23:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 09 Maj 2013 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Hej gysse2004

BeoVision 6- 26 inkl. DVB-HD, Beo4  sølv, sort, mørkegrå, blå, rød, hvid Type 9290. Pris 33.390 Kr
var med i prislisten pr.1. januar 2010, men ikke i prislisten pr 01.12.2010. Derfor tror jeg ikke der findes
nogen  BeoVision 6- 26 fra 2011.

Se Technical specifications - BeoCenter 6-26 - her.

Specifications for BeoVision 6 - 26 - her.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
gysse2004
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 09 Maj 2013 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Tak for indspark Peter, den BV6 du nævner der er den gamle BV6 uden HDMI. Men de har vidst skiftet imellem BV6 og BC6 siden 2005, den sidste hedder igen BC6.
Men er det et godt bytte, eller er det bedre at vente på en BV10-32 ? Der er 9K imellem

Peter
Til top Vis gysse2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gysse2004
 
Nicolaj.b
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 366
Sendt: 09 Maj 2013 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  


Hvis det var mig ville jeg nok hellere spare lidt op også tage en beoplay v1 på grund af teknikken.

Om det er godt bytte med din bc6 til bv6 med hdmi kommer jo an på prisen. selvfølgelig er det en forbedring.


__________________
Mvh Nicolaj
Til top Vis Nicolaj.b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolaj.b
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Der er stadig nogle dage til vi ser BeoLab14 i butikkerne, men sættene begynder at dukke
op i baglokalerne hos forhandlerne - og et par detaljer er da også aluppet ud.

Her er lidt opsummering:
BL14-subben er ikke så stor, som mange måske har troet. 29x51cm er målene jeg har hørt.
Efter sigende skulle satelitterne ikke helt ligne det, som man har kunnet se på 'billederne' -
de er ikke kuglerunde, som vi har troet.
Fronterne fås i " White, Black, Silver, Red and Blue", og der er gulvstande, bordstande og
væg/lofts-holdere som tilbehør.

Sættes tilsluttes - i tilfælde af et BV - med 3 x RJ45-PowerLink direkte på tv'ets surroundmodul.
Altså helt klassisk - som om det er en subwoofer og et sæt front- hhv bag-højtalere.
I lydmenuen på et BV11 findes der forøvrigt en 'BeoLab14' som subwooferenhed - hvordan/som hvad
front-/bag-højtalerne konfigureres, ved jeg ikke.
Satelitterne får et forstærket signal fra sub'en/kontrolenheden, dvs at der ligger en 5.1 ICEPowerforstærker i sub-keglen.

Selvom der ikke er mange dage til lanceringen, ville det være sejt med et (eller flere) billede(r)her på tråden forud
for de officielle.
Hvis man er i nærheden af sin forhandler, kunne der måske være lejlighed til et smugkig 👀 og til at hive mobilen op
af lommen 📷

Hilsen Millemissen🐯


__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

millemis skrev:
  dér er som bekendt ikke brug for nogen BL7.4 som center �� Hilsen Millemissen

Hej millemis

Det skal du ikke være så sikker på. BL7-4 benyttes også som centerhøjttaler under lærredet på projektor hjemmebiografer.



Yes, det indlæg kom som om jeg havde bestilt det 👍

Hilsen Millemissen 🐯

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
gysse2004
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Nicolaj.b skrev:

Hvis det var mig ville jeg nok hellere spare lidt op også tage en beoplay v1 på grund af teknikken.Om det er godt bytte med din bc6 til bv6 med hdmi
kommer jo an på prisen. selvfølgelig er det en forbedring.



Hej Nicolaj
Beoplay V1 er ikke en option, den falder helt ved siden af designmæssigt. Den har vidst heller ikke Masterlink. Der er 9000 til forskel
Peter
Til top Vis gysse2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gysse2004
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Alt, som har HDMI, er en forbedring!

P.S. Hvis der er 9000 kr op til en V1, må det da være et ekstremt godt tilbud!!!

Hilsen Millemissen🐯

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
gysse2004
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

millemis skrev:
Alt, som har HDMI, er en forbedring!

P.S. Hvis der er 9000 kr op til en V1, må det da være et ekstremt godt tilbud!!!

Hilsen Millemissen🐯


Hej Millemis
Det var prisforskel på BV6 og BC6. Spørgsmålet er jo om billedet er bedre, ellers er det et HD modul og 2 HDMI indgange man betaler for. HDMI er vel ikke bedre end DVI. Men lyden bliver naturligvis digital.

Peter
Til top Vis gysse2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gysse2004
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

Vil det sige at du skal give 9000 kr plus dit gamle tv for at få et tilsvarende med HD-modul og 2 HDMI'er?
Bare lige for at forstå det rigtigt?

Hilsen Millemissesen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
gysse2004
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

millemis skrev:
Vil det sige at du skal give 9000 kr plus dit gamle tv for at få et tilsvarende med HD-modul og 2 HDMI'er?
Bare lige for at forstå det rigtigt?

Hilsen Millemissesen


Jeps, det er tilbudet. De kunne nok bruges bedre på at få skiftet min BV4-50 i stuen til en kommende Beosysten 4/ BV12 combo . Ved du forøvrigt om der er nogen billedmæssig forskel ?

Peter
Til top Vis gysse2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gysse2004
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Så må jeg sige, at ca 4000 havde været passende!
Men det får du aldrig en forhandler med på - han vil have svært ved at sælge 'dit' gamle tv.

Selvfølgelig vil der være forskel - både HD-modulet og HDMI-indgangene vil være i stand til at
udnytte skærmens opløsning bedre, end de analoge tilslutninger i det gamle kan.
Ok, der er DVI i, men det er bøvlet at bruge med nutidens bokse, der 'kun' har HDMI-udgang.

Da det 'kun' er dit sekundære tv, vil jeg råde dig til at beholde det - og gemne de penge (9000 kr er mange penge)
indtil du (måske) kan opgradere dit BV4-50 med et BSys4 - eller der kommer et nyt tv, som måske tiltaler
dig mere end en V1 gør.

Lad os høre, hvordan du beslutter dig!

N.B. Hvad er det egentlig du savner ved dit BV6 - måske findes der en 'workaround' for det?

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Nicolaj.b
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 366
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  



De er sgu ikke raske og tage så mange penge for et brugt bv6,  så hellere tage chancen og handle med en privat mand og undvære det halve års garanti fra forhandler.

Kig da et smut forbi dba Gysse


Millemis det er fint nok gemme pengene til et nyt Bsys4 men til den tid skal han så stadig have skiftet hans bc6 for og få hdmi indgang til tilsluttet udstyr fra stuen som han også vil kunne se i soveværelset.


__________________
Mvh Nicolaj
Til top Vis Nicolaj.b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolaj.b
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Køb fra privat-mand på nettet/dba kan være billigt, men også fyldt med risiko.
Og man får ingen garanti og opdatering af tv'et med i købet.
Men det må man så afgøre med sig selv, om man vil.

"stadig have skiftet hans bc6...."
Det var jo netop derfor jeg spurgte, hvad han savner ved det nuværende tv - altså også, hvad det bruges til.
Uden at vide det, er det jo svært at give 'gode råd'.

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Nicolaj.b
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 366
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  


De skulle tage og lave en konkurrence blandt nogle elever der er igang med en it uddannelse om forslag til en ny remote app,  for jeg er godt nok rystet over så få forbedringer der i den opdateret remote app, forbedringer det er måske også for stort ord og bruger når man ser hvor de har lagt de genveje til puc styret udstyr nede i det l**t de har bunden som er træls og bladre i,   der trænger godt nok til nogle friske øjne på sagen. 


Til millemis

Ja vi er da helt ening om der er en risiko med og handle brugt gennem nettet,  men her taler vi vel om et tvét der er med pincode?    så kan det vel næsten ikke være stjålet.  også er der den anden riskiko at der kan være fejl på det,  men den chance er jo også meget lille,  men ja man kan altid være uheldig,  sådan er det med alt her i livet.



__________________
Mvh Nicolaj
Til top Vis Nicolaj.b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolaj.b
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 11 Maj 2013 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

millemis skrev:
Der er stadig nogle dage til vi ser BeoLab14 i butikkerne, men sættene begynder at dukke
op i baglokalerne hos forhandlerne - og et par detaljer er da også aluppet ud. 

Selvom der ikke er mange dage til lanceringen, ville det være sejt med et (eller flere)
billede(r)her på tråden forud for de officielle.  

Hilsen Millemissen��

Kom nu med de billeder



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Dr. G
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1016
Sendt: 12 Maj 2013 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Intet med B&O at gøre !!!!!!!!!

Lille "baby" er landet....

 

Til top Vis Dr. G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. G
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 12 Maj 2013 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

🚬 Smøgpakken 🚬 er det for at dulme nerverne, når man lige har købt en Windowsmaskine?

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 12 Maj 2013 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

millemis se teksten  

Tillykke Dr. G. - Dine billeder burde have ligget her.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Dr. G
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1016
Sendt: 12 Maj 2013 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

narrh skulle bare prale lidt - fra slukket til fuldt kørende 5 sek...

det har jeg aldrig oplevet for windows før !!!!

/Dr. G

 

Til top Vis Dr. G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. G
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 12 Maj 2013 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

"fra slukket til fuldt kørende 5 sek..."
Det har de så også været 30 år om at klare ⚠

--------

Men nu tilbage til det aktuelle tema:
Der er nu tre dage til BL14-lanceringen - knap tre dage til at få fingrene i et par
billeder, så vi ved hvad der venter os.

Hilsen Les Millemisserablés

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes