| Forfatter |
|
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Juli 2015 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den tråd er fra 2012 - så de holdere kan nok ikke fås mere.
Måske en opgave for en DIY-begejstret?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juli 2015 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juli 2015 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bang & Olufsens Playmaker produceres ikke mere, men findes som brugt.
Med Playmaker kan du streame musik via dit netværk, evt. styre dette med din iPad/ iPhone. Du kan tilslutte f.eks en pladespiller via Phono/RCA IN.
Fra Playmakers 2 RJ45 udgange kan du i B&O butikken købe en RJ45 til 7 polet DIN adapter, og tilslutte en B&O AudioMaster via AUX IN, og ad den vej sende analog audio ud på dit MasterLink system, og nyde alt musikken i dine linkrum. Også lyd fra fjernsyn med Phono/Scart audio out kan tilsluttes.
Både på Playmaker og en B&O's "nyere" AudioMaster kan du tilslutte et sæt aktive BeoLab højttaler.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juli 2015 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juli 2015 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beo5/6CTSetup Configuration tool version 6.84 exe - kommer på tråden, når en af jer finder et download link. IK'  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 18 Juli 2015 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tip i forbindelse med Peter Pan's indlæg ovenfor om lyd i BL3500 fra Playmakeren sat til en A.Aux-indgang.
Ikke alle (især de ældre) BL3500 understøtter kommandoen A.Aux.
I disse tilfælde skal BL3500 opdateres (via ny chip).
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 Juli 2015 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ovenstående må være skrevet på millemisens iPad -

Rygtet fortæller nemlig at millemis er blevet set her for et par dage siden ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 18 Juli 2015 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skriver næsten altid på min iPad!
Og nej, dér har jeg ikke været.
N.B. Der er mange B&O-forretninger i London.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 Juli 2015 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|

Bang & Olufsen of Ealing - 17 Bond Street London.
Nok mere din stil millemis. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 Juli 2015 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heller ikke dér - beklager!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 Juli 2015 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM
Du tog vel ikke til London, kun for at tage ned i Soho og se stripsis. VEL  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 Juli 2015 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heller ikke dét - beklager!
Er det da noget, du kender til
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 Juli 2015 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, MM Som marinesoldat i halvfjerdserne oplevede jeg lidt af hvert i Soho.

Det var sjovt, men dyrt.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 20 Juli 2015 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad kender over bolle bageren ikke til MM...
Bare høre Overbolle bagernes Facination for vejstriber, er en berigelse 😱
/DR. G
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 Juli 2015 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ DR. G
Jeg har da også interesse for fænomenet med striberne på dit BeoVision 7-40. Har du fået fræset dem væk. ?
 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 20 Juli 2015 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Soho lå Peter Pan altid i overhalingsbanen.
Mm
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Håber det er okay, at jeg springer ind midt i denne tråd, og stiller et spørgsmål omkring en beosound 3000.
Er der nogen, der har erfaring med, at en beosound 3000's timerfunktion ikke fungerer korrekt? Når anlæget er tændt, har timerfunktionen
næsten ingen problemer (den er lidt forsinket), men lige så snart anlæget slukkes, så vil timerfunktionen absolut ingenting. Jeg har prøvet at
lade anlæget stå uden strøm i 24 timer, slette og indtaste timere igen og igen, men ingenting virker. Jeg håber der er en af de kloge hoveder
herinde, der har en idé til mig  .
Mvh Rune
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rune
BeoSound 3000 - Håndbog - Tryk her.
Start med at læse side 14 /15. Måske det kan hjælpe dig. Ellers sender jeg dit spørgsmål videre.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter Pan.
Jeg har forinden jeg skrev her, læst håndbogen, men der står ikke noget jeg ikke har prøvet  .
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen Rune
Vi må så se om en her skulle kunne give et tips, selv om det så tyder på en fejl i
elektronikken. Måske er timerenheden lige til at plukke fra en af alle de defekte BeoSound 3000 der står rundt omkring på lofter og i kældre. Der er en mulighed.
____________________________________________________________ _______
Peter Pan in wonderland.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |