| Forfatter |
|
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Update 1/7 kommer der nyt panel til mit TV igen igen.
Det er sku blevet Never ending story 😱😱😱
/DR. G
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 23 Juni 2015 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det så 3. gang - man siger jo, at det er lykkens gang.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 07:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kommet opdatering til BS Moment.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved nogen om det er muligt at tilslutte en hovedtelefonforstærker til et Beocenter 8500 eller lignende?
Og i givet fald hvordan?
På en alm. forstærker skal den jo tilsluttes tape out.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Mr_Tarantino
Står der ikke PHONES (Jack) nederst på frontens højre side, som der gør på BeoCenter 9300. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Så er der kommet opdatering til BS Moment.
MM |
|
|
Kan du også finde noget om matriale om hvad denne opdatering har at byde på ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, men som jeg har forstået kan man ikke tilslutte en hovedtelefonforstærker direkte til phones udgangen.
Eller kan nogen her bekræfte at man godt kan det?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan du godt Mr_Tarantino, og evt. tilsluttede højttaler slukker.
_______________________________________________________

Husk at tage BeoPlay Docking med til Roskilde Festival 27 June - 4 July 2015. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Nirosan Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2011 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
millemis skrev:
| Så er der kommet opdatering til BS Moment. MM |
|
|
Kan du også finde noget om matriale om hvad denne opdatering har at byde på ? |
|
|
Ja og multirooms funktionen er med - står på opdateringen i displayet.
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Hej beolion,
jeg går ud fra at du mener 'audio-kilder'!
Du SKAL bruge en ML/NL-converter for at forbinde de to link-generationer.
Et kabel fra BV7 og til konverteren kommer du ikke uden om.
Lgeledes skal konverteren forbindes med din router.
Mht forbindelsen fra routeren og til BV Avant kan du jo bruge den forbindelse, som du sikkert har i forvejen.
MM |
|
|
Ja, audio kilder. Er det den som hedder 1790 til 4995 kr?
Så er det da vist betalt.
Skal man have en delay boks oveni?
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænk at man kan få et brugt B&O TV for BeoVision 7-40 Alu. MKII til 19.500 og et Panasonics nye CX700-serie imponerer. Et helt igennem godt tv! til 13.999, altså et 40" LCDi 16:9 Format mod et 55" 4K LED LCD, hvad pokkers skal man vælge
Personlig synde jeg nok mere om designe af Panasonics nye CX700-serie end B&O design, Panasonics design ja det er mere simpelt, ja faktisk mere B&O artig end B&O egen designe, men Panasonics er jo hele ikke B&O.
Men hvad tilbyder B&O mere end men få med et Panasonics tv, som kan retfærdiggøre den høje pris udover at der står B&O på det
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Star Trek - et Beovision 7-40 MKii kan du få til 8.000-9.000 kr brugt på dba - også i fin stand - 19.500 kr!!! de må være skæve
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Bødskov skrev:
@Star Trek - et Beovision 7-40 MKii kan du få til 8.000-9.000 kr brugt på dba - også i fin stand - 19.500 kr!!! de må være skæve  |
|
|
Ok det lyder også mere normalt, men er et Beovision 7-40 MKii et god eller skidt tv fra B&O eller skal man gå efter et anden B&O model
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville gå efter en af de nyere mk - tjekke hvilke tunere der er i, og om software er opdateret til nyeste version.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle en på tråden få lyst til et købe et BeoVision 7-40" -
Så bemærk !

Først fra og med BeoVision 7-40" Mk III, findes BeoSystem 3 og HDMI stik på BV7. Mit råd. Hold jer fra BV7 MkI & Mk II. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic laver i øvrigt fine tv - har selv haft to (plasma).
Men et beovision 7 er mere end bare et tv - og hvis du køber et brugt, kan du også glæde dig over de titusindvis af kroner som du sparer i forhold til
et fabriksnyt beovision 7 i sin tid kostede.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
skal man gå efter et anden B&O model  |
|
|
StarTrek

Du skal da gå efter et BeoVision Cyber Acoustics til soveværelset. Allene navnet må da tiltale dig.

Nu du er igang, husk et sæt af de nye active højttaler. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Nirosan Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2011 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
beobrian skrev:
Henning P skrev:
@MM
Syntes du det. Jeg ser på set sådan. Jeg har 7 rum som jeg vil have timer på så skal jeg have 7 Beotime NEJ
B&O må høre på deres kunder der er mange som mangler den timer Desuden er den udgået
Men MM jeg nyder din optimisme hver gang der kommer tilbageskridt fra Struer |
|
|
7 rum? Så er det jo oplagt med en MasterLink GateWay,
hvis det hovedsageligt er MasterLink produkter, og en NL GateWay, hvis det er de nye produkter. Så kan du nøjes med en BeoTime, og lade den
starte en vækning i alle rum |
|
|
En NL Gateway til det hele burde vel være nok - og bruge timer funktionen i Gatewayen. Det bruger jeg i mit ML/NL setup, og det virker fint også med
ældre ML produkter.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 Juni 2015 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Bødskov skrev:
@Star Trek - et Beovision 7-40 MKii kan du få til 8.000-9.000 kr brugt på dba - også i fin stand - 19.500 kr!!! de må være
skæve  |
|
|
Et BV7-40 MK2 kan du måske endda finde på genbrugsen nu om dage.
Hvad skulle man da bruge sådan et tv til?
P.S. Og dog - sætter man en B&O-kompatibel HD-boks til en af scartindgangene, kan det vel være helt fint som pensionist-tv
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |