| Forfatter |
|
Vejrup Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 13 Juni 2013 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer.
Jeg har lige fået leveret og installeret et BeoVision 11 jeg har dog et problem som jeg simpelthen ikke kan løse og jeg har
tænkt alle mulige scenarier igennem men "no dice"
Jeg har en MacMini tilsluttet som agere mediecenter. Det havde jeg også på mit BeoVision 10 og det virkede uden problemer.
Men på det nye har jeg det problem at "select" knappen ikke virker... ?? Jeg kan bevæge mit jog-wheel til højre, venstre, op og
ned og den reagere... men lige så snart jeg klikker på jog-wheel (select/go) sker der intet...
Jeg har så prøvet at sætte et AppleTV på og der virker alle knapper uden problemer....
Tror i de har ændret i Puc-koden ???? jeg forstår det bare ikke da både Apple TV og MacMini benytter samme fjernbetjening.?
Vh en super trist Vejrup ;-(
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 14 Juni 2013 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 14 Juni 2013 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Vejrup,
PUC-koden til Apple-dimser blev opdateret for ikke så længe siden.
Om så både den gamle og den nye hedder 'Apple Remote', ved jeg ikke lige nu.
Prøv at smide den, du har hentet på dit BV11, ud - og forsøg igen.
Vær opmærksom på om den tilbyder dig to forskellige.
Mit gæt er at det er den gamle, du skal bruge til MacMini'en.
Måske kan jeg finde ud af mere i løbet af et par dage.
Ellers prøv dig frem....
....og husk at fortælle om resultatet her på tråden.
Og så forresten tillykke med dit nye tv 📺
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 14 Juni 2013 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal du ikke snart ha' sådan en fætter, Peter?
Hilsen MacMissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
gl olsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2012 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 111
|
| Sendt: 14 Juni 2013 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej vejrup
Tillykke med det nye tv ;)
Ved ikke om det kan hænge sammen men mit V1 spiller ikke 100 % med min triax c-hd 207 på trods af at den findes i puc listen.
Har fået oplyst af beocare af det skyldes noget software i V1. Der skulle efter sigende komme en løsning ....(opdatering)
Hvis softwaren i V1 og V11 i store træk måske er ens så kunne problemet/fejlen måske ligge her ....
Hilsen
Gl olsen
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 Juni 2013 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|

Billede af November35. Beovision 12-65 3D; Beosystem 3 3D, Beolab 5, Beolab 2, Beovox 2-2.
Acerbis International Forniture. Tryk her. - De Toma Amplifier. - Tryk her.
En nye Intel/B&O billede og lyd motor "BeoSystem 4" officielt annonceret som efterfølgeren til BSys3, får vi muligvis at se til september. Den vil kunne føre BeoVision 12 ind i den digitale tidsalder. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
SYSBMP Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 16 Juni 2013 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja smukt er det, måske mine egne BL5'ere også savner en BV12'er? 👍
Desværre er 120.000 for et 1080p TV nok lige i overkanten nu om dage, da 4K revolutionen står for døren, men smukt er det.
Er der nogen der har set det med en BD-film i aktion og vil dele om oplevelsen? Eller ved hvor i Købehavn de har koblet en BD-afspiller på, så jeg selv
kunne opleve det?
Jeg har selv kun set det med noget koncert-film, som ikke virkede overbevisende. Dog fik jeg set noget DR3 som sender i 720p og
opdateringshastigheden virker her fin, men 720p TV er umiddelbart for grynet på de 65", måske man kan aktivere filtre der gør det mere
overbevisende at se på?
Hilsen
SYSBMP
|
| Til top |
|
| |
Vejrup Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 16 Juni 2013 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vejrup skrev:
Hej med jer.
Jeg har lige fået leveret og installeret et BeoVision 11 jeg har dog et problem som jeg simpelthen ikke kan løse og jeg har
tænkt alle mulige scenarier igennem men "no dice"
Jeg har en MacMini tilsluttet som agere mediecenter. Det havde jeg også på mit BeoVision 10 og det virkede uden problemer.
Men på det nye har jeg det problem at "select" knappen ikke virker... ?? Jeg kan bevæge mit jog-wheel til højre, venstre, op og
ned og den reagere... men lige så snart jeg klikker på jog-wheel (select/go) sker der intet...
Jeg har så prøvet at sætte et AppleTV på og der virker alle knapper uden problemer....
Tror i de har ændret i Puc-koden ???? jeg forstår det bare ikke da både Apple TV og MacMini benytter samme fjernbetjening.?
Vh en super trist Vejrup ;-( |
|
|
Nå jeg fandt løsningen.... Jeg havde besøg af en teknikker og jeg fik ham til at indlæse den PUC Apple kode jeg havde på mit
BV 10 fra Maj 2011 - og efter den blev indlæst virke "select/go" knappen igen... Så ja det var puc koden der var blevet
opdateret.... kan bare stadig ikke helt forstå hvorfor det ikke virkede... men sådan er det jo.... løsningen blev fundet.... Så nu
virker hele mit setup igen....
Vh en super glad Vejrup ;-)
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Juni 2013 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej glade Vejrup,
var det ikke det, jeg skrev?
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit ønske - En Bang & Olufsen "BeoLab 3600 Airplay" -med Bas 2 x 9 Cm - Mellemtone 2 x 9 Cm - Diskant 2 x 1.9 Cm. og 2 x ICEpower 125ASX2 moduler. Så bliver jeg glad. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Vejrup Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej MM
Jo men jeg har ikke rigtig haft tid til at læse de indlæg i har skrevet siden jeg skrev mit.... blev gift i lørdags og der var lidt der
skulle ordnes inden da... ;-)
Efter der er kommet lidt ro på hjemmefronten prøver jeg i løbet af denne uge at lave "Front high" på mit setup.... det glæder
jeg mig til at prøve...
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Vejrup
Tillykke med ægteskabet og BeoVision 11. Jeg håber i er enige i investeringen.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers er det jo for sent nu 💏
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:

Mit ønske - En Bang & Olufsen "BeoLab 3600 Airplay" -med Bas 2 x 9 Cm - Mellemtone 2 x 9 Cm - Diskant 2 x 1.9 Cm. og 2 x ICEpower 125ASX2
moduler. Så bliver jeg glad.
 |
|
|
Sorry Peter,
men der kan da ikke være mere stereoperspektiv i den....
.....end der er i en A9 - øhm....
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej millemis
Der er også design og placerings muligheder at tage hensyn til. A9 fylder langt mere, og er ikke særlig køn, og slet ikke oppe på en væg. 

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis vi så i samme omgang kunne få BL3 med AirPlay. Det kunne være så fedt!
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ikke bare købe en Playmaker - så er der AirPlay alle steder.
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej millemis
Der er også design.... |
|
|
Nu er det jo ikke alle, der bor i et 70'er stils hjem, så mon ikke det er godt, at der kommer andre
boller på suppen i det 21. århundrede.
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Jeg håber da du lever fint med din BeoMaster og BeoVision tv, og ikke er alt for ked af de ikke
er designet i det 21. århundrede. BeoLab 3500 er et tidløst designikon, men kun mulig at tilslutte
med det MasterLink system B&O lader dø. Derfor syntes jeg det er på høje tid at føre BeoLab 3500
ind i det 21. århundrede i form af en BeoLab 3600 AirPlay, med en stor teknisk opdatering.
millemis vi ser jo forskelligt på design. Såeeee
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milliemis.
Jeg tro sgu at vor kære ven Peter Pan er blivet ret glad for sin Ipad Mini
Og deres smarte Airplay
André Smith
Take Sound Seriously
|
| Til top |
|
| |