| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Juni 2013 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pressen er ved at få øjnene op for at Bang & Olufsen er igang med at udvikle sig som mainstream producent, og det er absolut ikke positivt.
Nyt fra BeoPlay- Styr selv dine høreapparater med din Beo4  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 25 Juni 2013 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og det skulle lige komme fra dig...
...som igennem årtier har ødelagt dine ører med ICEpower/Penta-lytning.
Men husk lige at tage vatpindene ud, inden du propper Oticon i øregangene 👂
Hilsen SpilleDåsen aka PlayCan
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Juni 2013 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Jeg holder ikke kæft før vi igen ser produkter fra Bang & Olufsen i Aluminium / Glas / Guld og sustifikeret design. Made in Denmark. Og BeoPlay produkter kun kan findes der hvor de høre hjemme, blandt hus og have artikler i varehusene.
Så mit syn på sagen kan altså nå at blive fremlagt så mange gange, at du til sidst forhåbentligt ikke gider at svare på denne problematik. 

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 25 Juni 2013 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg beder dig da ikke om at holde kæft - jeg giver dig bare kamp til stregen ♿
Venlig hilsen MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 25 Juni 2013 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Har nogen af jer erfaringer med andre producenters kabler til beolab højtalere? Feks fra Sounds Heavenly? Er det værd at skifte, altså er der en
hørbar forskel?
M.v.h. Jan
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 26 Juni 2013 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg har byttet mine Powerlink mk3 ud med disse fra Sounds Heavenly
http://www.soundsheavenly.co.uk/bando-plhiend.htm
Jeg kan godt høre forskel men mit råd har altid været at vis du i forvejen ikke kan høre forskel på almindelige højtaler kabler så skal du heller ikke
skifte dine powerlink ud med disse da du så heller ikke kan fangen forskellen med disse
Men ja jeg kan godt høre forskel på klarheden i lyden
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Juni 2013 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det der er vigtigst ved produktion af et PowerLink kabel er at der ligger en skærm
omkring højre og venstre plus ledning, ellers får man indstråling af elektrisk støj.
Om et standart PowerLink kablet er købt hos AV-Connection - B&O butikken eller Sounds Heavenly, giver ingen hørbar forskel. Selve kablet kommer muligvis fra den samme fabrik i Italien, men med forskellige stik.
Div. forsøg på at forbedre et PL kabel ? - Placebo-effekten kan være grunden til man syntes det lyder bedre. Man ønsker jo selvfølgeligt at få noget ekstra ud af en merudgift.
Elektrisk støj i vores hjem er blevet være med åerne, så Bang & Olufsen har i 2010
udviklet et PowerLink som i kan læse mere om her. Indlæg af 19 August 2010.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 26 Juni 2013 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for svar : )
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noget nyt om BS4 ? August nærmer sig ! der må være nogen der har et gæt på specifikationer, og om der kommer et nyt panel ?
Peter
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså hvor er det lige i har set henne hvor der sagt der kommer beosystem 4?
For lige pt vil jeg da sige at personen her inden der skriver der vil komme et er fuld af sh*t.
|
| Til top |
|
| |
gysse2004 Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den må du så lige ta' med misskatten. Men, talte med min B&O pusher idag, og han bekræftede at den var på vej. Men han havde ingen specks !
Peter
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
André S skrev:
beosystem 4?
For lige pt vil jeg da sige at personen her inden der skriver der vil komme et er fuld af sh*t. |
|
|
Kunne du ikke lige forklare, hvad du mener med det, du skriver dér
Eller måske kunne en anden oversætte det til dansk?
Grrr! MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
gysse2004 skrev:
Noget nyt om BS4 ? August nærmer sig ! der må være nogen der har et gæt på specifikationer, og om der
kommer et nyt panel ?Peter |
|
|
Rolig nu - gysse!
Du skal nok få mere at vide, når det er så vidt.
Hvis din forhandler ikke ved mere, kan du jo bare læse med herinde over sommeren
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
| Medens vi venter på misskatten - Fedt mand. |
|
|
Det ville da lige være noget for dig - så kan du da endelig få lyd i køkkenet.
Og du kan tage den med på ferien i Hotel Toyota.
Til en omgang softpop rækker det vel
Hilsen Millemissen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er du i tvivl om Missekat?
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu til noget mere alvorligt!
Nogle husker måske - hvis de da ellers læser med dér-
en tråd på Beoworld med overskriften:
A peak into the future of NL..
Her skrev Vienna at han havde skilt sin NL/ML konverter ad, og havde fundet "skjulte" ind/udgange.
Senere berettede jeg på samme tråd (20.01.2013) følgende:
"The BeoLink Converter will have the Power Link sockets enabled, which means you can connect e.g. a pair of loudspeakers in a
link room to the BeoLink Converter, install an IR eye and get sound distribution to this room from any audio or video source in
the system."
Dette ser nu ud til at blive virkelighed
Hvad siger ejerne af denne konverter til den mulighed.
Jeg er "faldet over" denne tegning forleden - den er dateret 06-13.
Bemærk at der i konverterens installation guide version 1.1 endnu ikke er nævnt noget om dette!
Så det skal nok komme som en overraskelse engang i sommer.
Hilsen Øh-missen __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Juni 2013 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
André S skrev:
Hvad er du i tvivl om Missekat?  |
|
|
Jeg er i og for sig ikke i tvivl om noget, men jeg kan bare ikke forstå det, du skriver!
Kunne du ikke hjælpe mig på vej
Miavse __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal da vist heller få fanget nogen mus så du kan forstå dansk noget bedre
Jeg skriver jo som sådan bare om hvor fanden i har hørt at der vil komme et bs4?
For jeg mener nemlig den der startet rygtet her inden er fuld af sh*t
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Loudspeaker Forum Bruger


Bruger siden: 21 Februar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 428
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 03:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld jeg blander mig!
Men fordi du ikke har hørt om det, André, så passer det ikke? Argh, skal vi nu ikke liiige?
Og med din henstilling om at forstå dansk bedre, må jeg så henstille til, at du lærer at skrive dansk bedre? Så tror jeg det hele
går op i en højere enhed!
Med venlig hilsen
Sub-vuffer-loudspeakeren (Den kendte du vist ikke, MM?  )
|
| Til top |
|
| |