| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Maj 2015 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Maj 2015 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den store opdatering (multiroom etc) sker i uge 25.
Det er nu bekræftet af flere forskellige kilder.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 29 Maj 2015 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
apex Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 29 Maj 2015 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, men ingen løsning der. Kundeservice siger det er eksternt problem, så de gider ikke kigge på det. Virker jo meget seriøst...............not really.
Peter Pan skrev:
|
I fik set hvad softwere version: 37040 - på side 669 indeholder - Ik' |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 30 Maj 2015 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
voldsgaard Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2010 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
Jeg vil hører om du kan hjælpe mig med et kabel.
Jeg har købt en Beogram CDX2 og der er der kun phono indgang og i min Beomaster 3300 da er der kun DIN stik i, så vil hører om
du kan lave et godt kabel fra phono til DIN til mig?
mvh
Jens
|
| Til top |
|
| |
cyberhouse Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle
Så er der ny prisliste pr.1.6.2015.
Der kan nu bestilles beolab 5, beolab 19 samt beoremote one i farven Rose.
Desuden er der opgivet tillægspris for guldversion på visse produkter.
Link:
http://www.beoherning.dk/app/webroot/uploads/PDF/Prisliste%2 0Juni.pdf
/Cyberhouse
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak cyberhouse
Pris listen ligger på side 673.  ___________________________
Hej voldsgaard -
Her mit standart svar - Ja, det kunne jeg godt, men da jeg er ganske privat og hvis jeg begyndte på det, kræver det jeg ligger inde med forskellige kabeltyper, og det er dyrt. Hvis du ikke selv kan lodde dit nye kabel, så kontakt evt. AV-Connection på tlf. 74421078 (Sønderborg) Tlf. 35 10 30 30 (Odense), - og spørg om vil lave adapter kablet for dig.
Se første tegning - Tryk her.
Du kan også finde denne adapter i B&O butikken eller på nettet. Vær OBS på - Phono til DIN. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
cyberhouse Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej PP.
Prislisten på 373 er opdateret pr. 1.5.2015 - og uden rose på dem jeg nævner - den nye er opdateret pr. 1.6.2015, altså gældende
fra i morgen.
/CH
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok cyberhouse
beoherning.dk er en måned bag ud. Du skal bare rulle længere ned.
Download - Bang & Olufsen - Tryk her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
cyberhouse Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej PP.
Den du linker til er den gamle prisliste - prøv at se den jeg linker til og se under
The Love Affair Collection - der vil du se flere produkter nu end den du nævner, som i øvrigt har datoen 1.5.2015 og ikke 1.6.2015
som den jeg linker til - ok?.
Godt så :-)
God søndag
/CH
|
| Til top |
|
| |
voldsgaard Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2010 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej PP
Jamen jeg har sådan en adapter som sidder i mit anlæg nu men jeg har bare et eller andet med adapter at det kan ikke være
optimalt for mit system, plus at jeg syntes at det er virkelig grimt at kigge på.
Det er hos AV-Connection jeg har købt min adapter og den fungere fint men det er bare mine øjne og tanken om at jeg har sådan
en hængende bag ved mit fine anlæg.
Er det mig som er helt tosset eller kan du følge mig Peter?
mvh jens
|
| Til top |
|
| |
cyberhouse Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
haden Forum Bruger


Bruger siden: 05 April 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 31 Maj 2015 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
DR opdaterer deres DRTV (HBBTV) her i starten af juni. Bliver spændende at se hvad der sker. Det er noget jeg bruger meget.
http://www.dr.dk/Temaer/DR_TV/2015/0528102154.htm
DR tv Info
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 01 Juni 2015 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
voldsgaard skrev:
Hej PP
Jamen jeg har sådan en adapter som sidder i mit anlæg nu men jeg har bare et eller andet med adapter at det kan ikke være
optimalt for mit system, plus at jeg syntes at det er virkelig grimt at kigge på.
Det er hos AV-Connection jeg har købt min adapter og den fungere fint men det er bare mine øjne og tanken om at jeg har sådan
en hængende bag ved mit fine anlæg.
Er det mig som er helt tosset eller kan du følge mig Peter?
mvh jens |
|
|
Jamen, så må du selv i gang med loddekolben.
Klip stikkene af og lod det nye stik på!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
oleka Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 01 Juni 2015 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
haden skrev:
DR opdaterer deres DRTV (HBBTV) her i starten af juni. Bliver spændende at se hvad der sker. Det er noget jeg bruger meget.
http://www.dr.dk/Temaer/DR_TV/2015/0528102154.htm
DR tv Info |
|
|
Jeg overvejer at udskifte mit BV7-40 med et BV11, dels for at få en større skærm og dels for at få et Smart-TV.
Men efter hvad jeg forstår er de nuværende Smart-TV ikke så smarte, eller for at være mere præcis, kan et BV11 bruges direkte til ovennævnte DRTV og til TV2 Play uden ekstra bokse, der skal klistres på?
Hvis det ikke kan, tror i så at B&O vil lave en fremtid model som kan.
Hilsen Ole
|
| Til top |
|
| |
beobrian Branchemedlem

B&O
Bruger siden: 10 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 416
|
| Sendt: 01 Juni 2015 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
oleka skrev:
haden skrev:
DR opdaterer deres DRTV (HBBTV) her i starten af juni. Bliver spændende at se hvad der sker. Det er noget jeg bruger meget.
http://www.dr.dk/Temaer/DR_TV/2015/0528102154.htm
DR tv Info |
|
|
Jeg overvejer at udskifte mit BV7-40 med et BV11, dels for at få en større skærm og dels for at få et Smart-TV.
Men efter hvad jeg forstår er de nuværende Smart-TV ikke så smarte, eller for at være mere præcis, kan et BV11 bruges direkte til ovennævnte DRTV og til TV2 Play uden ekstra bokse, der skal klistres på?
Hvis det ikke kan, tror i så at B&O vil lave en fremtid model som kan.
Hilsen Ole
|
|
|
Jeg ville klart anbefale dig at adskille Smart-TV funktionalitet fra TV'et, så du har det via en ekstern boks, eksempelvis via Apple-TV, har jo styring med Beo fjernbetjeningen. De indbyggede Smart-TV platforme er ikke bare afhængig af den enkelte producent, men på et helt konsortium bliver enige om at lave opdateringer. Enkelte producenter som Samsung, LG og Sony bygger nu deres egen Samrt-TV platform, men det gør det ikke nødvendigvis bedre. Med en separat boks kan du nemt udskifte og få den Smart-Tv funktionalitet som du ønsker. Med Apple-TV er det nemt at bruge Airplay fra en Iphone eller Ipad
|
| Til top |
|
| |
haden Forum Bruger


Bruger siden: 05 April 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 01 Juni 2015 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
@beobrian. ja det er jo en af mine gamle kæpheste du trækker frem der.. Hvorfor er det lige man har betalt en mindre formue for et tv og så skal man ud og købe en 3.parts box til under 1000,-, fordi TV'ets indbyggede funktioner er for ringe.
@Oleka. du skal ikke bruge penge på et BV11 for at få smartTV. Der bør være andre grunde såsom størrelse eller moderne video motor og autoopdates af firmware/PUC. Men dertil sagt, lige HBBTV fra DR virker suverent på BV11. alt andet såkaldt smart er lige så brugbart som en C-64 på internettet.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 01 Juni 2015 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er kun delvist enig med beobrian ang dette.
Rigtigt nok er 'SmartTV'-funktionerne i de moderne tv mildest talt ufuldstændige - og derfor prøver mange at finde bedre løsninger/nye platforme.
B&O hoppede med de BSys4-baserede tv dengang på en løsning, som viste sig ikke at være holdbar - og som stort set ikke videreudvikles.
MEN B&O har været så smarte, at de bruger nogle af disse SmartTV-funktioner som kilder,
Der kan vælges direkte fra Beo4/BeoRemote One'en.
Man kan altså gå direkte til Youtube, Spotify eller Deezer ved et tryk på én knap.
Vil man starte Youtube på en ATV-boks tilsluttet til ens tv, er der brug for adskillige tryk...
Vil man have musik fra Deezer eller Spotify via f.eks en ATV-boks, kræves endvidere et iDevice og trådløst netværk for at airplay'e.
Ulige mere besværligt - men absolut en god løsning for folk med f.eks et BV7/BV10.
Så - efter min mening - er der brug for integrerede SmarTV-funktioner.
Det er blot noget, der skal arbejdes gevaltigt på - specielt på, hvordan det skal betjenes.
Det bliver spændende at se, hvordan B&O løser dette i næste generations BV.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |