| Forfatter |
|
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige hørt Beolab 14 dog kun i stereo-setup. Troede først højtaleren på BV11'eren også var igang. Sindssyg god ydelse af så små satelitter. Jeg er
virkelig imponeret. Men om de kan klare en stor stue? Nogen der har hørt dem i et større rum?
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Peter:
Hvorfor giver jeg ikke bare op, spørger jeg mig selv?
Ja, jeg har set tallene - skal vi så ud og drikke gravøl?
Billederne - de er flotte
Hilsen Optimissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Bødskov skrev:
Har lige hørt Beolab 14 dog kun i stereo-setup.
Troede først højtaleren på BV11'eren også var igang. Sindssyg god ydelse af så små satelitter.
Jeg er virkelig imponeret. Men om de kan klare en stor stue?
Nogen der har hørt dem i et større rum? |
|
|
Tak for dit bidrag, Jan.
Jeg har bl.a. hørt sættet i et rum på ca 50-60 m2 - det kunne med lethed spille det op!
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Millemisen
Fedt  og tak for hurtigt svar!
Var virkelig fristet til at brænde visa-kortet af. Har et sæt beolab 3 hjemme, i butikken fortalte de at man nemt kan lave en 7.1 opstilling med beolab
3 i front så, og beolab 14 i siderne og bagved.
Men det kræver lige en opgradering til en beovision skærm frem for min V1
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
millemis
Ser du det seneste regnskab fra B&O, har du vist bevis nok.
Tue Mantoni: Der er ingen plan B. Her forsøger jeg så med nye idér. 
------------------------------------------------------
NB Fik i set de nye billeder og link på side 306.
|
|
|
Det jeg kan se er at omsætningen falder meget i europa på de produkter du er så vild med. Mens Tues intiativer giver vækst  __________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jan,
det forslag har jeg været inde på før.
Det ville lige være et setup efter min smag (og konens)....
....og så er jeg ligeglad hvad Peter mener, om det!
N.B. Du kunne jo starte med dit V1 og gemme de to satelitter til når du engang får
købt et BV11 (eller 14/15/16...).
Hilsen Optimissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
@ Peter: Hvorfor giver jeg ikke bare op, spørger jeg mig selv?
Ja, jeg har set tallene - skal vi så ud og drikke gravøl?
Billederne - de er flotte
Hilsen Optimissen |
|
|
Det kan vi roligt gøre hvis ikke B&O køber mit højttaler design, og køber de, ja så drikker vi bare .  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyt videoclip på Youtube:
"Universal Music and Bang & Olufsen in collaboration"
Hilsen Les Mis
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej MoTiNi
Har du fået købt en orginal BV7 centerhøjttaler ? Eller er det spare spare, og ligegyldigt med lydkvaliteten. |
|
|
Hvad har det med mit indlæg at gøre, udover jeg kan forstå at du blev godt og grundig tøse-fornærmet __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej MoTiNi
Jeg stiller dig spørgsmålet - Har du fået købt en original BV7 centerhøjttaler ? Du kunne fx svare. Lydkvaliteten er da bestemt også et spørgsmål om hvad for højttaler man benytter, fordi ens personlige lyd reference almindelig vis dannes
hjemme hos sig selv. Når du så falder på halen over lyden fra BL14 systemet, tænker jeg at din egen højttaler system endnu ikke er på toppen, derfor spørgsmålet. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til en BV7 har man enten en BL7-4 (altså hvis man også har eksterne højtalere på),
eller en BL7-x (hvis det er standalone) --- basta!
Men et BV7 med en BL7-4 kan da udemærket kombineres med et sæt BL14 --- basta!
Oh....undkyld hr. doktor - der er også nogle, der har en BL10.
Hilsen LABermissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
MicTheCat Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holy Sh.. der er da fedt at se der er en masse reaktion når B&O (undskyld Bang & Olufsen) lancerer et nyt produkt. Jeg har
ikke været ned for at lytte endnu men er allerede tilbøjelig til at bytte mine 2*BL4000 + 2* BL6000 i tvstuen til dette sæt.
Meeen det bliver først når mit AV9000 er modent til udskiftning, det er jo kun fra 92 så der går jo nok en rum tid endnu, og
OLED skal også først modnes. Jeg har fortalt hos Sønderborg pusheren at jeg ikke skal have en B&O fladskærm før det er
OLED, blev jo så snigløbet af at vinde det der BV6 ved beoworld
I musikstuen er det BL Penta der dominerer, og det bliver de ved med så længe fruen ikke får for meget at skulle have sagt ;-)
Hilsen MicTheCat
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej MoTiNi
Jeg stiller dig spørgsmålet - Har du fået købt en original BV7 centerhøjttaler ? Du kunne fx svare. Lydkvaliteten er da
bestemt også et spørgsmål om hvad for højttaler man benytter, fordi ens personlige lyd reference almindelig vis dannes
hjemme hos sig selv. Når du så falder på halen over lyden fra BL14 systemet, tænker jeg at din egen højttaler system
endnu ikke er på toppen, derfor spørgsmålet. |
|
|
Det vil sige at hvis man evt har BL10 som center, BL5 som front, BL3 som rear, så har man ikke lov til at syntes at det nye sæt
BeoLab 14 lyder super godt ?
Fordi jeg har råd til at købe en kvalitet højttaler som mange kun drømmer og aldrig kommer i nærheden til at kunne købe. Ja
det fratager mig ikke retten til at syntes, at et sæt billig højttaler system også kan lyde god. __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej MoTiNi
Der er jo også den mulighed, at dit job er årsag til en nedsat hørelse.  Men du har endnu ikke svaret på spørgsmålet. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej MoTiNi
Der er jo også den mulighed, at dit job er årsag til en nedsat hørelse.  Men du har endnu ikke svaret på spørgsmålet.
|
|
|
Da du mener jeg har nedsat hørelse, ja så måske du skulle have nye brille så du kan læse hvad det er jeg skriver.....
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så så, i to - nu stopper legen.
Her taler vi pænt til hinanden 🍻
Hilsen Millemissen🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var engang et koncept med nogle BeoLab'er, der skulle kunne dreje sig/drejes.
Efter sigende var det dem, som noget senere blev til BL1.
Er der noen, der kan huske det?
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 16 Maj 2013 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Der var engang et koncept med nogle BeoLab'er, der skulle kunne dreje sig/drejes.
Efter sigende var det dem, som noget senere blev til BL1.
Er der noen, der kan huske det?
Hilsen Millemissen |
|
|
BeoLab 1 var afløseren af BeoLab Penta mk.III
Det du beskriver husker jeg intet om..... __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |