| Forfatter |
|
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 04 Juni 2013 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
gysse2004 skrev:
Lennart4 skrev:
gysse2004 skrev:
Nu skal de da snart til at skynde sig, hvis de skal nå den lovede opdatering af BS5
inden udgangen af maj Peter |
|
|
Jeps, jeg har også ventet forgæves, selvom jeg egentlig IKKE forventede at SW opdateringen ville dukke op på mit Bs5, i
slutningen af maj. Det seneste jeg har hørt er, at de arbejder på det! |
|
|
Det sidste jeg hørte var 16 Juni, men det var
#2 opdatering. Måske kommer begge to samtidigt..Man skal nok ikke holde vejret !
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 07 Juni 2013 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.bang-olufsen.com/de-CH/car-audio/car-models/aston -martin Hvis den store lotto kommer i weekenden  Peter
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2013 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 07 Juni 2013 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter.
Hvor kan man se stk priserne på ICEpower modulern
Tænker bare der jo er masser af plads i bunden af bundforstærkern, bare så man har en plan om 12-15år..
Kunne sikkert være meget intrasant for nogen her inden.. Dov ikke mig selvfølgelig men der sikkert nogen der ude der tænker på det
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 07 Juni 2013 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|

__________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2013 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 07 Juni 2013 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fra børsen i dag, lidt alternativt med beolab 5 og beolab 8000 i loftet.
En af jer bruger på Beoworld kan lige ligge det op til dem hvis det er ;) __________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 08 Juni 2013 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er blasfemi !
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 Juni 2013 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Emilos88,
hvis du havde indsat et link, var det nemmere for andre at finde 'din' artikel i Børsen.
Hillsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 08 Juni 2013 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hvis det var såvel, men man skal have kode for at komme der ind, så det er ikke rigtig muligt at linke til fredagens avis :) Desuden er det en artikel om boligindretning og ikke B&O ;)
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 Juni 2013 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man må sige, at det i det mindste er støvsugevenligt - var nok 'hendes' betingelse for at 'han' fik lov at få de højtalere 💁
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 08 Juni 2013 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Apropos placering af højtalere. Faldt lige over det her link på beoworld. Rigtige mænd læser ikke manualen! Især ikke når det
er noget med højtalere. Beolab 3
alternativ placering
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 08 Juni 2013 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtige mænd ved også godt hvornår de skal give op
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 09 Juni 2013 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter
Jeg må indrømme jeg er lidt sulten efter at prøve og få indbygget noget ICEpower i mine Penta.
Jeg snakker lige nu med dillen ang det sidste sæt penta jeg har som han skal renovere med noge lækker Mundorf kondensator i high-end klassen
Og så kom jeg til at tænke på om jeg ikke skulle bide i det sure æble og måske prøve at smide den indbygget forstærker ud men stadig beholde
bunden og så smide ICE der i da der sikkert er plads...
Var der ikke en der lavet et diy hvor han indbygget det inden ved delefilteret?
André
Take Sound Seriously
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Juni 2013 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 09 Juni 2013 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv bøv
Ved du om det ville være muligt at få plads i bunden? Vis du forstår?
Og evt også kunne beholde Display?
Jeg skulle jo gerne beholde Powerlink indgangen.
|
| Til top |
|
| |
Loudspeaker Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 428
|
| Sendt: 10 Juni 2013 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den eksisterer da i bedste velgående, Peter!
LINK
Du skal bare højreklikke på linket, kopiere linkadressen, indsætte den i adresselinjen i en ny fane, skrive 'archived' foran
'forum', og så ellers bare smadre hånden ned på 'ENTER'!
At billederne desværre ikke længere eksisterer på den tråd er så en anden sag...
- Dennis
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 10 Juni 2013 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja så det sgu ikke til så meget hjælp når det uden billeder.
+ dillen virker ikke til at have lyst til at pille ved det..
Så jeg tror ikke det bliver til noget, jeg vil kun have det indbygget
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 10 Juni 2013 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 10 Juni 2013 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havet muligvis tænkt på noget ICEpower 500asp på hver af dem.
Men hvad ville i tro det vil koste? Per modul?
Og kan man bare tage ind til Lyngby hvor de ligger og sige hej til dem?
Har prøvet at ringe til dem med det nr man kan finden på krak men det findes ikke...
|
| Til top |
|
| |