Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillquist skrev:
@ Peter Pan
Hvor har du set det billede henne, for foden må også været et non B&O produkt ?
|
|
|
Læst her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det nogle som har læset dette spørgsmål på Beoforum ? Jeg har faktisk samme spørgsmål, da jeg har fået lov til at låne sådan en i HIFI-klubben, men jeg skal jo lige have til sluttet den powerlinkt stikket på BV 7-40'en
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 20 Juni 2009 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 20 Juni 2009 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Stouenberg Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 65
|
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
- også god sommer herfra...
Mvh Steen __________________ 8-) Steen
|
Til top |
|
|
Michael.102 Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg fået DTV til at virke med det indbyggede modul. Og hold op hvor jeg glæder mig til at alle kanaler bliver HD (hvis det nogen sinde sker
;.)
De står simpelthen så knivskarpe at det er helt åndsvagt! Har siddet og set US-open i golf på tv2 sport HD hele natten og det er sgu næsten som
at være der!
Og betjeningen af DTV er også super, ikke noget med at skulle trykke go 1 pil op eller hvad det nu var man skulle med Yousee boxen.
Og en lille feature som jeg syntes er genial er at når man ser en kanal og trykker på den blå knap for at få info, så kommer muligheden for at
optage et program ved at trykke på den røde knap frem. Dvs. jeg kan fra min DTV menu styre optagelserne på min HDR på den mest simple
måde! Og når man så har sat en timer optagelse til så slår DTV selv over på den kanal jeg ville optage, så man ikke mister optagelsen. Smart
smart.
Så nu er alt klart hos mig og jeg er nu blevet super tilfreds med det hele!
|
Til top |
|
|
MicDK Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det Michael
Hvis du har mange kanaler, kan jeg anbefale Beo 5 fjernbetjeningen, så kan man glemme alt om hvilke kanaler der ligger hvor, bare tryk på icon for hver kanal ..... til at starte med brugte jeg ikke Beo 5, men kun de gamle Beo 4 betjeninger...... men over tid må jeg indrømme at jeg er blevet rigtig glad for 5'eren ...... også kanon når der er mørkt i lokalet..... er lidt træls med 4'eren hvis man skal bruge list funktionen... ikke til at se i mørke....
Og så ligger den godt og behageligt i hånden.....
|
Til top |
|
|
BeoFantast Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Michael.102 skrev:
Så har jeg fået DTV til at virke med det indbyggede modul. Og hold op hvor jeg glæder mig til at alle kanaler bliver HD (hvis det nogen sinde sker ;.)
De står simpelthen så knivskarpe at det er helt åndsvagt! Har siddet og set US-open i golf på tv2 sport HD hele natten og det er sgu næsten som at være der!
Og betjeningen af DTV er også super, ikke noget med at skulle trykke go 1 pil op eller hvad det nu var man skulle med Yousee boxen.
Og en lille feature som jeg syntes er genial er at når man ser en kanal og trykker på den blå knap for at få info, så kommer muligheden for at optage et program ved at trykke på den røde knap frem. Dvs. jeg kan fra min DTV menu styre optagelserne på min HDR på den mest simple måde! Og når man så har sat en timer optagelse til så slår DTV selv over på den kanal jeg ville optage, så man ikke mister optagelsen. Smart smart.
Så nu er alt klart hos mig og jeg er nu blevet super tilfreds med det hele! |
|
|
Jep det er kanon, og så ser den sorte menu bare fed ud. Hvilket tv har du? __________________ Beovision Avant 55" & en masse B&O grej...
|
Til top |
|
|
Michael.102 Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
MicDK skrev:
Tillykke med det Michael
Hvis du har mange kanaler, kan jeg anbefale Beo 5 fjernbetjeningen, så kan man glemme alt om hvilke kanaler der ligger hvor, bare tryk på
icon for hver kanal ..... til at starte med brugte jeg ikke Beo 5, men kun de gamle Beo 4 betjeninger...... men over tid må jeg indrømme at jeg er
blevet rigtig glad for 5'eren ...... også kanon når der er mørkt i lokalet..... er lidt træls med 4'eren hvis man skal bruge list funktionen... ikke til at
se i mørke....
Og så ligger den godt og behageligt i hånden..... |
|
|
Jo tak jeg har faktisk haft en beo5 men jeg var ikke imponeret! Der er klart nogle fede features og jeg havde enda fået min B&O forhandler til at
lave et ps3 logo. Men jeg blev SINDSYG af at skulle tørre fedtfingre af skærmen igen og igen og så syntes jeg det er fedt at man på beo4 bare
ved hvor tasterne er og ikke behøver at sidde og kigge ned på den for at finde rundt på den lille skærm..... men hvis man kunne kombinere dem
og lave en beo 4 1/2 med det gode fra begge 2, så ville jeg køre den på stedet  . Men det kan selvfølgelig godt være at jeg skulle have
givet den mere tid.
-BeoFantast: jeg er den lykkelige ejer af et sprit nyt 7-40 Mk IV
|
Til top |
|
|
perplies Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2008 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 32
|
Sendt: 27 Juni 2009 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er det nu med nye og gamle powerlink kabler....
Er der ikke den der lille trekant på stikket på de nye kabler?
- Dem som passer til beolab 3, 9 osv...
Hilsen
Daniel
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
perplies skrev:
Hvordan er det nu med nye og gamle powerlink kabler....
Er der ikke den der lille trekant på stikket på de nye kabler?
- Dem som passer til beolab 3, 9 osv...
Hilsen
Daniel |
|
|
Hej Perplies Der er 3 typer powerlink kabler og du kan læse om dem her på dansk, eller her på engelsk.  __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Michael.102 skrev:
MicDK skrev:
Tillykke med det Michael
Hvis du har mange kanaler, kan jeg anbefale Beo 5 fjernbetjeningen, så kan man glemme alt om hvilke kanaler der ligger hvor, bare tryk på icon for hver kanal ..... til at starte med brugte jeg ikke Beo 5, men kun de gamle Beo 4 betjeninger...... men over tid må jeg indrømme at jeg er blevet rigtig glad for 5'eren ...... også kanon når der er mørkt i lokalet..... er lidt træls med 4'eren hvis man skal bruge list funktionen... ikke til at se i mørke....
Og så ligger den godt og behageligt i hånden.....
|
|
|
Jo tak jeg har faktisk haft en beo5 men jeg var ikke imponeret! Der er klart nogle fede features og jeg havde enda fået min B&O forhandler til at lave et ps3 logo. Men jeg blev SINDSYG af at skulle tørre fedtfingre af skærmen igen og igen og så syntes jeg det er fedt at man på beo4 bare ved hvor tasterne er og ikke behøver at sidde og kigge ned på den for at finde rundt på den lille skærm..... men hvis man kunne kombinere dem og lave en beo 4 1/2 med det gode fra begge 2, så ville jeg køre den på stedet . Men det kan selvfølgelig godt være at jeg skulle have givet den mere tid.
-BeoFantast: jeg er den lykkelige ejer af et sprit nyt 7-40 Mk IV
|
|
|
Jeg kan fortælle at der er kommet et nyt tool til at programmere Beo5, så nu kan forhandleren lave nogle helt nye smarte programmeringer. Blandt andet kan du nu selv vælge hvilket skærmbillede/menu skal Beo5 gå hen på efter tryk på en knap. Eksempelvis kan du nu trykke TV og derefter kan Beo5 gå direkte til din oversigt over alle kanalerne med logoer. Dette er blot en af de nye features man kan i toolet.
|
Til top |
|
|
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:

Kreativiteten kender ingen grænser. Hybrid B&O setup.

Nu kan du jo hugge idéen eller købe her. Tryk her for stort billede.
Non B&O skærm + evt. BeoSystem3.
Teknologi med fordele. BeoSystem 3 kan bygges ind bag skærmen så man stadig har en del af B&O's fordele. BeoSystem 3 fungerer som centrum for alle videokilder og andet udstyr. Det er bygget på et fuldt digitalt grundlag og har et væld af tilslutningsmuligheder, der gør det muligt for dig at anvende alle de eksterne kilder, du måtte ønske. Designet og konstruktionen gør op med rodet af tilslutninger og kabler alle tilslutninger er placeret foran, så de er nemme at komme til og ledes langs siderne via det aftagelige kabelcover. BeoSystem 3 kan levere en 7.1-kanals surround sound-oplevelse med en eller to subwoofere. BeoSystem 3 giver mulighed for udgange til maks. 12 aktive højttalere og to subwoofere.
http://www.bang-olufsen.com/beosystem3 |
|
|
Det er sgu fikst nok lavet, og smart med alle 3.parts produkter på bagsiden, og system 3. Det eneste denne opsætning måske mangler er en perfekt programmeret Beo5.
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juni 2009 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
beobrian skrev:
Jeg kan fortælle at der er kommet et nyt tool til at programmere Beo5, så nu kan forhandleren lave nogle helt nye smarte programmeringer. Blandt andet kan du nu selv vælge hvilket skærmbillede/menu skal Beo5 gå hen på efter tryk på en knap. Eksempelvis kan du nu trykke TV og derefter kan Beo5 gå direkte til din oversigt over alle kanalerne med logoer. Dette er blot en af de nye features man kan i toolet. |
|
|
Jeg tror nu ikke der er kommet en nyere version end V3.0.0.2 som vi allerede kender idag. Det du omtaler kunne nu V2.20 også. Det er den version min Beo 5 er programeret med og når jeg trykker på TV knappen får jeg en oversigt med Tv stationerne som logo og det samme når jeg trykker på Radio, så kommer alle radio stationerne frem med logo. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Beo4all Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2009 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 114
|
Sendt: 29 Juni 2009 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
beobrian,
Det er ikke helt sant at BeoSystem 3 er fuldt digitalt !!!
BeoSystem 3 har fortsatt analoge powerlink utganger til høytalerne og fortsatt analoge Scart innganger.
HDMI inngangene er dessuten versjon 1.2 og kan derfor ikke overføre tapsfri digital lyd (Dolby True HD og DTS-HD) !!!
Men på den annen side får vi håpe neste generasjon BeoSystem 4 kommer i en fulstendig digitalisert versjon :-)
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 13 Juli 2009 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ny TV-familie
I slutningen af kalenderåret 2009 forventer Bang & Olufsen at kunne præsentere en ny TV-familie, der giver
mulighed for fleksibel placering, idet det vil være muligt at dreje skærmen på væggen, så skærmen kan ses
direkte fra forskellige vinkler, ligesom den kan monteres på en elegant stand. Den nye TV-familie bliver lanceret
med integrerede stereohøjttalere og digital surround sound modul, ligesom DVB-HD (Full HD) modulet vil være
en valgmulighed.
Ny model til BeoVision 7-familien
Bang & Olufsen er ligeledes langt med udviklingen af en helt ny TV-model til BeoVision 7-familien. Dette TV vil
være en 55 tommer Full HD variant, der blandt andet bygger på 100/120 Hz teknologien. Blandt andre
funktioner er indbygget LED lys, som forstærker kontrasten, samt sublim lydkvalitet med indbygget digital
surround sound modul og integreret Adaptive Sound Technology. Dette TV vil ligeledes have indbygget DVB-HD
(Full HD) modul og Blu-ray afspiller som valgmulighed.
Nyt audio produkt
Et nyt audio produkt til afspilning af digitalt lagret musik er ligeledes under udvikling. Der er tale om en plugand-
play løsning med brugervenlig betjening. Det vil være muligt at koble en iPod til dette produkt, som i øvrigt
også kan tilkobles et BeoSound 5 system.
Tilføjelse til akustik porteføljen
Porteføljen af højttalere vil blive udbygget med en ny subwoofer, der blandt andet bygger på en teknologi, som
gør den fri for vibrationer. Subwooferen, der har et tulipanformet design, vil byde på flere placeringsmuligheder,
idet det er muligt at placere den på gulvet eller montere den på væggen.
Ny telefon
Bang & Olufsen har gennem mange år haft succes med sine telefoner, men i tråd med udmeldingerne i
koncernens strategiplan forventer ledelsen ikke fremover at iværksætte udviklingsprojekter inden for denne
produktkategori. Koncernen er således på vej med sit sidste koncept for fastnettelefoni i form af en telefon med
højttaler til blandt andet håndfri samtaler og konference opkald, ligesom den er tiltænkt brugt i forbindelse med
internet telefoni. Af andre funktioner tilbyder dette koncept muligheden for, at brugeren selv kan vælge farver i
det fuldgrafiske display.
BeoTime
Bang & Olufsen er på vej med et ur i koncernens serie af gaveartikler. Ledelsen vurderer, at designet er stærkt
differentieret fra alt, hvad der ellers findes på markedet inden for dette område. Uret kan desuden fungere som
fjernbetjening til andre Bang & Olufsen produkter og har blandt andet indbygget bevægelsessensor, som gør det
muligt at vende det indbyggede display, så det passer til venstrehåndsbetjening.
Alt sammen står i B&O regnsakb kig selv, i kan finde den på deres hjemmeside. Noget af det har vi hørt før, men det bliver da spændene og se hvad det bliver til. __________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 13 Juli 2009 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
B & O klar med morgenvækning.
Bang & Olufsen introducerer vækkeuret BeoTime med Sleep Timer og mulighed for systemintegration. Vækkeuret, der er designet af Steffen Schmelling, er et anodiseret og poleret aluminiumsrør med en knap, der ligner knappen på en trompet, som stikker frem i den ene ende, når alarmfunktionen er aktiveret. Selve alarmtonen er designet til B&O, men det er også muligt at vågne til yndlingsradio eller - fjernsynsprogrammet, eller for den sags skyld ens favoritsang.
Vækkeuret har indbygget en sleep timer, som gør det muligt at sætte alt B&O-udstyr i rummet på standby efter et valgt tidsinterval på op til 120 minutter.
Desuden kan vækkeuret bruges til almindelig betjening af andet B&O udstyr som fjernsyn, højtalere og sågar lyset i soveværelset.
Offentliggjort 15.07.09. RB-Børsen
http://www.bang-olufsen.com/beotime
Pris 320
Daglig brug:
- Skifte alarm on / off: Tryk på alarm-knappen for at aktivere alarmen, tryk igen for at deaktivere.
- Snooze funktion: (aktiverer bevægelsesføleren), eller tryk på en knap for navigation panel.
Hvis du aktiverer snooze funktionalitet, de BeoTime vil lyden sin alarm efter 10 minutter. Efter 3 x Udsæt, afbrydes alarmen blive annulleret og vil blive tændt næste dag.
- Valg af en kilde (A / V), og tænd den på: (i ikke-aktiv tilstand) for at åbne menuen i displayet 1 Tryk på op / ned for at vælge SOURCE Tryk på venstre / højre for at åbne displayet 2 Tryk på op / ned for at vælge den kilde, du ønsker at tænde For at tænde den kilde, skal du trykke på center-knappen, mens displayet 2 er aktiv For at forlade menuen uden at tænde den kilde, skal du trykke på venstre / højre første for at gå tilbage til skærmen på 1, og derefter trykke på den midterste knap.
- At slukke en kilde: (i ikke-aktiv tilstand) for at åbne menuen i displayet 1 Tryk på op / ned for at vælge SOURCE Tryk på venstre / højre for at åbne displayet 2 Tryk på op / ned for at vælge den kilde, du ønsker at slukke Tryk på venstre / højre for at åbne displayet 3 Tryk på center-knappen for at slukke kilde og forlade menuen
- At slukke alle kilder: Tryk på center-knappen for mere end 1,5 sekunder. Hvis du holder den midterste knap i mere end 3 sekunder, vil lysene slukke. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 16 Juli 2009 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi skal alle op om morgenen, men med Bang & Olufsens nye vækkeur BeoTime bliver det ellers så almindelige morgenritual en helt speciel oplevelse. Det før så ydmyge vækkeur har fået en ansigtsløftning i form af et iøjnefaldende, men diskret design, som desuden har en række praktiske funktioner, som f.eks. indbygget bevægelsessensor og et dæmpet baglys i displayet.
Med den indbyggede sleep timer kan du også falde i søvn til musik eller natradio uden at bekymre dig om forbruget. Og så kan du vælge at vågne op til lyden af en blid alarmklokke eller til lyden af det fjernsynsprogram, den radiostation eller det stykke musik, du virkelig holder af. Uanset hvad du vælger, sørger BeoTime for at gøre din morgen til en rar oplevelse.
Magisk musikalsk BeoTime er inspireret af den kamp mellem nat og dag, som udspiller sig i Mozarts "Tryllefløjten" og dette vækkeur ligner ikke et almindeligt af slagsen. Hvert nyskabende element kommer dog til udtryk i en række smarte funktioner. Den vandrette linje og de firkantede paneler er behagelige at se på, og BeoTime passer perfekt ind i soveværelset på natbordet eller sit magnetiske vægbeslag. Det rørformede vækkeur ligger godt i hånden, når man indstiller vækketiden eller den automatiske slukfunktion eller bruger BeoTime som fjernbetjening.
Altid parat BeoTime er utrolig brugervenligt. Den indbyggede bevægelsessensor sørger for, at displayteksterne og knapperne automatisk vender rigtigt i forhold til dig. Det er let at indstille timerfunktioner eller programmere en hvilken som helst Bang & Olufsen enhed i rummet eller det unikke vækkeur til at vække dig om morgenen. Når du vågner, skal du bare røre ved BeoTime for at 'snooze' i 10 minutter. Derefter kan du ubekymret tage på arbejde uden at slukke noget som helst det sørger BeoTime for på det tidspunkt, du har valgt.
BeoTime baggrunden for designet Designer Steffen Schmelling forklarer om sit arbejde med at designe BeoTime: Da jeg begyndte på dette projekt, som blev til BeoTime, diskuterede jeg længe med konceptmagerne hos Bang & Olufsen for at finde ind til produktets kerne. Jeg ville udfordre det konventionelle og pirre folks nysgerrighed samtidig med, at jeg hele tiden havde fokus på, at slutresultatet opfyldte sit formål.
Jeg besluttede, at BeoTime ikke skulle ligne et traditionelt vækkeur. Jeg ville inspirere og overraske, skabe en oplevelse. Jeg ledte efter metaforer og måder, hvorpå jeg kunne formidle oplevelsen af at vågne op om morgenen og have overblik på en behagelig og afslappet måde. Jeg tænkte på ord som fantasi, forandring, drøm, mysterium og kom til at tænke på Mozarts fantastiske opera Tryllefløjten og derefter faldt det hele på plads for mig. Produktets visuelle identitet er enkel og formidler nemt oplevelsen. Dets fysiske form er en kombination af en dirigentstok, som symboliserer styring, og et musikinstrument, som vækker med blide toner.
Med BeoTime føler jeg, at det er lykkedes os at formidle samtlige kompetencer hos Bang & Olufsen i ét visuelt udtryk: elegante overflader, magiske bevægelser, perfekt integration og mod til at overskride grænser. Du ser på det og får det hele. Men for at det kunne lykkes, har vi selvfølgelig måttet klare en lang række udfordringer hvordan får man elektronikken ind i det ekstremt smalle fysiske udtryk, som jeg ønskede. Rørformen er vanskelig at arbejde med. Det svarer til at bygge et flaskeskib. Jeg ville opnå en god balance mellem den digitale softwareverden med LCD-display og avanceret og elegant brugerflade, og den nemme og intuitive, analoge fysiske verden, som repræsenteres af aluminiumsrøret og den trompetventilformede tænd/sluk-knap, der bruges til indstilling af vækkeuret og som også udsender alarmlyden.

Jeg ønskede, at BeoTime skulle være uafhængigt af teknologi. Da det drives af tre almindelige batterier, er det let tilgængeligt. Du kan sætte det på sengebordet, lægge det imellem puderne i sengen eller montere det på væggen alt efter, hvad der passer dig bedst. Det er enkelt og uhøjtideligt og opfylder sit mål nemt og ligetil. Og samtidig er det smukt.
Bang & Olufsen __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 16 Juli 2009 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej er der nogen der kan fortælle mig hvordan man fabriksindstiller en 40" beovision 7 Uden dvd
Kan bare ikke finde det nogen so helst steder.
Problemet er nemliig at drejestanden ikke virker, og det skulle hjælpe at nulstille den. __________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|