Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 06:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Vejrup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 August 2012
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 13 Juni 2013 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

Hej med jer.

Jeg har lige fået leveret og installeret et BeoVision 11 jeg har dog et problem som jeg simpelthen ikke kan løse og jeg har
tænkt alle mulige scenarier igennem men "no dice"

Jeg har en MacMini tilsluttet som agere mediecenter. Det havde jeg også på mit BeoVision 10 og det virkede uden problemer.
Men på det nye har jeg det problem at "select" knappen ikke virker... ?? Jeg kan bevæge mit jog-wheel til højre, venstre, op og
ned og den reagere... men lige så snart jeg klikker på jog-wheel (select/go) sker der intet...

Jeg har så prøvet at sætte et AppleTV på og der virker alle knapper uden problemer....

Tror i de har ændret i Puc-koden ???? jeg forstår det bare ikke da både Apple TV og MacMini benytter samme fjernbetjening.?

Vh en super trist Vejrup ;-(
Til top Vis Vejrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vejrup
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 14 Juni 2013 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

Vejrup

MacMini er ændret fra model 2011

Kan det være fordi den nyeste MacMini's PUC kode er skrevet til BeoVision 11,
og du sidder med den ældre version, hvor PUC kode så passer til BeoVision 10.

http://reviews.cnet.com/mac-mini-fusion-drive/



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 14 Juni 2013 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Hej Vejrup,

PUC-koden til Apple-dimser blev opdateret for ikke så længe siden.
Om så både den gamle og den nye hedder 'Apple Remote', ved jeg ikke lige nu.
Prøv at smide den, du har hentet på dit BV11, ud - og forsøg igen.
Vær opmærksom på om den tilbyder dig to forskellige.
Mit gæt er at det er den gamle, du skal bruge til MacMini'en.
Måske kan jeg finde ud af mere i løbet af et par dage.

Ellers prøv dig frem....
....og husk at fortælle om resultatet her på tråden.

Og så forresten tillykke med dit nye tv 📺

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 14 Juni 2013 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
http://reviews.cnet.com/mac-mini-fusion-drive/


Skal du ikke snart ha' sådan en fætter, Peter?

Hilsen MacMissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
gl olsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2012
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 111
Sendt: 14 Juni 2013 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Hej vejrup

Tillykke med det nye tv ;)

Ved ikke om det kan hænge sammen men mit V1 spiller ikke 100 % med min triax c-hd 207 på trods af at den findes i puc listen.
Har fået oplyst af beocare af det skyldes noget software i V1. Der skulle efter sigende komme en løsning ....(opdatering)
Hvis softwaren i V1 og V11 i store træk måske er ens så kunne problemet/fejlen måske ligge her ....

Hilsen
Gl olsen
Til top Vis gl olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl olsen
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 16 Juni 2013 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Billede af November35. Beovision 12-65 3D; Beosystem 3 3D, Beolab 5, Beolab 2, Beovox 2-2.

Acerbis International Forniture. Tryk her. - De Toma Amplifier. - Tryk her.

En nye Intel/B&O billede og lyd motor "BeoSystem 4" officielt annonceret som efterfølgeren til BSys3,
får vi muligvis at se til september. Den vil kunne føre BeoVision 12 ind i den digitale tidsalder.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
SYSBMP
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Februar 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 79
Sendt: 16 Juni 2013 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Ja smukt er det, måske mine egne BL5'ere også savner en BV12'er? 👍

Desværre er 120.000 for et 1080p TV nok lige i overkanten nu om dage, da 4K revolutionen står for døren, men smukt er det.

Er der nogen der har set det med en BD-film i aktion og vil dele om oplevelsen? Eller ved hvor i Købehavn de har koblet en BD-afspiller på, så jeg selv
kunne opleve det?

Jeg har selv kun set det med noget koncert-film, som ikke virkede overbevisende. Dog fik jeg set noget DR3 som sender i 720p og
opdateringshastigheden virker her fin, men 720p TV er umiddelbart for grynet på de 65", måske man kan aktivere filtre der gør det mere
overbevisende at se på?

Hilsen
SYSBMP
Til top Vis SYSBMP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SYSBMP
 
Vejrup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 August 2012
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 16 Juni 2013 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Vejrup skrev:
Hej med jer.

Jeg har lige fået leveret og installeret et BeoVision 11 jeg har dog et problem som jeg simpelthen ikke kan løse og jeg har
tænkt alle mulige scenarier igennem men "no dice"

Jeg har en MacMini tilsluttet som agere mediecenter. Det havde jeg også på mit BeoVision 10 og det virkede uden problemer.
Men på det nye har jeg det problem at "select" knappen ikke virker... ?? Jeg kan bevæge mit jog-wheel til højre, venstre, op og
ned og den reagere... men lige så snart jeg klikker på jog-wheel (select/go) sker der intet...

Jeg har så prøvet at sætte et AppleTV på og der virker alle knapper uden problemer....

Tror i de har ændret i Puc-koden ???? jeg forstår det bare ikke da både Apple TV og MacMini benytter samme fjernbetjening.?

Vh en super trist Vejrup ;-(


Nå jeg fandt løsningen.... Jeg havde besøg af en teknikker og jeg fik ham til at indlæse den PUC Apple kode jeg havde på mit
BV 10 fra Maj 2011 - og efter den blev indlæst virke "select/go" knappen igen... Så ja det var puc koden der var blevet
opdateret.... kan bare stadig ikke helt forstå hvorfor det ikke virkede... men sådan er det jo.... løsningen blev fundet.... Så nu
virker hele mit setup igen....

Vh en super glad Vejrup ;-)
Til top Vis Vejrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vejrup
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 16 Juni 2013 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Hej glade Vejrup,

var det ikke det, jeg skrev?

Hilsen MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Mit ønske - En Bang & Olufsen "BeoLab 3600 Airplay" -med Bas 2 x 9 Cm - Mellemtone
2 x 9 Cm - Diskant 2 x 1.9 Cm. og 2 x ICEpower 125ASX2 moduler. Så bliver jeg glad.

__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Vejrup
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 August 2012
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

Hej MM

Jo men jeg har ikke rigtig haft tid til at læse de indlæg i har skrevet siden jeg skrev mit.... blev gift i lørdags og der var lidt der
skulle ordnes inden da... ;-)

Efter der er kommet lidt ro på hjemmefronten prøver jeg i løbet af denne uge at lave "Front high" på mit setup.... det glæder
jeg mig til at prøve...

Til top Vis Vejrup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vejrup
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Hej Vejrup

Tillykke med ægteskabet og BeoVision 11. Jeg håber i er enige i investeringen.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Ellers er det jo for sent nu 💏

Hilsen MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

 



Mit ønske - En Bang & Olufsen "BeoLab 3600 Airplay" -med Bas 2 x 9 Cm - Mellemtone 2 x 9 Cm - Diskant 2 x 1.9 Cm. og 2 x ICEpower 125ASX2
moduler. Så bliver jeg glad.


                         



Sorry Peter,

men der kan da ikke være mere stereoperspektiv i den....
.....end der er i en A9 - øhm....

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Hej millemis

Der er også design og placerings muligheder at tage hensyn til.
A9 fylder langt mere, og er ikke særlig køn, og slet ikke oppe på en væg.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Jan Bødskov
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 293
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Hvis vi så i samme omgang kunne få BL3 med AirPlay. Det kunne være så fedt!
Til top Vis Jan Bødskov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Bødskov
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Hvorfor ikke bare købe en Playmaker - så er der AirPlay alle steder.

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Hej millemis

Der er også design....



Nu er det jo ikke alle, der bor i et 70'er stils hjem, så mon ikke det er godt, at der kommer andre
boller på suppen i det 21. århundrede.

Hilsen Millemissen

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

millemis
 
Jeg håber da du lever fint med din BeoMaster og BeoVision tv, og ikke er alt for ked af de ikke
er designet i det 21. århundrede. BeoLab 3500 er et tidløst designikon, men kun mulig at tilslutte
med det MasterLink system B&O lader dø. Derfor syntes jeg det er på høje tid at føre BeoLab 3500
ind i det 21. århundrede i form af en BeoLab 3600 AirPlay, med en stor teknisk opdatering.
millemis vi ser jo forskelligt på design. Såeeee 
 
 


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 17 Juni 2013 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Milliemis.

Jeg tro sgu at vor kære ven Peter Pan er blivet ret glad for sin Ipad Mini
Og deres smarte Airplay





André Smith
Take Sound Seriously
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes