| Forfatter |
|
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad tør du da satse?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber jeg taber  For ser rigtig gerne de kommer med en skærm der prismæssigt ligger mellem V1 og BV11.
Hvad med et par gode øl?
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 19 Juni 2013 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haden ja jeg er da ening med dig angåede B&O smart tv, og du skal skam ikke tro at jeg sidder og bruger det dagligt der ikke meget brugbare ting ved de få app der i det. Men da jeg lige for tiden har sat mit apple tv til et andet tv i huset, bruger jeg det indbygget youtube til lige og se Gomorgen gadget fra living smart tv  hver morgen. og virker jo fint nok når man bruger ipad til og finde det man vil se. Ja man kan undrede sig over der ikke kommer flere app til den platform når man ser det de andre har som er med i smart tv alliance. Men man må da gå udfra der sker noget på et tidspunkt
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 20 Juni 2013 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Bødskov skrev:
Jeg håber jeg taber For ser rigtig gerne de kommer med en skærm der prismæssigt ligger mellem V1 og BV11.
Hvad med et par gode øl?  |
|
|
Det er ok - bare det ikke bli'r Slots øl!
Jeg satser 2 x Leffe 🍻
Hilsen Ølmissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 20 Juni 2013 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan tror du ikke din forhandler har sagt at der ikke kommer et billigere tv for og få dig til købe et bv11. lyder lidt som et salgstrick. For de har da meldt ud at der kommer et billigere tv til efteråret. men jeg vil da også gerne en øl
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 Juni 2013 kl. 06:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo Ølmissen

Jeg kommer mere og mere i tvivl om du egentligt er en "rigtig" Dansker.
For Dansker drikker Slots Classic fra Maribo, (købt billigt i Tyskland).  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 20 Juni 2013 kl. 08:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo det er muligt han prøver at narre mig  Men han ved jeg er for nærig til at hoste op med så meget som BV11-55 koster.
Han sagde dog at der kom en stor skærm indenfor de næste 12 måneder og flere sæt højtalere til efteråret.
Jeg vil se frem til et par Leffe  Så smider jeg et par Hoegaarden i puljen.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 20 Juni 2013 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så la' gå da!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 Juni 2013 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|

BeoVision 12 NG motoriseret på gulvstander og med BeoSystem 4 lanceres august 2013.
Prisen bliver: 85.200 Kr. plus 12.000 Kr. for standen.
Prisen for BSys4 alene vil blive: 27.995 Kr. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 Juni 2013 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den stand, man ser på billedet, er IKKE den nye BV12 motoriserede gulvstand fra Bang & Olufsen.
Det er en, som STBbrackets har lavet i længere tid.
Det forum, som Peter omtaler ovenfor, findes her
Man er jo nødt til at rationalisere nu om dage.
Derfor blev "nyheden" flyttet fra et dansk til et engelsk forum 👳
Hilsen The MilleMis
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 22 Juni 2013 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej millemis
På den tråden du linker til, ser det ud til at Flappo (side 5) mener du har arbejdet for b&o de sidste par år. Er det derfor du ved hvordan den nye BV12 motoriserede gulvstand ser ud ? Jeg måtte jo nøjes med at tegne det som jeg håber det kommer til at se ud.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 Juni 2013 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
...." har arbejdet for b&o de sidste par år."
Nå ja, jeg har arbejdet FOR Bang & Olufsen de sidste 25 år - men uden at få en krone for det 🎈
Hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 Juni 2013 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
"BeoVision 4-85 and BeoVision 7-40 and 7-55 - termination":
BeoVision 7: "This includes all accessories, including BeoLab 7, stands, etc."
BeoVision 4-85: "This includes all accessories, including BeoLab 10, stands, etc."
Det er ved at være slut for disse ikoner - og man skal nok snart skynde sig, hvis man vil have en af dem som ny.
Hilsen Millemissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 23 Juni 2013 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 23 Juni 2013 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej SortesynPeter,
har du snakket med nogle af forhandlerne om, hvor mange - eller rettere hvor få - de har solgt af den slags tv på det sidste?
Hilsen OptiMissen
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 23 Juni 2013 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 23 Juni 2013 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld mig, men det er perverst - en øjenbæ 💩
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 23 Juni 2013 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Beocenter6 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 23 Juni 2013 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det ser helt forfærdeligt ud. Der er nok en grund til, at V1 ikke er kommet med den type fod. Det er slet ikke ideen med designet for V1, hvor der er brugt helt andre materialer end alu og glas, som vi normalt forbinder med en alu-fod.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 23 Juni 2013 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |