| Forfatter |
|
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Millemissen mht. NL/ML converter: Med sin kæmpe størrelse, skulle det da også være mærkeligt, hvis den ikke skulle have noget skjult under hjelmen  Jeg blev i hvert fald overrasket over dens størrelse/vægt samt antal indgange uden hverken beskrivelse her eller dér. Venlig hilsen, Das Pferd/Frederik Beoberg
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Das Pferd
Det er godt nok noget af en samling bokse du har her -
 Her ses BeoLink NL/ML converteren og andre enheder bag BeoVision 11.
En gammel kabel kanalen og nogle 3D trykte beslag til enhederne -
Smag og behag, jeg syntes det ser bedre ud - og ved hjælp af en 3D-printer!
And using a 3D printer ? http://www.explainingthefuture.com/3dprinting.html __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
André S skrev:
Jeg skriver jo som sådan bare om hvor fanden i har hørt at der vil komme et bs4?
For jeg mener nemlig den der startet rygtet her inden er fuld af sh*t
Mvh |
|
|
Nåååå, nu forstår jeg, hvad du mener
Måske skulle du tage en snak med en af de gode forhandlere i nærheden af hvor
du bor - eller også bare vente til en gang i august.
Hilsen Mivse
N.B. Loudspeaker - tak for support 👍 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej Das Pferd Det er godt nok noget af en samling bokse du har her
Mon ikke B&O skulle tænke dette ind i fremtidige TV design. |
|
|
Kan man ikke bare lave en 'kasse' bagved - sådan lidt som et Avant har 📺
Jeg tror det er Ikea, der har nogle gode møbler - måske kunne man finde noget passende dér?
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det vil da kun være fedt vis jeg tager fejl
Jeg elsker at tag fejl på disse områder
Men vi får at se om du skylder mig et par øl
Eller jeg skylder dig et par mus
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der må være noget du har misforstået - vi har da vist ikke indgået noget væddemål!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
nææ det skam stadig dig der misforstår for jeg skam godt klar over vi ikke har noget væddemål.
Men jeg lukker bare emnet for det går tydeligvis for hurtigt for dig.
God fredag missekat, prøv at følge med ikke?
Take Sound Seriously
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der noget galt med dig - har du spist for mange mus...
...eller hva'?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror bare jeg har et had til katte...
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 28 Juni 2013 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har intet imod dig, men det irriteret mig bare at det var så svært for dig at forstå hvad jeg mente.
Men nu det ikke det tråden handler om
Søde misser
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Das Pferd og millemis
millemis skrev:
Kan man ikke bare lave en 'kasse' bagved - sådan lidt som et Avant har. Jeg tror det er Ikea, der har nogle gode møbler - måske kunne man finde noget passende dér?
MM |
|
|

Her ses en løsning med rimelig orden, og så kan man oven i købet vælge den HD monitorer man vil. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
MH42 Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2013 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Hvordan bliver man medlem af B&O Klubben ?
Hilsen
Michael.
|
| Til top |
|
| |
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Peter Pan skrev:
Hej Das Pferd Det er godt nok noget af en samling bokse du har her
Mon ikke B&O skulle tænke dette ind i fremtidige TV design. |
|
|
Kan man ikke bare lave en 'kasse' bagved - sådan lidt som et Avant har 📺
Jeg tror det er Ikea, der har nogle gode møbler - måske kunne man finde noget passende dér?
MM |
|
|
Hej I to. Ja, det er noget af en samling  Jeg har haft kig på STB brackets løsninger, men jeg synes deres priser er helt hen i vejret. Så hellere leve med at det roder lidt bagved. Det er alligevel kun mig, der stikker hovedet om bagved, da min kæreste er angst for at nærme sig TV'et  Jeg har også, som Missen nævner, tænkt på om man kunne lave en sort kasse, hvor tingene kunne være I. Problemet er bare, at der jævnligt skiftes spil i de to spillemaskiner. Nå pyt, jeg er nu fint tilfreds.
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Das Pferd jeg misunder dig sgu i at du har mit drømme tv. jeg må jo desvære lidt vente ét år mere før jeg har
pengene desvære.
Hvad tommer er det i? og hvad synes du om lyden og alle de lyd indstillingerne?
|
| Til top |
|
| |
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej André S. Du har virkelig noget at se frem til; det er et fremragende TV!  Mit er "bare" 40-tommer udgaven. Jeg sidder knap 2-2.5 meter fra skærmen, så størrelsen passer rigtig fint. Lyden er et kæmpe skridt op fra mit gamle BeoVision 8-40. Det kommer virkelig til udtryk i film, hvor især centerkanalen brillerer med fremragende talegengivelse! Dette var en ting, der aldrig rigtig blev godt med BV8's surround dekoder.
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hele tiden sagt det det bedste fjernsyn der ude efter min mening.
Og også på billed siden.
Jeg har selv et bv8-40 lige nu og det jeg selvfølgelig super glad for. Men du skyld i jeg glæder mig 200 gange mere nu hehe
Jeg må sgu få gjort et eller andet så jeg kan få det noget før.
|
| Til top |
|
| |
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forretningen tog mit gamle BV8-40 i bytte for 12.500,-. Dette udgjorde så min udbetaling. Resten betaler jeg ellers af uden renter og gebyrer. Såååeh, hvis du vil ha' det, så kan du også få det ;)
|
| Til top |
|
| |
André S Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahhh ja det var jo faktisk en mulighed.
Jeg har bare desvære det med at jeg vil have bossen inden for den model man ser på, som så er i dette tilfælde et 55"
Og 40-46 har jeg råd til min liiiiige det ekstra til 55" var der sgu ikke.
Men det jo sikkert meget normalt for en 18årig vil jeg tro hahaha
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 29 Juni 2013 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
MH42 skrev:
Hejsa
Hvordan bliver man medlem af B&O Klubben ?
Hilsen
Michael. |
|
|
Du skriver her bare
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |