Forfatter |
|
Michael.102 Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 10 Maj 2009 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke de beholder DVD knappen. Eller satser på Beo5 som du siger. Selv om det stadig er en fedt finger samler!
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 10 Maj 2009 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beo4all skrev:
Nu når BeoVision 7 kommer med Blu-Ray spiller blir det da en oppgradering av Beo4 fjernkontrollen. Tenker da på at det står DVD på knappen. Er det noen som vet hva BO tenker å gjøre med dette? Ny oppgradering av Beo4 ? eller bare satse på Beo5 i framtiden?
På den annen side vil det sikkert fungere å bruke DVD knappen... |
|
|
Det tror jeg nu ikke man skal forvendte. Men hvis du har en Beo5, så kan du jo omdåbe DVD knappen til Bly-ray  Tror satdig vi vil se Beo4 en del år endnu som standart betjening til deres skræme. __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Oversergenten Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2009 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Das Pferd skrev:
Oversergenten skrev:
Har lige fået min beovision 8-40 idag |
|
|
Ville være fedt, hvis du ville skrive lidt første
indtryk af TV'et. Får mit i næste uge, og kan bare ikke vente! :D |
|
|
Nu har jeg brugt weekenden til teste det nye beovision 8-40 og jeg må sige at det bare er flot. Der er en lidt lang opstarts tid
men det tror jeg der er you see digitale tv skyld,den skal jo lige komunikere. men ellers kører det bare, lyden er i top og det
er sku skønt og sidde og spille ps3 og se alle detaljer i fuld HD , jeg skal bare lige have min beo 5 fjernbetjening, om
programeret. Jeg har fået at vide at det er samme skærm som der sidder i beovision 7-40 så det siger jo også lidt om
billedet. også har de også indbygget det elektroniske rulle gardin og det syntes jeg er lidt ekstra lir.
|
Til top |
|
|
Das Pferd Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 68
|
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modtog mit i lørdags, og jeg kan kun sige en ting: Jeg er blæst fuldstændig bagover. Fantastisk TV! Gik selv fra et Panasonic PZ700, og havde egentlig måske regnet med et lidt ringere billede fra BV8-40, men til min store overraskelse er det langt bedre!
Mit eneste problem er, her må Peter Pan kunne hjælpe, at jeg i min linkforbindelse med mit BeoSound 4, ikke kan høre en cd på mit anlæg og samtidig se tv. Det må da kunne lade sig gøre? Jeg kan bare ikke finde ud af det :(
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Das Pferd Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstår ikke helt tegningen, Peter Pan. Jeg har opsat mit system efter brugervejledningen til BV8-40. Mit Beosound 4 står i samme stue som TV'et, så jeg har sat BS 4 til option 0 og BV8 til option 2. Det virker også fint. Kan godt høre en CD fra anlægget gennem TV'et og ud i mine højttalere, men så kan man ikke se billede på TV'et imens. Det irriterer mig, for det er tit jeg f.eks. godt vil se men ikke høre fodbold og istedet lytte en CD. Mit set-up består af BV8-40, BS 4, BeoLab 4000 (front), BeoLab 4500 (rear) og BeoLab 2 som sub.
Kan man ikke også på en eller anden måde slukke for 24p funktionen? Den irriterer mig når jeg ser normalt TV at bevægelser har et unaturligt flow.
|
Til top |
|
|
Michael.102 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har tændt tv'et og trykker AV på din beo 4 (under list) så kan du trykke cd bagefter så starter CD lyden og billedet bliver på skærmen.
Det gør det ihvertfald hos mig
|
Til top |
|
|
Das Pferd Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, Michael.102, det virkede! Eneste problem er så, at tempoet på TV'et bliver yderligere skruet i vejret når jeg gør det. Det er som at spole med 1,5x speed. Det er forfærdeligt belastende at se på :S
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 11 Maj 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fodbold med 1,5x speed er da super, så skal du ikke spilde så meget tid på sport. 
Nå spøg til side, der må være en løsning vi ikke kender, men det gør de forhåbentligt i Struer. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Michael.102 Forum Bruger

|
Sendt: 12 Maj 2009 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok det lyder sgu ikke som om at det er helt rigtigt det der?? Den ville jeg nok lige vende med den butik du har købt det i?!?!?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set på nettet at der er kommet en ny config tool til BEO5 fjernbetjening er der nogle der har den?????
og som ligger den på nettet et eller andet sted
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Oversergenten skrev:
Jeg har set på nettet at der er kommet en ny config tool til BEO5 fjernbetjening er der nogle der har den?????
og som ligger den på nettet et eller andet sted  |
|
|
Hvor har du set det henne ? __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillquist skrev:
Oversergenten skrev:
Jeg har set på nettet at der er kommet en ny config tool til BEO5 fjernbetjening er der nogle der
har den?????
og som ligger den på nettet et eller andet sted  |
|
|
Hvor har du set det henne ? |
|
|
Hvis man søger på torrent sider kan man se at der er blevet laget en ny version ud igår eller forgårs men hvilket version's
nummer den har kan jeg ikke se, men jeg håber der er nogle her der har forstand på det.
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Kan BluRay`n afspille alle HD lydformater, er der nogle der ved det???? |
|
|
http://www.bang-olufsen.com/blu-ray
Blu-ray-afspilleren i BeoVision 7-40 understøtter følgende lydformater: Dolby Digital 5.1, Dolby Digital + 7.1, Dolby Digital True HD 7.1, DTS 5.1, DTS HD 7.1, DTS HD Master Audio 7.1 og LPCM 7.1. Blu-ray-diske med DTS HD 7.1 eller DTS HD Master 7.1 afkodes i DTS 5.1-format.
Det er vigtigt at den er blevet opdateret fuldt ud, så de nye lydformater er med __________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|
Das Pferd Forum Bruger

|
Sendt: 13 Maj 2009 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Oversergenten:
Har du også problemer med at billed-flowet både ved filmafspilning og ved normalt TV er meget svingende? Det er som om der ikke opretholdes den samme frame rate på mit. Det er virkeligt belastende at se på.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 Maj 2009 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Das Pferd skrev:
@Oversergenten:Har du også problemer med at billed-flowet både ved filmafspilning og ved normalt TV
er meget svingende? Det er som om der ikke opretholdes den samme frame rate på mit. Det er virkeligt belastende at se
på.<span ="bold"><span style="font-weight: bold;"></span></span>
|
|
|
Det må jeg sige nej til, mit billede som jeg får gennem you see står kniv skarpt uden problemer, også når jeg ser film. Jeg
har ikke problemer med billed-flowet.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 15 Maj 2009 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
gysse2004 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
Sendt: 16 Maj 2009 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her lige fået DVB-HD modul i min Beosystem 3. Køre sådan set ok, men fryser til tider i menu'erne - Sort skærm. det lille volume icon på skærmen forsvinder og til tider ! Nogen ide'er eller er det bare at vente på en SW opdatering ?
Peter
|
Til top |
|
|
BeoFantast Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, hvad siger din forhandler?
__________________ Beovision Avant 55" & en masse B&O grej...
|
Til top |
|
|
gysse2004 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 320
|
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal derned på mandag, og der vil jeg lige vende det men ham ! Da jeg fik sat modulet i fik jeg at vide at der skulle komme en opdatering engang i Juni, men om den retter disse fejl, ved jeg ikke. Men det kunne jo være at der var andre der havde oplevet noget tilsvarende ? Med en prislap på 4000 kr, skulle det jo helst spille B&O max !!
Peter
|
Til top |
|
|