| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 23 Maj 2013 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et rygte fortæller et nyt BeoVision flagskib vil være klar sidst i 2013, eller først i 2014, og et 4K panel vil da være passende for et nyt Bang & Olufsen flagskib. Så jeg tror ikke det er utænkeligt.
 Ultra -high-def 50" 4k x 2k panel.
B&O går i disse tider ind for at genbruge, så det må vi forvente sker fremover.
Min far hedder Nordea  så mon ikke der bliver råd til det her.
____________________
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 Maj 2013 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo dejligt med rygter - så har vi noget at skrive om 📝
Faktum er at det "officielt" er meldt ud, at der senere på året kommer et tv,
som prismæssigt vil ligge mellem BV11 og V1'eren.
Herudover er det udmeldt, at BSys3 vil komme i en ny - opgraderet med den nye motor - udgave.
Tue har tilkendegivet, at der ikke er tale om 'billig-læsninger', når der kommer nye tv fra Bang & Olufsen.
Så vi skal fortsat være forberedt på, at de koster mere end så mange andre tv på markedet.
Et af målene er dog, at de skal kunne sælges billigere end hidtil.
Det ville da også være selvmord, at lave tv, der prismæssigt skulle konkurrere med det store udbud i dag.
Bang & Olufsen vil fortsat lave kvalitets-tv, der på flere punkter adskiller fra diverse mainstream-tv - og derfor
også nødvendigvis vil ligge i en anden prisklasse.
Om det så bliver et 'nyt' BV7' med en stor 4K-skærm, som Peter Pan ønsker og håber, er det vist
meget få der ved på nuværende tidspunkt.
Jeg tvivler på, at vi ser en 4K-skærm på det næste tv - der vil nok gå noget længere.
Der er iøvrigt ikke noget hastværk med 4K, da der er lange udsigter til et nogenlunde fornuftigt
udbud af 4K-materiale.
Indtil da kan Peter jo bare købe en 50" 4K-skærm fra en af de store producenter, og hænge de på sit
BV7-40 - det vil nok passe præcist med den brede ramme, der er omkring 40"-skærmen.
Apropos Peter - hans FAR hedder Nordea!
Jeg tænkte jo nok, at det måtte være en gammel, bedaget (måske endda senil) herre, det bare la' Peter
få fingrene i kassen - uden at opdage det 😉
HILSEN millemissen🐯
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 24 Maj 2013 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ved at lave om på min Beo6, men er løbet ind i et lille problem. Når jeg prøver at rette mine radio iconer, ryger scene iconet fra nederste højre hjørne til øverste venstre hjørne. Ingen problemer med DTV iconer. Nogen der har oplevet det før ? Peter
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 25 Maj 2013 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu vi var ved inspirationsbilleder, så inspirerede dette billede mig til at forny lottokuponen
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Maj 2013 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 25 Maj 2013 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver nærmere en af de her som afkastet fra kuponen rækker til, hvis det går som sædvanligt
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Maj 2013 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
I forbindelse med omtalerne af BeoLab 14 har vi været inde på muligheden
for at kunne tilslutte sættet til en 'hvilken som helst' receiver.
En mulighed, som CEO Tue Mantoni forventer kan give øget salg af sættet.
Se her
på "Er du til B&O, men ikke 100%"-tråden for mere om dette tema.
Millemissen viser vej
 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 26 Maj 2013 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOL
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Maj 2013 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Maj 2013 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, Peter, for forklaringen!
jeg søgte på Wikipedia og fandt denne forklaring.
Din er dog meget bedre!
 Miavkatten __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Vejrup Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 27 Maj 2013 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 27 Maj 2013 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Tak, Peter, for forklaringen!
jeg søgte på Wikipedia og fandt denne forklaring.
Din er dog meget bedre!
Miavkatten |
|
|
ROFL  __________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Maj 2013 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 27 Maj 2013 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der kan man se.
Jeg var bare lidt doven, da jeg kommenterede missens indlæg 
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Maj 2013 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
VUF (eller VOV):
Bruges når en hund gør, fordi den ser en missekat :っ)
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Maj 2013 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Vejrup
Der er ingen grund til at slette dit indlæg. Du må blot have lidt tålmodighed til der er en der kan svare på dit spørgsmål. 
Start med at se Technical Sound Guide her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Maj 2013 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske har han allerede fundet ud af det!
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 27 Maj 2013 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har forresten lige købt mig de nye Beoplay H3
Super lækker, også selv om de lige er pakket ud og ikke er tilspillet.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Maj 2013 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
André S skrev:
Jeg har forresten lige købt mig de nye Beoplay H3  Super lækker, også selv om de lige er pakket ud og ikke er tilspillet. |
|
|
Hej André S
Beoplay H3 er behagelige at have på, og spiller glimrende. Tillykke med dem. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 28 Maj 2013 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo tak jo tak.
Jeg venter på mine H6 som kommer hjem.
De skal nemlig kun bruges til når jeg rejser fra land til land med flyet .
Her er lidt nyt at se på.
http://www.hifigalleri.dk/galleri/8030-hjemmebiograf_bang__o lufsen_twin_towers
Dov er der allerede kommet nyt møbel ( Clic ) og en mere subwoofer.
Smider et nyt link når der tid til det.
|
| Til top |
|
| |