| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
For mig er mit/mine tv centrum for mit setup. Og så er der jo folk, der bruger deres tv's højtalere til at høre radio/musik.
MM
|
|
|
Ja millemis, det er bare ikke særlig god lyd i opnår med de indbyggede TV højttaler. Så jeg vil her foreslå et super alternativ. 
Download BeoSound Moment User Guide - Tryk her.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre er dit alternativ ikke noget reelt alternativ.
Det er længe siden at den forstærker kunne købes!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det hele BeoSound Moment User Guide ???
Der er jo så kort at det kan trykkes på bagside af en BeoSound Moment brochure
Er der nogle der ved om denne kan integreres fuld ud med et stort B&O system, eller er den uden for nummer for så burde den rigtig hedde BeoSound Moment play og høre til deres play serie ?
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
@StarTrek
Læs nogle af indlæggene på de foregående sider eller vent til 'den store opdatering' er kommet (i uge 25)....
....i stedet for at komme med en dumsmart kommentar om BS Moment og 'Play'-serien.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Og jeps millemis har skam rigtige vinge
|
|
|
Det var nu Peter Pan's vinger jeg henviste til - du ved dem med stjernestøv fra Klokkeblomst
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter Pan
En billedsøgning giver ikke noget resultat - heller ikke denne gang.
Linket til hifi-forum.de: Der står 'Verkauft', hvilket betyder 'Solgt'.
Har du andre gode råd
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne du så ikke bare gøre dét for mig - inclusive pakke dem ind i et cigaretfolie-kabinet.
Dejligt DIY-projekt - så du kan slappe lidt af fra forummets strabasser.
Hvad kommer det til at koste? (Du ved - til vennepris!).
Hilsen
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
You are also welcome to <A style="COLOR: #90cfff; TEXT-DECORATION: underline" href="http://www.icepower.bang-
olufsen.com/en/solutions/evaluation/">order evaluation kits</A> of the modules. |
|
|
Nu var det jo sådan set slet ikke mig, der havde behov for et sådant ekstra system.
Jeg klarer mig fint med at bruge tv'et som centrum for 'alle aktiviteter'.
Og en BS Moment regner jeg da heller ikke med at købe - for slet ikke at snakke om de to blomstersøjler,
der nu sagtens kunne få en plads på Thorvaldens Museum
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis -
Som du selv har konstateret vil du langt fra få samme konkurrence som tidligere "læg i kasse" producenter har haft. millemis lad nu være at hoppe over hvor gæret er lavest. Du vil takke mig for idéen når du har fået familie dynastiet på at køre, og dit hus er ændret til en "læg i kasse" virksomhed, og pengene ruller ind.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis - Jeg kan godt forstå du er blevet mundlam, og allerede er igang med at
drømme om at bygge en anden sal på dit hus, med plads til BeoVision Avant 85"
og 4 stk. afløser af BeoLab 5. Bare kom igang, du er jo stadig en vårhare.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tro at ham den millemis er en tøsedreng hvis han kun skal havde 4 stk. BeoLab 5, nej rigtig mænd skal selvfølgelig havde 7 stk og ikke et pjat med 4 stk, og et 85" B&O tv er jo alt, alt for lille alt under 100" er for tøsedreng PS. Grov humor kan værre brugt
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ StarTrek
Jeg kan afsløre at Dr. G og (millemis til venstre på billedet) var vildt begejstret over lyden fra BeoVox Penta, når der blev fyret op for de 500 Watt ICEpower modulerne. Den gang var det kun fordi fru millemis ikke ville have så store højttaler i stuen, at millemis idag kommer med kommentaren - Jeg er godt tilfreds. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Peter Pan
Vi mangler lige forside, ellers tak for billede, gad vide hvor et er taget ?
Kan ikke sætte bilder ind, for lige denne meddelelse
"Server Error
500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed."
Billede fylder kun 18.218 byt
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek
Billedet er taget hjemme hos mig. Med hensyn til billedupload skriver Mikkel G- Her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 Juni 2015 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |