Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 09:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jan Bødskov
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 293
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Har lige hørt Beolab 14 dog kun i stereo-setup. Troede først højtaleren på BV11'eren også var igang. Sindssyg god ydelse af så små satelitter. Jeg er
virkelig imponeret. Men om de kan klare en stor stue? Nogen der har hørt dem i et større rum?
Til top Vis Jan Bødskov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Bødskov
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  


@ Peter:
Hvorfor giver jeg ikke bare op, spørger jeg mig selv?

Ja, jeg har set tallene - skal vi så ud og drikke gravøl?

Billederne - de er flotte

Hilsen Optimissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Jan Bødskov skrev:
Har lige hørt Beolab 14 dog kun i stereo-setup.
Troede først højtaleren på BV11'eren også var igang. Sindssyg god ydelse af så små satelitter.
Jeg er virkelig imponeret. Men om de kan klare en stor stue?
Nogen der har hørt dem i et større rum?


Tak for dit bidrag, Jan.

Jeg har bl.a. hørt sættet i et rum på ca 50-60 m2 - det kunne med lethed spille det op!

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Jan Bødskov
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 293
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Hej Millemisen

Fedt og tak for hurtigt svar!
Var virkelig fristet til at brænde visa-kortet af. Har et sæt beolab 3 hjemme, i butikken fortalte de at man nemt kan lave en 7.1 opstilling med beolab
3 i front så, og beolab 14 i siderne og bagved.
Men det kræver lige en opgradering til en beovision skærm frem for min V1
Til top Vis Jan Bødskov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Bødskov
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

millemis

Ser du det seneste regnskab fra B&O, har du vist bevis nok.

Tue Mantoni: Der er ingen plan B. Her forsøger jeg så med nye idér.

------------------------------------------------------

NB Fik i set de nye billeder og link på side 306.

Det jeg kan se er at omsætningen falder meget i europa på de produkter du er så vild med. Mens Tues intiativer giver vækst



__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Hej Jan,
det forslag har jeg været inde på før.
Det ville lige være et setup efter min smag (og konens)....
....og så er jeg ligeglad hvad Peter mener, om det!

N.B. Du kunne jo starte med dit V1 og gemme de to satelitter til når du engang får
købt et BV11 (eller 14/15/16...).

Hilsen Optimissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Emilos88 skrev:
[QUOTE=Peter Pan]

Det jeg kan se er at omsætningen falder meget i europa på de produkter du er så vild med.
Mens Tues intiativer giver vækst





Hilsen Optimissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

millemis skrev:

@ Peter:
Hvorfor giver jeg ikke bare op, spørger jeg mig selv?

Ja, jeg har set tallene - skal vi så ud og drikke gravøl?

Billederne - de er flotte

Hilsen Optimissen

Det kan vi roligt gøre hvis ikke B&O køber mit højttaler design, og køber de, ja så drikker vi bare .



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Nyt videoclip på Youtube:
"Universal Music and Bang & Olufsen in collaboration"

Hilsen Les Mis

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Hej MoTiNi


Har du fået købt en orginal BV7 centerhøjttaler ? Eller er det spare spare, og ligegyldigt med lydkvaliteten.



Hvad har det med mit indlæg at gøre, udover jeg kan forstå at du blev godt og grundig tøse-fornærmet

__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Hej MoTiNi
 
Jeg stiller dig spørgsmålet - Har du fået købt en original BV7 centerhøjttaler ?
Du kunne fx svare. Lydkvaliteten er da bestemt også et spørgsmål om hvad for
højttaler man benytter, fordi ens personlige lyd reference almindelig vis dannes
hjemme hos sig selv. Når du så falder på halen over lyden fra BL14 systemet,
tænker jeg at din egen højttaler system endnu ikke er på toppen, derfor spørgsmålet.


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Til en BV7 har man enten en BL7-4 (altså hvis man også har eksterne højtalere på),
eller en BL7-x (hvis det er standalone) --- basta!

Men et BV7 med en BL7-4 kan da udemærket kombineres med et sæt BL14 --- basta!

Oh....undkyld hr. doktor - der er også nogle, der har en BL10.

Hilsen LABermissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
MicTheCat
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 63
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Holy Sh.. der er da fedt at se der er en masse reaktion når B&O (undskyld Bang & Olufsen) lancerer et nyt produkt. Jeg har
ikke været ned for at lytte endnu men er allerede tilbøjelig til at bytte mine 2*BL4000 + 2* BL6000 i tvstuen til dette sæt.
Meeen det bliver først når mit AV9000 er modent til udskiftning, det er jo kun fra 92 så der går jo nok en rum tid endnu, og
OLED skal også først modnes. Jeg har fortalt hos Sønderborg pusheren at jeg ikke skal have en B&O fladskærm før det er
OLED, blev jo så snigløbet af at vinde det der BV6 ved beoworld
I musikstuen er det BL Penta der dominerer, og det bliver de ved med så længe fruen ikke får for meget at skulle have sagt ;-)

Hilsen MicTheCat
Til top Vis MicTheCat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MicTheCat
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Hej MoTiNi

 

Jeg stiller dig spørgsmålet - Har du fået købt en original BV7 centerhøjttaler ? Du kunne fx svare. Lydkvaliteten er da
bestemt også et spørgsmål om hvad for højttaler man benytter, fordi ens personlige lyd reference almindelig vis dannes

hjemme hos sig selv. Når du så falder på halen over lyden fra BL14 systemet, tænker jeg at din egen højttaler system
endnu ikke er på toppen, derfor spørgsmålet.


Det vil sige at hvis man evt har BL10 som center, BL5 som front, BL3 som rear, så har man ikke lov til at syntes at det nye sæt
BeoLab 14 lyder super godt ?

Fordi jeg har råd til at købe en kvalitet højttaler som mange kun drømmer og aldrig kommer i nærheden til at kunne købe. Ja
det fratager mig ikke retten til at syntes, at et sæt billig højttaler system også kan lyde god.

__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Hej MoTiNi
 
Der er jo også den mulighed, at dit job er årsag til en nedsat hørelse.
Men du har endnu ikke svaret på spørgsmålet.


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Hej MoTiNi

 

Der er jo også den mulighed, at dit job er årsag til en nedsat hørelse. Men du har endnu ikke svaret på spørgsmålet.


Da du mener jeg har nedsat hørelse, ja så måske du skulle have nye brille så du kan læse hvad det er jeg skriver.....


__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Så så, i to - nu stopper legen.
Her taler vi pænt til hinanden 🍻

Hilsen Millemissen🐯

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Der var engang et koncept med nogle BeoLab'er, der skulle kunne dreje sig/drejes.

Efter sigende var det dem, som noget senere blev til BL1.
Er der noen, der kan huske det?

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 16 Maj 2013 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

millemis skrev:
Der var engang et koncept med nogle BeoLab'er, der skulle kunne dreje sig/drejes.

Efter sigende var det dem, som noget senere blev til BL1.
Er der noen, der kan huske det?

Hilsen Millemissen


BeoLab 1 var afløseren af BeoLab Penta mk.III

Det du beskriver husker jeg intet om.....

__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes