Forfatter |
|
Anderz Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1221
|
Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
Kan du klare en Dansk prisliste fra B&O anno 1979? Findes det stadig?
|
Til top |
|
|
NJ.. Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 7
|
Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter Pan og BeoBrian
Vil lige takke jer begge for svar..
Mvh. NJ..
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
beobrian skrev:
Jeg vil blot sige det er alt for tidligt at tale om det kommende anlæg, der er så mange ting som kan ændre sig og features der vælges til eller fra. Det er ikke umiddelbart en afløser for BeoCenter 2, der er ingen dato for dette anlægs afslutning overhovedet. BeoCenter 2 og BeoSound 4 opdateres begge med DAB +, så der er masser af potentiale i disse systemer endnu. |
|
|
Kan du sige noget om, om nuværende Beocenter 2 DAB/DVD kan opdateres til DAB+ __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige set et rigtigt billede af det nye BV10. HOLD DA KÆFT DET SER GODT UD 
Jeg skal helt klart ind hos min BEO-puscher på mandag og lege lidt med det.......... Det kunne meget vel blive mit nye tv 
Sådan et på dreje sokkel. MUMS Så håber jeg bare at billede følger med. Det har da ihvertilfælde specs. der taler for det (for en gangs skyld).
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
fortæl fortæl:-))
Hvordan ser det ud?? __________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Jeg har lige set et rigtigt billede af det nye BV10. HOLD DA KÆFT DET SER GODT UD 
Jeg skal helt klart ind hos min BEO-puscher på mandag og lege lidt med det.......... Det kunne meget vel blive mit nye tv 
Sådan et på dreje sokkel. MUMS Så håber jeg bare at billede følger med. Det har da ihvertilfælde specs. der taler for det (for en gangs skyld).
|
|
|
Tro først det bliver på tirsdag at du kommer til det. Jeg har lige hørt fra min forhandler at de ikke må vise den inden præmieren mandag aften. Så han kan første vise den frem tirsdag 20. oktober __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
Tro først det bliver på tirsdag at du kommer til det.
Jeg har lige hørt fra min forhandler at de ikke må vise den inden præmieren mandag aften. Så han kan første vise den frem tirsdag 20. oktober
|
|
|
Har lige været inde i butikken og det var dem som viste mig et billede og sagde at de fik det på mandag  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
fortæl fortæl:-))
Hvordan ser det ud??
|
|
|
"lidt" ala det som Peterpan har lavet et billede af (et par sider tilbage i denne tråd) bare meget FLOTTERE Man er ikke itvivl om at det er et B&O.
Man kan så vælge at få med eller uden kontrastskærm (mener at prisen er 42.000/49.000)
Så kan man vælge vægbeslag eller drejesokkel (den fra BV7-32")
Lyden skulle være som den i BV8 40", altså lidt svagere end BeoLab 7,1. Men det går nok også  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Har lige været inde i butikken og det var dem som viste mig et billede og sagde at de fik det på mandag  |
|
|
Hmm, så er der jo ikke meget ved en verdens præmier som der afholdes om aften, hvis man kan se den i forretningerne dagen optil. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Pierre skrev:
Har lige været inde i butikken og det var dem som viste mig et billede og sagde at de fik det på mandag 
|
|
|
Hmm, så er der jo ikke meget ved en verdens præmier som der afholdes om aften, hvis man kan se den i forretningerne dagen optil.
|
|
|
Det var da det samme med det der toutch anlæg de kom med. Det kunne man da også se i butikkerne samme dag, men premieren var om aftenen. __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
MoTiNi skrev:
Pierre skrev:
Har lige været inde i butikken og det var dem som viste mig et billede og sagde at de fik det på mandag 
|
|
|
Hmm, så er der jo ikke meget ved en verdens præmier som der afholdes om aften, hvis man kan se den i forretningerne dagen optil.
|
|
|
Det var da det samme med det der toutch anlæg de kom med. Det kunne man da også se i butikkerne samme dag, men premieren var om aftenen. |
|
|
Tro ikke lige det er i Bang & Olufsen ånd. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Pierre skrev:
MoTiNi skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|
|
|
Det var da det samme med det der toutch anlæg de kom med. Det kunne man da også se i butikkerne samme dag, men premieren var om aftenen.
|
|
|
Tro ikke lige det er i Bang & Olufsen ånd.
|
|
|
AAAAAAAAARGH den ånd der. Den trænger også til at blive løsnet lidt op  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
beobrian skrev:
Jeg vil blot sige det er alt for tidligt at tale om det kommende anlæg, der er så mange ting som kan ændre sig og features der vælges til eller fra. Det er ikke umiddelbart en afløser for BeoCenter 2, der er ingen dato for dette anlægs afslutning overhovedet. BeoCenter 2 og BeoSound 4 opdateres begge med DAB +, så der er masser af potentiale i disse systemer endnu. |
|
|
Kan du sige noget om, om nuværende Beocenter 2 DAB/DVD kan opdateres til DAB+
|
|
|
Jeg mener ja, men lad mig lige tjekke det en ekstra gang på mandag, når jeg er tilbage fra ferie. Jeg ved også de pågældende PM'ere er ligeledes på ferie nu. Men jeg vender lige tilbage.
|
Til top |
|
|
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er lidt indledende information om de nye BeoVision Tv, der præsenteres på mandag d. 19. oktober:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=125 5593813 __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Yakken Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 32
|
Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
... du kan vist godt berede dig på at smide hatten. LED er bekræftet.
|
Til top |
|
|
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det nye TV lander i butikkerne den 20. eller den 21. oktober. Så det bliver en eksklusiv præsentation på mandag.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Yakken Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 32
|
Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi smider naturligvis nogle billeder fra eventet på flatpanels.dk på mandag. B&O har lovet, at vi kan få BV10 til test ASAP.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 17 Oktober 2009 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
MikaelB skrev:
BeoVision 10-40 bliver sidebelyst med LED. Hvorimod BeoVision 7-55 bliver baggrundsbelyst med LED. Der ud over er BeoVison 10-40 kun 68 mm tyk (Incl. vægbeslag). De polerede aluminiums kanter (overflade som BeoLab 8000) er mere afrundede end dem på din tegning.
Det kan også nævnes at hele fronten er et stort stykke glas, med huller til højtalere. Stoffet sidder fast på den nederste del med magneter, og kommer i mange farver.
/MikaelB |
|
|
beobrian skrev:
Det nye TV lander i butikkerne den 20. eller den 21. oktober. Så det bliver en eksklusiv præsentation på mandag.
|
|
|
Til top |
|
|