Forfatter |
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har BeoVision 7-40 mk.III elektronisk gardin, som bla BV 9 og BV 8-40 ? __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Beo4all Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2009 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 114
|
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til PP,
Nå har jeg bestilt det nye BV7-40 MkIV! 
Det blir levert på førstkommende mandag...
Vet du hvor tett inntil en vegg man kan plassere TVn uten at skjermen koliderer når standen dreies fult?
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Beo4all Forum Bruger

|
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takk for opplysningen PP,
Da har jeg noen timer med kabeltrekking og kobling forran meg i neste uke.
Dette ser jeg på som kvalitetstid i aller høyeste grad! 
|
Til top |
|
|
Michael.102 Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super Beo4all håber du bliver lige så glad for dit som jeg er for mit :-D
|
Til top |
|
|
Beo4all Forum Bruger

|
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fikk en liten demo av forhandleren her om dagen. Merket meg at det tar veldig lang tid å loade Blue-Ray disken. Jeg hadde tatt med meg James Bond Quantum of Solace (Blu-Ray versjon) og kjørte åpningssekvensen for å sjekke om det var etterslep på skjermen, men jeg kunne ikke registrere noe av det :-)
Ellers må jeg si panelet var som natt og dag sammenlignet med min 4 år gamle TV som jeg har i dag (BV 7-32 MkI).
Lurer på hva BO har i sortemanget om 4 år fram i tid - OLED og heldigitalisert grensesnitt for lyd og bilde ?!?!?
|
Til top |
|
|
BeoFantast Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre håndterer den indbyggede Bluray IKKE Linær PCM lyd, utroligt at sende en så dyr afspiller på markedet med den mangel, når nu Beosystem 3 kan modtage ukomprimeret multikanal PCM lyd  __________________ Beovision Avant 55" & en masse B&O grej...
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 16 Juni 2009 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoFantast skrev:
Desværre håndterer den indbyggede Bluray IKKE Linær PCM lyd, utroligt at sende en så dyr afspiller på markedet med den mangel, når nu Beosystem 3 kan modtage ukomprimeret multikanal PCM lyd |
|
|
Og hvor har du så hørt det ????????
BD-afspilleren kan nemlig decode alle HD lydformater og sende dem som PCM til BS3 som så står for fordelingen. __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoLab 4000 er dannet af aluminium, der er poleret indtil det skinner som et spejl. Der leveres en bred vifte af farver, for at til passes din boligindretning.
(1998->) 2 way active loudspeaker, Powerlink, 2x59W
Type numbers: 6636, 6637, 6638, 6639, 6640, 6641, ( 6642, 2 units, Class D, ICEpower. 2009 pris - 8.395 DKr. pr. stk)
Aluminium Aluminium er det perfekte materiale til BeoLab 4000. Det er let, men giver en imponerende stivhed trods en tykkelse på kun nogle få millimeter. Det gør det også lettere at skaffe højttaleren unikke buede form, som er vigtige for at undgå problemer med akustiskken på grund af interne stående bølger i kabinettet
Aktiv højttaler Ved at placering forstærkeren direkte i højttaleren giver det mulighed for at reducere den samlede størrelse af BeoLab 4000 til en tredjedel af en konventionel højttaler med samme lyd kapacitet.
Adaptive Bass Linearisation Adaptive Bass Linearisation (ABL) er en proces patenteret af B & O og er indarbejdet i BeoLab højttalere. Tanken er at bruge den overskydende kapacitet i forstærkere og driver enheder, der opstår ved normale lytteposition niveauer, for en bas udvidelse - en lydgengivelse med mere bas, end højttaleren ellers ville være i stand til at producere.
Funktionen er adaptive. Det betyder, at højttaleren tilpasses til det signal, den modtager. Højttaler-drivere er derfor udnyttes fuldt ud, uden at lide et mekanisk eller elektronisk misbrug, og de indbyggede forstærkere, ikke udsættes for signaler ville skabe en overbelastning situation.
ABL giver fantastisk bas gengivelse overveje størrelsen af højttaleren i hvilken den er indarbejdet, under normale lytteposition niveauer.
Hvorfor bygge forstærkere i højttalerne i stedet for at holde dem adskilt? Fordi du kan reducere størrelsen af kabinettets volumen til en tredjedel af størrelsen af en konventionel højttaler med samme lyd kapacitet. Princippet kaldes Aktive Højttalere, og hvad du får er en kompakt højttaler, der kan spille ved høj volumen uden forvrængning eller skader på sin drivaggregater. Desuden, når forstærker, diskant og bas enheder er forbundet til den samme opgave, de kan skræddersys til at kompensere for hinandens mangler. Hvad du hører, er musik, der lyder nøjagtig som det instrument, som den oprindeligt kom fra.
BeoLab 4000 er idag et naturligt valg som bag højttaler i et surround system.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
BeoFantast Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
BeoFantast skrev:
Desværre håndterer den indbyggede Bluray IKKE Linær PCM lyd, utroligt at sende en så dyr afspiller på markedet med den mangel, når nu Beosystem 3 kan modtage ukomprimeret multikanal PCM lyd |
|
|
Og hvor har du så hørt det ????????
BD-afspilleren kan nemlig decode alle HD lydformater og sende dem som PCM til BS3 som så står for fordelingen.
|
|
|
Okay Pierre det syntes jeg sgu at have læst/hørt et sted, men håbede ikke det var rigtigt. __________________ Beovision Avant 55" & en masse B&O grej...
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 17 Juni 2009 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt dumt at deaktivere analog TV hvis man har en HDR1/2. Den får jo kanalerne fra Tv'et.

~ (lysnet) Stik til tilslutning til lysnettet. DATA Til tilslutning af en IR-sender til brug med en
set-top boks. Y/C INPUT Til tilslutning af en set-top boks eller andet udstyr med en Y/C-udgang.
Hvis det produkt, du ønsker at tilslutte til harddiskoptageren både har en 21-benet AV-tilslutning og tilslutning via Y/C INPUT-stikket, anbefaler vi dig at foretage begge tilslutninger. Det sikrer den bedste billedkvalitet.
TV (21-benet) 21-benet stik til tilslutning til dit fjernsyn. AUX 21-benet stik til tilslutning af ekstra videoudstyr, f.eks. en set-top boks.
Antenneindgangsstik fra dit eksterne antenne- eller kabel-tv-net. TV (antenne) Antenneudgangsstik til tilslutning til fjernsynet.
BeoCord V 8 0 0 0 har også kun scart tilslutning.
Digital TV det er fint, men hvad gør vi nu lille du  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er danmark størrere end verden ? ...i så fald skulle man tro det. Nu har jeg snart ventet 14 dage på mit BV 7-40 DVD mk.III og det er endnu ikke kommer til forretningen og det undre mig en del, for når jeg bestiller værktøj på mit arbejde og det er gjordt inden kl.16, så har jeg det næste formiddag uanset hvor i europa det befinder sig. Selv reservedele til vores maskiner kan komme fra Japan til Danmark på under 24 timer, men det tager åbenbart rigtig lang tid at få leveret et TV fra Struer til Sjælland. Har Bang-Olufsen indkøbt en hel flåde af "Longjohn" og nu lever det på den måde ? ...øko leverer
__________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ny prisliste fra Bang-Olufsen f.o.m. 01-06/2009 - Download- Godt nok en dyr Blu-ray afspiller i BV 7-40 km.IV BV 7-40 Blu-ray 61.350- krBV 7-40 (skærm) 48.350.- kr
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 08:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Peter Pan Hvor har du set det billede henne, for foden må også været et non B&O produkt ?
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Foden er garenteret fra STB Brackets. de laver mange løsninger til B&O produkter og er fint udført og til en 10del af hvad B&O ville tage for produktet  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Beo4all Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva mener dere om disse stativene som man kan montere bak på BeoVision 7-32/40?
Etter min mening forringer dette TVns flotte design. Det ser ut som TVn er blit angrepet av skadedyr eller rett og slett blit spedalsk !!!
Jeg har også noen bokser tilkoblet min BeoVision 7-32, men jeg har gjemt de i et BO-kabinett. 
|
Til top |
|
|
Michael.102 Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså hvis tv'et bare står op af væggen og det ikke er sådan at man kan se ind bagved så syntes jeg det er genialt! Så har du kun et minimalt antal
kabler der skal ud fra tv'et. mit fjernsyn står desvære sådan at man fra gangen kan se ind bag tv'et og så ville det skæmme det! Så jeg har samme
løsning med et kabinet med Harddiskoptager og PS3.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|