Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 02:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
beolion
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 159
Sendt: 04 Juni 2013 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

gysse2004 skrev:


Lennart4 skrev:

gysse2004 skrev:
Nu skal de da snart til at skynde sig, hvis de skal nå den lovede opdatering af BS5
inden udgangen af maj Peter


Jeps, jeg har også ventet forgæves, selvom jeg egentlig IKKE forventede at SW opdateringen  ville dukke op på mit Bs5, i
slutningen af maj. Det seneste jeg har hørt er, at de arbejder på det!

Det sidste jeg hørte var 16 Juni, men det var
#2 opdatering. Måske kommer begge to samtidigt..Man skal nok ikke holde vejret !

Til top Vis beolion's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beolion
 
gysse2004
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 07 Juni 2013 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

http://www.bang-olufsen.com/de-CH/car-audio/car-models/aston -martin

Hvis den store lotto kommer i weekenden

Peter
Til top Vis gysse2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gysse2004
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 07 Juni 2013 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Hej gysse2004

Jeg ser at Rødhætte stadig render rundt i skoven og søger efter et netvætk, for
at få lyd på spilledåsen. http://www.youtube.com/watch?v=5QvWLCSgXZM



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 07 Juni 2013 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Peter.

Hvor kan man se stk priserne på ICEpower modulern
Tænker bare der jo er masser af plads i bunden af bundforstærkern, bare så man har en plan om 12-15år..

Kunne sikkert være meget intrasant for nogen her inden.. Dov ikke mig selvfølgelig men der sikkert nogen der ude der tænker på det
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 07 Juni 2013 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  



__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 07 Juni 2013 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

André S

De kan findes på denne tråd -



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 07 Juni 2013 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

Fra børsen i dag, lidt alternativt med beolab 5 og beolab 8000 i loftet.

En af jer bruger på Beoworld kan lige ligge det op til dem hvis det er ;)



__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
gysse2004
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2009
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 08 Juni 2013 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

Det er blasfemi !
Til top Vis gysse2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gysse2004
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 08 Juni 2013 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

Hej Emilos88,

hvis du havde indsat et link, var det nemmere for andre at finde 'din' artikel i Børsen.

Hillsen MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 08 Juni 2013 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Ja hvis det var såvel, men man skal have kode for at komme der ind, så det er ikke rigtig muligt at linke til fredagens avis :) Desuden er det en artikel om boligindretning og ikke B&O ;)

__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 08 Juni 2013 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Man må sige, at det i det mindste er støvsugevenligt - var nok 'hendes' betingelse for at 'han' fik lov at få de højtalere 💁

Hilsen MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Jan Bødskov
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 293
Sendt: 08 Juni 2013 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Apropos placering af højtalere. Faldt lige over det her link på beoworld. Rigtige mænd læser ikke manualen! Især ikke når det
er noget med højtalere.Beolab 3
alternativ placering
Til top Vis Jan Bødskov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Bødskov
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 08 Juni 2013 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

Rigtige mænd ved også godt hvornår de skal give op
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 09 Juni 2013 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Peter

Jeg må indrømme jeg er lidt sulten efter at prøve og få indbygget noget ICEpower i mine Penta.
Jeg snakker lige nu med dillen ang det sidste sæt penta jeg har som han skal renovere med noge lækker Mundorf kondensator i high-end klassen
Og så kom jeg til at tænke på om jeg ikke skulle bide i det sure æble og måske prøve at smide den indbygget forstærker ud men stadig beholde
bunden og så smide ICE der i da der sikkert er plads...

Var der ikke en der lavet et diy hvor han indbygget det inden ved delefilteret?

André

Take Sound Seriously
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 09 Juni 2013 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Den tråd du søger lå på det gamle BeoWorld, men eksistere ikke mere.
 
 
 


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 09 Juni 2013 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Øv bøv

Ved du om det ville være muligt at få plads i bunden? Vis du forstår?
Og evt også kunne beholde Display?

Jeg skulle jo gerne beholde Powerlink indgangen.
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
Loudspeaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 428
Sendt: 10 Juni 2013 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

Den eksisterer da i bedste velgående, Peter!

LINK

Du skal bare højreklikke på linket, kopiere linkadressen, indsætte den i adresselinjen i en ny fane, skrive 'archived' foran
'forum', og så ellers bare smadre hånden ned på 'ENTER'!

At billederne desværre ikke længere eksisterer på den tråd er så en anden sag...

- Dennis
Til top Vis Loudspeaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Loudspeaker
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 10 Juni 2013 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

Ja så det sgu ikke til så meget hjælp når det uden billeder.
+ dillen virker ikke til at have lyst til at pille ved det..

Så jeg tror ikke det bliver til noget, jeg vil kun have det indbygget
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 10 Juni 2013 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Hej Loudspeaker

Tak for dit tips. Nu dukkede der fine gamle indlæg op om emnet.

http://www.6moons.com/audioreviews/jjaz/jjaz.html

Af Bulgarien - AT LAST... Cheap ICEpower for the masses!

http://archivedforum.beoworld.org/forums/p/3745/28009.aspx#2 8009
------------------------------------------------------------ ------------
Af Bulgarien -Penta High- End - a great project!

http://archivedforum.beoworld.org/forums/p/7549/56578.aspx#5 6578
------------------------------------------------
Af Bulgarien - Penta amp failure

http://archivedforum.beoworld.org/forums/p/14189/104845.aspx #104845
------------------------------------------------------------ -----------------
snoopy - B&O Penta owners will want to bookmark this!

http://archivedforum.beoworld.org/forums/t/24006.aspx?PageIn dex=1
------------------------------------------------------------ ----------
Det er dog en skam en del billeder ikke findes mere.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 10 Juni 2013 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

Jeg havet muligvis tænkt på noget ICEpower 500asp på hver af dem.
Men hvad ville i tro det vil koste? Per modul?

Og kan man bare tage ind til Lyngby hvor de ligger og sige hej til dem?
Har prøvet at ringe til dem med det nr man kan finden på krak men det findes ikke...
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes