| Forfatter |
|
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 Juni 2015 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dermed er en Essence blevet 295 kr dyrere - men nok også mindst 295 kr bedre i 2. generation.
Og hjulet - hvad skal det bruges til, hvis man sætter den til en audiomaster (og bruger f.eks BeoMusic-app'en) - eller
hvis man hellere vil have et ir-øje (til betjening med Beo4/BeoRemote One).
Vil man have det kan det jo bare tilkøbes.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Nirosan Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2011 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 04 Juni 2015 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som har et godt bud på hvorfor moment er ca. et lille minut på at reagere efter hver aktivering af en funktion.
Er det fordi det ikke er opsat som subnet netværk
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 Juni 2015 kl. 07:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Nirosan
Subnet netværk er ikke absolut nødvendigt, men det netværk der benyttes skal fungere optimalt. Efter en rundtur i flere B&O butikker, kan jeg fortælle at alle benytter kablet netværks forbindelse. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 Juni 2015 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P og jeg vil gerne vide -
På BeoSystem 3 baserede fjernsyn, tast 00 efterfulgt af GO på Beo4, for at komme ind i SERVICE MENUEN. Se flere muligheder på side 677.
Nu har BeoSystem 4 baserede fjernsyn eksisteret siden 2012. Der må da være en her der kan forklare hvordan man kommer ind i service menuen på BeoVision 11 / BeoVision Avant / BeoPlay V1.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 Juni 2015 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
gysse2004 skrev:
Hej MMDet er virkelig gode nyheder. Det betyder jo at feks.Spotify Connect kan destribueres rundt i huset både via NL og ML,
hvis man da har en NL/ML converter. Har talt med Bang&Olufsen i Vedbæk i dag, og de bekræfter det samme. Glæder mig.PG
|
|
|
Ved nærmere eftertanke - det kunne da nok være muligt at distribuere Spotify, men sikkert kun til de enheder på NL,
som er Spotify Connect-kompatible.
Under alle omstændigheder vil man så kun kunne høre det samme i de deltagende rum (Join).
Mon ikke Deezer her har andre muligheder - dér er ikke de samme restriktioner på, hvor mange streams, der er igang samtidig i husets netværk.
Det skulle dog undre mig meget, hvis det bliver muligt at høre en stream via AirPlay i flere rum.
Spændende, spændende!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 Juni 2015 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 Juni 2015 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter Pan
Jeg ved ikke hvorfor du skriver 'SUB' ovenfor.
Som jeg har forstået det, er det en lille (bluetooth) højtaler i stil med A2'eren.
Den hedder godt nok S3 - om S'et signaliseret noget andet end A'et, ved jeg ikke.
Vi får at se, når den engang kommer på markedet.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 Juni 2015 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ millemis - Ja vi får at se, når den engang kommer på markedet.
Lidt sus fra havet kan der vel komme ud af sådan en lille BeoPlay sag. 
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 Juni 2015 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint nok, hvis man nu alligevel ikke må forstyrre naboerne
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
haden Forum Bruger


Bruger siden: 05 April 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 05 Juni 2015 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Henning P og jeg vil gerne vide -
På BeoSystem 3 baserede fjernsyn, tast 00 efterfulgt af GO på Beo4, for at komme ind i SERVICE MENUEN. Se flere muligheder på side 677.
Nu har BeoSystem 4 baserede fjernsyn eksisteret siden 2012. Der må da være en her der kan forklare hvordan man kommer ind i service menuen på BeoVision 11 / BeoVision Avant / BeoPlay V1.  |
|
|
Tryk menu, settings, rød, go
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej haden - Tusind tak for dit svar.
Så Henning P, er det bare at komme igang med dit BV11. 
_______________________

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og husk ----- kun kigge, ikke pille!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mht Smart TV. Nu har jeg fået et BV Avant og det eneste jeg bruger på smart tv er youtube og lidt dnla til musik.
Indbygget youtube er nemmere end med Apple tv. Bruger mest Apple tv til AirPlay, bruger ikke Netflix.
Det eneste min kone bruger er Netradio på Avanten.
Så for os er den kombi fin. Har pt ikke brug for mere.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er selvfølgelig et definitions-sørgsmål, men strent taget er hverken DLNA/HomeMedia eller netradio SmartTV-funktioner.
B&O har dog netop været så geniale (smarte), at gøre Netradio (og Youtube og Spotify/Deezer) til 'almindelige' kilder,
som man kan starte direkte fra fjernbetjeningen.
En stor fordel, at man ikke skal ind og fedte rundt i alskens SmartTV-menuer bare for f.eks at ville høre radio.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ beolion
Det er vel egentligt sådan at folk der købte B&O produkter, vælger B&O netop for ikke at skulle have den store bådstyre eksamen. Det skulle bare være nemt at gå til.
Så er vi nogle få, som elsker at rode med alverdens tilslutninger, for at give systemet de for os ønskværdige tilslutninger, uden for store økonomiske omkostninger. 
____________________________________________________________ __________
@ millemis
Hvorfor er det lige du syntes det er smarte og geniale, folk er nødt til at slide på et dyrt fjernsyn, for at lytte til Netradio / Spotify / Deezer.
Du skulle overveje også at placere Pap-vinger fra Svanø Akustik.
Det er da smart. 
__________________________________________________
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jaap den menu er jeg klar over. Men der kan man ikke se fx timeforbrug. Stand-by dage. Osv
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
@ millemis
Hvorfor er det lige du syntes det er smarte og geniale, folk er nødt til at slide på et dyrt fjernsyn, for at lytte til Netradio / Spotify / Deezer.
|
|
|
Jeg kan da godt se din pointe - det er nok væsentligt, når man har et gammelt tv, der truer med at kunne dø, hvad dag det skal være.
For mig er mit/mine tv centrum for mit setup - for dig er tv'et åbenbart noget, man skal passe på ikke bliver slidt op
Netop det, at man ikke skal have skærmen på en Avant tændt for at nulre gennem diverse SmartTV-muligheder,
før man kommer til den med netradio gør forskellen og er det smarte.
Forøvrigt er skærmen jo ikke tændt (= strømforbrug) ret længe - den slukker efter kort tid.
Også, når man har fundet noget via Spotify og har sat det i gang med at spille.
Og så er der jo folk, der bruger deres tv's højtalere (og/eller event tilsluttede højtalere) til at høre radio/musik.
Hvis du var klar over nutidens realiteter hos folk - i stedet for evig og altid at gå ud fra dit eget setup - ville du
måske se anderledes på tingene.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Du skulle overveje også at placere Pap-vinger fra Svanø Akustik.
Det er da smart. |
|
|
Hvorfor overveje pap-vinger, når man allerede har rigtige vinger
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 06 Juni 2015 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, en BeoPlay S3 SUB. er vel en sub bas til deres hovedtelefoner, og regner med at der følger en lup med hvis man skulle være så uheldig at tabe den
Og jeps millemis har skam rigtige vinge, som den ægte B&O evangelist han er (og han kan ses i div. store center med et B&O katalog for at udbreder B&O troen), Det er jo fastslået at B&O er en trosretning, og da vi lever i et åben og tolerant samfund, er der skal ingen ting galt i dette. PS. Grov humor kan værre brugt
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 05:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |