Kære Peter,
åbenbart er jeg af dig blevet kåret til denne sides 'star'
Det, man ser på de øverste to billeder, er da rigtigt nok hjemme fra mig.
Man kan se, at du i det mindste har kigget billeder på den Beoworld-tråd,
som jeg linkede til på forrige side - for derfra er billederne hentet.
Det var to eksempler på det, som jeg dengang hørte - incl hvordan.
'Hvordan' - det er nok mest tydeligt i nederste eksempel:
Det var via mine (elskede) Grado hørebøffer - forøvrigt før jeg havde købt mine H6'ere!
I øverste eksempel ser man det ikke - iPad'en er blot en 'remote control' (iPengHD-app'en)
til min Squeezebox, som er tilsluttet line-in på min Playmaker osv. osv.
Og nej - jeg hørte ikke via noget-Penta-noget, men via mine BL5000.
Hvis de engang bliver skiftet ud, bliver det i hvert fald ikke med et sæt Penta-blomstersøjle-Vox, men snarere med
et sæt BL20 - når pengekassen engang er blevet fyldt op.
Forøvrigt er der hos mig ikke brug for lydisolering -
jeg behøver jo ikke at tage hensyn til eventuelle naboer
Billedet med V1'eren er ikke fra mig - mit er sort og i 32", og jeg er yderst tilfreds med det.
Du selv er da vist nok henvist til en iPad, hvis fruen lægger beslag på tv'et i stuen!
Så du har ingen grund til at kaste med sten....
Konverteren har jeg valgt fra - hvis du skulle have glemt det.
Det ville nok være en uforholdsmæssig høj investering i forhold til V1-32'erns pris.
Desuden har det vist sig, at det fungerer fint med V1'eren som 'solo' - der er jo både 'det ene og det andet' tilsluttet.
Men hvorfor fortælle dig det - det forstår du jo alligevel ikke noget af/du har ingen erfaring med den slags....
...kig du bare videre på din iPad

- fed lyd ikk'!
Og prøv nu ikke at bilde os ind, at du slæber dine Dynaudio'er med ud i køkkenet 👂
Hvad resten af billedet så har med mig at gøre, ved jeg ikke.
Men det er da et fint eksempel på, hvordan man kunne sætte et velfungerende system op -
uden at det behøver at koste en bondegård.
På sidste billede ses en BV8-40 - og ja sådan en har jeg i stuen.
Kigger du efter i dine gamle kataloger, vil du nok bemærke, at den ikke er helt så oldnordisk
som din egen BV7-40 MK3!
Jeg ved ikke af, at jeg ligefrem har 'anbefalet' Avant 55'eren til 'alle andre'.
Jeg ville dog gerne selv have en - men prioriterer nok et sæt BL20 højerere, hvis det skulle være så vidt.
Jeg ved godt, at nogle gerne lader som om pengene ikke spiller nogen rolle - jeg har dog intet imod at
vedstå, at det gør de for mig.
Til gengæld behøver jeg ikke at være bange for, at 'fruen' skulle sige nej til en 55" - fordi 'den fylder for meget i stuen, Peter'.
Så må det vist være nok med noget om mig - lad os høre, hvad du har anskaffet af B&O isenkram sidst....
....hvis du da ellers kan huske så laaaangt tilbage 😉
Ellers kunne du jo vise nogle af dine gaaaamle billeder igen, igen.
P.S. Jeg har da forøvrigt et sæt af de originale Earset 3 - kan du slå den!!!
MM