| Forfatter |
|
gl.olsen Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2014 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Peter
Den skulle være opdateret men jeg kan ikke finde versionsnummer i menuen på TV..
Hilsen kim
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tast MENU på Beo4, stil dig på ØVRIGE MULIGHEDER.
For at komme til SERVICE MENU- Tast 00 efterfulgt af GO. På Beo4.
_________________________________________
Her ser du hvor mange timer dit tv har været tændt.
Se SERVICE COUNTERES ON (der står f.eks) 4000
Husk en forhandler kan nulstille counter tallet.
__________________________________________
For at komme til CUSTOMER SERVICE MENU
Tast RØD taste og GO. På Beo4. __________________________________________
OBS! Pas på, nøjes med at kikke.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
gl.olsen Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2014 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
PP
Kan finde en H8 SW der hedder 13.13a ?
Ja og så rigtig mange andre ting :)
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver dyrt, Peter
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
@P.P.
Nej, spar du dig de penge - så er der råd til et par smøger mere 🚬💨💨💨
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Maj 2015 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
| Sendt: 26 Maj 2015 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter faldt lige over nedenstående på Gul & Gratis, har du ikke brug for et ekstra setup til ude på gårdspladsen eller terrassen
|
| Til top |
|
| |
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
| Sendt: 26 Maj 2015 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm kan ikke sætte det ind, så her er link:
http://www.guloggratis.dk/elektronik/radio-tv/bang-olufsen/a nlaeg/annonce/erhverv/27706940-bang-olufsen
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 Maj 2015 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej beobrian
Du må omdøbe dit billede ! - Da Mikkel G IKKE tillader billede upload hvor B&O indgår i link navnet.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 Maj 2015 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
@beobrian
Er du vimmer, mand - det er helt ovre i Jylland.
Det klarer Peter Pan ikke...
...og desuden har han jo allerede kælderen fyldt op med 'reserve-Penta'er'.
M  M __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Maj 2015 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Maj 2015 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Maj 2015 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
1000 har nu læst min opfordring, men endnu er der ikke kommet nogen billeder. Måske der skal lidt hjælp til. -

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Maj 2015 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er nok ikke nogen, der tør efter dit indlæg
Mange har vel bare et tv med en ATV-boks (måske en bluray-spille) og nogle højtalere....
.....og er glade for det.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Maj 2015 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ MM
Når folk gider at tage et billede og lægge op her, må det da også være muligt på vores tråd ?
Kan det ikke, er det bare ærgeligt.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Maj 2015 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det har lidt at gøre med at Hifi4All-siden kun accepterer billeder, der højest fylder 200kb og skal have en bestemt bredde.
Mange tager billeder med deres iPhone eller iPad - og de fylder altså bare mere.
Det er langt fra alle, der sidder ved en PC/Mac - og langt fra alle, som gider at fumle med at formindske billeder.
Hvis det var nemmere, ville folk måske snarere gøre det.
Husk på, at en af grundene til at folk er så billede-/Instagram-fixerede i dag er, at det er nemt at lægge billeder op på de sider.
En moderne hjemmeside burde have mulighed for direkte upload af billeder og ikke mindst video!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
apex Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 28 Maj 2015 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er det med opdatering af diverse apps, som man har på Beovision 11 ? Er der mulighed for det, eller sker det automatisk? Jeg har jo lidt med Deezer, som ikke rigtigt vil som jeg vil ?
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 28 Maj 2015 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
apex skrev:
Hvordan er det med opdatering af diverse apps, som man har på Beovision 11 ? Er der mulighed for det, eller sker det automatisk? Jeg har jo lidt med Deezer, som ikke rigtigt vil som jeg vil ? |
|
|
Ja der kunne godt komme noget ny opdatering,, syntes der var tale om opdatering uge 22
men om det omhandler det ??
|
| Til top |
|
| |