| Forfatter |
|
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Såeeee....
....kom Peter på banen igen - yes.
Jeg kan jo roligt foreslå, at han køber en BL3500, da jeg ved, at han holder fast i de gamle ML-dyder.
Det vigtigste er nok, at den 'kan AirPlay' - derfor mit tip ang. Playmakeren tilsluttet hans audioanlæg.
Om der nu er ICEPower i den eller ej, spiller nok ikke den store rolle.
Mit eget setup er iøvrigt en blanding af 'dette og sidste årtusinds' produkter.
Man kan jo ikke forvente, at eksisterende B&O-kunder skifter hele deres setup ud fordi 'tidens smag' forandrer sig.
Men man kan heller ikke forvente, at man kan blive ved med at sælge 'de gamle sager' til nutidens/nye kunder!
Design er helt sikkert et spørgsmål om smag - jeg overlader det dog trygt til Bang & Olufsen at have fingeren på pulsen
desangående. De skal jo ikke kun lave deres produkter efter min (eller for den sags skyld Peter's) smag.
Mit ærværdige ikon - Avant-tv'et, der nu om dage bliver brugt som linkrums-tv (og lyd) vil snart ryge ud...
...for at blive erstattet af en V1-32.
Dér har jeg ingen designmæssige skrubler!
For mig har funktionaliteten første prioritet, og jeg kan desuden godt lide V1'erens design - det vil passe fint
i det rum, det skal være i.
At det er en udfordring at få det 'indarbejdet' i mit ML-setup, er klart - men heldigvis har vi et forum med nogle
gode tråde fulde af gode råd til at hjælpe.
Kan vi så ikke bare lade den ligge dér?
Nogle kan lide moderen, nogle kan lide datteren - og de bliver alle lykkelige, siger et gammelt ordsprog.
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
André
Ja jeg værdsætter den betjenings enkelthed iPad giver, og vil også købe en "BeoLab 3600 AirPlay" og sætte op i mit linkrum. Men det forudsætter at lyden fra "BeoLab 3600 AirPlay" bliver bedre end hvad BeoLab 3500 kan præstere. Jeg vil så kunne sætte min BeoCenter 9300 - Bang & Olufsens X-TRA speaker kit. + BeoLink Converter 1611. ned i mit lille B&O museum. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ryger pladespilleren så også derned?
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej millemis, min pladespilleren bliver hvor den er. Her forslag til digital gramofon lyd. 

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan 'tænder' du for den indgang/hvilken Beo4-'knap'?
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
På min tegning er SPDIF AV 6 in, = CAMERA og aktiveres under LIST. SPDIF indgange til AV 6 vælges på Switch boksen. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det så ikke nemmere bare at beholde dit BC9300?
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juni 2013 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Det er vel altid nemmest at lade det være, men vil jeg streame trådløst digital musik fra NAS Serveren via netværket er "BeoLab 3600 AirPlay" en løsning. Den er nok ikke lige om hjørnet, så der er god tid til at tænke over det. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 18 Juni 2013 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Er der mon andre der har et V'1 der har oplevet at billedet ved afspilning af netflix og bluray laver et lille "hop" i bunden ved at
der kommer en lille synlig hvid streng nederst? Har lige talt med min forhandler, der ikke havde oplevet det på andre V'1ere.
Forhandleren opfordrede mig til at prøve at optage og se om jeg kunne fange problemet på den måde. Og så sende det til dem
i butikken, og så videre til B&O.
V1'eren er opdateret med seneste software osv. så tror ikke det er der problemet ligger.
|
| Til top |
|
| |
HGJE Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2013 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 18 Juni 2013 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle,
Mit nye BV11 fryser nogle gange når jeg bruger Apple TV 3r2 / Netfix, det er sket 2-3 gange på 2 uger ! og kun når jeg browser
film listen.
Har I se dette ? - BV11 skulle være med nyeste SW !
- og at der skulle være plads til en Apple TV på en lille hylde må være åres joke - skal der ikke kabler I
/Henrik __________________ /HGJE
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 18 Juni 2013 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pladsen er der - boksen skal bare vende 'rigtigt'.
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 18 Juni 2013 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg spurgte i øvrigt til om der kom et tv prismæssigt mellem V1 og BV11. Det gør der ikke indenfor de næste 12 måneder
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 18 Juni 2013 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
HGJE der skal knækkes et stykke plastik af der hvor apple tvét skal sidde, altså siden modsat vægbeslaget.
Jeg har i øvrigt et problem selv, som jeg gerne vil høre om andre har, efter sidste opdatering har jeg et problem når jeg ser noget på det indbygget youtube så blikker der "indlæser" hele tiden midt på skærmen, ret træls og se på. og nej det ikke internetforbindelsen der er for lav. men det er jo ikke sikkert det er tvét det kan jo være noget af mit netværkudstyr der driller, derfor jeg gerne vil høre om andre har samme problem, inden jeg roder mere med mit udstyr.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 18 Juni 2013 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den fejl er efterhånden temmelig kendt - også i Struer!
Mig bekendt er der endnu ikke fundet en løsning.
Vær tålmodig - de arbejder på det.
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Bødskov skrev:
Jeg spurgte i øvrigt til om der kom et tv prismæssigt mellem V1 og BV11. Det gør der ikke indenfor de næste 12 måneder
 |
|
|
Det er jeg nu ikke så sikker på!
Hilsen MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
haden Forum Bruger


Bruger siden: 05 April 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må jeg sige  . Der er folk der bruger BV11's såkaldte SmartTV??? Du er vist den første jeg har hørt om  .
Det er, efter min mening, en feature der kun er proppet i for at de kunne kalde det smartTV, for magen til dårlig samling apps skal man da lede længe efter. Ja youtube kan da bruges, hvis det er parret med en telefon, men resten er virkelig dårligt og ikke egnet til brug med en fjernbetjening. Det er da også youtube jeg har prøvet i ti min, da jeg fik TV'et for at snuse rundt.
Men der kommer ingen opdateringer til det, såsom netflix, hbo osv som folk virkelig efterspørger og ifølge min pusher regner de heller ikke med det kommer, da netflix og den smartTValliance som de er med i, ikke vil arbejde sammen.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 07:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan kan der så være Netflix på Philips' Smart-tv?
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
haden Forum Bruger


Bruger siden: 05 April 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja spørgsmålet er om det er dem i Struer der ikke vil sammearbejde...
Kører Phillips på samme video motor som BV11?
Der slipper jo sjældent noget konkret ud af det firma, så alt er på rygtebasis
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er medlem af samme 'allience'!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Jan Bødskov skrev:
Jeg spurgte i øvrigt til om der kom et tv prismæssigt mellem V1 og BV11. Det gør der ikke indenfor de
næste 12 måneder
 |
|
|
Det er jeg nu ikke så sikker på!
Hilsen MM |
|
|
Det kan være vi skal have et lille væddemål
|
| Til top |
|
| |