Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 21:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Das Pferd
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Marts 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 68
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

@Millemissen mht. NL/ML converter: Med sin kæmpe størrelse, skulle det da også være mærkeligt, hvis den ikke skulle have noget skjult under hjelmen  Jeg blev i hvert fald overrasket over dens størrelse/vægt samt antal indgange uden hverken beskrivelse her eller dér.

Venlig hilsen,

Das Pferd/Frederik Beoberg
Til top Vis Das Pferd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Das Pferd
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Hej Das Pferd

Det er godt nok noget af en samling bokse du har her -


Her ses BeoLink NL/ML converteren og andre enheder bag BeoVision 11.


En gammel kabel kanalen og nogle 3D trykte beslag til enhederne -

 

Smag og behag, jeg syntes det ser bedre ud - og ved hjælp af en 3D-printer!

And using a 3D printer ?  http://www.explainingthefuture.com/3dprinting.html



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

André S skrev:

Jeg skriver jo som sådan bare om hvor fanden i har hørt at der vil komme et bs4?
For jeg mener nemlig den der startet rygtet her inden er fuld af sh*t
Mvh


Nåååå, nu forstår jeg, hvad du mener
Måske skulle du tage en snak med en af de gode forhandlere i nærheden af hvor
du bor - eller også bare vente til en gang i august.

Hilsen Mivse

N.B. Loudspeaker - tak for support 👍

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Hej Das Pferd

Det er godt nok noget af en samling bokse du har her

Mon ikke B&O skulle tænke dette ind i fremtidige TV design.  



Kan man ikke bare lave en 'kasse' bagved - sådan lidt som et Avant har 📺
Jeg tror det er Ikea, der har nogle gode møbler - måske kunne man finde noget passende dér?

MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Jamen det vil da kun være fedt vis jeg tager fejl
Jeg elsker at tag fejl på disse områder

Men vi får at se om du skylder mig et par øl
Eller jeg skylder dig et par mus
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Der må være noget du har misforstået - vi har da vist ikke indgået noget væddemål!

MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

nææ det skam stadig dig der misforstår for jeg skam godt klar over vi ikke har noget væddemål.
Men jeg lukker bare emnet for det går tydeligvis for hurtigt for dig.

God fredag missekat, prøv at følge med ikke?



Take Sound Seriously
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Er der noget galt med dig - har du spist for mange mus...
...eller hva'?

MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Tror bare jeg har et had til katte...
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  



__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 28 Juni 2013 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Har intet imod dig, men det irriteret mig bare at det var så svært for dig at forstå hvad jeg mente.
Men nu det ikke det tråden handler om

Søde misser
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Hej Das Pferd og millemis

millemis skrev:
  
Kan man ikke bare lave en 'kasse' bagved - sådan lidt som et Avant har.
Jeg tror det er Ikea, der har nogle gode møbler - måske kunne man finde noget passende dér?

MM

Her ses en løsning med rimelig orden, og så kan man oven i købet vælge den HD monitorer man vil.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
MH42
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2013
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 21
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Hvordan bliver man medlem af B&O Klubben ?

Hilsen
Michael.
Til top Vis MH42's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MH42
 
Das Pferd
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Marts 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 68
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

millemis skrev:
Peter Pan skrev:

Hej Das Pferd

Det er godt nok noget af en samling bokse du har her

Mon ikke B&O skulle tænke dette ind i fremtidige TV design.  



Kan man ikke bare lave en 'kasse' bagved - sådan lidt som et Avant har 📺
Jeg tror det er Ikea, der har nogle gode møbler - måske kunne man finde noget passende dér?

MM


Hej I to. Ja, det er noget af en samling Jeg har haft kig på STB brackets løsninger, men jeg synes deres priser er helt hen i vejret. Så hellere leve med at det roder lidt bagved. Det er alligevel kun mig, der stikker hovedet om bagved, da min kæreste er angst for at nærme sig TV'et Jeg har også, som Missen nævner, tænkt på om man kunne lave en sort kasse, hvor tingene kunne være I. Problemet er bare, at der jævnligt skiftes spil i de to spillemaskiner. Nå pyt, jeg er nu fint tilfreds.
Til top Vis Das Pferd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Das Pferd
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Das Pferd jeg misunder dig sgu i at du har mit drømme tv. jeg må jo desvære lidt vente ét år mere før jeg har
pengene desvære.
Hvad tommer er det i? og hvad synes du om lyden og alle de lyd indstillingerne?
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
Das Pferd
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Marts 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 68
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Hej André S. Du har virkelig noget at se frem til; det er et fremragende TV!  Mit er "bare" 40-tommer udgaven. Jeg sidder knap 2-2.5 meter fra skærmen, så størrelsen passer rigtig fint. Lyden er et kæmpe skridt op fra mit gamle BeoVision 8-40. Det kommer virkelig til udtryk i film, hvor især centerkanalen brillerer med fremragende talegengivelse! Dette var en ting, der aldrig rigtig blev godt med BV8's surround dekoder.
Til top Vis Das Pferd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Das Pferd
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Jeg har hele tiden sagt det det bedste fjernsyn der ude efter min mening.
Og også på billed siden.


Jeg har selv et bv8-40 lige nu og det jeg selvfølgelig super glad for. Men du skyld i jeg glæder mig 200 gange mere nu hehe
Jeg må sgu få gjort et eller andet så jeg kan få det noget før.
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
Das Pferd
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Marts 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 68
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

Forretningen tog mit gamle BV8-40 i bytte for 12.500,-. Dette udgjorde så min udbetaling. Resten betaler jeg ellers af uden renter og gebyrer. Såååeh, hvis du vil ha' det, så kan du også få det ;)
Til top Vis Das Pferd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Das Pferd
 
André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Ahhh ja det var jo faktisk en mulighed.
Jeg har bare desvære det med at jeg vil have bossen inden for den model man ser på, som så er i dette tilfælde et 55"
Og 40-46 har jeg råd til min liiiiige det ekstra til 55" var der sgu ikke.
Men det jo sikkert meget normalt for en 18årig vil jeg tro hahaha
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S
 
Dr. G
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1016
Sendt: 29 Juni 2013 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

MH42 skrev:
Hejsa

Hvordan bliver man medlem af B&O Klubben ?

Hilsen
Michael.


Du skriver her bare

/Dr. G
Til top Vis Dr. G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. G
 

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes