| Forfatter |
|
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kan man bare se, hvad der sker når man ligger for længe i solen i hængekøjen - så går det virkelige liv ens næse forbi
----
Mine BL6000 MK2 er da baghøjtalere - lidt svært at bruge dem til begge dele.
Ang tv - jeg venter på nyt....
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 06:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
PP: Har Beoplay H6 men vil gerne have det bedste ud af dem, derfor en ht forstærker. Istedet for den udmelding kunne du så ikke blot indrømme at
du ikke kender svaret på mit spørgsmål?
Men tak for den fine illustration.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis - lidt svært at bruge dem til begge dele.
Med dit ringe behov/ tid til at se film / høre surround lyd, samtidigt med din store tilbageholdenhed for nye tiltag på lyd fronten, vil det ikke undre mig hvis du har opbygget et system med dine BL 6000 og din indbyggede V1 center/ stereo højttaler, ala en soundbar med virtual Surround Sound.
P.  P. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr_Tarantino
Jeg har fra første gang du stillede spørgsmålet ment der er for besværligt at bruge en hovedtelefonforstærker, og bøvle med at afbryde Beocenter 8500's tilsluttede højttaler, og styre lydstyrken manuelt, i stedet for via fjernbetjeningen. Derfor har jeg ikke gidet give dig alternative forslag. Men naturlig vis vælger du selv.  at have et valg. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen tak.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velbekomme
En gang imellen giver hjælpsom, ikke mening for andre, som i dette eksempel. Siden har jeg tænkt over om det giver mening for mig selv, og det gør det du vil ikke.
Hansi 2 skrev:
Stop nu ... Det giver jo slet ikke nogen mening at konvertere et analog signal til digital signal iht. en pladespiller.
|
|
|
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dér har Hansi 2 da ret - det giver ikke megen mening!
Med mindre altså, at man kun har en digital indgang til rådighed.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
millemis - lidt svært at bruge dem til begge dele.
Med dit ringe behov/ tid til at se film / høre surround lyd, samtidigt med din store tilbageholdenhed for nye tiltag på lyd fronten,
vil det ikke undre mig hvis du har opbygget et system med dine BL 6000 og din indbyggede V1 center/ stereo højttaler,
ala en soundbar med virtual Surround Sound.
P.  P. |
|
|
Nu vrøvler du altså, Peter Pan.
Mon ikke du skulle have ladet den morgenbajer stå i kassen 🍼
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen.
Et hurtigt spørgsmål: hvad ville et sæt nyrenoverede beovox ms150
koste? Sælger siger 3500. Er det i overkanten, eller skulle jeg så til?
mvh Rune
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et helt andet spørgsmål - kan man tilslutte en ikke B&O subwoofer som Argon eller Jamo til et Beoplay V1 eller anden B&O fladskærm?
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr_Tarantino skrev:
Et helt andet spørgsmål - kan man tilslutte en ikke B&O subwoofer som Argon eller Jamo til et Beoplay V1 eller anden B&O
fladskærm? |
|
|
Det må da være et oplagt spørgsmål til Peter Pan.
Han gør det jo selv med sit BV7.
Men.... der er tonsvis af omtale/vejledning/råd på hans andre tråde om dette.
F.eks på 'ikke 100%-tråden - så prøv selv af finde svaret dér.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis - Mon ikke du skulle have ladet den morgenbajer stå i kassen
Jeg ved godt det har været en lidt dårlig sommer, men alligevel står hampen i haven fint. Jeg troede der skulle laves reb af alt det. Men bruges det på anden vis, kan man vel godt opleve super snurre rundt lyd fra et sæt BeoLab 6002 uden en BeoLab 11, nu det halter lidt med at få pengetræet til at gro.
P.  P. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter Pan, tak for svaret.
Også i forhold til det er hos en privat, og at man kan købe det hos en
forhandler til næsten samme pris?
Mvh Rune
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen RuneDams
Det er rigtigt svært at vurdere, men får du en form for garanti hos en forhandler, er det nok hver at foretrække. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
millemis - Mon ikke du skulle have ladet den morgenbajer stå i kassen
Jeg ved godt det har været en lidt dårlig sommer, men alligevel står hampen i haven fint. Jeg troede der skulle laves reb af alt det. Men bruges
det på anden vis, kan man vel godt opleve super snurre rundt lyd fra et sæt BeoLab 6002 uden en BeoLab 11, nu det halter lidt med at få pengetræet
til at gro.
P.  P. |
|
|
Peter Pan - nu med kolonihave.
Pas nu på, at der ikke går 'Søren Ryge' i det 💨
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
RuneDams Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er modtaget, tak for det Peter Pan
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ha ha millemis
Ja men der er jo gået 'Søren Ryge' i den, den er kommet helt ind i stuen.
(Ses til højre i billedet) -- Tillykke __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en Aloe Vera-palme.
Skal jeg sende dig en stump - så kan du prøve at komme den i vandpiben.
M🌴M
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |