| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 10 December 2013 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 10 December 2013 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter
Så må jeg hellere prøve opføre mig ordentligt, selv om det er svært
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 10 December 2013 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Millemis er det ikke svært og lade et nyt tv blive i papkassen? havde det været mig havde jeg rykket kassen op? eller er det fordi det er beoplay at man ikke har samme store lyst og lege med sit ny indkøbte gjer? Fra i morgen kan vist få en gratis version af spotify til mobilen, se her
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger

|
| Sendt: 10 December 2013 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Nicolaj.b
Gude kommentar
Lad nu ambassadøren uden vederlag, glæde sig. Det er nok lige som jule aften for ambassadøren , han trækker den så længe han kan. Hvem ved måske til juleaften  Det er jo et "lækkert" PLAY produkt
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 10 December 2013 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Du kan da ikke rende af pladsen, hvem skal så være B&O-ambassadør uden vederlag?"
Pengene skal jo tjenes på en eller anden måde.
Det er jo ikke alle, der har en fed livrente og en onkel, der hedder Nordea.
Bare rolig - jeg skal nok vende frygtelig tilbage.
Men nu er det blevet tid til at...
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 10 December 2013 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b skrev:
Millemis er det ikke svært og lade et nyt tv blive i papkassen? havde det været mig havde jeg rykket kassen op? eller er det
fordi det er beoplay at man ikke har samme store lyst og lege med sit ny indkøbte gjer?
|
|
|
Nej, egenlig ikke - jeg har nu flere gange sagt: 'abrakadabra-simsalabim', men det vil bare ikke selv springe ud af kassen og op på væggen.
Så jeg har givet op, og venter til jeg har god tid - og konen er hjemme til at hjælpe mig med at få det hængt op.
Rykke kassen op!
Hvorfor dog?
Jeg ved jo, hvordan det ser ud.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM
 Den lille skærm kan du da selv klare.
Nej jeg tror også på, at det er gået op for MM at BeoPlay produkter ikke er særligt interessante.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
I døgnet mellem d, 9-12 og d, 10-12 har der været 2229 aktiveringer på denne tråd, men vi er kun ca. 7 personer der aktivt har kørt dette show på tråden i samme periode. Jeg ved udmærket godt at vi syv står for en del af aktiveringerne, men jeg kunne rigtigt godt tænke mig at langt flere kommer på banen.
Overordnet handler denne tråd om Bang & Olufsens produkter, så jeg tager udgangs punkt i at netop B&O's produkter har en vis interesse for alle de mennesker der har besøgt tråden. En ting der har været berørt i det forgangne døgn er design, og menings udveksling om dette. F.eks. skriver Dr. G "Det er jo en 80'er stuen som MM har døbt den".
Bang & Olufsen har fra starten enten lagt deres produkter ind i et designet træ kabinet, og senere skabt musik/ video møbler deres produkter kan stå i.
Vi er efter min mening inde i en stil periode, hvor næsten alt er tilladt i vores hjem. Men alligevel er det nok ikke alle B&O's designede AV møbler vi har lyst til at have stående i hjemmet anno 2013. På side 418 ses F1000 og en version af Attyca. I må meget gerne lægge nogle billeder ind af de muligheder i kan finde, og jeg prøver også at finde flere. Kan i ikke finde et navn på design møblet, så skriv bare f.eks D7B.
Jeg vil så bede jer, byde ind på hvad for møbeldesign i hver i sær, med lidt kreativ tanke - gang kunne forestille jer, vil kunne få en plads i jeres hjem idag. Eller hvad i evt. allerede har. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håndbygget Bang & Olufsen Møbler fra Struer Design.

(SB2A)
Se kabinet for BV8-32&40.
Her ses et kabinet, oprindeligt tiltænkt BeoVision 7.

(K8L)
Fronten er en lang aluminiums låge. Jeg har ikke navnet. Den danske producent af "Struerdesign", døde for nogle år siden, og hjemmesiden er væk. ------------------------------------------------------------ --------------------------
------------------------------------------------------------ -------------------------- Attyca
(K7L)
(K9L)
------------------------------------------------------------ ---------------------------
Bang & Olufsen's Cover/cabinets, kan vi stadig se rundt omkring i B&O butikkerne.
Cover/Kabinet 2189 Set-top Box Cover, stor 1.895,- 2190 Set-top Box Cover, lille 1.595,- 2186 Stort kabinet (eksl. fronter) 12.295,- 2187 Lille kabinet (eksl. front) 5.695,- 2188 Fronter for kabinet 2186/2187 - sølv, sort, hvid, spejlglans 1.750,-
------------------------------------------------------------ ----------------------------
F1000 serien.
(K10L)

Under skabe til F1000 system
(K11L)
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter Pan,
problemet er bare, at et BV, der hænger på væggen og nogle højtalere, der står på gulvet/hænger på væggen
samt en iPad og event. en Playmaker ikke kræver ret meget møbel.
Resten af isenkrammet (router, NAS, konvertere, HD-bokse....) gemmes jo bare væk!
Så, ja - de er måske flotte og sikkert godt håndværk osv - men de er nok mere beregnet til et museum,
end til at stå i danske (og udenlandske) hjem nu om dage.
Beklager!!!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Vejrup Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 169
|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt kan jeg kun give millemis'en ret, de ligner noget der kunne komme en tur på loftet eller på formulderen.... ;-)
Personlig elsker jeg minimalisme og bruger meget tid på at få tingene til at se så enkle ud så muligt både i design og i brug.
(hvilket mine billeder som jeg lægger op også bære præg af) Dog med en fandens masse funktionalitet og wauw faktor....
Derudover syntes jeg det er yderst vigtigt at min kone selv kan vælge en film og trykke play og hun får en biograf oplevelse hvis
hun ønsker, selvom jeg ikke er hjemme....
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM
Hvis det er muligt at finde det håndbyggede møbel fra Struer Design, f.eks (SB2A) vil det passe under et BV, der hænger på væggen og med højtalere, der står på gulvet. Her er netop også de skabe til det der skal gemmes væk. Men flotte stil er jo ikke dig, det ved jeg godt.
http://archivedforum.beoworld.org/forums/t/40741.aspx

Min mening er, dine valg af gulv og vægplader er alt for spraglede, så det giver ingen wauw faktor hos mig.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan nu god lide den type TV møbler, som Struer Design lavede.
Jeg synes de er pænt flotte, men sådan er vi så forskellige, nogle er til moderen andre er til datteren. Eller sagt på en anden måde: Nogle er til B&O PLAY andre er til Bang & Olufsen 
Jeg fandt denne skjulte optagelse af Peter Pan, hvor han nyder musikken fra sine Penta VOX højttalere 

Hvad skal man sige ?
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og jeg fandt dette -
Den Yorkshire-baserede AV møbelvirksomhed Off The Wall (UK) Limited har indgået partnerskab med Struer Design om at fremstille de nyeste kabinetter til Bang & Olufsens BeoVision 7 og BeoVision 8 serier af fladskærms-tv.
Målsætningen for BeoVision møblerne er at producere en elegant, stilfuld og ren løsning, som gør det muligt for Bang & Olufsen TV, at blive vist på den bedste måde, og samtidig imødekomme placering ekstra AV-udstyr diskret og praktisk.
Læs mere her.
____________________________________________________________ _____
@ Dr. G - __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter
Men det kommer jo til at koste spidsen af en Jet jager at få møblerne hjem fra England. De er ikke billige i forvejen. Men lækre er de.
@Alle andre
Jeg har en lille gætte leg til jer andre, kan i gætte hvem det her er ?

Se det er en "Gnaven" ældre herre 
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Dr. G - Lifestyle-av.co.uk skriver: Vores pris: £ 1145 = 10.213 Kr. + forsendelse. Er det så galt hvis det er en julegave til dig selv ? 
------------------------------------------------------------ --------
Den ældre herre på natpotten er da Dr. G det ses tydeligt. -

Det kunne også have været millemis, det er da ikke underligt han bliver gnaven når han rende rundt og vogte over B&O's dyder , og så uden vederlag. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Vejrup
"Min mening er, dine valg af gulv og vægplader er alt for spraglede, så det giver ingen wauw faktor hos mig. "
Jeg må gi' Peter Ret, det er noget spraglet. Og fra mit synspunkt har det heller ikke den største wauw effekt her. Men igen det er smag og behag. Lige som MM, synes jeg befinder mig i en 80'er lomme sammen med Peter.
/Dr. G
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. G skrev:
.....nogle er til moderen andre er til datteren. Eller sagt på en anden måde: Nogle er til B&O PLAY andre er til Bang & Olufsen
|
|
|
Hvor mange gange skal jeg sige det - jeg er til både moderen og datteren.
Og gerne på samme tid
Men der er åbenbart andre, der ikke kan klare det mere!
Man skulle næsten tro, at du hedder Dr. Gammel
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
| Min mening er, dine valg af gulv og vægplader er alt for spraglede, så det giver ingen wauw faktor hos mig. |
|
|
Rent umiddelbart virker det på mig også lidt for 'frynset'.
Dog tror jeg ikke at billedet yder interiøret retfærdighed.
Det ser nok anderledes ud i virkeligheden, når man ser hele rummet.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 11 December 2013 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sideskift kan vi jo ikke gøre så meget ved -
På side 420 ligger et spørgsmål som i meget gerne må læse, og svare på.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |