| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gnavmissen - Hvad har jeg da gjort forkert?
Tre omkostnings krævende dispositioner er boligforhold - ny bil, og mange ferier på første klasse i Hillerød.
Det er nok her det er gået galt.
Der er jo billigere måder at holde ferie på. Et eks. på HOTEL TOYOTA - med indbygget BeoSound 1. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan der være noget om, når man så undervejs kan gøre ophold hos Millionærmissen....
....og få gratis bajere.
Hilsen Mivsen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Bødskov skrev:
Hold nu op Beolab 9'eren er lækker i rød. Tak for billedet  |
|
|
Hej Jan
Min kone ville have BL9 + center i rød, og jeg var noget skeptisk, men synes jeg det giver et godt look ift. alt det normale sorte
og hvide man ellers har.
Sådan her ser vores ud, desværre er den røde farve til BL4000 ikke har samme røde farve, så derfor er de sorte.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Beolion.
Mange tak for billedet og hold da op et lækkert setup! Du har ret i det er et godt look
Dejligt med lidt inspiration, nu skal jeg bare have fat i en større sparegris
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Bødskov skrev:
Hej Beolion.
Mange tak for billedet og hold da op et lækkert setup! Du har ret i det er et godt look
Dejligt med lidt inspiration, nu skal jeg bare have fat i en større sparegris  |
|
|
Ja, det ser bestemt lækkert ud - og stolene/sofaerne, de ser bestemt heller ikke ringe ud.
Jan, du skal bare have fat i Peter Pan's bankrådgiver - han er meget imødekommende 💰
Hilsen Millemissen 🐯 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Mere inspiration - indretning hos en musikelsker. |
|
|
Det er da nok hjemme hos Margrethe - rød er jo så dansk!
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller plante et pengetræ, nu det jo er forår
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jan,
sådan et har vi i haven - det er derfor Peter altid lægger vejen forbi, når Hotel Toyota ruller.
Hilsen Millemissen 🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan et må jeg da hellere skaffe mig så
Så bliver det et sæt af ovenstående Beolab 5 som front og et sæt Beolab 9 som baghøjtaler, selvfølgelig i rød
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 21 Maj 2013 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
BL5 i sort pianolak med rødt stof, ja, det kunne da se helt OK ud i min stue også.
Så kunne det være konen kunne lide dem også
Nja, ok, jeg pressede citronen en smule da jeg købte BL9'erne, men de spiller sgu godt.
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot setup og fede møbler beolion  men ser der ikke er blevet råd til sofabord endnu, ej pjatter bare. vil sikkert stå for meget i vejen. Millemis Det er jo klart at når folk tager på luksus ferie flere gange om året og købe ny bil hvert andet år, så har man jo selv valgt. så får man jo aldrig sparet op til BeolionŽs setup. Ellers kan man jo nøjes med og købe noget brugt.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 06:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev - Ellers kan man jo nøjes med og købe noget brugt.
Det er en rigtig god konklusion, og en måde at få råd til god lyd. Bang & Olufsen har ikke siden BeoLab 11, leveret noget brugbart nyt, der lever op til en forventning om videre udvikling af aktive BeoLab højttaler der spiller bedre end BeoLab 9, i samme prisleje.
Når de så kan findes til halv pris, er det en rigtig god mulighed.
Mit ønske til en opdatering af "pingvinen" er udskiftning af de AB forstærker der benyttes idag, til ICEpower forstærker med tilpassede højttaler enheder. BL9 er den sidste højttaler i B&O's sortiment der ikke er opdateret med ICEpower forstærker. Muligheden for trådløs forbindelse til baghøjttalerne vil også være helt fedt.
Et design alternativ vil heller ikke være af vejen, da mange vist ikke bryder sig om BeoLab 9's udsende. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
POCKET-LINT har hørt BL14 - og var begejstrede, da de hørte/så "Tron Legacy".
tryk den selv af
Hilsen Les Mis __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og lidt mere godt fra pocket-lint.com - et interview med Tue. Summa summarum - der er brugt meget energi på at få beoplay
op at køre - nu kommer der en ny stærk linje af ægte B&O produkter - 4K tv ikke langt væk i fremtiden.
http://www.pocket-lint.com <---- kan desværre ikke få linket til artiklen til at virke, så I må klare jer med manuel søgning
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
På POCKET-LINT kan man iøvrigt også læse et interview med vores alle sammens Tue Manton
Han taler her om, at der i løbet af året kommer væsentlige Bang & Olufsen produkter - uden dog at gå nærmere ind på hvad.
Bl.a siger han:"there will be no need for a budget version of Bang & Olufsen."
Så mon ikke der bl.a er tale om et tv i vandt premium Bang & Olufsen-kvalitet - det, som vi forventer kommer til efteråret.
Og minsandten om ikke de også har været
"Inside Bang and Olufsen"
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Bødskov skrev:
http://www.pocket-lint.com <---- kan desværre ikke få linket til artiklen til at virke, så I må klare jer
med manuel søgning |
|
|
Hej Jan,
det kunne jeg heller ikke - det er megalangt.
Selv om man bruger 'forumkoderne', virker det ikke, da det fordeler sig over to
linier.
Derfor nåede du først
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Millemissen
Ja den var helt galt med det link
Men det bliver godt nok sindsygt spændende at følge med i udviklingen med alle de nye produkter der er på vej. Hvem der bare var en lille beostær
på væggen oppe i Struer, så man ikke skulle vente så længe på at se sagerne
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for link, det er interessant hvad der sker hos B&O lige pt, de har jo stadig mange "gamle" produkter af TV og højttalere,
det bliver et interessant år.
Tue har jo selv sagt at produkternes levetid skal være langt kortere, og det giver også mening mht mersalg/nysalg.
Man vil jo ikke opgradere fx BL4000 fra MK1 til MK2, når der i lyden i princippet ikke er forskel.
Så BL8000 med 20 år på bagen er saga blot.
Hvilke produkter tror I der ryger ud som de næste? BV7, BV4, BV12, BL9, BL3, BL8000, BL4, BL2 (den er nok ret sikker).
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 22 Maj 2013 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Millemis Det er vel mere hvordan man tolker det, når jeg læser det får jeg det mere til at der ikke kommer B&O produkter som alle har råd til. mon ikke de gamle rygter stik at det bliver et tv billigere end bv11 til efteråret. At de så har tanker drøm om 4k i fremtiden er jo bare naturligt, men tror simpel hen ikke på de er klar med 4k til efteråret og hvis de så kommer med 4k til bliver det til en pris på mindst 150000 kr når man ser på hvad de andre producenter tager for et 4k tv kan man regne ud det virkelig kommer til og koste, så her skal man virkelig have snakket med PeterŽs flinke bankrådgiver
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |