| Forfatter |
|
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 21 Juni 2015 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
@MM / @beobrian
Vdr timer. Så kan du jo bare købe det det og det så virker det
Det er vel ikke det som er meningen i et setup i den klasse
Hvis jeg vil vækkes af radio med timer er min telefon til 800 kr jo fin nok
Gu ve om B&O lytter til deres kunder Min forhandler siger at 75 % ville ønske timer
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 21 Juni 2015 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Henning P
Så hører jeg til de 25%
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 21 Juni 2015 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
@MM
Om så der var 99% der ønskede timer. Ville du høre til den 1% som ikke ønsker det
Om det så er fordi du ikke har udstyret til det / eller ikke har behov ved jeg ikke
Men andre ønsker det Og en timer kan ikke være et problem at udføre
I et super produkt så B&O
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 21 Juni 2015 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har skam brugt timer-funktionen tidligere.
Det er vel tilladt at skrive, at den ikke er særlig interessant for mig.
Jeg skriver blot det, som jeg selv mener.
Lad B&O vide om dine bekymringer - jeg kan ikke trøste dig.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 22 Juni 2015 kl. 07:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med den viden du har om B&O, ved du godt det er et ønske for mange og at B&O ved det
Jeg konstatere bare at den opdatering ikke indeholdt en timer / som mange ønsker
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 22 Juni 2015 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 Juni 2015 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må da virkelig være agurketid på tråden lige nu - siden du gider at trævle nettet igennem
for at finde en af den slags endeløse diskussionen.
De deltagenge er i de aller, allerleste tilfælde folk, som aldrig har haft et B&O-tv 'i hånden' - det er 'specs-læsere'.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 22 Juni 2015 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ millemis
Det fantastisk ved den tråd er at alle har en mening. Agurketid på denne tråd skyldes at kun få her har en mening, og B&O vist er gået på evig sommerferie.
Søg second hand Bang & Olufsen produkter.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 22 Juni 2015 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der to B&O perioder, og den bedste periode er nok da Jacob Jensen (R.I.P) var designe for dem, de er hvis ikke rigtig komme over det, da der ikke i dag er så genial designer som netop Jacob Jensen var, og de nye ideer som B&O kom med i den periode skylde netop hans krav til design, som igen gjorde at den teknik udvikling flytte sig.
Og nu har de bare mange designe (løs)ansat, og derfor har de i dag en design stritter til øst og venstre og der mangle den røde tråde, som netop Jacob Jensen stod for.
Faktisk er de B&O produkter der er design af Jacob Jensen, de meste solgt B&O produkter, det burte få B&O til at tænke sig godt om, for hvad gik der lige galt og hvorfor stoppe de samarbejde med Jacob Jensen.
Ja faktisk har Apple i samme periode udviklet sig mere på design fonte end B&O, her er det først design og så teknik og et mål om at forenkle betjening og komme så tæt på plug and play som mulige.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 22 Juni 2015 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 Juni 2015 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
@ millemis
Agurketid på denne tråd skyldes at kun få her har en mening, og B&O vist er gået på evig sommerferie.
|
|
|
Apropos ferie - det er vist ikke noget vi to kender til.
Det er i hvert fald længe siden, at jeg har haft ferie
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 22 Juni 2015 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analog PowerLink tilslutning fra AirPort Exprees til et sæt BeoLab 3.
Dette burde alle kunne finde en plads til. Streame musik direkte fra Mac/ PC laptop/ iPhone/ iPad til to BeoLab 3, via AirPort Express.

Montering af elektronik på bagsiden af den hvide plade. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P skrev:
Så var der lidt opdatering,, ikke det store,, Er det virkeligt så svært at lave en timer Meget kedeligt |
|
|
Henning P

Du må have fat i denne APP som timer. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har et bv7-55 i stuen og en avant55 i køkken alrum.
Hvis jeg gerne ville kunne afspille avant55 kilder på mit bv7-55 hvad skal jeg så helt præcist bruge?
Og hvordan sættes det op?
Min BS5 står et helt andet sted og skal bare være stand alone, dvs ikke indgå i ML setup (jeg kan ikke trække ML kabler til BS5 da vi bor i et lejet hus.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
HVAD er der ikke Apple her og der, når det komme til B&O, syndes at kunne se iPad og især Apple TV som en vigtig del af B&O's total oplevelse, og ja der er skam ikke noget i galt i dette, måske skulle de så bare udvide samarbejde en hel del mere, tænk hvis man kunne få Apple produkter 100% integreret med B&O produkter, derved ville Apple få deres tv og B&O ville få Apple iOS til deres TV (det ville sige at B&O levere elektronik og Apple software), man kunne også tænke sig at B&O leveret lyde system til Apple computer, altså en Win Win situation, for både Apple og B&O
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej beolion,
jeg går ud fra at du mener 'audio-kilder'!
Du SKAL bruge en ML/NL-converter for at forbinde de to link-generationer.
Et kabel fra BV7 og til konverteren kommer du ikke uden om.
Lgeledes skal konverteren forbindes med din router.
Mht forbindelsen fra routeren og til BV Avant kan du jo bruge den forbindelse, som du sikkert har i forvejen.
Husk lige at, hvis det er en standart discount router (fra din ydbyder), kan det være nødvendigt med en egen til NL-netværket.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej StarTrek,
Ha, ha, hi,hi, ho, ho!
Glem det!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej millemis,
He, He, med mere. DU ER BARE SÅ NEGATIV
Kan  kan nu godt forstår at du er "B&O-ambassadør uden vederlag"
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis prøve lige at tænke på de muligheder dette ville kunne give med en 100% integration af Apple og B&O produkter
Apple produkter med lyd system fra B&O, og bl.a. AppleTV med iOS ville værre indbygget i B&O TV, man ville kunne se TV over alle Apple produkter, Airplayer ville virke på alle B&O produkter, Apple og B&O ville kunne dele alt over netværk, alle B&O produkter ville have tilgang til Apple icloud og iTunes, så muligheder er slet, slet ikke så lille, og disse oplagte muligheder kan jeg ikke se at B&O ikke skulle havde kaste sig over for længe siden.
|
| Til top |
|
| |