| Forfatter |
|
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er nu ganske godt tilfreds med Tue. Kan godt lide mine Beoplay ting
savner kun et nyt sæt BL 3.
Man skal tænke på at hvis B&O hentede en erstatning ind på nuværende tidspunkt,
så ville det:
1: Koste kassen
2: Og måske ville sporene skræmme, og B&O have svært ved at finde en rigtig dygtig mand til opgaven.
3: Vedkommende vil uden tvivl skære ALT fedtet væk, og formentlig ind til hvor det gør rigtig ondt,
helt ind til knoglen. Farvel til alt Made in Denmark. Måske et lille Designed in Denmark
|
| Til top |
|
| |
Nightwolf Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
At høre på Tue og millemis, er som at høre på komiske Ali under Irak-krigen vi vinder krigen, da Amerikanerne stod i Bagdad!
Det bedste bestyrelsesformanden (Ole Gjessø Andersen) kan gøre, er nok at få Tue til at tie stille og holde op med at love alt muligt, der ikke kan holdes (bl.a. nu skal omsætningen 3 dobbeltes, Kina salget skal løfte B&O, så alle disse fancy business school udtryk turn around osv.).
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her (den 13/8 2014) kunne man læse følgende:
"Er Tue Mantoni stadig den rigtige chef til at tage B&O ind i den næste fase?
»Hvis han ikke var det, så kan du være helt stensikker på, at så ville bestyrelsen gribe ind, og så sad han der ikke. Der er fuld opbakning til Tue
Mantoni,« siger Ole Andersen."
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tue Mantoni har ingen store visioner, og kan ikke leve op til at B&O skal være et luxus brand. Tue's 3 årige chance er forpasset, så ud med ham og hans BeoPlay. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver nærmere mere Automotive og mere Beoplay
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel G skriver vi bare kan opdatere, nu vi ikke kan rette fejl. 
Bang & Olufsen kunne begynde at skabe den ypperste lyd og billede teknologi, indpakket i markant design, som gengiver lyd og billede som en drøm. Forsøge at finde tilbage til den position B&O havde i sin tid. Men det kræver interesserede investorer, og en ledelse med store visioner at leve op til at skabe et luxus brand.
Fremtidens Bang & Olufsen bør hellige sig en nisje produktion made in Denmark, af produkter som er super læggere og elegante - totalt gennem prøvet før levering - har 10 års garanti og efterfølgende opdatering der altid fejlfrie. Vi der værdsætte dette, er også indstillet på betale prisen.
@ MM jeg har fjernet 'hovedrige arabiske sheiker'  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fremtidens Bang & Olufsen bør hellige sig en nisje produktion made in Denmark, af produkter som er super læggere og elegante - med 10 års garanti - totalt gennem prøvet før levering - efterfølgende opdateringer der altid er fejlfrie. Vi der værdsætte dette, er også indstillet på betale prisen.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når Bang & Olufsens kunder med tiden har genvundet tilliden til B&O, kan B&O præsentere deres nyheder på nettet via reklamer og film. B&O kan så lukke deres butikker. Bestilte produkter vil altid blive leveret og monteret frit, af en autoriseret B&O installatør med sans for detaljerne. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
|
|
Det bliver da temmeligt uoverskueligt, hvis man skal til at opdatere en kommentar til et opdateret indlæg.
Det står dig selvfølgelig frit for at bruge den mulighed, men - for mig - vil det tage for lang tid.
Skrevet er skrevet - og jeg påtænker kun at bruge opdaterings-muligheden i 'nødstilfælde'.
Vi vil have retteknappen tilbage!!!
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Når Bang & Olufsens kunder med tiden har genvundet tilliden til B&O, kan B&O præsentere deres nyheder på nettet via reklamer
og film. B&O kan så lukke deres butikker. Bestilte produkter vil altid blive leveret og monteret frit, af en autoriseret B&O installatør med sans for
detaljerne. |
|
|
Det tror jeg ikke , man vinder mange nye kunder på.
Og de 'gamle' vil for størstedelen nok heller ikke være begejstret.
Fint nok for dem, som bare sidder foran pc'en dagen lang
Skal man så snakke detaljer med B&O-installatøren og forhandle pris med sælgeren over Skype?
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Fremtidens Bang & Olufsen bør hellige sig en nisje produktion made in Denmark, af produkter
som er super læggere og elegante - med 10 års garanti - totalt gennem prøvet før levering - efterfølgende opdateringer
der altid er fejlfrie.
Vi der værdsætte dette, er også indstillet på betale prisen. |
|
|
Du er vist ikke klar over, hvad det ville komme til at koste!
Næppe mange, der vil have råd til det.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ millemis
"Vi vil have retteknappen tilbage!!!" Ja det er vi enige om. "Skal man så snakke detaljer med B&O-installatøren og forhandle pris med sælgeren over Skype? Du er vist ikke klar over, hvad det ville komme til at koste! Næppe mange, der vil have råd til det."
Har man tillid, er forelsket i B&O produktet, taler man da ikke om penge. Man bestiller da bare. 
Salg af fabrikken i Tjekkiet og de butikker i verden der er ejet af B&O, giver en drift besparelse og
måske kontanter til at ned bringe underskuddet. B&O behøver så heller ikke at fylde produkter i de lukkede butikkerne. Et sted skal pengene jo komme fra, til innovativ udvikling og designer løn.
Husk så med en nisje produktion behøver B&O nødvendigvis ikke at producere et kæmpe antal
enheder, men blondt følge med efterspørgslen. Så MM du behøver ikke at købe noget fra B&O. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS. MM. Du glemmer vist at mange mænd ofre langt større summer på kvinder end der kan blive tale om her, uden garanti for at bekendtskabet holder i 10 år.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
kimchr Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, drenge! Skal vi ikke lige tage ja-hatten på for en stund. Der er mange ting, der kører for B&O.
Jeg har lige nydt Avant reklamen i TV - det sker heldigvis ganske ofte. Regnskabet indikerer også at der bliver investeret en del
her. Den sidder lige i skabet og vækker glæde i mig hver gang jeg ser den.
Beolab 20! Fabelagtig - og så til den pris. Det er et røverkøb...
Beolab S8 til 9.000 kr. som er genial både som stand-alone og som en billig genvej til at udnytte et avanceret BV fuldt ud.
Avant er en lækker pakke. Bevares jeg savner projektor udgang, men jeg er bare misundelig på de der kan undvære...
Jo, der er bestemt ting der kører for B&O, - Fortsæt gerne selv listen...
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kimchr 👍
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 03 Oktober 2014 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her mere kimchr, måske også noget for dig 
TTU BEOPLAY A2 Bluetooth Speaker 2014
http://fccid.net/pdf.php?id=2338438
Apropos forelsket i et B&O produktet- Dette kan opleves, når man vælger det der vækker følelser hos en. Jeg ved godt ikke alle får denne oplevelse med samme produkt, men jeg kan betro dig at det er en fryd for mit øje hver gang jeg ser på mit elskede BeoVision 7 TV i stuen. Jeg elsker det design. Gammel kærlighed ruster i dette tilfælde ikke. Og tænk dig, nu kan jeg også få skifter panelet når det bliver slidt, den mulighed har jeg sku ikke med fru Pan.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2014 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
... Og tænk dig, nu kan jeg også få skifter panelet når det bliver slidt,
den mulighed har jeg sku ikke med fru Pan.  |
|
|
Jeg kan levende se fru Pan ryste på hovedet, hvis hun ser det indlæg.
Men hun er jo vandt til lidt af hvert!
(P.S. Det link kunne jeg selv have postet - vi vil se billeder på tråden  )
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2014 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, sådan kommer den vel til at se ud - den lille nye spilledåse fra B&O. Navnet er BeoPlay A2, hvilket indikeret at det er et produkt i den billige ende - jeg gætter på lidt under 3000 kr.  Det er givetvis en tingest til at tage med - til afspilning af musik fra mobile enheder/smartphone-iPad og co. Og det kan vel være fint nok - i hvert fald bedre end de indbyggede højtalere i de dimser. En slags 'iPad-soundbar'  Som det ser ud (i dokumentet), er den ens på begge sider - dvs lyden kommer ud til to sider. Højtaler-grillen ligner noget af det, vi kender fra Automotive/bilhøjtalerne's - måske er det aluminium, og måske fås den endda i flere forskellige farver? De, som har hørt den spille, siger at det lyder godt.  Måske en julegave-idé til konen, børnene - i alle tilfælde et skridt opad i lydkvalitet. Om den 'kun' er en bluetooth-spille, er ikke helt klart? Dokumentet, som billederne stammer fra, handler om bluetooth-modtagelsen. Bliver sjovt at sammenligne den med de allerede mange forskellige andre 'spilledåser', der er på markedet. Skal du ha' en? MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2014 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig skal jeg have en
Men den ligner min router
|
| Til top |
|
| |
wr450 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2013 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 243
|
| Sendt: 04 Oktober 2014 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Å
Læste den anden dag der var kommet en gammel mand ind i bestyrelse for B&O, bevares han havde der erfaring fra de store andre virksomheder, der er bare det gamle mennesker "er lig med" mangel på udvikling, ofte ser man den holdning det er jo godt nok som det er, håber ikke han får ret meget og sige,
Kan i huske præsentation af beolab18 ham den tykke mand med snabel skoende på, sådan noget sælger heller sådan helt vil godt,
Synes egentlig Tue gør det rimelig godt ud fra de rammer han har at arbejde med, beoplay produkter eller ej, det er med til at holde liv i forretningen
|
| Til top |
|
| |