| Forfatter |
|
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter.
Ja, det var også det jeg var bange for
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
RuneDams skrev:
Hej.
Håber det er okay, at jeg springer ind midt i denne tråd, og stiller et spørgsmål omkring en beosound 3000.
Mvh Rune |
|
|
Det er jo blandt andet det denne tråd er til....
....Peter og jeg udfylder bare 'hullerne' imellem indlæggene med lidt sjov og ballade.
P.S. Virker uret på den 3000'er ellers som det skal?
Er 3000'eren event linket op til et tv?
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mille.
Jeg ved ikke helt hvordan man tjekker, om uret fungerer, men det er i hvert fald sat op korrekt. Og nej, radioen står for sig selv. Når jeg
tager strømmen fra den, siger den timeren skal sættes via et tv, men kun det første minut, hvorefter den lader mig indstille timeren.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
I hvilken option står den?
Som standalone skal den være i option 1.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 24 Juli 2015 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved faktisk ikke hvilken stand den stod i da jeg prøvede, men nu har jeg stillet den i option 1, og så må jeg lige se, om det gør nogen
forskel.
|
| Til top |
|
| |
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 25 Juli 2015 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen Mille.
Jeg har nu testen anlæget, og det lader til, at det virker nu. Den må have stået som option 2 før, for nu starter den hver eneste gang, både
CD og radio.
Jeg takker for hjælpen
Mvh Rune
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 25 Juli 2015 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Dr. G Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2011 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1016
|
| Sendt: 25 Juli 2015 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tilbage til PP's spørgsmål.
NEJ Mit flimmer er IKKE væk... Men tV'et er på 3. Panel 😱
Nu er der bestilt en Strømforsyning... Det er sku underligt, for før skift af panel var der intet !
/Dr.G
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 25 Juli 2015 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
RuneDams skrev:
Hej igen Mille.
Jeg takker for hjælpen
Mvh Rune |
|
|
Velbekomme - og tak for tilbagemeldingen.
Dejligt at det nu virker, som du ønsker det.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 25 Juli 2015 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. G skrev:
Nu er der bestilt en Strømforsyning...
/Dr.G |
|
|
Jeg er spændt på, hvad der så sker, når den er blevet skiftet!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
apex Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 27 Juli 2015 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået problemer med BeoRemote appen. Kan ikke få forbindelse med Beovision 11, andre som har mærkt det samme.
Problemet er der på både Android og Apple.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Juli 2015 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige prøvet!
Min BeoRemote app finder min V1 med det samme.
Har du lavet om på nogle af standby-indstillingerne på tv'et, måske.
Virker dit (trådløse netværk) ellers, som det skal?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
apex Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 27 Juli 2015 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Millemis
Ja trådløst netværk virker fint, ellers havde den unge del af familien myrdet mig. Har ikke ændret i nogen indstillinger. Har også prøvet slukke og tænde, alt men det virket stadig ikke.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Juli 2015 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du eventuelt flere trådløse netværk til rådighed?
Moderne routere har ofte også et gæste-netværk!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 Juli 2015 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elektronik skal nydes langsomt Danskerne ligger på fjerdepladsen, når det handler om at smide elektronik ud. Som en modreaktion er »den langsomme luksus« opstået. Her handler det om at købe kvalitet, der holder i årtier, vækker følelser og står i kontrast til vores tiltagende digitale livsførsel. Vi besøger B&O-entusiast Claus Bjørn Larsen.
Link.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 Juli 2015 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen tvivl om, hvad Claus Bjørn Larsen fokuserer på -> det moderne B&O.
Vintage-sagerne er pakket ned og klar til at blive solgt.
Vinyler hører han ikke, men streamer.
Lige en mand efter min smag
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Juli 2015 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoLab 17 og BeoLab 20 kan tilsluttes med PowerLink kabel / trådløs. Eller via et Toslink kabel.
Toslink: Konceptet var oprindeligt at tilslutte til et Wisa 160 watt modul, designet og udviklet i samarbejde B&O og Wisa Association. Her er Toslink medtaget i "bundtede pakke" fra Wisa. Men uden dette patenterede Wisa modul, betyder det der mangler volumen kontrol ved tilslutning via Toslink.
(Wisa er en forening, der består af mange forskellige virksomheder, herunder B&O). Når B&O har valgt at medtage den digital Toslink tilslutning, men ikke den digitale volumen kontrol, burde B&O ikke have valgt hele Wisa modul, eller bare holdt sig til PowerLink tilslutning.
Mit spørgsmål er, hvordan Bang & Olufsen har tænkt sig, det vil være den bedste måde at styre volumen ved Toslink tilslutning, af et sæt aktive BeoLab 17 / 20 højttaler, til egne lydafspiller. ?
------------------------------------------------------------ ------------------------
Her går jeg ud fra lydstyrken kan reguleres via Sonos systemet.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
apex Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 28 Juli 2015 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mysteriet løst.
Netværket har virket hele tiden, men på besynderlig måde har AirPort Extreme routeren været 'usynlig' i netværket. Jeg
prøvede med hjælp fra Apple's Airport program, det kunne heller ikke finde min router ! Sluk og tænd, routeren, nu spiller alt
igen.
Forstår ingenting
.
millemis skrev:
Har du eventuelt flere trådløse netværk til rådighed?
Moderne routere har ofte også et gæste-netværk!
MM |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 28 Juli 2015 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rettelse - mit indlæg 18:21. BeoLab 17. BeoLab 18. og BeoLab 20 kan tilsluttes med PowerLink kabel / trådløs. Eller via et Toslink kabel. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 28 Juli 2015 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Toslink: Konceptet var oprindeligt at tilslutte til et Wisa 160 watt modul, designet og udviklet i samarbejde B&O og Wisa Association. Her er Toslink
medtaget i "bundtede pakke" fra Wisa. |
|
|
Undskyld mig - men hvad er det for et 'WiSA 160 Watt modul', du snakker om?
Og hvad er ''bundtede pakke' fra WiSA'?
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |