Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 13:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Bang & Olufsen club (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 1101
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 28 Maj 2015 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

I fik set hvad softwere version: 37040 - på side 669 indeholder - Ik'



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 28 Maj 2015 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Den store opdatering (multiroom etc) sker i uge 25.
Det er nu bekræftet af flere forskellige kilder.

MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 29 Maj 2015 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Idé til kolegieværelse -



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
apex
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 29 Maj 2015 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Jo, men ingen løsning der.  Kundeservice siger det er eksternt problem, så de gider ikke kigge på det. Virker jo meget seriøst...............not really.

Peter Pan skrev:

I fik set hvad softwere version: 37040 - på side 669 indeholder - Ik'

Til top Vis apex's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af apex
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 30 Maj 2015 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Grøn farve - Tryk her.

Prisen skal ned fot at overleve - Tryk her.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Ønsker i kun at kigge, og ikke vil skrive - Så kig

 



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
voldsgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2010
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Hej Peter

Jeg vil hører om du kan hjælpe mig med et kabel.
Jeg har købt en Beogram CDX2 og der er der kun phono indgang og i min Beomaster 3300 da er der kun DIN stik i, så vil hører om
du kan lave et godt kabel fra phono til DIN til mig?

mvh
Jens
Til top Vis voldsgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af voldsgaard
 
cyberhouse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Hej Alle

Så er der ny prisliste pr.1.6.2015.

Der kan nu bestilles beolab 5, beolab 19 samt beoremote one i farven Rose.

Desuden er der opgivet tillægspris for guldversion på visse produkter.

Link:
http://www.beoherning.dk/app/webroot/uploads/PDF/Prisliste%2 0Juni.pdf

/Cyberhouse
Til top Vis cyberhouse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cyberhouse
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

Tak cyberhouse

Pris listen ligger på side 673. 
___________________________

Hej voldsgaard -

Her mit standart svar -
Ja, det kunne jeg godt, men da jeg er ganske privat og hvis jeg begyndte på det, kræver det jeg
ligger inde med forskellige kabeltyper, og det er dyrt. Hvis du ikke selv kan lodde dit nye kabel,
så kontakt evt. AV-Connection på tlf. 74421078 (Sønderborg) Tlf. 35 10 30 30 (Odense), -
og spørg om vil lave adapter kablet for dig.

Se første tegning - Tryk her.

Du kan også finde denne adapter i B&O butikken eller på nettet. Vær OBS på - Phono til DIN.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
cyberhouse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Hej PP.

Prislisten på 373 er opdateret pr. 1.5.2015 - og uden rose på dem jeg nævner - den nye er opdateret pr. 1.6.2015, altså gældende
fra i morgen.

/CH
Til top Vis cyberhouse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cyberhouse
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Ok cyberhouse

beoherning.dk er en måned bag ud.  Du skal bare rulle længere ned.

Download - Bang & Olufsen - Tryk her.



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
cyberhouse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Hej PP.

Den du linker til er den gamle prisliste - prøv at se den jeg linker til og se under
The Love Affair Collection - der vil du se flere produkter nu end den du nævner, som i øvrigt har datoen 1.5.2015 og ikke 1.6.2015
som den jeg linker til - ok?.

Godt så :-)

God søndag
/CH
Til top Vis cyberhouse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cyberhouse
 
voldsgaard
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2010
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Hej PP

Jamen jeg har sådan en adapter som sidder i mit anlæg nu men jeg har bare et eller andet med adapter at det kan ikke være
optimalt for mit system, plus at jeg syntes at det er virkelig grimt at kigge på.
Det er hos AV-Connection jeg har købt min adapter og den fungere fint men det er bare mine øjne og tanken om at jeg har sådan
en hængende bag ved mit fine anlæg.

Er det mig som er helt tosset eller kan du følge mig Peter?

mvh jens
Til top Vis voldsgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af voldsgaard
 
cyberhouse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Linke var åbenbart defekt fsva. prisliste a 1.6.2015 så prøver lige igen

http://www.beoherning.dk/finansiering/prisliste  & nbsp;   
http://www.beoherning.dk/finansiering/prisliste

/CH
Til top Vis cyberhouse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cyberhouse
 
haden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 April 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 148
Sendt: 31 Maj 2015 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

DR opdaterer deres DRTV (HBBTV) her i starten af juni. Bliver spændende at se hvad der sker. Det er noget jeg bruger meget.
http://www.dr.dk/Temaer/DR_TV/2015/0528102154.htm
DR tv Info
Til top Vis haden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af haden
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 01 Juni 2015 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

voldsgaard skrev:
Hej PP

Jamen jeg har sådan en adapter som sidder i mit anlæg nu men jeg har bare et eller andet med adapter at det kan ikke være
optimalt for mit system, plus at jeg syntes at det er virkelig grimt at kigge på.
Det er hos AV-Connection jeg har købt min adapter og den fungere fint men det er bare mine øjne og tanken om at jeg har sådan
en hængende bag ved mit fine anlæg.

Er det mig som er helt tosset eller kan du følge mig Peter?

mvh jens


Jamen, så må du selv i gang med loddekolben.
Klip stikkene af og lod det nye stik på!

MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 
oleka
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 April 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 01 Juni 2015 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

haden skrev:
DR opdaterer deres DRTV (HBBTV) her i starten af juni. Bliver spændende at se hvad der sker. Det er noget jeg bruger meget.
http://www.dr.dk/Temaer/DR_TV/2015/0528102154.htm
DR tv Info


Jeg overvejer at udskifte mit BV7-40 med et BV11, dels for at få en større skærm og dels for at få et Smart-TV.

Men efter hvad jeg forstår er de nuværende Smart-TV ikke så smarte, eller for at være mere præcis, kan et BV11 bruges direkte til ovennævnte DRTV og til TV2 Play uden ekstra bokse, der skal klistres på?

Hvis det ikke kan, tror i så at B&O vil lave en fremtid model som kan.

Hilsen Ole
Til top Vis oleka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oleka
 
beobrian
Branchemedlem
Branchemedlem

B&O

Bruger siden: 10 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 416
Sendt: 01 Juni 2015 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

oleka skrev:
haden skrev:
DR opdaterer deres DRTV (HBBTV) her i starten af juni. Bliver spændende at se hvad der sker. Det er noget jeg bruger meget.
http://www.dr.dk/Temaer/DR_TV/2015/0528102154.htm
DR tv Info


Jeg overvejer at udskifte mit BV7-40 med et BV11, dels for at få en større skærm og dels for at få et Smart-TV.

Men efter hvad jeg forstår er de nuværende Smart-TV ikke så smarte, eller for at være mere præcis, kan et BV11 bruges direkte til ovennævnte DRTV og til TV2 Play uden ekstra bokse, der skal klistres på?

Hvis det ikke kan, tror i så at B&O vil lave en fremtid model som kan.

Hilsen Ole
Jeg ville klart anbefale dig at adskille Smart-TV funktionalitet fra TV'et, så du har det via en ekstern boks, eksempelvis via Apple-TV, har jo styring med Beo fjernbetjeningen. De indbyggede Smart-TV platforme er ikke bare afhængig af den enkelte producent, men på et helt konsortium bliver enige om at lave opdateringer.
Enkelte producenter som Samsung, LG og Sony bygger nu deres egen Samrt-TV platform, men det gør det ikke nødvendigvis bedre. Med en separat boks kan du nemt udskifte og få den Smart-Tv funktionalitet som du ønsker. Med Apple-TV er det nemt at bruge Airplay fra en Iphone eller Ipad
Til top Vis beobrian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beobrian
 
haden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 April 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 148
Sendt: 01 Juni 2015 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

@beobrian. ja det er jo en af mine gamle kæpheste du trækker frem der.. Hvorfor er det lige man har betalt en mindre formue for et tv og så skal man ud og købe en 3.parts box til under 1000,-, fordi TV'ets indbyggede funktioner er for ringe.

@Oleka. du skal ikke bruge penge på et BV11 for at få smartTV. Der bør være andre grunde såsom størrelse eller moderne video motor og autoopdates af firmware/PUC. Men dertil sagt, lige HBBTV fra DR virker suverent på BV11. alt andet såkaldt smart er lige så brugbart som en C-64 på internettet.
Til top Vis haden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af haden
 
millemis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 7748
Sendt: 01 Juni 2015 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

Jeg er kun delvist enig med beobrian ang dette.
Rigtigt nok er 'SmartTV'-funktionerne i de moderne tv mildest talt ufuldstændige - og derfor prøver mange at finde bedre løsninger/nye platforme.
B&O hoppede med de BSys4-baserede tv dengang på en løsning, som viste sig ikke at være holdbar - og som stort set ikke videreudvikles.

MEN B&O har været så smarte, at de bruger nogle af disse SmartTV-funktioner som kilder,
Der kan vælges direkte fra Beo4/BeoRemote One'en.
Man kan altså gå direkte til Youtube, Spotify eller Deezer ved et tryk på én knap.
Vil man starte Youtube på en ATV-boks tilsluttet til ens tv, er der brug for adskillige tryk...
Vil man have musik fra Deezer eller Spotify via f.eks en ATV-boks, kræves endvidere et iDevice og trådløst netværk for at airplay'e.
Ulige mere besværligt - men absolut en god løsning for folk med f.eks et BV7/BV10.

Så - efter min mening - er der brug for integrerede SmarTV-funktioner.
Det er blot noget, der skal arbejdes gevaltigt på - specielt på, hvordan det skal betjenes.
Det bliver spændende at se, hvordan B&O løser dette i næste generations BV.

MM

__________________
Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
Til top Vis millemis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af millemis
 

<< Forrige Side af 1101 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes