| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 Juni 2015 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jens skrev:
For dem der ovevejer at købe et Avant Tv, skal de nok ikke vælge, at købe den version med blik bagpanel.
Nu har det kunne læses, at Avant ejere har klaget over det bliver meget varmt på bagpanelet, så er det nok bedst, hvis det er med aluminium bagpanel, da alu er bedre til at lede varmen væk!
|
|
|
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 Juni 2015 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fristende at spare de 3.000 kr. mellem Avant 55" version med aluminium bagpart, (til 62.995 kr).- og Avant 55" version med stål bagpart (til 59.995 kr.) når Bang & Olufsen ikke med et ord beskriver ulempen.
At ændre bagpanelet fra aluminium til stål, når BeoVision Avant også fra starten med aluminium bagpanel bliver godt hånd varmt, kan det vel kaldes indbygget planlagt forældelse af tv apparater, der er skrevet en del om gennem tiden.
Tryk her.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 Juni 2015 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter Pan,
har du da prøvet at mærke forskellen på de to bagpaneler?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 Juni 2015 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 Juni 2015 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aluminium eller stål - jeg venter på næste generations-BV.....
.....og det bliver IKKE min V1, der bliver udskiftet.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 08 Juni 2015 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
@ millemis
Det behøver jeg ikke, da jeg ingen grund har til ikke at stole på hvad Jens og FlatpanelsDK skriver.
B&O BeoVision Avant - 19. aug. 2014 - BeoVision Avant -TV'et blev ret varmt på bagsiden. |
|
|
Den test er (som du skriver) fra august 2014 - den gang var der kun en aluminiums-bagpart.
Jeg spørger igen:
Har du selv mærket forskellen på stål- og alunimums-bagparten?
Eller sidder du bare på din pind foran computerskærmen og laver skræmmekampagner
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 Juni 2015 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Er det et BeoSystem 5 TV du venter på ? produceret og samlet hos Samsung. Regn ikke med det bliver billiger. Som Dr. G siger, Tue skal nemlig spare. 
I forlængelse af vores skriveri om ICEpower moduler på side 681, har du så fundet ud af hvad for vilkår Bang & Olufsen ICEpower kræver, for at du kan købe ICEpower moduler fra dem. ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis -
Som selv udnævnt B&O-ambassadør uden vederlag lytter du naturligvis ikke til opfordringer, der gives, for at skærpe opmærksomheden omkring dispositioner fra B&O, der kan give deres kunder problemer. ----- PS. Jeg mangler stadig dit svar på ovenstående spørgsmål.
------------------------------------------------------------ --------------------------------------
Velkommen til millemis og Peter Pans tråd med forskellige former for voksenmobning. Se første indlæg på denne siden.
millemis skrev:
| det bliver IKKE min V1, der bliver udskiftet.
MM
|
|
|
Du er da ellers godt på skideren millemis. Dine indkøb af B&O har ikke altid været en succes. Den jern plade B&O har udstandset som chassis på dit 32-tommer BeoPlay V1, er nu begyndt at ruste.
Og står dit BeoVision 8 af, har Bang & Olufsen ikke flere reservedele tilbage på lageret til levering for reparation af panel, med mere. Bang & Olufsen skriver ellers i deres miljøpolitik -- Vi tilstræber at have reservedelslager i mindst 10 år for reparation og vedligeholdelse af vores produkter.
Men det betyder nok ikke noget for en B&O-ambassadør, bare der står Bang & Olufsen eller BeoPlay, hopper du gladelig på hvad som helst, og syntes bestemt vi andre bør gøre det samme.
Mvh. Peter Pan - Repræsentant for Danske forbruger, uden vederlag.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
I forlængelse af vores skriveri om ICEpower moduler på side 681, har du så fundet ud af
hvad for vilkår Bang & Olufsen ICEpower kræver, for at du kan købe ICEpower moduler fra dem. ? |
|
|
Jeg skal ikke bruge nogle ICEPower-moduler, hverken i eller uden kasse.
Men når du stadigvæk anbefaler dem til en løsning med et sæt Penta Vox,
må det jo være op til dig at fortælle folk, hvor de kan købe dem.
Derfor spurgte jeg ind til det.
Ellers har dit indlæg jo reelt ikke nogen værdi.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
millemis
Er det et BeoSystem 5 TV du venter på ? produceret og samlet hos Samsung. |
|
|
Du ved ingenting om et kommende tv - og 'BeoSystem 5' lader til at være din egen opfindelse.
Der er nemlig ingen andre, der skriver sådan.
Hold dig fra rygter, og bliv ved realiteterne.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
| Den jern plade B&O har udstandset som chassis på dit 32-tommer BeoPlay V1, er nu begyndt at ruste. |
|
|
Agurketid - hvaa'
P.S. Noget skal Peter Pan jo have tiden til at gå med
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis når du stadigvæk anbefaler dem til en løsning med et sæt Penta Vox, må det jo være op til dig at fortælle folk, hvor de kan købe dem. [/QUOTE skrev:
millemis skrev:
Jeg har ikke brug for noget "optimeret ICEPower-produkt til en total overpris. Jeg har brug for f.eks noget 250ASX2-noget i en diskret sort lille kasse med PowerLink-indgang og phono-udgange.
Hvis du kan fortælle mig, hvor den kan købes, er jeg villig til at hoppe på Penta-vognen.
|
|
|
[QUOTE=millemis] Jeg har ikke brug for noget "optimeret ICEPower-produkt til en total overpris. Jeg har brug for f.eks noget 250ASX2-noget i en diskret sort lille kasse med PowerLink-indgang og phono-udgange.
Hvis du kan fortælle mig, hvor den kan købes, er jeg villig til at hoppe på Penta-vognen.
|
|
|
26 Februar 2013 Læst her.
Jeg skrev jo at udbudet idag ikke er stort, og det derfor var en ide' at du finde ud af hvad der skal til, for at kunne købe ICE moduler hos B&O. Men klart, har ICE moduler det ene øjeblik interesse og det næste øjeblik ikke, må du jo finde ud af hvad du vil. 
Her lidt af hvert -
http://www.dba.dk/2-stk-1000w-ear-1001-ref-mo/id-1016253295/
http://www.hifishark.com/search?q=icepower __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
når du stadigvæk anbefaler dem til en løsning med et sæt Penta Vox, må det jo være op til dig at fortælle folk, hvor de kan købe dem.
|
|
|
millemis skrev:
Jeg har ikke brug for noget "optimeret ICEPower-produkt til en total overpris. Jeg har brug for f.eks noget 250ASX2-noget i en diskret sort lille kasse med PowerLink-indgang og phono-udgange.
Hvis du kan fortælle mig, hvor den kan købes, er jeg villig til at hoppe på Penta-vognen.
|
|
|
26 Februar 2013 Læst her.
Jeg skrev jo at udbudet idag ikke er stort, og det derfor var en ide' at du finde ud af hvad der skal til, for at kunne købe ICE moduler hos B&O. Men klart, har ICE moduler det ene øjeblik interesse og det næste øjeblik ikke, må du jo finde ud af hvad du vil.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Nu du har fået link til hvor du kan købe div. ICEpower moduler i kasse, som du har efter spurgte,
tror du måske du også kan købe et af mine sæt BeoVox Penta, men nej det kan du ikke. Dem må du selv finde. Jeg smider nemlig ikke guld i grams, til ubeslutsomme mennesker. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Jeg skrev jo at udbudet idag ikke er stort, og det derfor var en ide' at du finde ud af hvad der skal til,
for at kunne købe ICE moduler hos B&O.
Men klart, har ICE moduler det ene øjeblik interesse og det næste øjeblik ikke, må du jo finde ud af hvad du vil.  |
|
|
Hvis du nu læser efter, vil du vide at det var i forbindelse med at jeg tænkte på at udskifte mine
små aktive 'PC/Mac-højtalere' (et sæt AudioEngine A2) med nogle passive P4'ere.
Derfor skulle jeg bruge en lille effekt-forstærker.
Om det nu skulle være en ICEPower-moduler i cigarkasse eller en anden lille effektforstærker var mig sådan set i den forbindelse lige fedt.
Og jeg har forøvrigt - selvfølgelig - aldrig tænkt på Penta Vox dér.
Mærkeligt - hver gang, der skrives om højtalere, mener du at folk tænker Penta Vox
At jeg droppede det, fordi jeg bruger forholdsvis lidt tid foran min stationære MAC og heller ikke lytter til musik hvergang,
jeg sidder dér, er nok forbigået din opmærksomhed.
Mht Penta Vox - dem er der da nok af på markedet. Det er næsten lige som at hente sand i Sahara.
Næste stop er genbrugs-stationen.
Ingen (bortset fra et par nørder) gider have dem stående mere
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Hauke Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2015 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei.
Da ser det ut til at også Tidal er med i B&O sin verden :)
http://www.beoplay.com/products/beoplaya2?_ga=1.251531713.61 7613808.1376853187#usp
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde nu været smartere med Deezer, når nu vi alligevel skal til at bruge Deezer
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 Juni 2015 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se også foregående side!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |