| Forfatter |
|
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
To cat or not to cat' - that is the question....
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
...and 'to rip or not to rip' - er også spørgsmålet.
Hvordan er det nu du gør 'Stjerne(skrue)Trækker'?
Svar dog på Peters spørgsmål
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
To svare at not to svare is a questions ....
Mener ellers at jeg har svaret på PP spørgsmål ???
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis nu pjatteriet kunne holde en pause, kunne i jo labbe noget af millemisses mælk i jer.
Læs HER om, hvad der rør sig for tiden i Struer angående lyd.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke det samme som Bose kom med en gang i 80'ne ?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek Skrev:
Det eneste jeg kan sige lige nu er at jeg Rippe min CD med XLD til Aiff Og så om nogle planer.
Nej millemis det fortæller ikke meget om StarTrek's setup! højttaler/ forstærker med mere.

Det er nok noget der dur. * *  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej man kan ikke afsløre alle sin hemmeligheder på en gang, men ellers Peter Pan så er billede "spot on", efter inspiration fra dit anlæg
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEHE, Peter Pan, det er jo en vej, men i den virkelige verden er der flere veje at gå, men til en anlæg til soveværelse se det fint ud
Men jeg gå nok mere hen i mod en ren Dolby Atmos løsning, men kan B&O lever dette, og som en ren B&O løsning
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
| Er det ikke det samme som Bose kom med en gang i 80'ne ? |
|
|
Det tog StarTrek mindre end 4 minutter at få styr på dette - godt gået ;-(
Mon ikke du skulle nærlæse HER
Og nap så lige den efterfølgende artikel også.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek
Forløbig klare du dig med din computer, og se sæt Creative PC højttaler, samt dine drømme -
C Seed 201 er verdens største LCD-tv skærm.

TV'et er så store at du er nødt til at holde det udenfor. Verdens største skærm er 201 tommer, svarende til godt 16 meter i længten og koster £ 414.000 svare til Engelsk pris på fire Porsche 911 biler. Det tager kun 40 sekunder at folde skærmen ud, og fem sekunder at foldes sammen og skjule den igen.

Firmaet bag C Seed 201 siger, det er perfekt til private yachter. Dens skærm er designet af bilproducenten Porsche, og består af mere end 725.000 lysdioder. Det viser 4400000000000 farver og har indbygget biometriske fingeraftryk sensorer for at forhindre folk i at bruge fjernsynet uden ejerens tilladelse.

------------------------------------------------------------ ----------------------------------------- & nbsp;
Ingen Beofan ytrer ønske om en Dolby Atmos løsning. Måske ca. 25% bruger penge på front højttaler, udover stereo/center højttaleren der er indbygget i BeoVision 11 /Avant.
Måske Dolby Atmos allerede er implementeret i kommende et BeoVision TV, men det vil
alene være et B&O prestige projekt, som Avant i 85 tommer som meget få køber.
StarTrek med garanti bliver det aldrig noget du køber, så hvor for overhoved spørge. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|

rxcohen-USA skrev:
Jeg har nu haft min BV 11-55" i næsten 2 år. Det er et stor tv og lyden er meget imponerende. Der er et baggrundsbelysnings problem (med mit TV), i et lys billeder mod sort vises nogle ghosting, samt nogle mindre LED bleeding. Så det er godt, men ikke et perfekt tv. Først generede det meget, men over tid, generer det mig ikke så meget. BR videoer ser helt fantastisk ud.
På lyden forsiden er der en betydelig forskel på lyden mellem BV11-46" og BV11-55". BeoVision 11-55" kan standalone uden ekstra højttalere til musik og film. Men lyden bliver klart bedre med ekstra højttalere. Jeg har et sæt BeoLab 1, men ønsker BeoLab-19 for at få ekstra power i den lave ende, helt ærligt mere for musik, end for lyd til film.
Æstetisk foretrækker jeg BeoVision 11 frem for BV Avant 55". Men hvis Avant har elimineret baggrundsbelysningen problemet, ville jeg sandsynligvis gå efter det. Du er velkommen med råd.
|
|
|
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sædvanlig Bang & Olufsen politik at sælge det gamle ud før BeoSystem 5 lanceres.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Peter,
du må læse en gang til, hvad der står dér!
Der står ikke noget om et BeoSystem 5 - der står, at standalone-versionen af BSys4 skal udfases.
Det er vel fordi, der er for lidt efterspørgsel på den.
BeoSystem 4 vil fortsat være en del af B&O's tv - i hvert fald indtil andet er kendt/meldt ud.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Det er muligt du ikke har interesse i at dette spredes, men BeoSystem 5 blev allerede omtalt på Beospain for over œ år siden.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har vist ikke noget med det at gøre - jeg forholder mig blot til, hvad der står i det indlæg.
Og - desuden - ville det da være yderst mærkeligt, hvis ikke der allerede arbejdes på en efterfølger til BSys4.
Jeg kan ikke se, at det skulle være noget, der skal skjules.
Men - som i alle andre firmaer - løfter man ikke sløret, før det er 'det rette tidspunkt'.
Nu har du så noget at gå på jagt efter - hvem bliver den første, der lækker 'sidste nyt' om BSys5
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
morten8620 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 223
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
har et problem med en beogram 1800. når jeg trykker start, kører armen ind til pladestart, men i stedet for at gå ned på pladen, kører den bare tilbage til udgangspositionen. Er der nogen af jer hifi hoveder, der evt. kender til problemet og ved om det kan betale sig at få den repareret.
__________________ morten
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger


Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 02 Juli 2015 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
morten8620 skrev:
| har et problem med en beogram 1800. når jeg trykker start, kører armen ind til pladestart, men i stedet for at gå ned på pladen, kører den bare tilbage til udgangspositionen. Er der nogen af jer hifi hoveder, der evt. kender til problemet og ved om det kan betale sig at få den repareret. |
|
|
Sandsynligvis stift/størknet fedt (abesnot) i og omkring kurvehjul/solenoider. Rens af og påfør nyt, så burde det virke igen. __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |